abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134657587
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:45 schreef Parkietjes het volgende:

[..]

Ja, ik word moe van die trolls overal. Zaten er ook een paar in mijn huizentopic. Sommige mensen vinden het prettig te stoken omdat ze zich zelf kut voelen.
Gelukkig zijn die uit VLB makkelijk te herkennen omdat dat per-definitie allemaal trollen zijn _O- :P

Sowieso voetbal :') :P
pi_134657593
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb even JR-Style-93's profiel bekeken en hij post alleen maar in VLB (voetbal). Iemand uit VLB die hier komt posten is per definitie al een troll :')
Wat is dit nou weer voor onzin :').

Ik troll helemaal niet man. Alleen maar omdat ik in VBL post. :{
Oh.
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:48:50 #28
418519 Parkietjes
Chirp chirp, tweet tweet.
pi_134657662
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eerst praatten we elke dag. Maar ik denk dat ik het de laatste keer heb verpest. Zo moest ik haar de hele tijd zoenen van anderen, maar ik haat gepush. Uiteindelijk wel als afscheid gedaan maar toch. Maar nu doet ze wat minder op whatsapp en praatten we veel minder. En dan is zaterdag ook nog haar feest. Misschien kan ik nog iets goedmaken. Het is in elk geval wel zo dat ik me nu al paar dagen gigantisch depressief voel.
Hoe oud ben je? Kom je uit 93? Dan ben je net 20 toch?

Misschien moet je je niet zo laten leiden door wat anderen vinden. Gewoon doen wat goed voor jou voelt. En als zij daar niet op in gaat, dan is ze niet de juister voor je.
pi_134657667
quote:

[..]

Wat is dit nou weer voor onzin :').

Ik troll helemaal niet man. Alleen maar omdat ik in VBL post. :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn date me niet meer moet. :'(
quote:

[..]

Eerst praatten we elke dag. Maar ik denk dat ik het de laatste keer heb verpest. Zo moest ik haar de hele tijd zoenen van anderen, maar ik haat gepush. Uiteindelijk wel als afscheid gedaan maar toch. Maar nu doet ze wat minder op whatsapp en praatten we veel minder. En dan is zaterdag ook nog haar feest. Misschien kan ik nog iets goedmaken. Het is in elk geval wel zo dat ik me nu al paar dagen gigantisch depressief voel.
Je praat nu 3 dagen wat minder met je...date? En je weet niet eens wat "gigantisch" depressief inhoudt.

Sorry hoor, maar je bent echt niet grappig gewoon
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:49:43 #30
418519 Parkietjes
Chirp chirp, tweet tweet.
pi_134657699
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Je praat nu 3 dagen wat minder met je...date? En je weet niet eens wat "gigantisch" depressief inhoudt.

Misschien gewoon negeren als het een troll is. Er zijn hier zat mensen die hier wel problemen hebben en veel hebben aan elkaars steun. Laat die troll maar ergens anders mekkeren.
pi_134657706
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:48 schreef Parkietjes het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Kom je uit 93? Dan ben je net 20 toch?

Misschien moet je je niet zo laten leiden door wat anderen vinden. Gewoon doen wat goed voor jou voelt. En als zij daar niet op in gaat, dan is ze niet de juister voor je.
Ik ben 20 ja. Ze is mijn eerste. Maar ik voel me wel fucking depressief door dat gezeik.

Al kan het ook zijn dat ik me dingen verbeeldt, maar depressies heb ik al jaren last van. Opeens is het weer hevig.
Oh.
pi_134657735
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Ik heb al jaren last van depressies man. Je weet niet waarover je praat. En als je
zelf depressief bent geweest weet je dat het ook in een keer kan opzetten. En heel erg.
Oh.
pi_134657770
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:49 schreef Parkietjes het volgende:

[..]

Misschien gewoon negeren als het een troll is. Er zijn hier zat mensen die hier wel problemen hebben en veel hebben aan elkaars steun. Laat die troll maar ergens anders mekkeren.
Ik troll helemaal niet. Al snap ik dat mijn problemen misschien niks voorstellen bij die van jullie. Maar iedereen mag hier posten. :{
Oh.
pi_134657867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb al jaren last van depressies man. Je weet niet waarover je praat. En als je
zelf depressief bent geweest weet je dat het ook in een keer kan opzetten. En heel erg.
Slik je medicatie?
pi_134657943
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Slik je medicatie?
Nee.
Oh.
pi_134657997
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee.
Nooit naar de huisarts geweest of naar een psycholoog of "iemand" uit de hulpverlening?
pi_134658014
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nooit naar de huisarts geweest of naar een psycholoog of "iemand" uit de hulpverlening?
Nee nog nooit. Wil het altijd zelf oplossen.
Oh.
pi_134658135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee nog nooit. Wil het altijd zelf oplossen.
Dus je bent ook nooit officieel gediagnostiseerd.
Dan weet je dus niet of je echt depressief bent of dat je alleen maar een beetje "puber-depri" bent.

Alleen een hulpverlener kan vaststellen of je idd depressief bent, tot die tijd weet je het gewoon niet.

Gezien je meent te zeggen dat je al jaaaren depressief bent, toch maar even langs de HA gaan, succes, VLB-er! ^O^
pi_134658201
Sodeju zeg, kan het wat aardiger allemaal?!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_134658327
@ Minthy:

Als iemand zo komt binnenvallen... (zie quotes)
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tering depressief.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:22 schreef Parkietjes het volgende:

[..]

Waarom?
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn date me niet meer moet. :'(
...dan heb ik moeite om dit serieus te nemen.
Jij toch ook met zo'n binnenkomer? :P

Ik probeer juist uit te zoeken of dit echt is, of gewoon weer een troll.
pi_134658416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
@ Minthy:

Als iemand zo komt binnenvallen... (zie quotes)

[..]

[..]

[..]

...dan heb ik moeite om dit serieus te nemen.
Jij toch ook met zo'n binnenkomer? :P

Ik probeer juist uit te zoeken of dit echt is, of gewoon weer een troll.
Ja het klinkt ook stom. Maar is niet de eerste keer dat ik in dit subforum post hoor :P. Het ging nu net beter en opeens gaat het weer helemaal kut.
Oh.
pi_134658461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan weet je dus niet of je echt depressief bent of dat je alleen maar een beetje "puber-depri" bent.

Alleen een hulpverlener kan vaststellen of je idd depressief bent, tot die tijd weet je het gewoon niet.

Gezien je meent te zeggen dat je al jaaaren depressief bent, toch maar even langs de HA gaan, succes, VLB-er! ^O^
Ach het gaat er niet perse om wat zo'n arts er voor label aan geeft. Ik weet zelf dondersgoed hoe ik me voel en dat is niet best dan.

Maarja misschien overdrijf ik ook wel.
Oh.
pi_134658500
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja het klinkt ook stom. Maar is niet de eerste keer dat ik in dit subforum post hoor :P. Het ging nu net beter en opeens gaat het weer helemaal kut.
Als je er al jaren last van hebt, ga je dit niet meer alleen oplossen. Het kan...maar mij is dat uiteindelijk niet zelf gelukt.

Ik dacht vroeger net zo, dacht dat ik het ook alleen kon oplossen maar dat was achteraf niet het geval.

Alsnog wil ik je de tip geven dit met je HA te bespreken of desnoods met een studieadviseur ofzoiets :P
pi_134658502
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zo. Die jaag je even vakkundig weg.
Ik zit me hier even plaatsvervangend te schamen. Zonder diagnose kan het net zo'n pijn doen.

Blijkt het een trol te zijn, so be it.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_134658528
Kerst :r
ZOOOOO geen zin in dit jaar... Dat ik strontberoerd ben werkt ook niet mee natuurlijk!

Anyway: voor jullie allemaal fijne dagen! :*
S. 2014
J. 2016
pi_134658611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als je er al jaren last van hebt, ga je dit niet meer alleen oplossen. Het kan...maar mij is dat uiteindelijk niet zelf gelukt.

Ik dacht vroeger net zo, dacht dat ik het ook alleen kon oplossen maar dat was achteraf niet het geval.

Alsnog wil ik je de tip geven dit met je HA te bespreken of desnoods met een studieadviseur ofzoiets :P
Je kan het ook niet alleen oplossen. Maar ik heb geen zin om mijn vrienden lastig te vallen met mijn gezeik, want dat is behoorlijk irritant :P. En voor de rest ging het de laatste tijd weer beter, maar opeens ging alles weer down. :r
Oh.
pi_134658666
de oxa zit erin...
pi_134658704
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan het ook niet alleen oplossen. Maar ik heb geen zin om mijn vrienden lastig te vallen met mijn gezeik, want dat is behoorlijk irritant :P. En voor de rest ging het de laatste tijd weer beter, maar opeens ging alles weer down. :r
Je hoeft je vrienden er niet mee lastig te vallen (heb ikzelf trouwens ook een teringhekel aan, mensen lastigvallen met mijn problemen :r :P ) want daar heb ik nu dus professionele hulpverleners voor! :D :P

En dat ups en downs herken ik ook, zo ging het bij mij jaaaren lang. Om depressief van te worden :') :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:15 schreef kvd het volgende:
de oxa zit erin...
Sterkte meid :*
pi_134658769
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je hoeft je vrienden er niet mee lastig te vallen (heb ikzelf trouwens ook een teringhekel aan, mensen lastigvallen met mijn problemen :r :P ) want daar heb ik nu dus professionele hulpverleners voor! :D :P

En dat ups en downs herken ik ook, zo ging het bij mij jaaaren lang. Om depressief van te worden :') :P
Hiervoor zat ik een jaar alleen thuis, zonder vrienden en was ik depressief. Maar nu laatste halfjaar kreeg ik vrienden en ging ik daten en ging weer beter. Alleen nu zakt opeens alles weer in. En dan voel je die depressiviteit gewoon door je lichaam stromen. Het is echt gewoon een ziekte. :r
Oh.
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:19:07 #50
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_134658795
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:10 schreef seasushi het volgende:

[..]

Zo. Die jaag je even vakkundig weg.
Ik zit me hier even plaatsvervangend te schamen. Zonder diagnose kan het net zo'n pijn doen.

Blijkt het een trol te zijn, so be it.
Ik ben het eigenlijk wel eens met mijn lievelingseten hier :)

Of jr nou officieel depressief is of zich gewoon kut voelt, in principe is hij gewoon welkom. Ik vond de eerste post ook niet zo lekker, maar dat maakt hem niet meteen een troll natuurlijk.

Ennieweeyz: jr, als je vatbaar bent voor kut in je vel zitten dan snap ik dat je niet happy bent als je date zich ineens anders gaat gedragen ja. Lekker ook met de kerst zo :(
Sterkte iig :*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')