Zo, dat ging niet helemaal goed hè.quote:Op maandag 23 december 2013 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ][/sub][ afbeelding ][sup][ afbeelding ]
Zo erg is dat toch niet.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 18:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo, dat ging niet helemaal goed hè. [ afbeelding ]
Ik ben volledig Nederlands.quote:
Hier ben ik ook benieuwd naar ja. Prima film natuurlijk, zeker rond de kerstdagen. Een van de betere films als je het mij vraagt, hoewel Snakes on a Plane nog hoger in dat lijstje staat.quote:Op maandag 23 december 2013 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch is de grote vraag. Komt Jesus Christ Superstar nog op tv?
SS Doomtrooper staat bij mij toch nog altijd op één, maar gezien de aankomende kerstdagen zou ik nu ook altijd voor een zingende Jesus kiezen.quote:Op maandag 23 december 2013 18:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hier ben ik ook benieuwd naar ja. Prima film natuurlijk, zeker rond de kerstdagen. Een van de betere films als je het mij vraagt, hoewel Snakes on a Plane nog hoger in dat lijstje staat.
Ah ja, nog zo'n topfilm. Ik was SS Doomtrooper even vergeten.quote:Op maandag 23 december 2013 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SS Doomtrooper staat bij mij toch nog altijd op één, maar gezien de aankomende kerstdagen zou ik nu ook altijd voor een zingende Jesus kiezen.
82 na dezequote:
quote:Op maandag 23 december 2013 18:15 schreef Rodawa het volgende:
De tv-edit is trouwens ook prachtig, ondanks dat je de kracht van die bekende zin dan minder voelt.
Zolang dit zal gebeuren blijft mijn sig intact.quote:Op maandag 23 december 2013 18:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah ja, nog zo'n topfilm. Ik was SS Doomtrooper even vergeten.
Welk doel heb jij op dit moment in je leven?quote:
is geheimquote:Op maandag 23 december 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Welk doel heb jij op dit moment in je leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |