wie heeft daar nou last van?quote:
Ik vond de eerste 20 toch nog wel echt leuk. De eerste keer was echt gewoon een verrassing zo van wtf doet hij ineens. Maar na een tijdje is het gewoon te voorspelbaar, nu komt hij toch weer met wat extremere dingen zoals dit, toch wel onverwachts dat hij ineens wordt verkracht door de kerstman, het is wel leuk, maar ik kon er niet om lachen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze is wel redelijk vermakelijk, het is niet exact hetzelfde als de vorige 100. Maar zo leuk als de eerste en tweede keer dat je zulke filmpjes ziet wordt het niet meer.
kutquote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Adames is de nieuwe user waar je de postgeschiedenis van gaat doorlezen?
Er zit vandaag nog minder samenhang tussen je posts dan anders he?quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef Elan het volgende:
ik hoor net dat supersof extreem lekker is.
Wat een mijlpaal zeg.quote:Op maandag 23 december 2013 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
Deze week ergens heb ik precies een jaar geen chips meer op
Nee.quote:Op maandag 23 december 2013 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een mijlpaal zeg.
Nu wil je zeker een lintje?
Op hoeveel uur zit je nuquote:Op maandag 23 december 2013 17:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het lukt me nog niet echt, maar ik geef nooit op!!! Ik zal mijn leven verbeteren!
Van wie?quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef Elan het volgende:
elanquote:
Je bent wel met mij bezig zeg de laatste tijdquote:Op maandag 23 december 2013 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zit vandaag nog minder samenhang tussen je posts dan anders he?
Boze tongen beweren dat dit notoire leugens zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef Elan het volgende:
Ik heb nog nooit met hem gepraatquote:
Zijn mening doet er niet toe in dat geval.quote:
19 ofzoquote:
Denk gewoon aan andere dingen joh. Waar is je doorzettingsvermogen gebleven?quote:Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
19 ofzo
Ik had voor mijn vakantie al gefaald en toen had ik weer rationalizations dat ik in de vakantie gewoon mag genieten dus ja dat ging niet zo goed en toen was ik er weer beetje aangewend, nu stel ik het tryhard nofap nog een beetje uit en probeer ik eerst nog even een tijdje te minderen tot 1 per dag, maar eigenlijk zou ik gewoon nu keihard aan de slag moeten gaan, maar ik heb even niet de motivatie.
ik was hier eerderquote:
Ja ach ik heb zo mijn motivatie periode dat ik dat ineens veel heb, maar na 1x gefaald te hebben is mijn motivatie weer weg en nu zit in in een motivatieloze periode, en binnenkort krijg ik weer meer en dan ga ik het weer keihard proberen!quote:Op maandag 23 december 2013 18:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Denk gewoon aan andere dingen joh. Waar is je doorzettingsvermogen gebleven?
trquote:Op maandag 23 december 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vanavond diarree hebt!
quote:Op maandag 23 december 2013 18:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vanavond diarree hebt!
Ben je boos op mij omdat ik je topic kaapte?quote:
Mwa. Jezus ging ook flink los af en toe hoorquote:Op maandag 23 december 2013 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Nare woorden in dit topic. Jezus gaf niet dit voorbeeld.
zal jou eens kapenquote:Op maandag 23 december 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je boos op mij omdat ik je topic kaapte?
Ja.quote:Op maandag 23 december 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je boos op mij omdat ik je topic kaapte?
kom dan !!!quote:
Hij was wel een piraat ja, constant vis en brood uitdelen. Geen wonder dat de joden hadden vermoord, ze maakte geen winst meer.quote:Op maandag 23 december 2013 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Jezus ging ook flink los af en toe hoor
Ken je Negura Bunget? Hele bijzondere band welke allerlei rare instrumenten verwerken in hun nummers. Als je ze ziet optreden herken je sommige instrumenten geeneens
Marktpleinen verbouwen, niemand betaalde zijn zorgpremie meer omdat Jezus het gratis deed...quote:Op maandag 23 december 2013 18:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij was wel een piraat ja, constant vis en brood uitdelen. Geen wonder dat de joden hadden vermoord, ze maakte geen winst meer.
Even opzoeken
hahaquote:Op maandag 23 december 2013 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ][/sub][ afbeelding ][sup][ afbeelding ]
Zo, dat ging niet helemaal goed hè.quote:Op maandag 23 december 2013 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ][/sub][ afbeelding ][sup][ afbeelding ]
Zo erg is dat toch niet.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 18:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo, dat ging niet helemaal goed hè. [ afbeelding ]
Ik ben volledig Nederlands.quote:
Hier ben ik ook benieuwd naar ja. Prima film natuurlijk, zeker rond de kerstdagen. Een van de betere films als je het mij vraagt, hoewel Snakes on a Plane nog hoger in dat lijstje staat.quote:Op maandag 23 december 2013 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch is de grote vraag. Komt Jesus Christ Superstar nog op tv?
SS Doomtrooper staat bij mij toch nog altijd op één, maar gezien de aankomende kerstdagen zou ik nu ook altijd voor een zingende Jesus kiezen.quote:Op maandag 23 december 2013 18:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hier ben ik ook benieuwd naar ja. Prima film natuurlijk, zeker rond de kerstdagen. Een van de betere films als je het mij vraagt, hoewel Snakes on a Plane nog hoger in dat lijstje staat.
Ah ja, nog zo'n topfilm. Ik was SS Doomtrooper even vergeten.quote:Op maandag 23 december 2013 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SS Doomtrooper staat bij mij toch nog altijd op één, maar gezien de aankomende kerstdagen zou ik nu ook altijd voor een zingende Jesus kiezen.
82 na dezequote:
quote:Op maandag 23 december 2013 18:15 schreef Rodawa het volgende:
De tv-edit is trouwens ook prachtig, ondanks dat je de kracht van die bekende zin dan minder voelt.
Zolang dit zal gebeuren blijft mijn sig intact.quote:Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah ja, nog zo'n topfilm. Ik was SS Doomtrooper even vergeten.
Welk doel heb jij op dit moment in je leven?quote:
is geheimquote:Op maandag 23 december 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Welk doel heb jij op dit moment in je leven?
quote:
dm mequote:
geenquote:Op maandag 23 december 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Welk doel heb jij op dit moment in je leven?
dat je wond dicht gaat tochquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang dit zal gebeuren blijft mijn sig intact.
Ik moet meer vrienden zoeken die naar (black) metal luisteren.quote:Op maandag 23 december 2013 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al is het extra leuk om te zien door die eerder gestelde afwijkende instrumenten. Van blaaspijpen tot rare stokjes tot weet ik veel wat.
Ik ken die vrouwen niet.quote:Op maandag 23 december 2013 18:21 schreef Jhali het volgende:
waarom denken bijna alle vrouwen van zichzelf dat ze een mooie ass hebben
Nee ik kap niet meerquote:Op maandag 23 december 2013 18:21 schreef Etsu het volgende:
Rodawa, sta je klaar?
Sof, waag het niet. Anders ga ik je opgeven in het FB-topic.
Post de jouwe eensquote:Op maandag 23 december 2013 18:21 schreef Jhali het volgende:
waarom denken bijna alle vrouwen van zichzelf dat ze een mooie ass hebben
een vriendin stuurde wel een kerstkaartje naar toto maar niet naar mijquote:Op maandag 23 december 2013 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Kreeg vandaag kerstkaartje van een vriendin.
Oh, dat is lullig..quote:Op maandag 23 december 2013 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
een vriendin stuurde wel een kerstkaartje naar toto maar niet naar mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |