Jazeker:quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:04 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh,
gaat men nog met de camera op pad vandaag?
quote:De Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM (¤640+) bij Amazon.de in de aanbieding.
Om 14:00 uur en nu met ¤626.96 al goedkoper dan in NL.
Misschien wordt de Nikon D7000 om dezelfde tijd ook nog interessant; hoewel deze op dit moment met ¤644 duurder is dan de ¤608 in NL. pricewatch: Nikon D7000 Zwart
Verder nog En de Sony DT SAL-50F18 (PW: ¤159) komt om 15:00 uur langs als Boxing Deal Lightning Deal.
Is nu al £129 / ¤154.60.
En de Nikon D5100 (PW: ¤358) om 20:00 uur, nu al £299.99 / ¤360
EDIT: De Nikon D7000 is ¤579 geworden en de Canon 15-85mm ¤539.95.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef Susteren het volgende:
Gvd Showtek gaat te hard op SlamFM, ik zet m'n radio uit, dit kan niet meerKijk ook eens op hun podcasts. Ik weet van Hardwell dat hij een enorm prettige yearmix heeft gemaakt. Bingo players hebben ook een vet optreden op hun fb gezet vanwege 1mio likes. Wordt imo wel overschaduwd door overlijden van Paul...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo HardwellIk nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
Voor wie rijdt ze?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:27 schreef Uncle het volgende:
[..]
Neuj, die tijd hebben we gehad. Nu maak ik de foto's voor het schaatsteam van de vrouw
Afhankelijk van de camera die je gebruikt...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:21 schreef Mercan het volgende:
Zijn er mensen die full-time of vaak bruiloften fotograferen.
Wat ik me afvraag is tot welke ISO waarde jullie vaak gaan tijdens het fotograferen.
Jullie ervaringen....quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Afhankelijk van de camera die je gebruikt...
Op m'n D300 ben ik niet hoger gegaan dan 800.quote:
Het gaat me eigenlijk niet om of de camera hoge ISO aankan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Op m'n D300 ben ik niet hoger gegaan dan 800.
Op m'n D800 zou ik tot 3200 durven gaan
Als ik op iso 25600 ruisvrij zou kunnen schieten zou ik dat zeker doen. Dus de capaciteiten van de camera spelen zeker wel een rol.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:28 schreef Mercan het volgende:
[..]
Het gaat me eigenlijk niet om of de camera hoge ISO aankan.
Maar meer ben ik benieuwd naar welke ISO waarden mensen vaak gebruiken bij bruiloften.
Zal ik het anders stellen, schieten jullie vaak boven de 3200 ISO tijdens bruiloften?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik op iso 25600 ruisvrij zou kunnen schieten zou ik dat zeker doen. Dus de capaciteiten van de camera spelen zeker wel een rol.
Het doel blijft toch gewoon 'goed belichte foto's"?
Anders wordt het een lagere iso met flits.
4 bruiloften gedaan. Niet boven de 1600 gegaan. Camera Canon 60Dquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:28 schreef Mercan het volgende:
[..]
Het gaat me eigenlijk niet om of de camera hoge ISO aankan.
Maar meer ben ik benieuwd naar welke ISO waarden mensen vaak gebruiken bij bruiloften.
Zal ik het anders stellen, schieten jullie vaak boven de 3200 ISO tijdens bruiloften?
Natuurlijk wil je zo laag mogelijk in je iso gaan zitten. Want bij alle camera's neemt het dynamisch bereik af met hogere iso-waardes (vaak rond de 800-1600).quote:
Zelfs met voldoende licht wil ik nog wel eens 3200 pakken om een sluitertijd te kunnen faciliteren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je zo laag mogelijk in je iso gaan zitten. Want bij alle camera's neemt het dynamisch bereik af met hogere iso-waardes (vaak rond de 800-1600).
Dus is het ergens donker en kun je geen groter diafragma kiezen, dan moet je of flitsen, of toch je iso omhoog gooien.
Gaat je iso waarde boven de grens die jij nog acceptabel vindt (qua ruis of bereik), dan blijft alleen flitsen over.
Tss top serious request jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:38 schreef Susteren het volgende:
Jongens allemaal ff SlamFM checken, chille muziek nu.
http://www.slamfm.nl/slamplayer/radio.php
Deephouse
Lekker groovy, dadelijk ook hockeyfeest dusja kom al aardig in de sfeer
Nu is 't niet meer deephousequote:
Ik zweer check deze eens:quote:
Deephouse & minimal is niet mijn ding, doe mij maar de betere techno zoals knifeparty, dogblood, bingo players, hardwell, etc.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik zweer check deze eens:
Die is gewoon té groovy, heerlijk gewoon![]()
Ruisvrije platen zijn echt zooo overaten imho... Mits je niet op de absolute limiet van je toestel zit heb ik echt totaal geen bezwaar tegen een beetje ruis in een foto. Sterker, op een D3s zijn de platen zo clean dat ik dikwijls een beetje ruis toevoeg in nabewerking omdat ik de platen anders TE 'klinisch' vindquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Als ik op iso 25600 ruisvrij zou kunnen schieten zou ik dat zeker doen. Dus de capaciteiten van de camera spelen zeker wel een rol.
Het doel blijft toch gewoon 'goed belichte foto's"?
Anders wordt het een lagere iso met flits.
Koga schaatsteam. Als je op hun site kijkt dan zie je wat ik elke week schiet langs de baan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Voor wie rijdt ze?
Marathons zijn leuk om op de plaat te zetten, heb ik vaker gedaan, vooral in de tijd dat ik zelf nog een wedstrijdlicentie had.
Je kan ook een Canon kopenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:46 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ruisvrije platen zijn echt zooo overaten imho... Mits je niet op de absolute limiet van je toestel zit heb ik echt totaal geen bezwaar tegen een beetje ruis in een foto. Sterker, op een D3s zijn de platen zo clean dat ik dikwijls een beetje ruis toevoeg in nabewerking omdat ik de platen anders TE 'klinisch' vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |