SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Die telt morgen pas mee.quote:
Dankzij de micromanagerquote:Op maandag 23 december 2013 20:21 schreef Marcoss het volgende:
Veel te toevallig dat ze er voor de 3de dag op rij net boven zitten
Nee, dat moet je juist niet doenquote:Op maandag 23 december 2013 20:21 schreef Abed het volgende:
NIEUW RECORD KOMT ER WEER AAN!!! YESSSSS LAAT JE POEP DE VRIJE LOOP
Uiteraard.quote:
In werkelijkheid zitten ze er onder, en hebben ze morgen iets uit te leggen?quote:Op maandag 23 december 2013 20:21 schreef Marcoss het volgende:
Veel te toevallig dat ze er voor de 3de dag op rij net boven zitten
Nee, denk dat ze er al verder boven zitten, maar dat niet bekend maken omdat mensen blijven storten op die manier..quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
In werkelijkheid zitten ze er onder, en hebben ze morgen iets uit te leggen?
+1 maar dat dacht ik zaterdag alquote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, denk dat ze er al verder boven zitten, maar dat niet bekend maken omdat mensen blijven storten op die manier..
Dan stoppen alle acties en komen de grote bedrijven enzo met hun cheques.quote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Wordt toch elk jaar op de laatste dag spaontaan verdubbeld?
Is ook niet zo heel raar met veel acties die dan afgelopen zijn natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Wordt toch elk jaar op de laatste dag spaontaan verdubbeld?
Al gehoord hoor.quote:
Ja, de wereld vergaat net als vorig jaar!quote:
Al jaren niet meerquote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef OllieWilliams het volgende:
De overheid verdubbelde het toch ook altijd of is dat niet meer meej de krisus?
Inderdaad. Wilbert huilend op z'n knietjes z'n excuses aanbieden.quote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef Paxcon het volgende:
Ze zitten er waarschijnlijk ver onder maar om het geen flop te laten zijn melden ze dat niet en komt morgen de aap wel uit de mouw
Die moet ik als Zeeuw toch maar eens gaan aanvragen inderdaad.quote:
Dat doen ze al een aantal jaar niet meer.quote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef OllieWilliams het volgende:
Al een jaar of 4 niet meer.quote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef OllieWilliams het volgende:
Is al een paar jaar niet meerquote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef OllieWilliams het volgende:
Lijkt me sterk. Als ze er werkelijk onder zouden zitten zouden ze de boel er ook wel onder laten.quote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef Paxcon het volgende:
Ze zitten er waarschijnlijk ver onder maar om het geen flop te laten zijn melden ze dat niet en komt morgen de aap wel uit de mouw
Dat is allang niet meer zoquote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef OllieWilliams het volgende:
Dat is al 6 jaar niet meerquote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef OllieWilliams het volgende:
En daarnaast, het hóeft helemaal niet elk jaar hoger te zijn. Dat dat tot nu toe wel elk jaar het geval is, is gewoon een mooie bonus.quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Als ze er werkelijk onder zouden zitten zouden ze de boel er ook wel onder laten.
Ik zou snel storten als ik jou was!quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef Zaktabak het volgende:
Gevaarlijk deze tussenstand. Maar 0,8% meer dan vorig jaar deze dag. Terwijl gisteren 3,2% meer dan diezelfde dag gisteren. En de dag daarvoor 33,7%.
Neemt gevaarlijk af als je het mij vraagt.
Ooit moet het minder worden, he.quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef Zaktabak het volgende:
Gevaarlijk deze tussenstand. Maar 0,8% meer dan vorig jaar deze dag. Terwijl gisteren 3,2% meer dan diezelfde dag gisteren. En de dag daarvoor 33,7%.
Welnee joh, zoals eerder wordt aangegeven, de veilingitems komen er nog bij, grote bedragen van bedrijven, acties die aflopen etc.quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef Zaktabak het volgende:
Dat is wel beter voor de PR natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarnaast, het hóeft helemaal niet elk jaar hoger te zijn. Dat dat tot nu toe wel elk jaar het geval is, is gewoon een mooie bonus.
Gisteren was het 0,8% meer, vandaag 1,5% meer.quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef Zaktabak het volgende:
Ja bedrijven zoals Coca-Cola, Unilever enzo komen nog met mega-bedragen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh, zoals eerder wordt aangegeven, de veilingitems komen er nog bij, grote bedragen van bedrijven, acties die aflopen etc.
Komt wel goed skatje
Ze moeten een André Kuipers Look a like contest houden vannachtquote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even dat André Kuipers tussen het publiek stond te wachten buiten.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die erin en der zijn mogelijkheden
De laatste dag wordt altijd heel veel gegeven, maar we begonnen de actie met een groei 14,1 procent en de dag daarna 33,7. Dik bovenop dus.quote:Op maandag 23 december 2013 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh, zoals eerder wordt aangegeven, de veilingitems komen er nog bij, grote bedragen van bedrijven, acties die aflopen etc.
Komt wel goed skatje
Maar die komen elk jaar natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja bedrijven zoals Coca-Cola, Unilever enzo komen nog met mega-bedragen.
WAANZINNIG!!twitter:giel3fm twitterde op maandag 23-12-2013 om 20:22:01GOUD!!! Wat een laatste tussenstand: ¤6.232.307,-!!!! En nu die eindspurt naar morgen http://t.co/cpPi7dZpvE #SR13 reageer retweet
Advertising Spacequote:Op maandag 23 december 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
Oh god, niet aan gedacht...nu komen al die "space" liedjes zeker voorbij
Ja dat is waar.quote:Op maandag 23 december 2013 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar die komen elk jaar natuurlijk
Hij heeft ook spacecake gebakken maar was nog niet bekend met de regels van het Huis.quote:Op maandag 23 december 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
Oeps, zie het. Wiki was nog niet ge-update. Excuusquote:Op maandag 23 december 2013 20:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gisteren was het 0,8% meer, vandaag 1,5% meer.
Because I got high, because I got highquote:Op maandag 23 december 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
10 Speed - Space Queenquote:Op maandag 23 december 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
Afromanquote:Op maandag 23 december 2013 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Because I got high, because I got high
David Bowie - Space oddityquote:
Hé!quote:
Oeh baby!quote:Op maandag 23 december 2013 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Because I got high, because I got high
The Rah Band - Clouds Across The Moonquote:Op maandag 23 december 2013 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
David Bowie - Space oddity
Savage garden - to the moon and back
Die versie van die Canadese astronaut, Chris hadfield, is ook erg baas ervanquote:
Phill Collins - In the air tonightquote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
The Rah Band - Clouds Across The Moon
quote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
The Rah Band - Clouds Across The Moon
Air is geen Space. Oftewel, de lucht is geen ruimtequote:
Dat is nou jeugdsentiment, elke week op de basisschool bij de vrijdagmiddag playbackshow deed 1 vriendje datquote:
Ja, die is wel tofquote:Op maandag 23 december 2013 20:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die versie van die Canadese astronaut, Chris hadfield, is ook erg baas ervan![]()
BAM, winnaar.quote:Op maandag 23 december 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Across the Universe van de Beatles.
Ik probeer het gewoon...hij moet toch door de atmosfeer heen om er te komen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Air is geen Space. Oftewel, de lucht is geen ruimte
Voor je zusquote:Op maandag 23 december 2013 20:34 schreef Cee het volgende:
Nicki Minaj - Starships
Starship - Nothing's gonna stop us now
Paul de Leeuw - Vlieg met me mee
André van Duin - de balletjes van de Koningin
Waarom ik dat dan weer onthouden hebquote:
quote:Is er leven op pluto?
Kun je dansen op de maan?
Is er een plaats tussen de sterren, waar ik heen kan gaan
101k aan bier drink ik er zo doorheen hoorquote:Op maandag 23 december 2013 20:37 schreef Cee het volgende:
H...hoe...hooee...hoe haal je een TON op met barkrukzitten?
Op een barkruk heb ik het idee.quote:
Maar bedankt voor het zitten!quote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef ddx het volgende:
Heb je zo'n bedrag opgehaald draaien ze hem niet eens helemaal.
Och, Tsunami draaien ze ook nooit af en dat is volgens mij intussen de meest aangevraagdequote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef ddx het volgende:
Heb je zo'n bedrag opgehaald draaien ze hem niet eens helemaal.
Het was wel 40x....quote:Op maandag 23 december 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
.. Dan klonk het nog steeds als Coldplay
Stoelendansquote:Op maandag 23 december 2013 20:40 schreef Bombvis het volgende:
Meteen herinneringen aan de TdF - Alpe d'Huez
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
All i want for x-mas als ik dit nummer hoor....is een pijnloze dood.
Er zit een storm aan te komen?quote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef Blester het volgende:
Zou het hele plein leegstromen met die storm straks?
Flodderquote:
Ja en niet te zuinig ookquote:Op maandag 23 december 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er zit een storm aan te komen?
"%ProgramFiles(x86)%\Windows Media Player\wmplayer.exe" /prefetch:1quote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef miieejj het volgende:
heeft iemand een link dat ik via de windows media player kan kijken ??alvast bedankt
Oh dan kan het nog interessant worden straksquote:Op maandag 23 december 2013 20:45 schreef Blester het volgende:
[..]
Ja en niet te zuinig ook
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)toten-en-storm.dhtml
Is hier al best flink aan de gang. Giel zei vanmiddag zelfs dat ze bang waren waren of het huis het wel ging houden, maar dat zou geen probleem zijn omdat het tussen andere hoge gebouwen staat en die vangen de wind op.
Ze komen en vroeg en laat dus ik weet het niet... was echt zoo drukquote:Op maandag 23 december 2013 20:45 schreef alors het volgende:
Ga je morgen eigenlijk nog een keer voor Kensington, Luna?
doet 't niet echt ...quote:Op maandag 23 december 2013 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"%ProgramFiles(x86)%\Windows Media Player\wmplayer.exe" /prefetch:1
quote:Op maandag 23 december 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
En terug...gered door de wasmachine...nooit gerealiseerd hoe fijn was ophangen is
ik ga er nu juist wat instoppenquote:Op maandag 23 december 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
En terug...gered door de wasmachine...nooit gerealiseerd hoe fijn was ophangen is
Idd, met al die hekken, borden etc.quote:Op maandag 23 december 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh dan kan het nog interessant worden straks
Ja het was echt druk he... En Kensington staat dan op het podium op Oldenhove denk ik?quote:Op maandag 23 december 2013 20:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze komen en vroeg en laat dus ik weet het niet... was echt zoo druk
Hopelijk valt het wel mee, want dat plein in 1x evacueren gaat een redelijk spannend karwei worden.quote:Op maandag 23 december 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oh dan kan het nog interessant worden straks
Dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
Geen idee, morgenochtend in het huis iig.quote:Op maandag 23 december 2013 20:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het was echt druk he... En Kensington staat dan op het podium op Oldenhove denk ik?
Kan je geen URL ingeven? Dan moet http://www.3fm.nl/live werken.quote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef miieejj het volgende:
heeft iemand een link dat ik via de windows media player kan kijken ??alvast bedankt
Die van Paul ook niet want ze zingen nog steeds "wie staat er op het plein?"quote:Op maandag 23 december 2013 20:49 schreef ddx het volgende:
Blijft lekker deuntje voor Gerard, jammer alleen dat het na deze week niet echt meer bruikbaar is.
Ja, vanmiddag..quote:
vanmiddag? heb ik dat gemist.. ?!.. stond de hele tijd aan hierquote:
Ben blijquote:Op maandag 23 december 2013 20:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
vanmiddag? heb ik dat gemist.. ?!.. stond de hele tijd aan hier
twitter:paul3fm twitterde op maandag 23-12-2013 om 20:46:34Wat een ruimte opeens in het glazen huis! #selfie @astro_andre http://t.co/lsWJPzBCTv reageer retweet
ekdommetjequote:Op maandag 23 december 2013 20:55 schreef Pino112 het volgende:
twitter:paul3fm twitterde op maandag 23-12-2013 om 20:46:34Wat een ruimte opeens in het glazen huis! #selfie @astro_andre http://t.co/lsWJPzBCTv reageer retweet
Zo slecht verzinnen wij ze hier niet eensquote:Op maandag 23 december 2013 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Monday 23-12-2013 16:34 Will And The People Lion In The Morning Sunquote:Op maandag 23 december 2013 20:54 schreef miieejj het volgende:
[..]
vanmiddag? heb ik dat gemist.. ?!.. stond de hele tijd aan hier
Oh het liedje, ik dacht dat je de hele band bedoelde.quote:Op maandag 23 december 2013 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Monday 23-12-2013 16:34 Will And The People Lion In The Morning Sun
ja idd..quote:Op maandag 23 december 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh het liedje, ik dacht dat je de hele band bedoelde.
Ja, dat vroeg je niet.quote:Op maandag 23 december 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh het liedje, ik dacht dat je de hele band bedoelde.
Die is net 40 ofzo.quote:Op maandag 23 december 2013 20:58 schreef DeLuna het volgende:
Simon ziet er best oud uit in het echt
en verders?? nickquote:Op maandag 23 december 2013 20:58 schreef DeLuna het volgende:
Simon ziet er best oud uit in het echt
Niets mee gedaan verder?quote:
Nee, er waren wat meisjes die riepen hem maar hij was te druk met de brievenbusquote:
Ah, met een andere gleuf dus..quote:Op maandag 23 december 2013 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, er waren wat meisjes die riepen hem maar hij was te druk met de brievenbus
Helemaal de shit!quote:
Was tot nu toe niet veel aan...quote:
Allemaal Spacy Oddity aanvragen?quote:Op maandag 23 december 2013 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Nu heb je de laatste kantineheld gemist. Prutser.quote:
Valt an sich wel mee.quote:Op maandag 23 december 2013 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Die sapjes zijn voor André peanuts natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |