quote:Op zondag 29 december 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn testen lijken lichter te worden![]()
Meestal wel ja. Alleen minder hefig dan nu.quote:Op zondag 29 december 2013 11:27 schreef Risu het volgende:
Skoap, wat jammer. Heb je altijd van te voren al kramp?
Ik snap niet zo goed waar je de conclusie trekt dat ik negatief over een kdv denk..?quote:Op zondag 29 december 2013 11:07 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik ben nu heel benieuwd naar wat voor jou de meerwaarde is van ouders en schoonouders?
Waarom zo negatief over een kdv maar wel positief over ouders en schoonouders.
Zo blijkt dat veel ouders en schoonouders het totaal niet aankunnen en dus niet de opvoedkwaliteiten meer hebben die je als ouders verwacht, vandaar ook het onderzoek van laatst dat dit soort kinderen dikker zijn dan leeftijdsgenootjes omdat opa en oma's vooral doen aan zoethoudertjes.
Oh dat is wel een goed tekenquote:Op zondag 29 december 2013 11:31 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja.. Had het eigenlijk al op dg26 verwacht (gemiddeld cyclus van 26dgn)
Man had vanmorgen koffie gezetgatverdamme. Terwijl ik normaal wel redelijk wat koffie drink. Net kreeg hij een herkansing
nieuwe pot koffie is net zo goor
Snap ikquote:Op zondag 29 december 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ja het is eigenlijk heel dubbel, rationeel weet ik dat het een goed ding is maar je eerste impuls zegt iets heel anders
Ik heb heel veel testen versleten, maar hou er rekening mee dat de donkerte erg kan wisselen... zo had ik afgelopen vrijdag een heel lichte streep en 2 uur later toch echt een knipper!quote:Op zondag 29 december 2013 11:48 schreef Risu het volgende:
Ik wilde vanmorgen ook weer testen, maar heb het toch maar gelaten. Heb nog maar 1 test, en die zou ik morgen doen. Denk wel dat ik er stiekem nog een doosje bij haal van de week. Ik wil ook wel van die hele duidelijke strepen zien.
Zoë, morgen testen halen, kruidvat is vast wel open.
Sja, feminisme. Vaak betekent dat: een vrouw Moet Verplicht Precies Zo Zijn Als Een Man, en dus per sé een (fulltime) carriere hebben. Dat vind ik eerlijk gezegd net zo bekrompen als de "een vrouw heeft maar één recht: het aanrecht"-gedachtequote:Op zondag 29 december 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Spannend voor een aantal dames dus!!
In de discussie meng ik me verder niet meer, ik ben net zon feminist als kwak namelijk en dan komt er ruzie
nee hoor, voor mij niet.quote:Op zondag 29 december 2013 12:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sja, feminisme. Vaak betekent dat: een vrouw Moet Verplicht Precies Zo Zijn Als Een Man, en dus per sé een (fulltime) carriere hebben. Dat vind ik eerlijk gezegd net zo bekrompen als de "een vrouw heeft maar één recht: het aanrecht"-gedachte.
Dit heb ik ook sterk.quote:Op zondag 29 december 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, voor mij niet.
Maar as I said... Ik ben daarin nogal verschillend van de meeste vrouwen en daar wil ik het graag bij laten.
Zoe, er is altijd in de buurt ergens een weekend apotheek open :pquote:Op zondag 29 december 2013 12:23 schreef Zoë23 het volgende:
Risu
Logisch dat je dikke strepen wilt zien, maar een streep is een streep
GM een knipper! Lekker genieten
Ben benieuwd of ik morgen pos.test. Iets zegt me dat m'n lichaam n spelletje met me speelt.
Jammer dat t geen koopzondag is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |