Een mening hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
Of deze, hij rookt van wiet dat heeft gestaan op een kerkhof.
En btw, Fall out boy goed vinden![]()
![]()
Ik ben een muziek junkie, luister heel veel muziek en respecteer ieder zijn mening.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een mening hebben
Tevens waardeer ik gewoon muziek en bands die ik vroeger veel luisterde, ook al is het goed of slecht, het is wel deel van mij. Dit vind ik ook wel baas:
Two is best wel spacey x)
I guess. Maar dat is de muzieksoort die ik nu veel luister, vroeger was ik veel meer into metal, rock, etc.. maar vroeger was ik dan ook meer aan de depressieve kant en hoge stress, nu kan ik gewoon van veeeel soorten muziek genieten, rustig, druk, onvoorspelbaar, etc.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik ben een muziek junkie, luister heel veel muziek en respecteer ieder zijn mening.
Maar vond Fall Out Boy 'vroeger' al niets![]()
Luister ik liever de twee nummers die je nu plaatst.
filosofische shit manquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:13 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk, hoe meer ik van mezelf accepteer en waardeer, hoe meer muziek ik kan accepteren en waarderen.
De link met rock en metal en depri klopt wel ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
I guess. Maar dat is de muzieksoort die ik nu veel luister, vroeger was ik veel meer into metal, rock, etc.. maar vroeger was ik dan ook meer aan de depressieve kant en hoge stress, nu kan ik gewoon van veeeel soorten muziek genieten, rustig, druk, onvoorspelbaar, etc.
Muziek is genezendquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:13 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk, hoe meer ik van mezelf accepteer en waardeer, hoe meer muziek ik kan accepteren en waarderen.
Maar dat is eigenlijk ook logisch, muziek is een taal gelinkt aan je emoties, mindset, etc. Als je gewoon emotioneel stabiel bent, jezelf accepteert zoals je bent, kan je ook de tijd nemen om die dingen van jezelf te waarderen (via muziek) en jezelf vinden via muziek.quote:
Waarheidquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Muziek is genezend![]()
Maar muziek kan je ook breken
You nailed it !quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar dat is eigenlijk ook logisch, muziek is een taal gelinkt aan je emoties, mindset, etc. Als je gewoon emotioneel stabiel bent, jezelf accepteert zoals je bent, kan je ook de tijd nemen om die dingen van jezelf te waarderen (via muziek) en jezelf vinden via muziek.
Ik heb precies hetzelfde. Ik kan klassiek zo ontzettend mooi vinden, maar dan ook weer dubstep, hiphop en metal. Alles om andere redenen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De link met rock en metal en depri klopt wel ja.
In het verleden luisterde ik ook veel rock namelijk, zelfde ervaring soms.
Ik geef elke nieuwe muzieksoort die ik leer kennen een kans, vandaar dat het bij mij van dubstep tot en met klassiek kan gaan.
Alleen kom je aan met simpele (frans bauwer, frans duits ect ect) tekstueel Nederlandstalige, dan zet ik je voor een vuurpeloton.
Acda en de munnik vind ik wel weer wat beter dan.
Sowieso!quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
You nailed it !![]()
Oftewel klopt.
Muziek heeft de zelfde werking als drugs, het versterken van een emotie.
Thanks voor de tip, brain waves kende ik al wel, maar de naam/term Isochronic Tones nog niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso!
Alleen muziek is een taal die (bijna) iedereen wel verstaat en kan waarderen. Hetzelfde kan je niet over drugs zeggen.
Het is ook aangetoond dat geluid je brainwaves kan veranderen en je in hele andere mindsets kan stoppen. Isochronic Tones moet je maar eens opzoeken.
ben je ook weer teruggekomen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:59 schreef Viro het volgende:
Ik heb mijn grens gevonden na 6 platinum en 2 lemon haze joints, was gisternacht stoned en vannacht helemaal weg.![]()
Houd je bekquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Van jezelf een saaie klootzak zijn.
Hoezo verplicht gezellig doen? Daar kies je zelf voor. En als je het niet bent, kan je het maar beter laten I guess. x)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |