Jij vind het ook "geniaal"?quote:Op maandag 23 december 2013 13:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geniaal en krankzinnig. Wel heel triest.
Nee, ik snap dat de vader het geniaal vond. En vind het zelf krankzinnig.quote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij vind het ook "geniaal"?
Serieus?
Maar gelukkig is mevrouw Kelder er van overtuigd dat hij ze niet op gewelddadige wijze vermoord kan hebben, dat scheelt dan weer.quote:Op maandag 23 december 2013 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En zijn zoontjes ook. Nou chapeau hoor!!! Dikke
Mee eens. Alleen zou het logischer zijn als Jeroen zijn ex had vermoord ipv zijn kinderen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat het overgrote deel van onze bevolking gewoon tot moord in staat is, mits genoeg getriggerd..
Ik noem een voorbeeld, als ik erachter moet komen dat er een viespeuk aan mn kinderen heeft gezeten en deze 8 jaar de bak in gaat, zal ik er alles aan doen om hem na 8 jaar op te sporen, prijs die ik betaal maakt niet uit.
Iedereen heeft een trigger.
Dat zijn zieke mensen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kan me indenken dat je tot het uiterste gedreven kan worden. Echt.
Maar ik kan me simpelweg niet voorstellen dat je je eigen kinderen vermoord om een ander een hak te zetten / terug te pakken / wraak nemen / welk motief dan ook.
Gelukkig maar..quote:Op maandag 23 december 2013 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat de vader het geniaal vond. En vind het zelf krankzinnig.
Ja.quote:
Net zoals BJZ ervan overtuigd is dat hij ze niet mishandeld heeft, ondanks wat de moeder blèrde, dus dat scheelt ook.quote:Op maandag 23 december 2013 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar gelukkig is mevrouw Kelder er van overtuigd dat hij ze niet op gewelddadige wijze vermoord kan hebben, dat scheelt dan weer.
Ja, gewoon kinderen bij je nieuwe vriending op bed gooien, je ex oppikken (gewillig of niet), en dan jezelf verhangen….quote:Op maandag 23 december 2013 13:12 schreef eight het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen zou het logischer zijn als Jeroen zijn ex had vermoord ipv zijn kinderen.
Nou zeg Briljant!quote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja.
Die Iris heeft verdriet om haar zoontjes, wat Jeroen heeft gedaan is het allerergste wat je een moeder aan kan doen. En ze kan hem niks meer vragen, of woedend op hem zijn. Ja, kan wel, maar hij merkt er toch lekker niks van.
In die zin geniaal.
In zijn krankzinnigheid heeft hij het wel zo gespeeld dat de moeder haar hele leven lang zal moeten lijden.quote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, gewoon kinderen bij je nieuwe vriending op bed gooien, je ex oppikken (gewillig of niet), en dan jezelf verhangen….
Maar ergens moest blijkbaar meetellen dat zn ex moest lijden.
Ah, dat verklaart de OTS.quote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals BJZ ervan overtuigd is dat hij ze niet mishandeld heeft, ondanks wat de moeder blèrde, dus dat scheelt ook.
Dat kan ook een vorm van zelfbescherming zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar gelukkig is mevrouw Kelder er van overtuigd dat hij ze niet op gewelddadige wijze vermoord kan hebben, dat scheelt dan weer.
Ik ook niet en tóch geloof ik wel dat zijn kinderen alles voor hem betekende.quote:Op maandag 23 december 2013 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar ik kan me simpelweg niet voorstellen dat je je eigen kinderen vermoord om een ander een hak te zetten / terug te pakken / wraak nemen / welk motief dan ook.
Dan nog blijf je van je kinderen af.quote:Op maandag 23 december 2013 13:14 schreef Tem het volgende:
Ik denk niet eens dat hij het zelf geniaal vond maar de enige uitweg.
Daarom zegt iedereen dat hij ziek was.quote:Op maandag 23 december 2013 13:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan nog blijf je van je kinderen af.
2 kinderen van 9 en 7 liefdevol ombrengen… Vertel eens hoe je dat doet?quote:Op maandag 23 december 2013 13:15 schreef Brummetje_ het volgende:
Vaak wil iemand voor het rouwproces weten wat iemand is aangedaan. Maar dat is niet meer te achterhalen doordat ze 2 weken in het water hebben gelegen.
Iris weet dus niet of ze met geweld om het leven zijn gekomen, of dat de vader het liefdevol heeft gedaan.
En zijn kinderen, die hun hele leven nog voor zich hadden en niks verkeerds gedaan hebben, zijn ook dood. Maar ja, wat geeft wat collateral damage als je je ex kunt treffen toch? Dikkequote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja.
Die Iris heeft verdriet om haar zoontjes, wat Jeroen heeft gedaan is het allerergste wat je een moeder aan kan doen. En ze kan hem niks meer vragen, of woedend op hem zijn. Ja, kan wel, maar hij merkt er toch lekker niks van.
In die zin geniaal.
Dat kan bijna niemand zich voorstellen. Je moet wel heel erg getergd zijn om zoiets te doen. Zelfs als er bovenin iets niet helemaal lekker zit moet er aardig wat gebeuren om iemand zo ver te laten gaan, tenzij het echt een psychopaat is, maar dat was dan al lang duidelijk geweest.quote:Op maandag 23 december 2013 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op maandag 23 december 2013 13:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan nog blijf je van je kinderen af.
Bron?quote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals BJZ ervan overtuigd is dat hij ze niet mishandeld heeft, ondanks wat de moeder blèrde, dus dat scheelt ook.
Klopt, want bjz concludeerde dat beide partijen niet voldeden. Bedankt voor het maken van mijn punt, maakt het zoveel makkelijker praten nu ik weet dat je wel degelijk begrijpt dat hij zijn kinderen niet heeft mishandeld en de meldingen vals waren. Kunnen we eindelijk verder, goed dat je uit de ontkenning bent gekomen.quote:
Liefdevol vermoord...quote:Op maandag 23 december 2013 13:15 schreef Brummetje_ het volgende:
Vaak wil iemand voor het rouwproces weten wat iemand is aangedaan. Maar dat is niet meer te achterhalen doordat ze 2 weken in het water hebben gelegen.
Iris weet dus niet of ze met geweld om het leven zijn gekomen, of dat de vader het liefdevol heeft gedaan.
Er zit in beide verhalen een vorm van waarheid. Dat blijf ik gewoon geloven.quote:Op maandag 23 december 2013 13:18 schreef justanick het volgende:
[..]
Dat kan bijna niemand zich voorstellen. Je moet wel heel erg getergd zijn om zoiets te doen. Zelfs als er bovenin iets niet helemaal lekker zit moet er aardig wat gebeuren om iemand zo ver te laten gaan, tenzij het echt een psychopaat is, maar dat was dan al lang duidelijk geweest.
Alleen dit roept al het sterke vermoeden op dat er in het verhaal van de vriendin minstens een kern van waarheid zit.
Lees godverdomme nou eens dat andere interview, ik blijf niet bezig met jullie.quote:
Oh, dat zal prima kunnen, dat je het jezelf op die manier voorhoudt, en dat kan ik me ook heel goed voorstellen, die gekleurde bril.quote:Op maandag 23 december 2013 13:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat kan ook een vorm van zelfbescherming zijn.
Het is natuurlijk al een flinke tik dat je vriend in staat is tot moord op zn kinderen, dan is er "gelukkig" geen bewijs terug te vinden hoe ze zijn gestorven. Dan maak je er maar een zo mooi mogelijk verhaal van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |