SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Ze hadden je nummer niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:08 schreef Strani het volgende:
Beetje 12-jarige kinderen bellen in het midden van de nacht, Coen?
Wat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjongejongejongejongejongejonge
Oh maar zo te zien ben ik veeeel te oud voor Coen. Toen ik 12 was, hadden we pas net te maken met Two Unlimited.quote:
Elk jaar weerquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
reactie op youtube.....
MrPadrino78 3 uur geleden
Beste 3Fm
Elk jaar wordt er aandacht geschonken aan allemaal landen ver buiten Nederland,
Echter groeit het aantal daklozen en bijstands gezinnen dat de voedselbanken het nauwelijks aankunnen Ik vind en dat is een mening dat jullie compleet verkeerd bezig zijn, en ik vind het meer landverraad net als dat ik Giel Beelen
Een landverrader vind,
Mensen die al geen geld hebben worden gehersenspoeld om hun laatste geld,
Of spaargeld te doneren aan Serious Request.
Wegkijken van de crisis en armoede in nederland om een land te helpen terwijl de overheid constant al geld en voedsel
Stuurt naar het buitenland, we krijgen er niks voor terug en de staatsschuld loopt met de seconde op,
We zijn daarom een Anti Serious Request Actie gestart toen het Glazenhuis en Serious Request weer in de media kwam En daarom delen wij overal folders uit, en digitale flyers op facebook twitter en andere social media
Om mensen ervan bewust te maken dat ze NIET hun spaargeld moeten uitgeven voor acties als Het Glazenhuis En Serious Request.
Mijn Advies: Het zou een stuk eerlijker zijn als men om het jaar ook aandacht besteed aan de armoede in Nederland.
Ene jaar t buitenland en dus VOLGEND jaar een actie voor de minder bedeelden en bijstands gezinnen en voedselbanken In ons eigen land. En het jaar daarop dus 2015 weer aandacht voor t buitenland.
Met Vriendelijke Groet
Een Nederlandse Burger die opkomt voor Burgers in Nederland.
Trustequote:Op dinsdag 24 december 2013 03:10 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga pitten. Morgen maar eens proberen voor 1 uur op te staanFijne nacht iedereen
Bagger nummer johquote:
Landverraad nog welquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
reactie op youtube.....
MrPadrino78 3 uur geleden
Beste 3Fm
Elk jaar wordt er aandacht geschonken aan allemaal landen ver buiten Nederland,
Echter groeit het aantal daklozen en bijstands gezinnen dat de voedselbanken het nauwelijks aankunnen Ik vind en dat is een mening dat jullie compleet verkeerd bezig zijn, en ik vind het meer landverraad net als dat ik Giel Beelen
Een landverrader vind,
Mensen die al geen geld hebben worden gehersenspoeld om hun laatste geld,
Of spaargeld te doneren aan Serious Request.
Wegkijken van de crisis en armoede in nederland om een land te helpen terwijl de overheid constant al geld en voedsel
Stuurt naar het buitenland, we krijgen er niks voor terug en de staatsschuld loopt met de seconde op,
We zijn daarom een Anti Serious Request Actie gestart toen het Glazenhuis en Serious Request weer in de media kwam En daarom delen wij overal folders uit, en digitale flyers op facebook twitter en andere social media
Om mensen ervan bewust te maken dat ze NIET hun spaargeld moeten uitgeven voor acties als Het Glazenhuis En Serious Request.
Mijn Advies: Het zou een stuk eerlijker zijn als men om het jaar ook aandacht besteed aan de armoede in Nederland.
Ene jaar t buitenland en dus VOLGEND jaar een actie voor de minder bedeelden en bijstands gezinnen en voedselbanken In ons eigen land. En het jaar daarop dus 2015 weer aandacht voor t buitenland.
Met Vriendelijke Groet
Een Nederlandse Burger die opkomt voor Burgers in Nederland.
Ik vond het ook wel een hoog zwartepieten gehalte hebben jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Landverraad nog welGeert Wilders zal trots zijn.
Een doel in Nederland kan best eens, zoals KWF bijvoorbeeld. Maar deze toon slaat nergens op.
Aan de kut, de Zeeuwse kutquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:12 schreef ChatGirl het volgende:
Zeeuwen, versta je ook geen kut van.
Akties zoals Het glazenHuis en SeriousReqeustquote:
Dat is waarschijnlijk ook getypt door zo'n PVV-figuur die roeptoetert op sites als de Telegraaf.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Landverraad nog welGeert Wilders zal trots zijn.
Een doel in Nederland kan best eens, zoals KWF bijvoorbeeld. Maar deze toon slaat nergens op.
Let the beat control your body.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar zo te zien ben ik veeeel te oud voor Coen. Toen ik 12 was, hadden we pas net te maken met Two Unlimited.
14.gifquote:
Precies. Treurig volk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:13 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook getypt door zo'n PVV-figuur die roeptoetert op sites als de Telegraaf.
quote:
Dat lees ik nu pasquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:13 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Akties zoals Het glazenHuis en SeriousReqeust
Ik werd inderdaad nooit gebeld toen ik 12 was. En zéker niet door al de meisjes waar ik in die tijd verliefd op was..quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Let the beat control your body.
Toen was er ook geen Facebook en twitter waar je kon doen alsof je een leven had, omdat ene niet geïnteresseerde Coen je wakker belde.. Those where the days!
Niets mooier dan het Zeeuwse dialectquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:12 schreef ChatGirl het volgende:
Zeeuwen, versta je ook geen kut van.
Ik wel, ik weet niet meer hoe hij heette, pianist, ik had een paar sportschoenen gewonnen, de man stoorde mij.. Oja, Het was Jan Rietmanquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik werd inderdaad nooit gebeld toen ik 12 was. En zéker niet door al de meisjes waar ik in die tijd verliefd op was..
dach dat het een fokker was maar het is net iets te serieusquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:13 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook getypt door zo'n PVV-figuur die roeptoetert op sites als de Telegraaf.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wel, ik weet niet meer hoe hij heette, pianist, ik had een paar sportschoenen gewonnen, de man stoorde mij.. Oja, Het was Jan Rietman
Nee joh, er zijn al genoeg aardbevingenquote:
* Strani houdt dan maar wat afstand.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee joh, er zijn al genoeg aardbevingen
Truste Pinoquote:
Tot de Top denk ikquote:
Die had in de jaren 80 bijna een ruimtecentrum van de Efteling gemaaktquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vond Griet Titulaer leuker vertellen
Ok nog een nummertje iig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:09 schreef ddx het volgende:
Afhankelijk van volgende plaat besluit ik of ik nog even blijf hangen.
Had ie het maar gedaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die had in de jaren 80 bijna een ruimtecentrum van de Efteling gemaakt
Ik kom terug en iedereen gaat pitten :Squote:
quote:
Ik blijf nog tot 6.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom terug en iedereen gaat pitten :S
quote:
Andre kan heel leuk vertellen, maar wat wil je met een Coen als interviewer? Wat doet die gast daar?quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vond Griet Titulaer leuker vertellen
Geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom terug en iedereen gaat pitten :S
Slapen tot 2 uurquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:21 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Hoe hou je dat elke nacht vol?
Je doet zo gemeen over Coen. Volgens mij ben je stiekem verliefd op 'm.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Andre kan heel leuk vertellen, maar wat wil je met een Coen als interviewer? Wat doet die gast daar?
Deze vraag is retorisch, toch, toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:21 schreef Zaktabak het volgende:
Gaat Coen nu nog eens in op André? Daarvoor luister ik...
Slaapt wss ook uit tot 2uquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:21 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Hoe hou je dat elke nacht vol?
Studie was woensdagmiddag klaar, geen werk atm, huishouden doe ik wel in de middag en de nacht.quote:
Ja...die zitten niet op hetzelfde niveauquote:Op dinsdag 24 december 2013 03:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Andre kan heel leuk vertellen, maar wat wil je met een Coen als interviewer? Wat doet die gast daar?
Nee, Gerard is de man die mij weet te raken, hij is er niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Je doet zo gemeen over Coen. Volgens mij ben je stiekem verliefd op 'm.
Dus het is meer je liefde voor Gerard dan je haat jegens Coen, reëel bekeken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, Gerard is de man die mij weet te raken, hij is er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |