Prachtig. Eerst wijfie zoeken en dan ook eens doen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:45 schreef hugecooll het volgende:
Met als bonus sp3c die het even HELEMAAL gehad heeft
[ afbeelding ]
*Wijffiequote:Op maandag 23 december 2013 14:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Prachtig. Eerst wijfie zoeken en dan ook eens doen.
Neh, jongedame tochquote:Op maandag 23 december 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
[..]
*Wijffie
En als hugo dat woord gebruikt... dan kan hij het wel schudden.
Sja, hiėrarchie heet dat.quote:Op maandag 23 december 2013 14:21 schreef Karina het volgende:
[..]
*Wijffie
En als hugo dat woord gebruikt... dan kan hij het wel schudden.
Precies.quote:Op maandag 23 december 2013 14:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, jochie...
Ben jij er zo eentje, vrouw hoort in de keuken en zulks.
Keuken... sinds wanneer vind jij dit een probleem?quote:Op maandag 23 december 2013 14:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, jochie...
Ben jij er zo eentje, vrouw hoort in de keuken en zulks.
Ligt eraan waarvoor natuurlijk...quote:Op maandag 23 december 2013 14:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Keuken... sinds wanneer vind jij dit een probleem?
Ga naar de supermarkt en kies iets uitquote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik moet vanavond eten halen voor 10 euro weet iemand wat.
Voor 10 euro kun je best wat lekkers halen joh.quote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ga googlen ofzo, luie draak.quote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Lekker pittigquote:Op maandag 23 december 2013 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor 10 euro kun je best wat lekkers halen joh.
Wil je iets maken of moet het kant en klaar zijn?
Als je iets wil maken, doe dan chili con carne, lekker makkelijk (en dan ben je zelfs voor veel minder dan een tientje klaar).
Ketjap gooi ik er altijd overheen, niet erdoor.quote:Op maandag 23 december 2013 15:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Lekker pittig
en een lading ketjap erdoor
Mja eroverheen en dan komt het door je eten toch, beetje roeren en zo jeweetzelfquote:Op maandag 23 december 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ketjap gooi ik er altijd overheen, niet erdoor.
Pff ik wil iets afmaken maar ik ben eventjes de concentratie helemaal kwijt
Kant en klaar.mijn ouders ergeren zich dood aan me gezeik op het eten nu moet ik t zelf uitzoeken.quote:Op maandag 23 december 2013 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor 10 euro kun je best wat lekkers halen joh.
Wil je iets maken of moet het kant en klaar zijn?
Als je iets wil maken, doe dan chili con carne, lekker makkelijk (en dan ben je zelfs voor veel minder dan een tientje klaar).
Oh klusje. Even rookpauze dan maar. Krijg ook een beetje last van mijn ogen van het getuur op mijn beeldscherm.quote:
Haha complimenten voor je ouders.quote:Op maandag 23 december 2013 15:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Kant en klaar.mijn ouders ergeren zich dood aan me gezeik op het eten nu moet ik t zelf uitzoeken.
gwn pizza bestellen kerelquote:Op maandag 23 december 2013 15:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Kant en klaar.mijn ouders ergeren zich dood aan me gezeik op het eten nu moet ik t zelf uitzoeken.
PATATquote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mooi item voor je dagboek.quote:Op maandag 23 december 2013 15:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik eet de hele week al pizza overal waar ik kwam was er pizza.
Patat is welen goeie.
Muts. En dan een warme.quote:Op maandag 23 december 2013 15:57 schreef Karina het volgende:
Patat
Pizza
Kapsalon
Lekker gezond allemaal![]()
Doe nou maar wat ik zei, haal wat bij de toko of zo, net zo lekker.
Ps4 komt pas over 7 weken.quote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi item voor je dagboek.
Verder alles goed? Cadeautjes klaar voor onder de boom?
Same here...quote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mwa ik heb liever turkse wijven dan turks eten.
Liever andersom.quote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mwa ik heb liever turkse wijven dan turks eten.
Wie is Coffie?quote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik hou ondanks alles nog wel van je Coffie.
Heb jij ze liever nat of droog?quote:
Goed, Mag jij na mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |