quote:
Ik ben een FOK!ker, enkel SP dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
DrNick, welke mp's speel je regelmatig?
Hardcore gamen met Minecraft en Simcity ja?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:42 schreef BBQSausage het volgende:
Misschien dat ik opeens weer een gamer ben in maart. De tijd zal het leren.
2, maar heb geen idee wat ik er nou eigenlijk mee moet.quote:
Mijn bankrekening heeft nog geld erop staan, beat that.quote:
Waarschijnlijk weer van die onopgevoede kutbontkraagjes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je dingen mee kopen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hardcore gamen met Minecraft en Simcity ja?
[..]
2, maar heb geen idee wat ik er nou eigenlijk mee moet.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn bankrekening heeft nog geld erop staan, beat that.
Wat voor dingen dan? Ik heb alleen 'ontdekt' dat je ze kan verkopen voor 40 cent of zo.quote:
Fuck dat spel, koop dit: http://store.steampowered.com/app/8190/quote:
De Sneeuwbolbadgebeloningen bevatten nieuwe, exclusieve voorwerpen voor de beste gratis te spelen games. Deze voorwerpen zijn zowel ruilbaar als op de Community Market te plaatsen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat voor dingen dan? Ik heb alleen 'ontdekt' dat je ze kan verkopen voor 40 cent of zo.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hardcore gamen met Minecraft en Simcity ja?
Wie speelt er nou gratis games? Allemaal bagger met microtransacties man.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
De Sneeuwbolbadgebeloningen bevatten nieuwe, exclusieve voorwerpen voor de beste gratis te spelen games. Deze voorwerpen zijn zowel ruilbaar als op de Community Market te plaatsen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogal triest ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan daar echt slecht tegen, mja.
Same, maar helaas doe je er niks tegen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan daar echt slecht tegen, mja.
Misschien waren het de buren, lijkt me geen toeval.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Same, maar helaas doe je er niks tegen.
De vogels zijn al lang gevlogen.
Maar even de buren informeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |