Liquido - Narcoticaquote:Op maandag 23 december 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de 70's en 80's over het algemeen beter dan de 60's, die eigenlijk maar 3 goede jaren kennen. 90's hebben een hele dunne spoeling.
Dat geloof ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:29 schreef asco het volgende:
Ze kunnen me eigenlijk niet wijs maken dat er 150 keer op de nummer 2000 is gestemd.
Op zich geloof ik dat best. Wat ik niet geloof is dat als ik bijvoorbeeld 200 mensen zou kunnen regelen die op God Save the Queen van de Sex Pistols zouden stemmen, dat dit nummer dan in de top 2000 zou komen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geloof ik eigenlijk ook niet.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik stem elk jaar op de nummer 2000. Ik wil gewoon een goeie aftrap hebben.
A View To A Kill was best een mooie nummer 2000. En dit jaar ook een prima keuzequote:Op dinsdag 24 december 2013 16:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik stem elk jaar op de nummer 2000. Ik wil gewoon een goeie aftrap hebben.
* Karina gaat naast Strani zittenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:21 schreef Strani het volgende:
* Strani reserveert hier alvast een plekje voor de komende week.
Nice. Sla maar wat witte wijn inquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
GezelligIk heb hier een minifridge naast me dus als je wat wilt roep je maar
Uiteraard dan mag Freixenet ook niet ontbreken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe ik, witte Spaanse wijn natuurlijk
Nee da's Catalaans, dat komt er niet in, in huize Straniquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard dan mag Freixenet ook niet ontbreken.
Racistquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee da's Catalaans, dat komt er niet in, in huize Strani
Ik had een themalijstje maar zal heus wel iets zijn vergeten, zoveel om uit te kiezen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:27 schreef TLC het volgende:
Zijn er al mensen die zichzelf vervloeken omdat ze nu pas een nummer te binnen schiet waarop zeker gestemd zouden hebben ware het niet dat de hersenen op het moment van invullen even niet meewerkten ?
![]()
Zo ben ik Kiss vergeten...
I WAS MADE FOR LUVING U BABYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
![]()
![]()
![]()
Haha nee, gewoon een hekel aan die irritante separatistenquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
[..]
RacistBest wel lekker hoor, tenminste de Brut, niet de Sec.
Ja ik dacht al dat dat het was natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, gewoon een hekel aan die irritante separatisten
Ik heb niet gestemd dus ik hoop dat jullie keuze me weer niet teleurstelt
Earth Wind and Fire?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat dat het was natuurlijkNou ja de lokale variant dan, als dat bestaat.
Mijn keuze zal niet hoog scoren, mijn thema was namelijk discoDie eindigen meestal niet in de hogere regionen.
Uh dat is dus eentje die IK ben vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even snel een copy-paste gedaan, vandaar in een spoiler, lijstje is niet zo netjes op deze manier.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh dat is dus eentje die IK ben vergeten![]()
Wel Donna Summer bijvoorbeeld en Tavares.Leuke lijst hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even snel een copy-paste gedaan, vandaar in een spoiler, lijstje is niet zo netjes op deze manier.Misschien kan je zelf volgend jaar de speciale Disco Top 100 samenstellen voor Radio 2
![]()
Haha.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuke lijst hoorMisschien kan je zelf volgend jaar de speciale Disco Top 100 samenstellen voor Radio 2
Dat is een van de redenen waarom ik die lijst gewoon niet kán invullen. Tevens van al die duizenden goede nummers die ik qua melodie ken ken ik er een heleboel helemaal niet van titel/artiest. En verder ligt dat voor mijn gevoel heel vaak zo dicht bij elkaar dat het onmogelijk is er 20 uit te kiezen. Verder ligt het heel erg aan mijn stemming wat ik op dat moment een goed nummer vind.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:27 schreef TLC het volgende:
Zijn er al mensen die zichzelf vervloeken omdat ze nu pas een nummer te binnen schiet waarop zeker gestemd zouden hebben ware het niet dat de hersenen op het moment van invullen even niet meewerkten ?
![]()
Zo ben ik Kiss vergeten...
I WAS MADE FOR LUVING U BABYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
![]()
![]()
![]()
Precies, ik maak ook vrijwel nooit lijstjes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:40 schreef asco het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen waarom ik die lijst gewoon niet kán invullen. Tevens van al die duizenden goede nummers die ik qua melodie ken ken ik er een heleboel helemaal niet van titel/artiest. En verder ligt dat voor mijn gevoel heel vaak zo dicht bij elkaar dat het onmogelijk is er 20 uit te kiezen. Verder ligt het heel erg aan mijn stemming wat ik op dat moment een goed nummer vind.
Maar ik ben natuurlijk blij dat andere mensen wel stemmen want het is nodig natuurlijk.
Jij bent een harde baasquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee da's Catalaans, dat komt er niet in, in huize Strani
Catalanenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |