Ik heb precies hetzelfde. Ik kan klassiek zo ontzettend mooi vinden, maar dan ook weer dubstep, hiphop en metal. Alles om andere redenen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De link met rock en metal en depri klopt wel ja.
In het verleden luisterde ik ook veel rock namelijk, zelfde ervaring soms.
Ik geef elke nieuwe muzieksoort die ik leer kennen een kans, vandaar dat het bij mij van dubstep tot en met klassiek kan gaan.
Alleen kom je aan met simpele (frans bauwer, frans duits ect ect) tekstueel Nederlandstalige, dan zet ik je voor een vuurpeloton.
Acda en de munnik vind ik wel weer wat beter dan.
Sowieso!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
You nailed it !![]()
Oftewel klopt.
Muziek heeft de zelfde werking als drugs, het versterken van een emotie.
Thanks voor de tip, brain waves kende ik al wel, maar de naam/term Isochronic Tones nog niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso!
Alleen muziek is een taal die (bijna) iedereen wel verstaat en kan waarderen. Hetzelfde kan je niet over drugs zeggen.
Het is ook aangetoond dat geluid je brainwaves kan veranderen en je in hele andere mindsets kan stoppen. Isochronic Tones moet je maar eens opzoeken.
ben je ook weer teruggekomen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:59 schreef Viro het volgende:
Ik heb mijn grens gevonden na 6 platinum en 2 lemon haze joints, was gisternacht stoned en vannacht helemaal weg.![]()
Houd je bekquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Van jezelf een saaie klootzak zijn.
Hoezo verplicht gezellig doen? Daar kies je zelf voor. En als je het niet bent, kan je het maar beter laten I guess. x)quote:
Moet ik je opvrolijken?quote:
ik zou het injecterenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:58 schreef Trollscience het volgende:
okee kun je hasj gewoon in een joint flikkeren? Heb goede hasj gekocht ipv wiet
heb gehoord dat je dat moet verkruimelen en op moet snuivenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:58 schreef Trollscience het volgende:
Tuurlijk wel eerst verkruimelenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:58 schreef Trollscience het volgende:
nee het is andersom, wiet moet je snuiven. Hasj moest je op je anushaar verpoederen en laten intrekken maar ik heb een stoma dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb gehoord dat je dat moet verkruimelen en op moet snuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |