SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dan heb je anderen in dit topic nog niet gezien.quote:Op maandag 23 december 2013 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat Geo maar, die heeft op alles een negatieve insteek.
Die heb ik opgegeven, Geo kan nog terug naar het licht.quote:Op maandag 23 december 2013 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je anderen in dit topic nog niet gezien.
beter laat dan nooit... Ik heb hem al gehadquote:Op maandag 23 december 2013 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HEY ZEIKERT NEEM JE PLASPIL EENS
lasagne, zit nu in de ovenquote:Op maandag 23 december 2013 17:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach maken we ons allemaal schuldig aan,wat ben je aan het maken?
Waarom staat het niet in de darts-topic-OP dan?quote:Op maandag 23 december 2013 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja man, met Vincent van der Voort.
Give it up!
23:00quote:
ah, klasse witte!quote:Op maandag 23 december 2013 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat Geo maar, die heeft op alles een negatieve insteek.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
20.00
RTL 7 Darts: WK 2014
Verslag van het Ladbrokes World Darts Championship dat tussen 13 december 2013 en 1 januari 2014 wordt gehouden in Alexandra Palace te Londen.
Was gewoon een willekeurige grote stad, had Den Haag kunnen doen, maar daar kom ik al zovaak mee.quote:
Volgend jaar.quote:Op maandag 23 december 2013 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer moet Taylor weer darten?
Nee, er is VI.quote:
Is er geen darten via internetstream dan?quote:Op maandag 23 december 2013 17:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
23:00
RTL 7 Darts: WK 2014
Verslag van het Ladbrokes World Darts Championship dat tussen 13 december 2013 en 1 januari 2014 wordt gehouden in Alexandra Palace te Londen.
Van 19.30 tot 20.30 is de topshow Stop Politie. Lijkt me sterk dat dit moet wijken voor dartsenquote:
Jawel vanaf 20:00quote:Op maandag 23 december 2013 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is er geen darten via internetstream dan?
quote:Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef glittertje39 het volgende:
[..]echt.....wat moet ik nu met mijn hele avond
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 17:30 schreef glittertje39 het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/
hier staat live vanaf 20 uur op rtl 7
Je moet niet alles geloven wat op internet staat.quote:Op maandag 23 december 2013 17:30 schreef glittertje39 het volgende:
VI kijkenquote:Op maandag 23 december 2013 17:29 schreef glittertje39 het volgende:
[..]echt.....wat moet ik nu met mijn hele avond
De site, niet de tv-zenderquote:Op maandag 23 december 2013 17:30 schreef glittertje39 het volgende:
Het gaat waarschijnlijk gewoon door op de livestreamquote:Op maandag 23 december 2013 17:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat op internet staat.
Je loopt met je eigen domheid te koopquote:Op maandag 23 december 2013 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI kijken
Genieten van het beste programma op de Nederlandse TV
Het staat er wel 'vanaf 20:00 uur live op RTL7'...quote:
Beste ooitquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
SR MEET 2011
ja en dan om 20.30 uur VIquote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het staat er wel 'vanaf 20:00 uur live op RTL7'...
VIquote:Op maandag 23 december 2013 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef eens een tegenargument, blaag.
Je kan bij SR blijvenquote:
quote:
Gluiperds! Dat kan toch niet!quote:
Ja, moet ik weer naar buitenquote:Op maandag 23 december 2013 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hoeft niet naar huis vannacht.
Die wouten vluchten als ze de VI Hooligans zien.quote:Op maandag 23 december 2013 17:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Stop Politie dan? Ik denk dat de SP hooligans anders in actie komen.
Da's in jouw hoofd, het is eerder medelijden wat ik met je hebquote:Op maandag 23 december 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lachwekkend hoe jij nu praat.
quote:Op maandag 23 december 2013 17:33 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ook een plan...wie draait er zometeen na 18 uur?
Coen gaat nog even door helaas.quote:Op maandag 23 december 2013 17:33 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ook een plan...wie draait er zometeen na 18 uur?
Ik heb geen medelijden met jou want er zit een walnoot in je kop. Achterlijke ruggenkruiper.quote:Op maandag 23 december 2013 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Da's in jouw hoofd, het is eerder medelijden wat ik met je heb
quote:Op maandag 23 december 2013 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met jouw want er zit een walnoot in je kop. Achterlijke ruggenkruiper.
vannegenquote:
Deze foto heeft m'n zusje gemaakt:quote:
Jantien!, je hoeft niet naar huis vantien!quote:
K&Kquote:Op maandag 23 december 2013 17:35 schreef D. het volgende:
Oja, maar even iets te eten scoren, als er nog iets te vinden is in de supert![]()
Lijkt me sterk dat die na een half jaar alweer verkast.quote:
Opperkleurder, waar heb je dat ventje vandaan gehaald? Das toch niet te geloven joh.quote:Op maandag 23 december 2013 17:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij wel medelijden met jouw muts
heren..geen ruzie maken...quote:Op maandag 23 december 2013 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met jou want er zit een walnoot in je kop. Achterlijke ruggenkruiper.
thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 23 december 2013 17:35 schreef D. het volgende:
Oja, maar even iets te eten scoren, als er nog iets te vinden is in de supert![]()
Ben benieuwd.quote:Op maandag 23 december 2013 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die na een half jaar alweer verkast.Wel de beste speler van Cambuur naast Ritzgod dus die hebben we nodig.
succesquote:Op maandag 23 december 2013 17:35 schreef D. het volgende:
?quote:Op maandag 23 december 2013 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Opperkleurder, waar heb je dat ventje vandaan gehaald? Das toch niet te geloven joh.
We hadden ook lekker de tijd, kwamen 's middags aan, eerst nog met een paar in een kroegje gezeten voordat er nog meer kwamen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
We zouden precies die over moeten doen.
kijk dat is verstandigquote:Op maandag 23 december 2013 17:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Excuses, ik werd uitgedaagd. Zal niet meer happen op de troll.
Je zit met mijn kloten te spelen hequote:Op maandag 23 december 2013 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die D. Die heb jij toch gescout toen je nog bij Dender werkte?
Lijkt me niet haalbaar. Cambuur heeft er dan een probleem bij.quote:
Het is weer vijf minuten opperkleurder pesten.quote:Op maandag 23 december 2013 17:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zit met mijn kloten te spelen he
Is die Ton al overhandigd?quote:Op maandag 23 december 2013 17:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Deze foto heeft m'n zusje gemaakt:
[ afbeelding ]
Geen idee wie er op staan ...
Weer een leuke provocatie, TR verstuurdquote:Op maandag 23 december 2013 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, laat dat jochie toch spartelen, het heeft wel iets aandoenlijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |