[disclaimer]Ik ben een alpha-man, drink bier en ga naar het voetbal.[/disclaimer]
Gooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen dames en heren,
vanavond is het weer zover: De AHAALLL you need is love-kerstspeciaalllllll, jawel! Ook deze keer zal dit programma worden uitgezonden op RTL4 met niemand minder dan Robert ten Brink!
Ook nu zullen de belangrijke vragen des levens weer de revue passeren:
* gaan de stewardessen weer hun sirtaki doen op Schiphol?
* zal blonde Anna van 1.80m haar geliefde Paco uit Colombia (1.55m) in de armen kunnen sluiten?
* hebben we weer een blond schattig meisje dat gaat zoenen met een grote neger uit Congo?
* komt er weer een suf item over een oude graftak die haar kleinkinderen al 5 jaar niet heeft gezien?
* gaat Robert weer met iemand praten over zijn geliefde die in het buitenland woont? En dat hij dan vervolgens verder gaat met de show? En dat die persoon dan denkt van: HUH HOEZO IS EEN TICKET VOOR MIJN GELIEFDE TE DUUR?

En dat-ie dan op het einde toch gewoon komt!
* komt er op het eind weer een of andere natte wind cq singer-songwriter met een gay-hoedje op zijn kweel-nummer zingen waarop iedereen kan schuifelen?
Ik denk dat het antwoord hierop 'ja', gaat zijn! En met wie kun je dit programma nu toch beter kijken dan met
geliefden,
vrienden,
familie mensen die je alleen kent van een internetforum!
Ja toch. Zie ik jullie vanavond? Tot vanavond! Wijntje erbij, blokje kaas. Gezellag!