quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STONER-MEETING 2.0:
Poll: Datum voor een volgende meeting
• Zaterdag 25 Januari
• Zondag 26 Januari
• Zaterdag 1 Februari
• Zondag 2 Februari
• Zaterdag 8 Februari
• Zondag 9 Februari
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 23 december 2013 22:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere worst voor je![]()
![]()
Je weet niet eens wat ik bedoel wat is dat nou voor een reactie?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
niet door beach zijn sarcasme heen zien
Zou me toch dingen gaan afvragen als zelfs mijn sarcasme sneu begint te klinken.quote:Op maandag 23 december 2013 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
niet door beach zijn sarcasme heen zien
quote:Op maandag 23 december 2013 22:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou me toch dingen gaan afvragen als zelfs mijn sarcasme sneu begint te klinken.
Hema worst is smerigquote:Op maandag 23 december 2013 22:44 schreef Ro-ald het volgende:
Bij mijn worst moet je aan een Hema worst denken.
haha oooooooooooooow burn ooooooooooooooh damn wat zeg je nu amaquote:
ieuwquote:Op maandag 23 december 2013 22:44 schreef Ro-ald het volgende:
Bij mijn worst moet je aan een Hema worst denken.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso je pik met een rookworst vergelijken.. Ik weet niet hoor maar lijkt me niet gezond:
[ afbeelding ]
Okquote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
deze is speciaal voor m'n boy beach
quote:Op maandag 23 december 2013 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso je pik met een rookworst vergelijken.. Ik weet niet hoor maar lijkt me niet gezond:
[ afbeelding ]
je boy? watquote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
deze is speciaal voor m'n boy beach
Je pik met een rookworst vergelijken? Wtf waar heb je het overquote:Op maandag 23 december 2013 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Nou voor ons is het allang duidelijk dat hij niet hetero is.quote:Op maandag 23 december 2013 22:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin maar weet nog niet zeker of hij wel hetero is.
oh wist ik nietquote:Op maandag 23 december 2013 22:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin maar weet nog niet zeker of hij wel hetero is.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou voor ons is het allang duidelijk dat hij niet hetero is.
Hardquote:Op maandag 23 december 2013 23:21 schreef Boy_Zonderman het volgende:
En dan heeft dat vrouwtje ook nog een homoseksuele zoon.... en dan is ze niet op zijn bruiloft geweest.
Heeft ze wel een lintje gekregen, toch mooi.quote:
beter dan een lijntjequote:Op maandag 23 december 2013 23:58 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Heeft ze wel een lintje gekregen, toch mooi.
Maar wel heftig, dat een gelovige gemeenschap zo een fakking invloed kan hebben over JOUW leven.
Dan maar van god los...
Whehehe, zou anders zijn als ze in Volendam had gewoondquote:
She crazy!!!quote:
Er rijd geen trein meerquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zal ik de laatste trein pakken om je met mijn aanwezigheid te vervelen?
Nou, mooie boel is dat...quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5 minuten geleden ging de laatste
waaaahaaatquote:
Nee, veel verder.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind je?Jij woont in Zwolle of?
Kun je weten overigens. We zijn FB vriendjes enzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind je?Jij woont in Zwolle of?
Dit stiekem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oerbeer zoekt nog iemand om naar z'n grot te slepen
Oh ja, even spiekenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kun je weten overigens. We zijn FB vriendjes enzo.
Whehehe, I know, righttttt!quote:
nee hij zoekt iemand om in zijn grot te stekenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Oerbeer zoekt nog iemand om naar z'n grot te slepen
Jep.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja dat is wel eindje verder jaJe ging wel naar de Mei meet toch?
Dat is meer jouw ding.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee hij zoekt iemand om in zijn grot te steken
quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik neem alvast wat boterhamzakjes mee. Je weet maar nooit waar die eens goed voor zijn.
Hihiquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja bepaald vleeswaar moet je toch goed verpakken.
met verpakken gaan de smaak en de aroma's verloren, gewoon laten slingeren dat vleesquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja bepaald vleeswaar moet je toch goed verpakken.
#Twitterbericht.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:09 schreef Amarantha het volgende:
Serious Request aan het kijken via internet
Hazequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb 3 dikke pure joints op achter elkaar, super goeie Haze. Ik voel hem wel. [ afbeelding ]
Ik vind Coen coolquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Paul Rabbering wel leukSowieso de leukste van de 3 en hij is nu aan het draaien haha
Giel is idd een kneusquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind Coen cool
Giel
Dayum, drie?!? Puur?!?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb 3 dikke pure joints op achter elkaar, super goeie Haze. Ik voel hem wel. [ afbeelding ]
quote:
Mja vind Paul echt een zoutzak. Als ik zou moeten kiezen is het Giel. Maar dat wel omdat de keuze beperkt is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Paul Rabbering wel leukSowieso de leukste van de 3 en hij is nu aan het draaien haha
Paul heeft een leuk hoofdquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja vind Paul echt een zoutzak. Als ik zou moeten kiezen is het Giel. Maar dat wel omdat de keuze beperkt is.
Oh je bent dus helemaal nieuw wat betreft SR. Ik kan je melden dat de gouden combinatie al is geweest. Dat zijn; Gerard Ekdom, Michiel Veenstra, en Giel Beelen. De rest is een beetje ach en poeh. Matig dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paul heeft een leuk hoofdDJ skills weet ik nog niet goed, want luister amper radio enz en kijk net voor het eerst serieus naar SR
Jepquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh je bent dus helemaal nieuw wat betreft SR. Ik kan je melden dat de gouden combinatie al is geweest. Dat zijn; Gerard Ekdom, Michiel Veenstra, en Giel Beelen. De rest is een beetje ach en poeh. Matig dus.
Ekdom maakt er echt wat van. De heren die nu de boel draaien doen maar gewoon wat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepOver Gerard Ekdom heb ik ook veel gelezen ja
Maar Paul Rabbering is eyecandyquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ekdom maakt er echt wat van. De heren die nu de boel draaien doen maar gewoon wat.
Dat wel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar Paul Rabbering is eyecandy
Iedereen haat hard op zijn bril en krullen maar ik vind dat echt zo veel beter dan hoe hij er eerst uit zagquote:
Ik weet wel dat ik tijdens de Mei meet een grote bril opzet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen haat hard op zijn bril en krullen maar ik vind dat echt zo veel beter dan hoe hij er eerst uit zag
Hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik tijdens de Mei meet een grote bril opzet.
Gisteren dat Dream team.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja vind Paul echt een zoutzak. Als ik zou moeten kiezen is het Giel. Maar dat wel omdat de keuze beperkt is.
?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:44 schreef Sardu het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks met gabber maar dat van gister vond ik stiekem wel vet.
quote:
Ye naar aanleiding van hierbovenquote:
Wat voor vaag standje heb je geoefend dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef Snowbells het volgende:
Wow wat doet het fucking zeer, zo'n spier bij je oksel/tiet verrekken![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat voor vaag standje heb je geoefend dan?
Ik deed juist niets bijzondersquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat voor vaag standje heb je geoefend dan?
Heb je zo'n dikke buik?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik deed juist niets bijzondersik wou met m'n rechterhand vanmiddag zo over m'n buik heen mijn rug insmeren met van dat olie, bam opeens verrekt die spier
dikke pijn.
En zonet wou ik even iets achter m'n hoofd pakken terwijl ik lag, bam linkerkant spier verrekt!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meer in de zin van dat ik hier nog wel een keer op zou dansen als het feestje goed is.
SOMEEEWHEEERE OVAR TEH RAINBOOOWquote:
Ik zou graag met je meedoen maar die van mij is vanavond opgegaan.quote:
Altijd genoeg wiet op zakquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou graag met je meedoen maar die van mij is vanavond opgegaan.Ik zit hier nu sjekkies te roken in de hoop dat ik een keer in slaap val oid.
Morgen om half 1 al de stad in om kerstmiddag te vieren.
Normaal gesproken ik ook wel maar de laatste tijd is het echt een ramp met mij en het meenemen van m'n spullen.quote:
Haha ja dat merkte ik wel jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Normaal gesproken ik ook wel maar de laatste tijd is het echt een ramp met mij en het meenemen van m'n spullen.![]()
Emmen was ook al een prima hoogstandje qua planning van mij.
Wedstrijd duurt nog wel even.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
National Footbal League.
[ afbeelding ]
[..]
Viezerik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastquote:Op dinsdag 24 december 2013 04:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uhu,uhu, beetje mosterd na de maaltijd zo FL.
Dit kan je krijgen.
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 05:16 schreef Sardu het volgende:
Bah nog 5 minuten in het laatste kwartier en de 49ers staan met 10 punten voor.![]()
Denk ook niet dat ze in die 5 minuten de kans nog krijgen om 2x te scoren en gelijk te komen. Maar bij een TD nog wel spannend.
NFLquote:
En ik fix even een joint.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef Sardu het volgende:
Aaaand I made it.![]()
Nog niet helemaal de lippen aan het bier maar al wel een eind op weg.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 04:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vasi!!!!quote:
Nummer deleten, zal wel bagger zijn allemaal.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef Trollscience het volgende:
gvd, app een dealer omdat m'n vaste op vakantie is, hij zegt zo van: je krijgt wel assie erbij voor 5 euro en ik zeg duizend keer dat ik dat niet hoef en vraag of hij kan brengen maar hij reageert niet meer
krijg ik nu na DRIE uur een bericht van een nummer dat ik niet ken "ewa wil je assie kopen"
sowieso hasj voor 5 euroquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:55 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nummer deleten, zal wel bagger zijn allemaal.
Gisteren teveel wiet gerookt. x)quote:
Haha, prachtige omschrijvingquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sowieso hasj voor 5 eurois van die stront die aan de wc bril is aangekoekt
Gister rustig aan gedaan, eerder beetje brak doordat ik vergeet genoeg te drinken als ik stoned ben.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gisteren teveel wiet gerookt. x)
En nieteens hoi zeggen, fucking autistquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:54 schreef schommelstoel het volgende:
Is het nog te vroeg voor een garnaal of kan het al gebakken worden?
Amarantha, jij had toch een groene jas zei je tijd geleden ?
Volgens mij ben ik dan langs je gelopen in Ankara
Lol,quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En nieteens hoi zeggen, fucking autist
EF ELquote:
Gewoon hoi zeggen en als het d'r niet is dan zeg je gewoon oh sorry ik dacht dat je iemand anders was en no single fuck was given.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Lol,lijkt het wel ja
![]()
Maar het zijn van die momenten dat er 100 gedachten in 2 seconden door je hoofd gaan.
Ik de trap af in de AK: Hey...Is dat niet....groene jas! Ja!
But wait, what if it is not....
Sterker nog, toen ik d'r kwam meeten stond ze al vol verwachting voor de deur te wachten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon hoi zeggen en als het d'r niet is dan zeg je gewoon oh sorry ik dacht dat je iemand anders was en no single fuck was given.
Bij de ingang van de AK?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sterker nog, toen ik d'r kwam meeten stond ze al vol verwachting voor de deur te wachten.![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:08 schreef schommelstoel het volgende:
Fck, je hebt gewoon gelijk Vas.
Oke, laat m'n moeder weten of haar kind lekker gesmaakt heeft.quote:
Ah, ben je naar dat kraakpand geweest voor feestje of gewoon zomaar meeten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sterker nog, toen ik d'r kwam meeten stond ze al vol verwachting voor de deur te wachten.![]()
Kerstmiddag = zuipeeeeeh!quote:
Was een feestje en vrienden gingen er naartoe. Uitgelezen kans om eens en FOK!ker te ontmoeten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah, ben je naar dat kraakpand geweest voor feestje of gewoon zomaar meeten?
Nee, waar ze woont. De shop was al dicht toen ik aankwam.quote:
Alle shops gaan om 22:00 uur hier al dicht, belachelijk ja!quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Was een feestje en vrienden gingen er naartoe. Uitgelezen kans om eens en FOK!ker te ontmoeten.
[..]
Nee, waar ze woont. De shop was al dicht toen ik aankwam.
Ja 22:00 is toch geen tijd voor een stoner.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Alle shops gaan om 22:00 uur hier al dicht, belachelijk ja!
Nou volgende keer maar eens met drie FOK!'ers in AK gaan zitten dan ?
Komt goed!quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja 22:00 is toch geen tijd voor een stoner.![]()
![]()
Mocht ik weer in de contreien zijn dan post ik dat hier wel en wil ik zeker wel in de shop zitten.
Way ahead of you.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Komt goed!
Ik trek een biertje open, en om 4 uur een garnaal in het deeg rollen, oftewel, jointje draaien.
Jij ook, iedereen hier eigenlijk goede (cliche) feestdagenquote:
Zal ik doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke, laat m'n moeder weten of haar kind lekker gesmaakt heeft.
Ken je klassiekersquote:
Heb ik daarvoor mijn muziek uit gezet?quote:
Nailed it !quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Van jezelf een saaie klootzak zijn.
Een mening hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
Of deze, hij rookt van wiet dat heeft gestaan op een kerkhof.
En btw, Fall out boy goed vinden![]()
![]()
Ik ben een muziek junkie, luister heel veel muziek en respecteer ieder zijn mening.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een mening hebben
Tevens waardeer ik gewoon muziek en bands die ik vroeger veel luisterde, ook al is het goed of slecht, het is wel deel van mij. Dit vind ik ook wel baas:
Two is best wel spacey x)
I guess. Maar dat is de muzieksoort die ik nu veel luister, vroeger was ik veel meer into metal, rock, etc.. maar vroeger was ik dan ook meer aan de depressieve kant en hoge stress, nu kan ik gewoon van veeeel soorten muziek genieten, rustig, druk, onvoorspelbaar, etc.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben een muziek junkie, luister heel veel muziek en respecteer ieder zijn mening.
Maar vond Fall Out Boy 'vroeger' al niets![]()
Luister ik liever de twee nummers die je nu plaatst.
filosofische shit manquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:13 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk, hoe meer ik van mezelf accepteer en waardeer, hoe meer muziek ik kan accepteren en waarderen.
De link met rock en metal en depri klopt wel ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
I guess. Maar dat is de muzieksoort die ik nu veel luister, vroeger was ik veel meer into metal, rock, etc.. maar vroeger was ik dan ook meer aan de depressieve kant en hoge stress, nu kan ik gewoon van veeeel soorten muziek genieten, rustig, druk, onvoorspelbaar, etc.
Muziek is genezendquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:13 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk, hoe meer ik van mezelf accepteer en waardeer, hoe meer muziek ik kan accepteren en waarderen.
Maar dat is eigenlijk ook logisch, muziek is een taal gelinkt aan je emoties, mindset, etc. Als je gewoon emotioneel stabiel bent, jezelf accepteert zoals je bent, kan je ook de tijd nemen om die dingen van jezelf te waarderen (via muziek) en jezelf vinden via muziek.quote:
Waarheidquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Muziek is genezend![]()
Maar muziek kan je ook breken
You nailed it !quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk ook logisch, muziek is een taal gelinkt aan je emoties, mindset, etc. Als je gewoon emotioneel stabiel bent, jezelf accepteert zoals je bent, kan je ook de tijd nemen om die dingen van jezelf te waarderen (via muziek) en jezelf vinden via muziek.
Ik heb precies hetzelfde. Ik kan klassiek zo ontzettend mooi vinden, maar dan ook weer dubstep, hiphop en metal. Alles om andere redenen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De link met rock en metal en depri klopt wel ja.
In het verleden luisterde ik ook veel rock namelijk, zelfde ervaring soms.
Ik geef elke nieuwe muzieksoort die ik leer kennen een kans, vandaar dat het bij mij van dubstep tot en met klassiek kan gaan.
Alleen kom je aan met simpele (frans bauwer, frans duits ect ect) tekstueel Nederlandstalige, dan zet ik je voor een vuurpeloton.
Acda en de munnik vind ik wel weer wat beter dan.
Sowieso!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
You nailed it !![]()
Oftewel klopt.
Muziek heeft de zelfde werking als drugs, het versterken van een emotie.
Thanks voor de tip, brain waves kende ik al wel, maar de naam/term Isochronic Tones nog niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso!
Alleen muziek is een taal die (bijna) iedereen wel verstaat en kan waarderen. Hetzelfde kan je niet over drugs zeggen.
Het is ook aangetoond dat geluid je brainwaves kan veranderen en je in hele andere mindsets kan stoppen. Isochronic Tones moet je maar eens opzoeken.
ben je ook weer teruggekomen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:59 schreef Viro het volgende:
Ik heb mijn grens gevonden na 6 platinum en 2 lemon haze joints, was gisternacht stoned en vannacht helemaal weg.![]()
Houd je bekquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Van jezelf een saaie klootzak zijn.
Hoezo verplicht gezellig doen? Daar kies je zelf voor. En als je het niet bent, kan je het maar beter laten I guess. x)quote:
Moet ik je opvrolijken?quote:
ik zou het injecterenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:58 schreef Trollscience het volgende:
okee kun je hasj gewoon in een joint flikkeren? Heb goede hasj gekocht ipv wiet
heb gehoord dat je dat moet verkruimelen en op moet snuivenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:58 schreef Trollscience het volgende:
Tuurlijk wel eerst verkruimelenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:58 schreef Trollscience het volgende:
nee het is andersom, wiet moet je snuiven. Hasj moest je op je anushaar verpoederen en laten intrekken maar ik heb een stoma dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb gehoord dat je dat moet verkruimelen en op moet snuiven
Als een pure wiet joint imo.quote:
Gebeld maar ze namen niet opquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:06 schreef Unscrewed het volgende:
Tabak in je joint verneukt de joint heb ik gemerkt.
Pure jointjes zijn veel fijner, rustiger, meer relaxend, etc..
Tabak erin maakt het meteen dikke poep vergeleken met puur.
ZEG NEE TEGEN TABAK - BEL 0800-NEETABAK
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gebeld maar ze namen niet opWel net "nee" tegen mn sigaret gezegd, er gebeurde niks.
amsterdam maar we mogen de shop niet binnen a mattiequote:Op dinsdag 24 december 2013 21:13 schreef Unscrewed het volgende:
Waar is de meet nou trouwens?
PS. Ik heb een smaakpapil kapot gebeten denk ik
Nu proef ik 1/10000 minder!!
Nee inderdaad, die van mij is minstens 3x zo breed en 8x zo lang.quote:Op maandag 23 december 2013 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ging toch ook niet meer door? Of gaan de broekies buiten wachten of wat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
amsterdam maar we mogen de shop niet binnen a mattie
ik hoop van niet want ik zou graag naar de meet komenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat ging toch ook niet meer door? Of gaan de broekies buiten wachten of wat?
Ja, ik op zich ook wel. Maarja, in dit weer snap ik het dat dat zo'n beetje het enige is wat we kunnen doen..quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik hoop van niet want ik zou graag naar de meet komen
ja iddquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik op zich ook wel. Maarja, in dit weer snap ik het dat dat zo'n beetje het enige is wat we kunnen doen..
Tenzij iemand een goeie plaats weet/zijn huis openstelt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben die vrouw die je telkens begluurt
Gaan waarnaar? Kan je niet alsnog gaan? Hoezo is half 12 te laat? Dan beginnen de feestjes toch pasquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu is het opeens van 'ja je had wel kunnen gaan vanavond......'
too fucking late
Moet nog helemaal klaarmakenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaan waarnaar? Kan je niet alsnog gaan? Hoezo is half 12 te laat? Dan beginnen de feestjes toch pas
heeft ze niet nodigquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij draagt toch sws niet zoveel make up
Ik heb geen idee hoe Snowbells eruit ziet .quote:
Mja, alleen ogen ja. Nu ik onder de zonnebank ga heb ik echt zo'n tintjequote:Op dinsdag 24 december 2013 23:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij draagt toch sws niet zoveel make up
is dat niet gevaarlijk je huis midden op de wegquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:57 schreef Trollscience het volgende:
our house
in the middle of our street
jaa goed lied. Nu aan het luisterenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:57 schreef Trollscience het volgende:
our house
in the middle of our street
Je gaat voor de Oompa Loompa look?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja, alleen ogen ja. Nu ik onder de zonnebank ga heb ik echt zo'n tintjedus verder niks nodig
Ik geloof je meteen.quote:Op zondag 22 december 2013 02:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik ben deze vrijdagavond geboren.
Je veegt de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:06 schreef Snowbells het volgende:
Hoe kan het dat mijn voorant sneller bruin wordt dan mijn achterkant?
Ja gast heel verrot vin ik dat sltijd, daarom sowieso altijd dikke voorraad bigvloei thuis.quote:Op woensdag 25 december 2013 03:56 schreef AssiMar. het volgende:
Geen lange vloei meer. Moest nu rollen met twee kleine vloeitjes...
Is wel slim ja!quote:Op woensdag 25 december 2013 04:01 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
Ja gast heel verrot vin ik dat sltijd, daarom sowieso altijd dikke voorraad bigfloei thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |