SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Het is crisis in Nederland.quote:Op maandag 23 december 2013 16:05 schreef Pandaplint het volgende:
Ohja, de stad in gaan is zelfmoord
Ik dacht dat Yolanthe weer naar Turkije was.quote:
Zal lekker rustig zijn danquote:Op maandag 23 december 2013 16:05 schreef Pandaplint het volgende:
Je hebt een commandoteam nodig om je erdoorheen te krijgen overal jaquote:Op maandag 23 december 2013 16:05 schreef Pandaplint het volgende:
Geen idee waar die zit, maar ver weg is goedquote:Op maandag 23 december 2013 16:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Yolanthe weer naar Turkije was.
Misschien dat Gerard nog een 2e keer gaat optreden ?quote:
Wrom ?quote:Op maandag 23 december 2013 16:05 schreef Pandaplint het volgende:
Hallo Breda klinkt ook zo vreemd hequote:Op maandag 23 december 2013 16:10 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ze moeten toch echt ophouden met om de minuut 'hallo leeuwarden' te roepen. Wordt een beetje vermoeiend
Dat !quote:
Beter naar SR dan ergens anders aan verspillenquote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
Is gewoon ons belastinggeld hoor
Lang verhaal.. toen haakte ik al af maar het had iets met ambtenaren te makenquote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef iAvani het volgende:
Had stukje gemist. Van wie kwam die cheque?
Haha, SR is je geld letterlijk en figuurlijk door de plee spoelen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Beter naar SR dan ergens anders aan verspillen
Inderdaad, liever Freddy met z'n befbezem dan deze pleepijpert...quote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel van Queen is beter.
Nou dat zou fijn zijn voor het onderwijs of de ouderenzorg hoor. Maar als jij dat verspilling vindquote:Op maandag 23 december 2013 16:12 schreef D. het volgende:
[..]
Beter naar SR dan ergens anders aan verspillen
Deze man begrijpt.quote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, liever Freddy met z'n befbezem dan deze pleepijpert...
quote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, liever Freddy met z'n befbezem dan deze pleepijpert...
Nee, het doel is het bestrijden van diarree en dus minder naar de plee gaan.quote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haha, SR is je geld letterlijk en figuurlijk door de plee spoelen.
Geld dat in onze economie gepompt zou kunnen worden gaat nu naar Afrika. Ik hoor Geert al Kamervragen typen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef glittertje39 het volgende:
hebben ze nu 3,5 ton binnen gehaald door opdrachten zelf uit te doen ipv uit te besteden?
Het potje waar dit nu uit kwam was daar nooit terecht gekomenquote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou dat zou fijn zijn voor het onderwijs of de ouderenzorg hoor. Maar als jij dat verspilling vind
quote:
Was dit het vrijedagen inleveren verhaal? (ik luisterde niet echt)quote:Op maandag 23 december 2013 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het potje waar dit nu uit kwam was daar nooit terecht gekomen
Geert moet zo snel mogelijk naar Afrika om nooit meer terug te komen.quote:Op maandag 23 december 2013 16:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geld dat in onze economie gepompt zou kunnen worden gaat nu naar Afrika. Ik hoor Geert al Kamervragen typen.
Ik heb net geleerd dat ze minder naar het potje moetenquote:Op maandag 23 december 2013 16:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het potje waar dit nu uit kwam was daar nooit terecht gekomen
Ja, uurtje of wat geleden.quote:Op maandag 23 december 2013 16:14 schreef Ame_thyst het volgende:
ekdom al geweest zeker? met zijn woordsapjes
Jazzpolitiequote:
quote:
Dat nummer vind ik dan weer wel leukquote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jazzpolitietopplaat
"Dat jij helemaal het eind bent, vind ik een slecht begin"![]()
![]()
Deze was toch niet van Freddy?quote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna zal wel een aidsplaat komen.
Dit is al een aidsplaat.quote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, kan ik ook weer lekker zuur doen johquote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is dat? Een aliën?quote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dagoduck, all i want for christmas.. is you
kon je het niet aftrekken van de belasting?quote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lang verhaal.. toen haakte ik al af maar het had iets met ambtenaren te maken
Goh, duurde wel lang hè.quote:
Leef je uitquote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ach, kan ik ook weer lekker zuur doen joh
Ik had je hoog zittenquote:
Bliepjes dit dat en het is er druk !quote:
Coen 'handjes' Swijnenberg inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2013 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen kan ook echt alleen maar één ding.
Vraag even of ze wat minder hard springen danquote:Op maandag 23 december 2013 16:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hallo LeeuwardenAuto staat recht onder het huis.
onder al die springende mensenquote:Op maandag 23 december 2013 16:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hallo LeeuwardenAuto staat recht onder het huis.
Had in 18ms gekund.quote:Op maandag 23 december 2013 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
20 milliseconde is niet echt lang
Dat zou wat zijn als het instort.. is er in ieder geval goed beeldmateriaal van de rampquote:Op maandag 23 december 2013 16:19 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
onder al die springende mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |