Ik niet , niet omdat de camera dat niet aankan maar op 'n feest vind ik lage f en sluitertijd op 30/1000 ivm tweede gordijnflits mooierquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:28 schreef Mercan het volgende:
[..]
Het gaat me eigenlijk niet om of de camera hoge ISO aankan.
Maar meer ben ik benieuwd naar welke ISO waarden mensen vaak gebruiken bij bruiloften.
Zal ik het anders stellen, schieten jullie vaak boven de 3200 ISO tijdens bruiloften?
Ik kan ook mijn D3s houden. Dan schiet ik nog ruisvrij waar de 7D al ophoudtquote:Op zondag 29 december 2013 00:24 schreef freud het volgende:
[..]
Je kan ook een Canon kopen. Op hoge iso garandeer ik mooie korrel op mijn 7D.
Het heet "high iso artistic graining" niet ruis...quote:Op zondag 29 december 2013 10:26 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn D3s houden. Dan schiet ik nog ruisvrij waar de 7D al ophoudt
Je zou een twitter account moeten nemen. Kun je heel de dag lekker op klagen :pquote:Op zondag 29 december 2013 03:00 schreef Susteren het volgende:
Hockeyfeest was echt 3x niks, was dat ik gratis consumpties kreeg anders was k meteen weer weg
Allemaal greedy 14 jarige meiden die bedelen om alcohol
Heb ik al maar fok is chillerquote:Op zondag 29 december 2013 12:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je zou een twitter account moeten nemen. Kun je heel de dag lekker op klagen :p
quote:Op zondag 29 december 2013 12:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah nee, doe dat de mensen met twitter please niet aanquote:Op zondag 29 december 2013 12:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Impossibru!quote:Op zondag 29 december 2013 03:00 schreef Susteren het volgende:
Hockeyfeest was echt 3x niks, was dat ik gratis consumpties kreeg anders was k meteen weer weg
Allemaal greedy 14 jarige meiden die bedelen om alcohol
Hoeft niet hebben ze de ontvolg knop voor.quote:Op zondag 29 december 2013 12:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah nee, doe dat de mensen met twitter please niet aan
Ja maar maar 10 volgers hebben is ook zo sneuquote:Op zondag 29 december 2013 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoeft niet hebben ze de ontvolg knop voor.
Ik zou op die leeftijd juist blij zijn met gewillige jonge meisjesquote:Op zondag 29 december 2013 12:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Damn, you dirty boyquote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou op die leeftijd juist blij zijn met gewillige jonge meisjes
Mja, ben ik niet met je eens. Je hebt een breed scala aan bruiloften, van marktplaats 150 euro tot veel nullen in 't Gooi. Ik ken iemand die budget bruiloften schiet met een instapmodel dslr en kitlens en ik heb ook fotografen met de beste gear zien klootzakken als een idioot. Ik heb een t**fushekel aan flitsen, maar soms kan het echt niet anders.quote:Op zondag 29 december 2013 12:23 schreef Uncle het volgende:
Overigens ben ik van mening dat als je bruiloften wilt schieten dat je dan niet aan kunt komen met een camera waarmee iso 3200 al drama resultaten geeft. Dat dat vroeger niet anders kon is geen argument aangezien de techniek al zoveel verder is. Je wilt gewoon in slechte licht omstandigheden ook available light kunnen schieten zonder bewogen platen te krijgen. Dus bruikbare platen op 6400 of 8000 zou elke bruiloft fotograaf moeten kunnen leveren...
Jij zegt het, iedere vent denkt hetquote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien koopt Susteren daarom al die nieuwe gear! ~**__**~ EeN 5d mark III iS GwOoN dE NiEwE BlAcKBeRrY ~**__**~quote:Op zondag 29 december 2013 14:50 schreef freud het volgende:
Aandacht is op elke leeftijd OK hoor. En hoe oud is Sus eigenlijk? Ook toch nog jong?
quote:Op zondag 29 december 2013 13:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar maar 10 volgers hebben is ook zo sneu
Hoelang heeft dat geduurd?quote:Op zondag 29 december 2013 14:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik doe gewoon niks meer met twitter, de lol is er wel vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zondag 29 december 2013 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hoelang heeft dat geduurd?Maar een jaar of 2, maar zit al stuk langer op FOKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
quote:Op zondag 29 december 2013 15:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
Maar een jaar of 2, maar zit al stuk langer op FOK
Vergeet niet dat sommige mensen ook gewoon ontzettend goed en mooi kunnen flitsenquote:Op zondag 29 december 2013 12:23 schreef Uncle het volgende:
Overigens ben ik van mening dat als je bruiloften wilt schieten dat je dan niet aan kunt komen met een camera waarmee iso 3200 al drama resultaten geeft. Dat dat vroeger niet anders kon is geen argument aangezien de techniek al zoveel verder is. Je wilt gewoon in slechte licht omstandigheden ook available light kunnen schieten zonder bewogen platen te krijgen. Dus bruikbare platen op 6400 of 8000 zou elke bruiloft fotograaf moeten kunnen leveren...
Dit, mensen die haten op de swag van susterenquote:Op zondag 29 december 2013 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |