quote:
Zo heb ik een schoonzus: "ik gaat effe"quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat 'je heb' ook. Wat komt het toch altijd dom over.![]()
Wat zeg je dan? Ik zou haar alleen even zo aankijken:quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:14 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zo heb ik een schoonzus: "ik gaat effe"
Zo kijk ik ook heel de dag als ik met haar opgescheept zit. Om het niet te hebben over ons 3x per week carpool festijn. Yayquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zeg je dan? Ik zou haar alleen even zo aankijken:![]()
Zo kijk ik trouwens bijna de hele dag.
Wat is daar mis mee??quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:14 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zo heb ik een schoonzus: "ik gaat effe"
Breng je deze avond wel door zonder haar?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:29 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook heel de dag als ik met haar opgescheept zit. Om het niet te hebben over ons 3x per week carpool festijn. Yay
Ah well... Ik ben niet voor niets met d'r zus getrouwd. Zo heeft elke familie wel een tokkie
Nja, het is eigenlijk 'Ik ga even'.quote:
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Breng je deze avond wel door zonder haar?
Nou ja, dit dus Irethquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Nja, het is eigenlijk 'Ik ga even'.
Wij zeggen altijd "ik gaat even ...." maar das denk ik een mengeling van Utrechts en familieticsquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Breng je deze avond wel door zonder haar?
[..]
Nja, het is eigenlijk 'Ik ga even'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze komt uit Zoetermeer maar zegt altijd dat het Haags is, omdat ze daar geboren is. Ze had er mogen blijven van mequote:Op dinsdag 31 december 2013 20:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij zeggen altijd "ik gaat even ...." maar das denk ik een mengeling van Utrechts en familietics
(oja, das er ook zo 1... 'das')
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:59 schreef Ireth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat kan nooit. Zullen de ouders wel zijn geweest.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
Kolere, bij mij is het weer een 1-jarig kind gelukt om een Facebook-profiel aan te maken.
Nee echtquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat kan nooit. Zullen de ouders wel zijn geweest.
Ja, duh.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:45 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik weet het niet. Het lijkt erop dat het kind alles zelf schrijft. Er staat bijvoorbeeld: "ik heb net lekker een broodje gegeten" onder een foto waarop hij een broodje eet. Kan natuurlijk dat vader of moeder ook net een lekker broodje heeft gegeten, maar dan zouden ze toch wel een foto van zichzelf plaatsen, toch?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:45 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik weet het niet. Het lijkt erop dat het kind alles zelf schrijft. Er staat bijvoorbeeld: "ik heb net lekker een broodje gegeten" onder een foto waarop hij een broodje eet. Kan natuurlijk dat vader of moeder ook net een lekker broodje heeft gegeten, maar dan zouden ze toch wel een foto van zichzelf plaatsen, toch?
Beter dan de hond die ik op fb heb.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
Kolere, bij mij is het weer een 1-jarig kind gelukt om een Facebook-profiel aan te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |