ben jij peter alting?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond alleen een kleine foto in de krant, maar volgens de krant zei een expert dat het gelijk was aan een halve pond semtex. Oh wacht, hier is het:
http://www.noordhollandsd(...)-liet-de-grond-beven
woah dafuq.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond alleen een kleine foto in de krant, maar volgens de krant zei een expert dat het gelijk was aan een halve pond semtex. Oh wacht, hier is het:
Ja, ik ben 42.quote:
Only in.. no wait.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:25 schreef Lt.Surge het volgende:
wtf not even kidding, volgens mij hebben ze zojuist onze brievenbus opgeblazen.
brb dus.
quote:
Bedoelde je dat of wat?quote:Julianadorp is een dorp in de gemeente Den Helder
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok, het is ónze brievenbus.
Metalen delen + post ligt over de gehele gallerij.
Pics.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:29 schreef Lt.Surge het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:29 schreef Lt.Surge het volgende:
The fuckquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Wacht ff briefje makenquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik overweeg Skyrim te halen om Rezania daar lastig te vallen.
Nee, gewoon juist.quote:
Skyrim heeft geen MP.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik overweeg Skyrim te halen om Rezania daar lastig te vallen.
Op Steamquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:42 schreef BBQSausage het volgende:
Misschien dat ik opeens weer een gamer in maart. De tijd zal het leren.
quote:
Ik ben een FOK!ker, enkel SP dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
DrNick, welke mp's speel je regelmatig?
Hardcore gamen met Minecraft en Simcity ja?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:42 schreef BBQSausage het volgende:
Misschien dat ik opeens weer een gamer ben in maart. De tijd zal het leren.
2, maar heb geen idee wat ik er nou eigenlijk mee moet.quote:
Mijn bankrekening heeft nog geld erop staan, beat that.quote:
Waarschijnlijk weer van die onopgevoede kutbontkraagjes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je dingen mee kopen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hardcore gamen met Minecraft en Simcity ja?
[..]
2, maar heb geen idee wat ik er nou eigenlijk mee moet.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn bankrekening heeft nog geld erop staan, beat that.
Wat voor dingen dan? Ik heb alleen 'ontdekt' dat je ze kan verkopen voor 40 cent of zo.quote:
Fuck dat spel, koop dit: http://store.steampowered.com/app/8190/quote:
De Sneeuwbolbadgebeloningen bevatten nieuwe, exclusieve voorwerpen voor de beste gratis te spelen games. Deze voorwerpen zijn zowel ruilbaar als op de Community Market te plaatsen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor dingen dan? Ik heb alleen 'ontdekt' dat je ze kan verkopen voor 40 cent of zo.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hardcore gamen met Minecraft en Simcity ja?
Wie speelt er nou gratis games? Allemaal bagger met microtransacties man.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
De Sneeuwbolbadgebeloningen bevatten nieuwe, exclusieve voorwerpen voor de beste gratis te spelen games. Deze voorwerpen zijn zowel ruilbaar als op de Community Market te plaatsen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogal triest ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan daar echt slecht tegen, mja.
Same, maar helaas doe je er niks tegen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan daar echt slecht tegen, mja.
Misschien waren het de buren, lijkt me geen toeval.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Same, maar helaas doe je er niks tegen.
De vogels zijn al lang gevlogen.
Maar even de buren informeren.
Je kan er niks tegen doen nee, ook al stonden ze er wel bij.. Krijg je een grote bek en desnoods nog zo'n ding voor je voordeur.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Same, maar helaas doe je er niks tegen.
De vogels zijn al lang gevlogen.
Maar even de buren informeren.
Nahw.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien waren het de buren, lijkt me geen toeval.
Dit inderdaad. En heb geen zin om telkens over m'n schouder te moeten kijken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kan er niks tegen doen nee, ook al stonden ze er wel bij.. Krijg je een grote bek en desnoods nog zo'n ding voor je voordeur.
Lijkt me wel toeval.. Gewoon kutjeugd die overal alles kapot wil maken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien waren het de buren, lijkt me geen toeval.
barbaren!quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lijkt me wel toeval.. Gewoon kutjeugd die overal alles kapot wil maken.
Wij hadden in ons dorp een glazen huis voor SR, hadden ze in drie dagen opgezet. De nacht nadat ie af was is ie helemaal kapot geschopt, geduwd, getrokken, en geknald met vuurwerk.Waarom? Gewoon, is leuk.
1 bullet to fix it all.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lijkt me wel toeval.. Gewoon kutjeugd die overal alles kapot wil maken.
Wij hadden in ons dorp een glazen huis voor SR, hadden ze in drie dagen opgezet. De nacht nadat ie af was is ie helemaal kapot geschopt, geduwd, getrokken, en geknald met vuurwerk.Waarom? Gewoon, is leuk.
wtfquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juh ;_;quote:
Net al gedaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hoe dan ook: ik ga een frisse neus halen, wie gaat er mee?
Pepermuntje in je neus douwen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hoe dan ook: ik ga een frisse neus halen, wie gaat er mee?
Hier al de hele dagquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:14 schreef BBQSausage het volgende:
Heb ik m'n werk af, wil ik naar huis, begint het te stormen.
Ja behoorlijk kut.quote:
Jij zit altijd op je werk. ''Bus gemist'' of ''storm ;_;'' Volgens mij wil je gewoon niet naar huis!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja behoorlijk kut.Sowieso zou ik eigenlijk 12:00 al vrij hebben, maar ik moest overwerken omdat 't weer eens niet meezat met een paar kutprojecten.
![]()
Ben ik nu klaar, kan ik nog niet naar huis._
HET KAN GEWOON NIET JA!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij zit altijd op je werk. ''Bus gemist'' of ''storm ;_;'' Volgens mij wil je gewoon niet naar huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |