Iedereen haat hard op zijn bril en krullen maar ik vind dat echt zo veel beter dan hoe hij er eerst uit zagquote:
Ik weet wel dat ik tijdens de Mei meet een grote bril opzet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen haat hard op zijn bril en krullen maar ik vind dat echt zo veel beter dan hoe hij er eerst uit zag
Hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik tijdens de Mei meet een grote bril opzet.
Gisteren dat Dream team.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Mja vind Paul echt een zoutzak. Als ik zou moeten kiezen is het Giel. Maar dat wel omdat de keuze beperkt is.
?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:44 schreef Sardu het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal niks met gabber maar dat van gister vond ik stiekem wel vet.
quote:
Ye naar aanleiding van hierbovenquote:
Wat voor vaag standje heb je geoefend dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef Snowbells het volgende:
Wow wat doet het fucking zeer, zo'n spier bij je oksel/tiet verrekken![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat voor vaag standje heb je geoefend dan?
Ik deed juist niets bijzondersquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat voor vaag standje heb je geoefend dan?
Heb je zo'n dikke buik?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik deed juist niets bijzondersik wou met m'n rechterhand vanmiddag zo over m'n buik heen mijn rug insmeren met van dat olie, bam opeens verrekt die spier
dikke pijn.
En zonet wou ik even iets achter m'n hoofd pakken terwijl ik lag, bam linkerkant spier verrekt!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meer in de zin van dat ik hier nog wel een keer op zou dansen als het feestje goed is.
SOMEEEWHEEERE OVAR TEH RAINBOOOWquote:
Ik zou graag met je meedoen maar die van mij is vanavond opgegaan.quote:
Altijd genoeg wiet op zakquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou graag met je meedoen maar die van mij is vanavond opgegaan.Ik zit hier nu sjekkies te roken in de hoop dat ik een keer in slaap val oid.
Morgen om half 1 al de stad in om kerstmiddag te vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |