toch kom je even posten hier.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Heb er ook niks van mee gekregen, voor de 5e keer op rij. Dom gedoe is het ook.

Ik moet zeggen dat op een paar door de belasting betaalde reclames ik er ook veel minder van heb meegekregen dan vorig jaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet eens mn best gedaan om het te ontwijken en ik heb er dit jaar vrijwel niets van meegekregen. Wat een simpele ziel ben jij. Het lijkt erop of je je eigen zelfhaat afreageert op Serious Request.
Ga hulp zoeken man

Voor mij wel, maar ik ken hem niet echt. Ik kan op basis van zijn gedrag op TV/radio niet echt oordelen. En ik vind verder dat hij wel interesse toont in andere mensen, hoor. Tenminste: das mijn ervaring.quote:

Giel stond met zijn mobiel te pielen terwijl een man 10.000 euro kwam brengen, ik vond dit echt behoorlijk schandalig en ongeïnteresseerd.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:22 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar ik ken hem niet echt. Ik kan op basis van zijn gedrag op TV/radio niet echt oordelen. En ik vind verder dat hij wel interesse toont in andere mensen, hoor. Tenminste: das mijn ervaring.

O, dat is inderdaad apart. Ik heb dat niet gezien, maar tegen mij is hij wel geïnteresseerd en door wat hij vertelt lijkt het iig ook wel zo dat hij interesse heeft in andere mensen en heel erg mee leeft met andere mensen. Maar ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:24 schreef Speedball het volgende:
[..]
Giel stond met zijn mobiel te pielen terwijl een man 10.000 euro kwam brengen, ik vond dit echt behoorlijk schandalig en ongeïnteresseerd.

Ok, kan ik dan bij jou op het zolderkamertje komen? Want jij kwam er niet uit blijkbaar de gedurende afgelopen weken.quote:Op woensdag 25 december 2013 02:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet eens mn best gedaan om het te ontwijken en ik heb er dit jaar vrijwel niets van meegekregen. Wat een simpele ziel ben jij. Het lijkt erop of je je eigen zelfhaat afreageert op Serious Request.
Ga hulp zoeken man

Precies. Wij zullen als de anti-SER zeurpieten bekend staan die deze volksverlakkerij elk jaar een warm onthaal geven in de virtuele wereld.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Door tot het eind, en volgend jaar weer

Helemaal eeensch!quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
1. De DJ's zitten daar puur uit promotie voor zichzelf/3FM. Het goede doel is puur een excuus om ordinair aandacht te krijgen van hun projectje. De nepheid straalt er van af.
2. Ik probeer echt dit gedoe te ontwijken. Maar helaas is de commercie zo groot dat je er niet aan ontkomt.
3. Ieder jaar weer zo'n kut kazig house anthem die ik niet wil horen (zie punt 2.)
4. Zogenaamd niet eten maar wel aan die voedingsshakes zitten. Beetje het zelfde idee dat je een maand niet aan seks doet. Maar dan telt seks met condoom niet mee. Zo hypocriet als de pest dus.
5. Giel en kornuiten verdienen van ons belastingsgeld bakken vol met geld. Maar wat stoppen ze zelf in het goede doel? Geen fluit. Giel krijgt gewoon op het einde vd maand gewoon weer zijn salaris en een waarschijnlijk een dikke bonus nog ook.
6. Giel
7. Een of ander zorginstelling gaf daarstraks een flink som geld aan Serious Request. Terwijl de ene naar de andere zorg medewerker word ontslagen in NL. Onze eigen zorgstelsel gaat er enorm op achteruit. Maar dan wel doneren aan een bodemloze put wat Afrika heet. En alleen omdat ze met de circus van Serious Request mee moeten doen, kijk ons nou weer vrijgevig en sociaal zijn. Terwijl ons eigen zieken en ouderen in hun eigen kots en pis moeten roller omdat er geen geld is voor verzorging.
The end

ehm nee, dat toont echt weinig karakterquote:Op woensdag 25 december 2013 12:29 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Helemaal eeensch!Mooi verwoord

Je bedoelt de langzaamste reeks toch? Want er staan zat topics in de lijst die veel minder posts hebben in al die dagen.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:42 schreef Arcee het volgende:
SER / Het anti-Serious Request topic was het langzaamste topic ooit in SER.

Het langzaamste volle topic.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:19 schreef MichaelScott het volgende:
Je bedoelt de langzaamste reeks toch? Want er staan zat topics in de lijst die veel minder posts hebben in al die dagen.

het is tenminste een vol topic, hoeveel zijn er vol als je de sc niet meeteltquote:

buik vol vanquote:Op woensdag 25 december 2013 23:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
het is tenminste een vol topic, hoeveel zijn er vol als je de sc niet meetelt

Heb je posts gelezen in dit topic Daskaar en ben blij dat er gelukkig ook mensen zijn zoals jij.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:14 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ehm nee, dat toont echt weinig karakter

Misschien kunnen jullie nog een afspraakje maken om samen top SR te luisterenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Heb je posts gelezen in dit topic Daskaar en ben blij dat er gelukkig ook mensen zijn zoals jij.

Ik wil weten wat hier stondquote:Op donderdag 26 december 2013 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
Aanschouw de gemiddelde FOK! SR-fan
-Doe maar niet-

Gewoon een foto van een meisje met bril, muts en een SR trui. Schokkend hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik wil weten wat hier stond

Waarom wordt dat weggehaald danquote:Op donderdag 26 december 2013 13:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gewoon een foto van een meisje met bril, muts en een SR trui. Schokkend hoor.

Omdat het nergens op slaat? Al was het niets wereldschokkends.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Waarom wordt dat weggehaald dan

Ik zie overal op FOK! wel posts die nergens op slaan, maar die worden ook niet weggehaald als daar geen reden voor is.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Omdat het nergens op slaat? Al was het niets wereldschokkends.

En dat geloof jij? Iets zegt mij dat daar geen geld voor is want andere "kosten"hebben voorrang.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:38 schreef super_tekkel het volgende:
Ik ben blij dat het allemaal weer voorbij is. De lui bij het rode kruis ook, kunnen ze weer een nieuwe dienstauto kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |