wie heeft daar nou last van?quote:
Ik vond de eerste 20 toch nog wel echt leuk. De eerste keer was echt gewoon een verrassing zo van wtf doet hij ineens. Maar na een tijdje is het gewoon te voorspelbaar, nu komt hij toch weer met wat extremere dingen zoals dit, toch wel onverwachts dat hij ineens wordt verkracht door de kerstman, het is wel leuk, maar ik kon er niet om lachen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze is wel redelijk vermakelijk, het is niet exact hetzelfde als de vorige 100. Maar zo leuk als de eerste en tweede keer dat je zulke filmpjes ziet wordt het niet meer.
kutquote:Op maandag 23 december 2013 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Adames is de nieuwe user waar je de postgeschiedenis van gaat doorlezen?
Er zit vandaag nog minder samenhang tussen je posts dan anders he?quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef Elan het volgende:
ik hoor net dat supersof extreem lekker is.
Wat een mijlpaal zeg.quote:Op maandag 23 december 2013 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
Deze week ergens heb ik precies een jaar geen chips meer op
Nee.quote:Op maandag 23 december 2013 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een mijlpaal zeg.
Nu wil je zeker een lintje?
Op hoeveel uur zit je nuquote:Op maandag 23 december 2013 17:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het lukt me nog niet echt, maar ik geef nooit op!!! Ik zal mijn leven verbeteren!
Van wie?quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef Elan het volgende:
elanquote:
Je bent wel met mij bezig zeg de laatste tijdquote:Op maandag 23 december 2013 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zit vandaag nog minder samenhang tussen je posts dan anders he?
Boze tongen beweren dat dit notoire leugens zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 17:57 schreef Elan het volgende:
Ik heb nog nooit met hem gepraatquote:
Zijn mening doet er niet toe in dat geval.quote:
19 ofzoquote:
Denk gewoon aan andere dingen joh. Waar is je doorzettingsvermogen gebleven?quote:Op maandag 23 december 2013 18:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
19 ofzo
Ik had voor mijn vakantie al gefaald en toen had ik weer rationalizations dat ik in de vakantie gewoon mag genieten dus ja dat ging niet zo goed en toen was ik er weer beetje aangewend, nu stel ik het tryhard nofap nog een beetje uit en probeer ik eerst nog even een tijdje te minderen tot 1 per dag, maar eigenlijk zou ik gewoon nu keihard aan de slag moeten gaan, maar ik heb even niet de motivatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |