Als date? Of mogen er ook andere mensen komen?quote:
Ja dat vind ik prima.... heeft ie er nog bij gezegd wanneer?quote:Op maandag 23 december 2013 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ey Engel, Peu had het er afgelopen zaterdag over dat we maar (weer) eens een keer moeten gaan karten
quote:
Het is geen datequote:Op maandag 23 december 2013 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als date? Of mogen er ook andere mensen komen?
Nope. Maar volgens mij was ie voorlopig wel drukquote:Op maandag 23 december 2013 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat vind ik prima.... heeft ie er nog bij gezegd wanneer?
In de ochtend is de pool nog niet openquote:Op maandag 23 december 2013 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Ik kan misschien de 16e januari welDan ben ik in de buurt.
Ik weet alleen nog niet hoe laat.... ben wel bang dat het in de ochtend is...
Dan roepen we het later nog wel een keer... denk dat de banen niet weg gaan lopenquote:Op maandag 23 december 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Maar volgens mij was ie voorlopig wel druk
Ik weet nog niet wanneer ik bericht krijg voor de tijdquote:Op maandag 23 december 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In de ochtend is de pool nog niet open![]()
Als je er savonds nog bent, kunnen we er heen
Gheghe nee inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan roepen we het later nog wel een keer... denk dat de banen niet weg gaan lopen
Sorry Faxquote:
Ik geef je wel les hoorquote:Op maandag 23 december 2013 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O... ik dacht les.....Wat jij wil!
wat jij wil
Doe maar een apje dan.... die gil ga ik niet horen vanaf hierquote:Op maandag 23 december 2013 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer ik bericht krijg voor de tijdIk geef wel een gil
quote:Op maandag 23 december 2013 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doe maar een apje dan.... die gil ga ik niet horen vanaf hieroke ik ga nu weer minder gevat doen
Maar iets meer mensen dan de vorige keer lijkt me wel tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als je het over de duivel hebtquote:Op maandag 23 december 2013 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar iets meer mensen dan de vorige keer lijkt me wel tofal vond ik met 3 man t ook prima gaan
quote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef Faxie het volgende:
En nu ga ik m'n bedje opzoekenTrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat altijd inderdaad.... waar ben je geweest?quote:Op maandag 23 december 2013 21:49 schreef PeuRac het volgende:
vanavond voor t eerst sushi gegeten, was zeker voor herhaling vatbaar
quote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef Faxie het volgende:
En nu ga ik m'n bedje opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
trusten Faxie
en sleep well
![]()
![]()
Bij zo'n al you can eat tentquote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat altijd inderdaad.... waar ben je geweest?
Primaquote:Op maandag 23 december 2013 21:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik lus niet goed mee hoor. Vin ik reageer morgen ff op je pms
met een scharrel ergensquote:Op maandag 23 december 2013 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A1 plaza... eetpunt... sumo uhm... in H'sum offuh utrecht?
Zegt degene die ermee begonquote:Op maandag 23 december 2013 21:56 schreef PeuRac het volgende:
Maar ga we weer karten? Vin kan dat ook goed op de weg
huh, wat?quote:
daar waren we de laatste keer ja. Maarssen is ook leukquote:Op maandag 23 december 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt degene die ermee begon
In Huissen zit toch een baan? Daar ben ik nog nooit geweest
Coronel toch.quote:Op maandag 23 december 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt degene die ermee begon
In Huissen zit toch een baan? Daar ben ik nog nooit geweest
jaquote:
Is dat diegene in een oude melk? fabriek?quote:Op maandag 23 december 2013 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar waren we de laatste keer ja. Maarssen is ook leuk
Ik geloof het wel.quote:
Wel een ok baan dat ja.quote:Op maandag 23 december 2013 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
inderdaad, die heet ook de fabriekquote:Op maandag 23 december 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat diegene in een oude melk? fabriek?
[..]
Ik geloof het wel.
Ah, daar ben ik 1 keer geweest, al en paar jaar terug. Was wel een leuke baan inderdaadquote:Op maandag 23 december 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
inderdaad, die heet ook de fabriek
het schijnt dat die recentelijk veranderd is (half jaar terug)quote:Op maandag 23 december 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik 1 keer geweest, al en paar jaar terug. Was wel een leuke baan inderdaad
hahaha ik hoorde al zoietsquote:Op maandag 23 december 2013 21:56 schreef PeuRac het volgende:
Maar ga we weer karten? Vin kan dat ook goed op de weg
Zo op de site te zien hebben ze alleen de rijrichting omgedraaidquote:Op maandag 23 december 2013 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het schijnt dat die recentelijk veranderd is (half jaar terug)
Nee dat heet huizenquote:Op maandag 23 december 2013 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik jou was... en hi Twiquote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef twi het volgende:
Myra zit gefascineerd richting de TV te kijken. Koning Voetbal staat op, ik maak me zorgen.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maarssen zit ook een baan. Huizen ook.
hmm dat wist ik niet.is voor mij 15min rijden. Een pasje heb ik toch alquote:Op maandag 23 december 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo op de site te zien hebben ze alleen de rijrichting omgedraaid![]()
Wel facking chill trouwens als je in de buurt woont, op zondagavond onbeperkt karten voor ¤28
Het staat aan op de achtergrond, maar kan me er niet op focussenquote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef twi het volgende:
Myra zit gefascineerd richting de TV te kijken. Koning Voetbal staat op, ik maak me zorgen.
Voor de tv gaan staan en je broek laten zakkenquote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef twi het volgende:
Denken dat ik thuis broeken draagquote:Op maandag 23 december 2013 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor de tv gaan staan en je broek laten zakken
dat is niet duur ?quote:Op maandag 23 december 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo op de site te zien hebben ze alleen de rijrichting omgedraaid![]()
Wel facking chill trouwens als je in de buurt woont, op zondagavond onbeperkt karten voor ¤28
Zie hier: http://www.kartfabrique.nl/specialsquote:Op maandag 23 december 2013 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm dat wist ik niet.is voor mij 15min rijden. Een pasje heb ik toch al
new. Je betaald normaal al snel 15 euro voor een kwartierquote:
de tiefusquote:Op maandag 23 december 2013 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
new. Je betaald normaal al snel 15 euro voor een kwartier
Nou, dan ga ik ook geile praatjes houdenquote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat,niks mis mee toch
[..]
Niet met jou
Dat kan jij toch ook helemaal niet johquote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik ook geile praatjes houden
quote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan jij toch ook helemaal niet joh
Het wordt wel snel erg technisch. Stomme seksuele voorlichting.quote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het wordt wel snel erg technisch. Stomme seksuele voorlichting.
Maarja, toch niemand om tegen te zeggen, dus het maakt niet uit.quote:
Problem solved.quote:Op maandag 23 december 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maarja, toch niemand om tegen te zeggen, dus het maakt niet uit.
Sedan wil wel vrijwillig meewerken lees ikquote:Op maandag 23 december 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maarja, toch niemand om tegen te zeggen, dus het maakt niet uit.
Ik wil niks, ik doelde op het missen van technische kennis omdat hij niemand tegen te dm-en heeftquote:Op maandag 23 december 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sedan wil wel vrijwillig meewerken lees ik
Nee, Sedan houdt van Totoquote:Op maandag 23 december 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sedan wil wel vrijwillig meewerken lees ik
Ik dm best met mensen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil niks, ik doelde op het missen van technische kennis omdat hij niemand tegen te dm-en heeft
Niet wetenquote:Op maandag 23 december 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Sedan houdt van Toto
[..]
Ik dm best met mensen.
Maar als ik sweet nothings ga fluisteren rennen ze gelijk weg.
Alleen kusjes?quote:Op maandag 23 december 2013 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet weten
Ik hou van iedereen kaneel
Je moet ze ook kusjes sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |