wie is datquote:
Ah.quote:Op maandag 23 december 2013 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, raar groot Alien voorhoofd en meer haar op haar armen dan ik.
2/10.
Emilia Clarke. Onder andere bekend van Game of Thrones en een slechte dinofilm.quote:Op maandag 23 december 2013 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit ja, maar ik heb geen idee wie het is.
Die ogen
Oh. En dat terwijl ik zowaar GoT heb gezien.quote:Op maandag 23 december 2013 17:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Emilia Clarke. Onder andere bekend van Game of Thrones en een slechte dinofilm.
De enige hunk is Vin Diesel.quote:
ja dit hoeft hier niet hoorquote:
Ze heeft geen billen.quote:
Je nieuwe UI is eng man.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Adames is de nieuwe user waar je de postgeschiedenis van gaat doorlezen?
quote:
Mogelijk ja.quote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Adames is de nieuwe user waar je de postgeschiedenis van gaat doorlezen?
Mijn bedankje voor jou omdat jij zoveel goede muziek hebt gestuurd.quote:
Ik kan het er wel in zien ja.quote:
Ik hoop dat hij je niet teleur zal stellen. Al durf ik mij best ondergeschikt te stellen aan het beste wat Limburg ooit heeft afgeleverd.quote:Op maandag 23 december 2013 17:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Mogelijk ja.
Al schat ik hem in tegenstelling tot jou wel van een dusdanige intelligentie dat hij zelf fatsoenlijk zaken onder woorden kan brengen zonder eerst Google af te moeten struinen.
Deze is wel redelijk vermakelijk, het is niet exact hetzelfde als de vorige 100. Maar zo leuk als de eerste en tweede keer dat je zulke filmpjes ziet wordt het niet meer.quote:Op maandag 23 december 2013 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
Howtobasic wordt steeds raarder, maar het is gewoon niet leuk meer na 10023 keer hetzelfde, maar wat heb ik gelachen de eerste paar keer
voor dat ik de top500 in ga?quote:
Ik heb nog wat andere opgeslagen eens kijken welke je wel leuk vindt.quote:
Ik hoop dat je ook de schitterende Domtoren met een bezoekje vereerd.quote:Op maandag 23 december 2013 17:54 schreef supersof het volgende:
morgen ben ik in utrecht dus hebben jullie geen last van mij
wat bedoel je last?quote:Op maandag 23 december 2013 17:54 schreef supersof het volgende:
morgen ben ik in utrecht dus hebben jullie geen last van mij
nee denk het nietquote:Op maandag 23 december 2013 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook de schitterende Domtoren met een bezoekje vereerd.
dat ik hier benquote:
geef eens op johquote:Op maandag 23 december 2013 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja hey wat is dit nou, ik probeer nofap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |