En toch denk ik dat je met al die zut alleen extra ballast hebt. Het is erg storinggevoelig, de mogelijkheden zijn beperkt, en de technische levensduur is beperkt.quote:PrepperNL schreef in het vorige topic:
tja ik heb alles, van 12 volt accus, USB accubanls, laptop powerbanks het is maar net waar je het voor wilt gebruiken. en 12 volt accu is erg onhandig voor opladen van telefoon of laptops, maar een 5 volt accu is weer onhandig voor gebruiken voor kleuren televisie. het is maar net waar je het voor wilt gbruiken.
Dat zijn tenminste de echte preppersquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:19 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
ik ben degene met ervaring en die ervaring heeft mij geleerd dat ik zoveel mogelijk spulletjes meeneem zoals licht in de vorm van zaklampen.
Jij bent hier degene die beweert zonder spulletjes te kunnen overleven. Bij -40 nog wel![]()
Als ik -20 + ga heb ik altijd de beste spullen bij me die ik kan betalen, en dan nog moet er niks kapot gaan of ik heb een probleem..
Zorg er wel voor dat je elektrische fiets is in geplugd in een van zijn paneeltjes. Anders kom je echt niet ver in het apocalyptische polderlandschap. Wind tegen enzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef Plantagehouder het volgende:
in een echte survivalsituatie fiets ik wel ff langs PrepperNL
KLB / Prepper.nlquote:
Maar in die bugoutbag die ze bij prepshop verkopen zit een enorm kapmesquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:11 schreef probeer het volgende:
In een echte survival situatie pak ik wat ik nodig heb om te overleven. Eventueel door het beroven cq doodmaken van een prepper.
En daarom is het met 16 miljoen mensen in dit kleine landje nogal nutteloos om jezelf zodanig voor te bereiden dat je in je eentje kan overleven: binnen een uur staan er sterkere mensen voor je neus die simpelweg nemen wat jij hebt.
De technische levensduur van prepperszonnepaneeltjes is helemaal niet beperkt. Ze gaan 100 keer langer mee dan jouw zelfgemaakte speer of pijl en boog geloof mij nou maar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:51 schreef Ridocar het volgende:
Wat is dat toch voor een vreemde website met [...]vreemde mensen...
[..]
En toch denk ik dat je met al die zut alleen extra ballast hebt. Het is erg storinggevoelig, de mogelijkheden zijn beperkt, en de technische levensduur is beperkt.
ik wil jouw wel eens zien in een sneeuwstorm bij -40 in het donker zonder tent slimpie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:56 schreef Bombvis het volgende:
Ik dacht dan je dan iig deze post ging pakken
[..]
Dat zijn tenminste de echte preppers
ging toch om zonnepaneeltjes.nl of ben ik nu gek?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef Nikonlover het volgende:
Een deel 2 met verkapte reclame voor prepper.nl lijkt mij niet nodig....
klopt maar dat is een beetje overkill als je slechts je smartphone wilt opladen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:51 schreef Revolution-NL het volgende:
12v kan je met een omvormer gewoon omzetten naar 220v. Een laadregel en een paar 12v accu's zijn dus afdoende.
Op een zonnige dag haal ik 20kwh op dus dat is het probleem niet.
Jouw aanwezigheid op dit forum lijkt mij ook niet nodigquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef Nikonlover het volgende:
Een deel 2 met verkapte reclame voor prepper.nl lijkt mij niet nodig....
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid op dit forum lijkt mij ook niet nodig
[..]
[..]
[..]
Het ging om -20 en het gaat toch juist om aanpassen aan de omstandigheden? Jij kan alleen overleven als de omstandigheden perfect zijn, anders ben je niks meerquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
ik wil jouw wel eens zien in een sneeuwstorm bij -40 in het donker zonder tent slimpie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |