SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 26-12-2013 19:22:58 ]F means you're fucked![]()
Kiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer een geweldig rondje on de ardennen!! We moesten wel stukken wandelen omdat mijn vriend laat kreeg van zijn knie, maar daar was bergop alsnog zwaar genoeg.wat zul je sterk worden als je hier altijd traint..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:45 schreef GotC het volgende:
Kiek!Stoere vent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kiek!Ik vind het grappig om normale dingen in minivorm te zien. ZOals die spijkerbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:52 schreef Wolve000 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:52 schreef Wolve000 het volgende:
Paard van Rich en Amy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
Kiek!Dat is toch té scheetig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een leukerd!
![]()
Mijn top 3:
1: Trail des Fantomes, spreekt voor zichOntzettend mooie en zware trail die ik ook nog eens in mijn vooraf gestelde doel kon uitlopen. Alles kunnen geven in die wedstrijd en wát heb ik genoten!
2: Strongmanrun, ik kijk nog steeds af en toe de foto's terug omdat ze zo gaaf zijn. Hier ook ontzettend genoten en ook een goede prestatie neergezet.
3: Hoge veluwetrail, voor de eerste keer in de buurt van een marathonafstand. Lekker kunnen lopen en mooie vergezichten gezien.
Dieptepuntje was de zevenheuvelenloop, door de blessure vooraf niet lekker kunnen trainen. Doel wat ik mezelf had gezet ook totaal niet kunnen halen. Had er meer van verwacht.
Speciale vermeldingen voor de vooroeverloop en de ekiden. Wat zijn we toch met een ontzettend gezellig stel mensen hier! En wat een lekker weer hadden we ook op beide dagen!Ik ben blij met jullie allemaal
![]()
En bij deze ook meteen allemaal!een ontzettend goede feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!!!Moge het nieuwe jaar weer veel mooie loopjes en PR's brengen! En natuurlijk bovenal genieten!!!
/sentimenteel![]()
Ja, dat snap ik dus ook niet helemaal. Waarom niet 10 en 15/16 i.p.v 7,5 en 13. De 13 was vorig jaar iets voor te zichten, omdat het in 013 was, het jaar 2013. Maar nu is het maar vreemd..quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:39 schreef Guard het volgende:
Beetje jammer dat ze een beetje rare afstanden hebben verder tijdens Rondje Tilburg, als ze een 10 hadden had ik best daaraan mee willen doen. Nu nog even twijfelen over de 13.
Ik neig zelf wel echt naar de 7,5. Soort van testrondje voor de 10km een paar weken erna.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:45 schreef GotC het volgende:
Kiek!* smelt smelt *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu eigenlijk best benieuwd geworden naar de rest van de lijst van Zwabberhark
F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:13 schreef YUR het volgende:
Ik ben nu eigenlijk best benieuwd geworden naar de rest van de lijst van Zwabberhark
Sneller typen, Zwabber!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mijn hemel, ik heb vakantieIk ben gewoon gestopt.
Meneer is een endje hardlopen. Gelukkig heeft hij niet het postuur om weg te waaien, maar toch...![]()
![]()
Ik begreep dat Zwabber het in zijn kalende hoofd heeft gehaald om eerst nog een training af te werken. #schandeZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
De brutaliteit !quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:30 schreef Corniel het volgende:
Ik begreep dat Zwabber het in zijn kalende hoofd heeft gehaald om eerst nog een training af te werken. #schandeeerst ons lekker maken en dan dit...
![]()
8. CPC Loop, Den Haag, HM
Mijn eerste halve marathon ooit was de CPC. Als kind verbaasde ik me altijd over de pagina's vol met uitslagen in de Haagsche Courant (inmiddels opgeslokt door het AD) na afloop van de CPC. Dat moest wel een heel erg groot evenement zijn! Ik had toen nog geen flauw benul dat ik ooit zelf zou deelnemen. Jammer dat de uitslagen tegenwoordig niet meer op papier gedrukt worden.
Na afloop van de Bruggenloop in 2012 besloot ik mezelf in te schrijven. De hele winter trainde ik ervoor en dat was vaak afzien in de kou. Gelukkig zou de CPC op 9 maart zijn en dan is het toch al snel een graadje of 10.
Het was geen graadje of 10. Het was nauwelijks boven het vriespunt. Ik had geen VIP-privileges van de bedrijvenen zocht mijn heil in de onverwarmde omkleedtent op een modderig Malieveld.
Ik had als doel om meteen onder de 2 uur te gaan lopen, maar dat plan liet ik al snel los. De eerste kilometers kon je niet zo snel door de drukte. Net als bij de 7HL heb je ook bij de CPC een wauwmoment en dat krijg je zodra je linksaf de Koningskade af gaat over de brug. Voor je loopt de meute lager en zo'n deinende massa zou kippenvel geven als het al niet zo koud was.
Het mooiste punt zou voor mij het stuk over de nieuwe boulevard zijn, met uitzicht op De Pier. Voor het eerst in jaren kwam de CPC daar weer en het thema was dan ook "terug naar de kust". Groot nadeel voor mij was dat ik er a) al 15 km op had zitten, b) je daar windkracht 5 recht in de giechel kreeg nadat er al enkele sneeuwbuien geweest waren en c) het niet vlak was.
Een HM is geen HM zonder het beruchte 17k-punt. Vanaf dat moment was het geen kwestie meer van de vermoeidheid de baas blijven, dat viel juist reuze mee, maar hemeltergend pijn lijden tot aan de finish. Na 18,5 begonnen mijn kuiten te borrelen en toen wist ik dat de pootjes op het einde liepen. Ik wilde per se alle km-tijden onder de 6 min houden en dat lukte, mijn langzaamste kilometer was uiteindelijk 5:59.9. Eindtijd 2:02. Na de finish schoot de kramp in beide kuiten en stond ik geparkeerd.
Deze wedstrijd staat dus niet op 1, maar heeft mij wel de meeste voldoening gegeven. Niet alleen de koude maanden maakten het zwaar, maar ook privézaken hadden z'n weerslag op de geest. Daarnaast heb ik in februari dik een week niet kunnen lopen vanwege een hele vervelende pootpijn helemaal onderaan het scheenbeen. De twee uur was niet gelukt, maar ik was dik tevreden. En de douche was lekkerder dan ooit.
Overigens vond ik de medaille van deze CPC de mooiste die ik tot nu toe heb gekregen. Mét De Pier erop, dat is heel belangrijk.![]()
Ik ga vanmiddag pas, maar wilde eerst nog even douchen en eten (ik stond heel laat op vandaag).quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:30 schreef Corniel het volgende:
Ik begreep dat Zwabber het in zijn kalende hoofd heeft gehaald om eerst nog een training af te werken. #schande![]()
Nou geen gezeik dan, we willen dan ook snel nummer 7 en 6! NU #booskindmodusZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zo is dat! Anmaak'n!quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:38 schreef Corniel het volgende:
Nou geen gezeik dan, we willen dan ook snel nummer 7 en 6! NU #booskindmodusJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
* DJMO hoofd om hoekje steekt ...
fijne kerstdagen allemaal en een veilige jaarwisseling!!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: