Als date? Of mogen er ook andere mensen komen?quote:
Ja dat vind ik prima.... heeft ie er nog bij gezegd wanneer?quote:Op maandag 23 december 2013 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ey Engel, Peu had het er afgelopen zaterdag over dat we maar (weer) eens een keer moeten gaan karten
quote:
Het is geen datequote:Op maandag 23 december 2013 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als date? Of mogen er ook andere mensen komen?
Nope. Maar volgens mij was ie voorlopig wel drukquote:Op maandag 23 december 2013 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat vind ik prima.... heeft ie er nog bij gezegd wanneer?
In de ochtend is de pool nog niet openquote:Op maandag 23 december 2013 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Ik kan misschien de 16e januari welDan ben ik in de buurt.
Ik weet alleen nog niet hoe laat.... ben wel bang dat het in de ochtend is...
Dan roepen we het later nog wel een keer... denk dat de banen niet weg gaan lopenquote:Op maandag 23 december 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Maar volgens mij was ie voorlopig wel druk
Ik weet nog niet wanneer ik bericht krijg voor de tijdquote:Op maandag 23 december 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In de ochtend is de pool nog niet open![]()
Als je er savonds nog bent, kunnen we er heen
Gheghe nee inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan roepen we het later nog wel een keer... denk dat de banen niet weg gaan lopen
Sorry Faxquote:
Ik geef je wel les hoorquote:Op maandag 23 december 2013 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O... ik dacht les.....Wat jij wil!
wat jij wil
Doe maar een apje dan.... die gil ga ik niet horen vanaf hierquote:Op maandag 23 december 2013 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer ik bericht krijg voor de tijdIk geef wel een gil
quote:Op maandag 23 december 2013 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doe maar een apje dan.... die gil ga ik niet horen vanaf hieroke ik ga nu weer minder gevat doen
Maar iets meer mensen dan de vorige keer lijkt me wel tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als je het over de duivel hebtquote:Op maandag 23 december 2013 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar iets meer mensen dan de vorige keer lijkt me wel tofal vond ik met 3 man t ook prima gaan
quote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef Faxie het volgende:
En nu ga ik m'n bedje opzoekenTrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat altijd inderdaad.... waar ben je geweest?quote:Op maandag 23 december 2013 21:49 schreef PeuRac het volgende:
vanavond voor t eerst sushi gegeten, was zeker voor herhaling vatbaar
quote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef Faxie het volgende:
En nu ga ik m'n bedje opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
trusten Faxie
en sleep well
![]()
![]()
Bij zo'n al you can eat tentquote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat altijd inderdaad.... waar ben je geweest?
Primaquote:Op maandag 23 december 2013 21:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik lus niet goed mee hoor. Vin ik reageer morgen ff op je pms
met een scharrel ergensquote:Op maandag 23 december 2013 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A1 plaza... eetpunt... sumo uhm... in H'sum offuh utrecht?
Zegt degene die ermee begonquote:Op maandag 23 december 2013 21:56 schreef PeuRac het volgende:
Maar ga we weer karten? Vin kan dat ook goed op de weg
huh, wat?quote:
daar waren we de laatste keer ja. Maarssen is ook leukquote:Op maandag 23 december 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt degene die ermee begon
In Huissen zit toch een baan? Daar ben ik nog nooit geweest
Coronel toch.quote:Op maandag 23 december 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt degene die ermee begon
In Huissen zit toch een baan? Daar ben ik nog nooit geweest
jaquote:
Is dat diegene in een oude melk? fabriek?quote:Op maandag 23 december 2013 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar waren we de laatste keer ja. Maarssen is ook leuk
Ik geloof het wel.quote:
Wel een ok baan dat ja.quote:Op maandag 23 december 2013 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
inderdaad, die heet ook de fabriekquote:Op maandag 23 december 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat diegene in een oude melk? fabriek?
[..]
Ik geloof het wel.
Ah, daar ben ik 1 keer geweest, al en paar jaar terug. Was wel een leuke baan inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
inderdaad, die heet ook de fabriek
het schijnt dat die recentelijk veranderd is (half jaar terug)quote:Op maandag 23 december 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik 1 keer geweest, al en paar jaar terug. Was wel een leuke baan inderdaad
hahaha ik hoorde al zoietsquote:Op maandag 23 december 2013 21:56 schreef PeuRac het volgende:
Maar ga we weer karten? Vin kan dat ook goed op de weg
Zo op de site te zien hebben ze alleen de rijrichting omgedraaidquote:Op maandag 23 december 2013 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het schijnt dat die recentelijk veranderd is (half jaar terug)
Nee dat heet huizenquote:Op maandag 23 december 2013 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik jou was... en hi Twiquote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef twi het volgende:
Myra zit gefascineerd richting de TV te kijken. Koning Voetbal staat op, ik maak me zorgen.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maarssen zit ook een baan. Huizen ook.
hmm dat wist ik niet.is voor mij 15min rijden. Een pasje heb ik toch alquote:Op maandag 23 december 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo op de site te zien hebben ze alleen de rijrichting omgedraaid![]()
Wel facking chill trouwens als je in de buurt woont, op zondagavond onbeperkt karten voor ¤28
Het staat aan op de achtergrond, maar kan me er niet op focussenquote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef twi het volgende:
Myra zit gefascineerd richting de TV te kijken. Koning Voetbal staat op, ik maak me zorgen.
Voor de tv gaan staan en je broek laten zakkenquote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef twi het volgende:
Denken dat ik thuis broeken draagquote:Op maandag 23 december 2013 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor de tv gaan staan en je broek laten zakken
dat is niet duur ?quote:Op maandag 23 december 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo op de site te zien hebben ze alleen de rijrichting omgedraaid![]()
Wel facking chill trouwens als je in de buurt woont, op zondagavond onbeperkt karten voor ¤28
Zie hier: http://www.kartfabrique.nl/specialsquote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm dat wist ik niet.is voor mij 15min rijden. Een pasje heb ik toch al
new. Je betaald normaal al snel 15 euro voor een kwartierquote:
de tiefusquote:Op maandag 23 december 2013 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
new. Je betaald normaal al snel 15 euro voor een kwartier
Nou, dan ga ik ook geile praatjes houdenquote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat,niks mis mee toch
[..]
Niet met jou
Dat kan jij toch ook helemaal niet johquote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik ook geile praatjes houden
quote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan jij toch ook helemaal niet joh
Het wordt wel snel erg technisch. Stomme seksuele voorlichting.quote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het wordt wel snel erg technisch. Stomme seksuele voorlichting.
Maarja, toch niemand om tegen te zeggen, dus het maakt niet uit.quote:
Problem solved.quote:Op maandag 23 december 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maarja, toch niemand om tegen te zeggen, dus het maakt niet uit.
Sedan wil wel vrijwillig meewerken lees ikquote:Op maandag 23 december 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maarja, toch niemand om tegen te zeggen, dus het maakt niet uit.
Ik wil niks, ik doelde op het missen van technische kennis omdat hij niemand tegen te dm-en heeftquote:Op maandag 23 december 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sedan wil wel vrijwillig meewerken lees ik
Nee, Sedan houdt van Totoquote:Op maandag 23 december 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sedan wil wel vrijwillig meewerken lees ik
Ik dm best met mensen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil niks, ik doelde op het missen van technische kennis omdat hij niemand tegen te dm-en heeft
Niet wetenquote:Op maandag 23 december 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Sedan houdt van Toto
[..]
Ik dm best met mensen.
Maar als ik sweet nothings ga fluisteren rennen ze gelijk weg.
Alleen kusjes?quote:Op maandag 23 december 2013 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet weten
Ik hou van iedereen kaneel
Je moet ze ook kusjes sturen.
Dan nog.quote:Op maandag 23 december 2013 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet weten
Ik hou van iedereen kaneel
Je moet ze ook kusjes sturen.
goed hoor, dadelijk nachtdienst, met jou dan?quote:Op maandag 23 december 2013 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou heeej cutie.. hoe gaat het met jou dan?
Bluh werkenquote:Op maandag 23 december 2013 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
goed hoor, dadelijk nachtdienst, met jou dan?
Ja vertel eens even want van Engel hoorde ik alleen maar dat het gezellig wasquote:Op maandag 23 december 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
Over moe gesproken, verbaasd/t me dat ik nog niet moe ben.
Wat wil je weten?quote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vertel eens even want van Engel hoorde ik alleen maar dat het gezellig was
Was WT ook meequote:Op maandag 23 december 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Heenreis verliep best soepel, al raakte ik C_A, Engel en WT al kwijt toen ik ging uitchecken in Leeuwarden
Toen wat te eten zoeken, werd een Turk
Toen naar' het glazen huis en daar was het behoorlijk druk, maar wel gezellig
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was WT ook mee![]()
Wat een sfeertje he?
Ja had je het zwaar ja?quote:Op maandag 23 december 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JaTussen 3-5 was het alleen even moeilijk
Gelukkig in de trein vast wat kunnen tukken?quote:Op maandag 23 december 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet, C_A en WT wel. Maar die hadden beide niet zoveel geslapen geloof ik
Nee, want in de trein terug zaten Arnhemse boeren die schreeuwden dat ze gingen pitten, maar de helft deed dat nietquote:Op maandag 23 december 2013 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig in de trein vast wat kunnen tukken?
quote:Op maandag 23 december 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want in de trein terug zaten Arnhemse boeren die schreeuwden dat ze gingen pitten, maar de helft deed dat niet
Jeesus Vin... trek je het allemaal nog wel een beetje...quote:Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
Grrrrmbl, eergisteren scheur in broekspijp ondanks dat de onderkant is omgeslagen, knapt nu de knoop eraf![]()
#zwaarleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeesus Vin... trek je het allemaal nog wel een beetje...Nee, want mijn andere broek zit ook al een scheur in de broekspijp, alleen dan in de lengterichtingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was jij niet diegene waarvan zn broek scheurde in de supermarkt?
Yup.quote:Op maandag 23 december 2013 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was jij niet diegene waarvan zn broek scheurde in de supermarkt?
quote:Op maandag 23 december 2013 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zei degene die altijd alles vergeet, maar dit heeft ie onthouden hoor
Mooi dit![]()
Nog telefoonnummers gekregen dan?quote:Op maandag 23 december 2013 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup.
Maar mij hoor je niet haten want die mensen hebben geluk mijn goddelijke kont te mogen aanschouwen
Heb je er nog wat aan over gehouden dan?quote:Op maandag 23 december 2013 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup.
Maar mij hoor je niet haten want die mensen hebben geluk mijn goddelijke kont te mogen aanschouwen
Ik had het graag willen zienquote:Op maandag 23 december 2013 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup.
Nee waren geen chickiesquote:
Alleen een kapotte boekquote:Op maandag 23 december 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je er nog wat aan over gehouden dan?
quote:Op maandag 23 december 2013 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat in een hoekje zitten huilen
Mogguhquote:
Mogguh.quote:
Good luck.quote:
Hallo.quote:
Mazzel dattie geen prik had dan, anders had je nog een bon kunnen krijgen voor illegale verlichtingquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:04 schreef rival het volgende:
Ze waren op de garage al een aantal dagen een lamp kwijt.... Wie had die als laatste gebruikt? Yes, me!
Ik zag hem net onder mijn auto hangen
Nu je het zegt.. dat had me vrijdag op de terugweg nog kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mazzel dattie geen prik had dan, anders had je nog een bon kunnen krijgen voor illegale verlichting
Met een bult platte pakketten in de auto?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ikea overleeft![]()
![]()
Nu weer op naar huus
Mja het zou misschien net kunnen, maar fijn is anders. Ook niemand anders op het water toen ik er was...quote:
Dacht dat het juist vet zou zijn met een wind als dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja het zou misschien net kunnen, maar fijn is anders. Ook niemand anders op het water toen ik er was...
Op zee kan dat leuk zijn met die enorme golven die het oplevert. Alleen je hebt echt een stormkite nodig (5-6 meter of minder) en die heb ik niet. (Heb een 7) Kan het met deze wind nog wel doen, maar dan worden foutjes echt heel hard afgestraft. En de regen heb ik ook even geen zin in.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht dat het juist vet zou zijn met een wind als dit.
Hoe moet ik dit lezen? "IKEA overleeft, LovelyLady is langsgeweest"?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ikea overleeft![]()
![]()
Nu weer op naar huus
Ow en niemand die zo een ding wel heeft?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef Faxie het volgende:
Op zee kan dat leuk zijn met die enorme golven die het oplevert. Alleen je hebt echt een stormkite nodig (5-6 meter of minder) en die heb ik niet. (Heb een 7) Kan het met deze wind nog wel doen, maar dan worden foutjes echt heel hard afgestraft. En de regen heb ik ook even geen zin in.
Probleem met zulke harde wind is dat het ook veel vlageriger wordt. Dat is ook niet fijn varen.
Morgenochtend waait het ook weer, dus ik ga lekker dan
Wat jij wilquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit lezen? "IKEA overleeft, LovelyLady is langsgeweest"?
Jawel hoor, maar niet veel. Misschien ga ik nog wel eens een 5 halen, maar die gebruik je echt maar zelden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow en niemand die zo een ding wel heeft?
Betaal jij?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef twi het volgende:
Ga dan eens snel zo'n stormkite kopen man. Mietje man.
Typisch, staat er eindelijk een wind, gaat ie weer klagen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef twi het volgende:
Ga dan eens snel zo'n stormkite kopen man. Mietje man.
Ja dat wel, weinig stormachtig weer hier.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:44 schreef Faxie het volgende:
Jawel hoor, maar niet veel. Misschien ga ik nog wel eens een 5 halen, maar die gebruik je echt maar zelden.
Toevallig dat we dit jaar 3 goede stormen gehad hebben, maar normaal is dat niet. Dan heb je met een 7 veel meer plezier.
Hawaii is goed voor wavekiten. Mooie golven natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat wel, weinig stormachtig weer hier.
Zou je op hawaii goed kunnen kiten?
Uhu, dacht dat dat ook wel door de wind kwam.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hawaii is goed voor wavekiten. Mooie golven natuurlijk.
Nouja die golven komen voornamelijk van harde wind op de oceaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, dacht dat dat ook wel door de wind kwam.
En ik vermoed de zeebodem die rap op komt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja die golven komen voornamelijk van harde wind op de oceaan.
Ja dat zorgt dat ze mooi breken enzo. Dat verandert de hoogte niet eens zoveel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik vermoed de zeebodem die rap op komt.
Lijkt me wel vet, daar een keertje in zwemmen.
Heb het weleens meegemaakt, hele hoge golven..... Dat is echt pittig. (dan praat ik over enkele meters)quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wel ja, lekker door de wasmachineWel je adem inhouden dan
De eerste keer met hoge golven scheet ik echt in m'n wetsuitquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Heb het weleens meegemaakt, hele hoge golven..... Dat is echt pittig. (dan praat ik over enkele meters)
En dan zie je die beelden soms van hawai, die golven zijn flatgebouw hoog
wel lekker warmquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
De eerste keer met hoge golven scheet ik echt in m'n wetsuit![]()
Dacht juist van wel. Water wordt dan als het ware omhoog gedrukt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat zorgt dat ze mooi breken enzo. Dat verandert de hoogte niet eens zoveel.
En daar zwem je niet fijn in hoor![]()
![]()
Het einde begon toen jij aangaf dat je liever onze MOD niet meer wasquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik voel me toch wel een soort van nabestaande
Ik kan het ook niet meer aan, die seksuele gesprekken. Toch te oud ervoor denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Het einde begon toen jij aangaf dat je liever onze MOD niet meer was
Of misschien stiekem toch een beetje preuts?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer aan, die seksuele gesprekken. Toch te oud ervoor denk ik.
Ohja, dat sowieso. Ik ben net zo onbevlekt als onze Maria.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Of misschien stiekem toch een beetje preuts?
Maria? de eerste vreemdgaande vrouw waar over geschreven is?quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohja, dat sowieso. Ik ben net zo onbevlekt als onze Maria.
Ja en dan noem jij mij preuts!quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Maria? de eerste vreemdgaande vrouw waar over geschreven is?
Ooooh dan is het goed. De mensen van de SEX meets weten wel beter, helaas.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
HoHo, ik vroeg het me af, dat is wat anders
Hoi, jij bent nieuw hier zie ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh dan is het goed. De mensen van de SEX meets weten wel beter, helaas.
Jou nooit gemeet, helaas begrijp ik nuquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh dan is het goed. De mensen van de SEX meets weten wel beter, helaas.
Ja ongelofelijk nieuw. Ik heb pas 1100 delen meegemaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoi, jij bent nieuw hier zie ik.
Kom naar de volgende SEX meet dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
Jou nooit gemeet, helaas begrijp ik nu
Moet ik toch maar eens doen jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom naar de volgende SEX meet dan.
Laatste keer was wel het meest tof. Eerst gepoold en daarna nog even gedanst.quote:
Dat was de laatste die doorging jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Laatste keer was wel het meest tof. Eerst gepoold en daarna nog even gedanst.
Ja van die laatste die niet doorging begrijp ik niks meer. Te weinig animo, vervolgens niet door, daarna wel door hoe heet ze ook alweer en toen weer niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was de laatste die doorging ja
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was de laatste die doorging ja
Er zijn zoveel SEX meets geweest in Arnhem, geloof een stuk of 4/5 in korter dan een jaar tijd.quote:
Ongehoord dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er zijn zoveel SEX meets geweest in Arnhem, geloof een stuk of 4/5 in korter dan een jaar tijd.
Ja dat kwam denk ik omdat je zelf niet echt in het topic te vinden wasquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja van die laatste die niet doorging begrijp ik niks meer. Te weinig animo, vervolgens niet door, daarna wel door hoe heet ze ook alweer en toen weer niet.
Tijd voor een nieuwe. Die wel doorgaat.
Dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er zijn zoveel SEX meets geweest in Arnhem, geloof een stuk of 4/5 in korter dan een jaar tijd.
Eerst wel, maar als de 'normale club' al niet komt heeft het weinig zin naar mijn idee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat kwam denk ik omdat je zelf niet echt in het topic te vinden was
Ja de 18e
Newbie dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk nieuw. Ik heb pas 1100 delen meegemaakt.
Heet het nu alweer andersquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou er is inderdaad ook het een en ander gebeurd, maar geen seks voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Newbie dus
[..]
Heet het nu alweer anders
I'm getting too old for this shit
Ja prima. Regel maar watquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eerst wel, maar als de 'normale club' al niet komt heeft het weinig zin naar mijn idee.
Ja das bij jouw. En daarna een in Arnhem
Nieuwe mensen leren kennen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eerst wel, maar als de 'normale club' al niet komt heeft het weinig zin naar mijn idee.
Ja das bij jouw. En daarna een in Arnhem
Ik wacht er nog heel even mee, want ik denk dat het weekend na jouw feestje te snel is, daarna hebben wij als het goed is b.i.t.c.h. en dat weekend erop een verjaardag. Dus dat is nog ruim anderhalve maandquote:
Matig dusquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou er is inderdaad ook het een en ander gebeurd, maar geen seks voor zover ik weet.
Daar sta ik ook echt wel voor open, de laatste keer met de sex meet waren er ook nieuwe mensen bij, voor het eerst was toen Faxie erbij en Vansschoen. Maar als mensen in het topic al gaan vragen wat er gedaan wordt op zo'n meet en vragen naar gangbangs en weet ik het wat, is het voor mij al een ho.quote:
Je past goed bij mijn post na deze post van jouquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Matig dus
Vroegâh waren er tenminste nog orgies en zulks...
Mja kan ik me wel iets bij voorstellen ja, zo een josti hadden wij op de meet ook. Sindsdien ook nooit meer gezien of gesproken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:18 schreef Tamashii het volgende:
Daar sta ik ook echt wel voor open, de laatste keer met de sex meet waren er ook nieuwe mensen bij, voor het eerst was toen Faxie erbij en Vansschoen. Maar als mensen in het topic al gaan vragen wat er gedaan wordt op zo'n meet en vragen naar gangbangs en weet ik het wat, is het voor mij al een ho.
Nee daarom, dat hoeft van mij gewoon echt niet. Dat was ook juist het mooie bij de sexmeets, iedereen was zo tof en het was echt in harmonie. Met de rekening maakte het ook niet precies uit, iedereen legde gewoon geld neer. Dan wil je niet een aantal rare figuren erbij hebben die je niet kent en vooraf al twijfels oproepen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja kan ik me wel iets bij voorstellen ja, zo een josti hadden wij op de meet ook. Sindsdien ook nooit meer gezien of gesproken.
Die lopen er momenteel toch niet rond?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:20 schreef Tamashii het volgende:
Nee daarom, dat hoeft van mij gewoon echt niet. Dat was ook juist het mooie bij de sexmeets, iedereen was zo tof en het was echt in harmonie. Met de rekening maakte het ook niet precies uit, iedereen legde gewoon geld neer. Dan wil je niet een aantal rare figuren erbij hebben die je niet kent en vooraf al twijfels oproepen.
Niet in de sc denk ik, ik had toen een apart topic in SEX aangemaakt om inderdaad ook wat nieuwe aanwas binnen te brengen, geen goed idee bleekquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die lopen er momenteel toch niet rond?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet in de sc denk ik, ik had toen een apart topic in SEX aangemaakt om inderdaad ook wat nieuwe aanwas binnen te brengen, geen goed idee bleek
achja weer van geleerd moet je maar zeggen.quote:
Een wijze les.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
achja weer van geleerd moet je maar zeggen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je past goed bij mijn post na deze post van jou
Bijna heel februari zit ik vol op zaterdag.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wacht er nog heel even mee, want ik denk dat het weekend na jouw feestje te snel is, daarna hebben wij als het goed is b.i.t.c.h. en dat weekend erop een verjaardag. Dus dat is nog ruim anderhalve maand
Be good and do good.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan hebben we nog even, wat wordt de les van vandaag?
Welke meets?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat op meets flinke orgies zijn
Huu, Maart wordt hem voor ons niet, want dan moeten we verhuizen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bijna heel februari zit ik vol op zaterdag.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, die rijke tata's zie ik nou niet bepaald goede daden verrichten.
Ligt eraan, je kunt ook beleggen en dan soms wel rijker worden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar word je over het algemeen niet rijker van.
Ja, ik voel me nu ook een buitenbeentje.quote:
Tjah beleggen is risicovol ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan, je kunt ook beleggen en dan soms wel rijker worden.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een pisweer he?
Binnen lekker warm
Ja bahquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een pisweer he?
Binnen lekker warm
veel plezier.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
Okay ik ga mijn best doen om er representatief uit te zien op kerstavond.
Succes en veel plezier allemaal!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik voel me nu ook een buitenbeentje.
Heerlijk toch die regenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een pisweer he?
Binnen lekker warm
Sneeuwquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog liever sneeuw dan regen
Zon/Warmte > Sneeuw > Hagel > regen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog liever sneeuw dan regen
Doen die prutsers met regen alquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
SneeuwBende.
Met regen kom je tenminste nog ergens, al valt er een vlok sneeuw gaat iedereen weer paniekerig doen
Eenschquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
Zon/Warmte > Sneeuw > Hagel > regen.
zoiets
Dimmerquote:
En dat voor maar 15 euro bij de IKEAquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dimmerheel fijn om in huis te hebben.
Wacht maar tot je een dubbele dimmer wilt kopenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat voor maar 15 euro bij de IKEA
Die zal ik hier niet nodig hebben, overal waar een schakelaar zit, zit er maar 1quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een dubbele dimmer wilt kopen
Hier staat ie al aan. Met inhoudquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de rest nog geen flikker gedaan
Zo maar even de oven aan gooien
Ik kwam pas na de middag t bed uit, maar kreeg wel ontbijt op bed en werdquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de rest nog geen flikker gedaan
Zo maar even de oven aan gooien
Ik weet nog niet of ik soep ga maken, of een pizza erin gooiquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier staat ie al aan. Met inhoud
Kastje ook al in elkaar gezet en ingeruimd
Dat is beter wakker wordenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kwam pas na de middag t bed uit, maar kreeg wel ontbijt op bed en werdwakker gemaakt
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik soep ga maken, of een pizza erin gooi
Nice, goed bezig
[..]
Dat is beter wakker worden
Dat is wel logisch jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ging er ook al mee slapen, dus was een mooie nacht
Jaloers?quote:
Je zegt toch ook dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op basis van wat moet ik je geloven
Ja klopt, maar zonder swell gaat dat ook niet gebeuren, en swell ontstaat op de oceaan dankzij de wind. Het hoeft daar aan de kust niet te waaien om hoge golven te hebben.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht juist van wel. Water wordt dan als het ware omhoog gedrukt.
Nou, hoe hoger hoe spannender.
Oow nee, dat is dan toch door de opkomende zeebodem?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar zonder swell gaat dat ook niet gebeuren, en swell ontstaat op de oceaan dankzij de wind. Het hoeft daar aan de kust niet te waaien om hoge golven te hebben.
Vergeet je niet iets?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
Fack, ik heb geen soeplepel
* Vinniiee gooit pizza in de oven
Zoiets verwachtenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar sta ik ook echt wel voor open, de laatste keer met de sex meet waren er ook nieuwe mensen bij, voor het eerst was toen Faxie erbij en Vansschoen. Maar als mensen in het topic al gaan vragen wat er gedaan wordt op zo'n meet en vragen naar gangbangs en weet ik het wat, is het voor mij al een ho.
Haha ja ik denk dat ik weet wie je bedoeltquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja kan ik me wel iets bij voorstellen ja, zo een josti hadden wij op de meet ook. Sindsdien ook nooit meer gezien of gesproken.
En dan was ik er nog niet eens!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja ik denk dat ik weet wie je bedoelt
Ghehehe was wel mooi he.quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja ik denk dat ik weet wie je bedoelt
Nee door de swell, dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow nee, dat is dan toch door de opkomende zeebodem?
Wat is swell?quote:
hahahaha kneusquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pfff die was luidruchtig zegHij sliep zelfs luidruchtig
Wat?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pfff die was luidruchtig zegHij sliep zelfs luidruchtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |