Nope. Da's niet lief. En er zit sws nauwelijks vlees aanquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Roel, ga je vanavond dat konijn op eten? Waarvan je zoveel foto's maakt. (Zie signature)
Nou hij heeft nog 4 uur de kans om te vragen naar DIE HANDJESquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel blij dat Driveinshow Coen voor dit jaar klaar is.
De hele dag Train met dat topnummer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef FritsFlits het volgende:
Volgend jaar een drive-by show voor Coen?
Zo meteen op het podium bij het bekendmaken van de eindstand: Leeuwarden, steek die handen in de lucht!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou hij heeft nog 4 uur de kans om te vragen naar DIE HANDJES
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haar moeder is een oud-fokster... ik heb haar nu nog op facebook.
LEEUWARDEN..LAAT JE HOREN....quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zo meteen op het podium bij het bekendmaken van de eindstand: Leeuwarden, steek die handen in de lucht!
SPRINGEN!!quote:
Ja erg knappe meid. Leuke meid ook volgens mij. Op Lowlands zaten we bij haar in de buurt op het gras.quote:
Als ze in de buurt van Alkmaar is mag ze altijd koffie komen drinkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja erg knappe meid. Leuke meid ook volgens mij. Op Lowlands zaten we bij haar in de buurt op het gras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |