SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Echte broodartiesten. Schijnen elkaar amper te zien buiten de optredens.quote:Op maandag 23 december 2013 16:41 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind N&S wel prima gasten. Zingen kunnen ze ook. Alleen hun muziek spreekt me wat minder aan.
Wat wil je als je zoveel optredens doet als zij. Dan ben je al zoveel bij elkaar dat je elkaar gewoon niet meer wilt zien.quote:Op maandag 23 december 2013 16:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echte broodartiesten. Schijnen elkaar amper te zien buiten de optredens.
Kun je flinke diarree van krijgen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef 2cv het volgende:
Wel jammer dat dat wijf met haar blote (ongewassen?) handen aan de ingrediënten zat.
Dat ja.quote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je flinke diarree van krijgen.
Cirkel rond.quote:Op maandag 23 december 2013 16:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je flinke diarree van krijgen.
quote:
Oegaboega. Wildeman!quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs die foto van HAIM is mooier
Welke?quote:Op maandag 23 december 2013 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs die foto van HAIM is mooier
Accuzuur & zuurkool.quote:Op maandag 23 december 2013 16:49 schreef opperkleurder het volgende:
Geluidskwaliteit uit de jaren 30
Je kan het weten natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 16:49 schreef opperkleurder het volgende:
Geluidskwaliteit uit de jaren 30
NARCOTIC!!quote:
Coen's favoriete uitspraak.quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef opperkleurder het volgende:
LEEUWARDEN GOEDEMIDDAG
HEBBEN WE ZIN OM TE SPRINGEN
Meer activiteit als op heel pinkpop en daar staan 40.000+ manquote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef iBenny het volgende:
Dit is wel supertof... Zo, dat hele plein springend
quote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef Pandaplint het volgende:
Coen kan ook wel Nederland in beweging presenteren
Ik zie de meer waarde niet. Tevens veel te gezellig in dit topicquote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef 2cv het volgende:
Waarom ben ik zo'n luie donder en sta ik dar nog niet ?
Nooit meer in het huis, dit mag hij lekker gaan doen bij dat bierfestijn van hem.quote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Driveinshow Coen, sjongejongejonge
Echt klaar met die vent, gelukkig nog maar 7 uur
Ennn rust...quote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef glittertje39 het volgende:
Coen wordt sportleraar.......1 2 3 en spring
M'n vader staat wat vreemd te kijken omdat ik sta te springen ...quote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie de meer waarde niet. Tevens veel te gezellig in dit topic
quote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ennn rust...
Als het nodig is mag u er een stoel bij pakken.
Heb even een tweetje verstuurdquote:Op maandag 23 december 2013 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nooit meer in het huis, dit mag hij lekker gaan doen bij dat bierfestijn van hem.
Denken dat dat per ongeluk isquote:Op maandag 23 december 2013 16:53 schreef Pandaplint het volgende:
Giel heeft volgens mij echt per ongeluk de koffer van z'n vriendin mee genomen. Het begon met de jas. en nu alweer een jasje van z'n vriendin
Hij trolt z'n vriendin gewoon. Die loopt nu de hele week met een treurig petje op.quote:
Relnicht is het.quote:
Coen doet dit jaar meer aan So You Wannabe Gerard Ekdom?quote:
En weg....quote:
En 80 blikjes cola die ze niet kan drinken.quote:Op maandag 23 december 2013 16:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij trolt z'n vriendin gewoon. Die loopt nu de hele week met een treurig petje op.
Waarom niet...valt haar beugel er dan uit?quote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
En 80 blikjes cola die ze niet kan drinken.
Ze drinkt alleen kindercola?quote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
tis geen kindercola?quote:Op maandag 23 december 2013 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
HEY ZEIKERT NEEM JE PLASPIL EENSquote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef glittertje39 het volgende:
ik word gek van al die updates........
Net was je wil natuurlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef Roburtt het volgende:
Ik kijk echt veel minder dit jaar helaas
Inderdaad. Twee uur geleden werd die update voor het eerst uitgezonden volgens mij.quote:
Ik ook, maar ik vind het niet jammer.. het is semi bewust.quote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef Roburtt het volgende:
Ik kijk echt veel minder dit jaar helaas
watquote:
Ze is balletdanseres he, dan wordt het geen Zwanenmeer eerder een Olifantenmeer.quote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom niet...valt haar beugel er dan uit?
Ahquote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is balletdanseres he, dan wordt het geen Zwanenmeer eerder een Olifantenmeer.
Oh ik heb gewoon haast geen tijdquote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het niet jammer.. het is semi bewust.
Is het nou Turks of Brits?quote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje kalkoen, iemand?
NU AL TOETERquote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
Leuk Gerard gaat zo een Living Doll imitatie doen!
quote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje kalkoen, iemand?
Paard groen banaan.quote:
Knop radio.quote:Op maandag 23 december 2013 16:59 schreef opperkleurder het volgende:
Die grapjes van Gerard worden er na de vijfde keer ook niet beter van.
quote:
quote:
Kosta ?quote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje kalkoen, iemand?
Alweer ?quote:Op maandag 23 december 2013 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
Leuk Gerard gaat zo een Living Doll imitatie doen!
Ik zie nog liever Tekst TVquote:Op maandag 23 december 2013 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ze daar Nederland 3 voor misbruiken
Ik ben blij dat ik het NIET gemist hebquote:Op maandag 23 december 2013 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed dat ik dat Living Doll gepush gemist heb.
Komt nog wel 10 keer langs als ze zin hebben om nieuwe update op te nemen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed dat ik dat Living Doll gepush gemist heb.
Of Tim Knolquote:Op maandag 23 december 2013 17:02 schreef alors het volgende:
Geen Crazy Horses onder zo'n item zetten
Dankjewel, groetjes de oma van Michielquote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef opperkleurder het volgende:
Leuke trui trouwens van Michiel
Hipstert.quote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef opperkleurder het volgende:
Leuke trui trouwens van Michiel
Wie is Michael?quote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dankjewel, groetjes de oma van Michael
Gebreid met brandend wol ?quote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dankjewel, groetjes de oma van Michiel
quote:Op maandag 23 december 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dankjewel, groetjes de oma van Michiel
Baggerquote:
quote:
Ik ben het gewend als ADO supporterquote:Op maandag 23 december 2013 17:05 schreef Roburtt het volgende:
Iedereen alleen maar haten en toch blijven kijken
Bazenplaat ookquote:
We blijven hoe dan ook zeuren, zeiken, kankeren en klagen. Als 3FM er niet was geweest deden we dat wel ergens anders op.quote:Op maandag 23 december 2013 17:05 schreef Roburtt het volgende:
quote:
Zitten jullie weer aan het accuzuur?quote:
Ik luister momenteel prog-rock.quote:Op maandag 23 december 2013 17:05 schreef Roburtt het volgende:
Ik zie het verband nietquote:Op maandag 23 december 2013 17:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben het gewend als ADO supporter
Met jou kan ik praten.quote:
En we vinden het waard om op te hatenquote:Op maandag 23 december 2013 17:05 schreef Roburtt het volgende:
Nee, m'n moeder is zuurkool aan het koken, die lucht!quote:Op maandag 23 december 2013 17:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Zitten jullie weer aan het accuzuur?
quote:Op maandag 23 december 2013 17:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Een beetje kritiek mag je van jou niet hebben he? Ga lekker naar je perfecte troetelbeertjeswereldquote:Op maandag 23 december 2013 17:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Dat zeker.quote:
Zeurpiet, zuurpruim, anti-hater !quote:Op maandag 23 december 2013 17:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een beetje kritiek mag je van jou niet hebben he? Ga lekker naar je perfecte troetelbeertjeswereld
quote:Op maandag 23 december 2013 17:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een beetje kritiek mag je van jou niet hebben he? Ga lekker naar je perfecte troetelbeertjeswereld
Is opbouwende kritiekquote:Op maandag 23 december 2013 17:05 schreef Roburtt het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 17:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:
Nee. Ik vind het hier veel te leuk. Maar dat constante gezeik hier elke keer begint me wel tegen te staan.quote:Op maandag 23 december 2013 17:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:
Meer getraind?quote:Op maandag 23 december 2013 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij kan het dus inderdaad sneller
Pannenkoekenquote:
Ik had dat plaatje ook al gepakt maar toen dacht ik hmm.. moet vast wat leukers zijn want het was een perfecte dromen wereldje dus ik wilde iets met een leuk achtergrond en toen vond ik die met de regenboog, vandaarquote:
Kapsalon.quote:
Dat is juist de lol er van. Als je iets niet leuk vind het dan zo diep mogelijk de grond in stampen met de meest sarcastische, gallige en hatelijke opmerkingen die je maar kan verzinnen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het hier veel te leuk. Maar dat constante gezeik hier elke keer begint me wel tegen te staan.
Spiritueel hoorquote:Op maandag 23 december 2013 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had dat plaatje ook al gepakt maar toen dacht ik hmm.. moet vast wat leukers zijn want het was een perfecte dromen wereldje dus ik wilde iets met een leuk achtergrond en toen vond ik die met de regenboog, vandaar
Want?quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spareribs met friet
Donor kebab schotel
Deze wetenquote:
Bordenkoeken dan? Of Pottenkoeken?quote:
Serious Klaagbaakquote:Op maandag 23 december 2013 17:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat is juist de lol er van. Als je iets niet leuk vind het dan zo diep mogelijk de grond in stampen met de meest sarcastische, gallige en hatelijke opmerkingen die je maar kan verzinnen.
Fijn al die tips met vitamientjesquote:Op maandag 23 december 2013 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spareribs met friet
Donor kebab schotel
Pizza!quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
Wel bij echte Ghanezen he.. niet zoals in Nederland gewoon blanken die zich zwart sminken en zich voor doen als Ghanezen!
Mitraillette.quote:
Ohquote:
Melk eten?quote:Op maandag 23 december 2013 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks even pizza met melk eten
Nouja als de sappen er nog van te zien zijn is het toch wel smerigquote:Op maandag 23 december 2013 17:14 schreef Pandaplint het volgende:
Nee, een laken waar mensen op overleden zijn![]()
Meid toch
Dat ja !quote:Op maandag 23 december 2013 17:14 schreef Pandaplint het volgende:
Nee, een laken waar mensen op overleden zijn![]()
Meid toch
Very bad.quote:
Zouden ze hier moeten hebben, die tarieven ! Dan hebben we een begrotingsoverschot.quote:
Ik moet het nog een keer proberen, maar dan hoef je ook 2 dagen niet meer te eten volgens mijquote:Op maandag 23 december 2013 17:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, maar na even Googlen maak ik er een reminder voor
RJquote:
quote:
Hoi Al.quote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ha, daar ben ik al weer. Hah
Nog maar 3 uurtjes!quote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
En dan?quote:
Een nieuwe Topshow.quote:
Aha.quote:
Klopt.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je had het over 'ik al'quote:Op maandag 23 december 2013 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben Al Bundy niet hoor
Jawel hoor, ik heb al vaak genoeg aangegeven dat ik klaar ben met VI.quote:Op maandag 23 december 2013 17:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Valt ook geen pijl op te trekken bij jou.
quote:
You're not like the otters!quote:
VI is ook klaar met jou, dus dat komt mooi uitquote:Op maandag 23 december 2013 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik heb al vaak genoeg aangegeven dat ik klaar ben met VI.
Vorige keer luisterde ik gewoon FF op m'n PCquote:
Studio Voetbalquote:
quote:
We hebben wel aan je gedachtquote:Op maandag 23 december 2013 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorige keer luisterde ik gewoon FF op m'n PC
quote:Op maandag 23 december 2013 17:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee, ik kwam vanachter t aanrecht gerend
Eerst nog Koning Voetblaquote:
Denk aan je ui!!quote:Op maandag 23 december 2013 17:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee, ik kwam vanachter t aanrecht gerend
Nouja, ik rook niet, dus ik sla het afquote:Op maandag 23 december 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjek is niet halfzwaar maar vies dik.
Vrijdag toch pas weer?quote:
Twee programma's kunnen onmogelijk meer tegenovergesteld zijn, dus je loopt weer eens met je eigen domheid te koop.quote:
Pics van je zusjequote:Op maandag 23 december 2013 17:22 schreef 2cv het volgende:
Updeet van zusje: als je iets aan wilt bieden (cheque) is de wachttijd 2,5 uur
quote:Op maandag 23 december 2013 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twee programma's kunnen onmogelijk meer tegenovergesteld zijn, dus je loopt weer eens met je eigen domheid te koop.
Niet mijn fotoquote:
Momentje ...quote:
Nou, de topdrukte die mij beloofd was viel alleszins mee, klaarblijkelijk willen vrij weinig mensen naar dat gat waar ik woonquote:
ik voel een nee aankomenquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
OH VET NUMMER.. dit moet ik op FOK! posten dat ik dit tof vind
Je woont in Rotterdam?quote:Op maandag 23 december 2013 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, de topdrukte die mij beloofd was viel alleszins mee, klaarblijkelijk willen vrij weinig mensen naar dat gat waar ik woon
Welk gedeelte was verkapt?quote:Op maandag 23 december 2013 17:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens groot Foo Fighters fan zijn post
Klopt!quote:Op maandag 23 december 2013 17:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens groot Foo Fighters fan zijn post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |