Maar ik heb een Nikon :pquote:Op maandag 30 december 2013 23:07 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ik heb mijn 70-200 en de 50mm via mp.
Mankeert echt niks mee.
Kijken of de persoon zuinig met zijn spullen is en uiteraard ff testen.
Maar dit kan beter in het lenzen topic ipv hier
Dit topic dus
FOT / [Centraal] Canon topic deel 21 - Objectief beter dan de rest
Laat je vriendin eens op de volgende site kijken: http://www.digitalefotografietips.nl/basiscursus/ . Hier wordt alles op een begrijpelijke manier in het NL uitgelegdquote:Op maandag 30 december 2013 23:40 schreef Graindelay het volgende:
Ik ben al een tijdje aan informatie aan het zoeken voor mijn vriendin die graag wil beginnen met fotograveren. Ze heeft natuurlijk al een compact camera maar zou graag een nieuwe willen.
Ik wou haar dus een leuk " fotografie voor beginners" schrift/boek willen geven.
Heb natuurlijk zelf ook verschillende boeken/schriften gezien maar het viel me op dat soms de basis dingen zoals iso waarde, sluitertijd e.d. ontbreken.
Heben jullie misschien nog tips of schriften die zijn aan te raden? :$
Nette foto's, bij de eerste zou je de kleuren nog wat kunnen aandikken en bij de laatste kan je nog proberen om een soort van HDR tintje er aan toe te voegen (of een wat harder contrast), kijken hoe dat uitpakt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 00:20 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar ik heb een Nikon :p
Vorig weekend trouwens mijn nieuwe camera even goed uitgetest.
Hier een paar foto's
[ link | afbeelding ]
Dusseldorf by Xurya, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Dusseldorf by Xurya, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Aachen by Xurya, on Flickr
Wat vinden jullie?
Ja die heb ik al vaker gehoord, maar volgens mij zit die nou net niet in die collection.quote:
Misschien. Bij mij iig nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:28 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja die heb ik al vaker gehoord, maar volgens mij zit die nou net niet in die collection.
Misschien dat ik die later aanschaf
Wordt dat trouwens geen abonnement vanaf morgen?
Veel plezier met kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:00 schreef xuryah het volgende:
Oh ik heb trouwens de Adobe Master collection. Daarin zit photoshop cs6.
Iemand daar bekend mee?
Gekocht voor 4000 euro neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:00 schreef xuryah het volgende:
Oh ik heb trouwens de Adobe Master collection.
Haha nee, via surfspot kreeg ik heel veel kortingquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:17 schreef Susteren het volgende:
[..]
Gekocht voor 4000 euro neem ik aan?
http://www.bol.com/nl/p/a(...)ds/1003004012253420/
![]()
Omdat die software zwaar gesponsord word door Adobe (en andere leveranciers)quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:20 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha nee, via surfspot kreeg ik heel veel kortingvoordeel van studeren
maar dat is hem wel ja :p
Jeetje wat duur! Hoe kunnen ze die zo goedkoop aanbieden via surfspot dan vraag ik me af
Stomme actiequote:Op dinsdag 31 december 2013 13:20 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha nee, via surfspot kreeg ik heel veel kortingvoordeel van studeren
maar dat is hem wel ja :p
Jeetje wat duur! Hoe kunnen ze die zo goedkoop aanbieden via surfspot dan vraag ik me af
Oh op die manier..quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:50 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Omdat die software zwaar gesponsord word door Adobe (en andere leveranciers)
Idee is dat als studenten lekker goedkoop met die software leren werken ze later in het bedrijfsleven ook die pakketten willen blijven gebruiken. En dan moet er door het bedrijf wel het volle pond betaald worden.
Hmm volgens mij valt het wel mee hoe stom deze actie was.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Stomme actie
je kunt beter rechtstreeks bij Adobe dit aanschaffen met je studenten korting. Surfspot zijn tijdslicenties.
Hoe werkt dat met surfspot? Ga je als je daar geen toegang meer toe hebt het volle pond betalen voor dat adobe abonnement?quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:09 schreef Uncle het volgende:
Er wordt altijd en overal gebitched op surfspotMeestal door personen die zelf geen toegang hebben tot deze manier van aanschaf, en dus in de meeste gevallen (maar zeker niet alle) helemaal niets betaald hebben en dan anderen de les willen lezen...
![]()
Ik heb nu ook een Adobe CC abbonementje lopen voor nog geen 10 euro per jaar en had daarvoor de hele Adobe Suite voor nog geen 20 euro.Hartstikke handig, hartstikke goedkoop en hartstikke legaal! Hoe belachelijk anderen dat ook vinden
Jepquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:45 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met surfspot? Ga je als je daar geen toegang meer toe hebt het volle pond betalen voor dat adobe abonnement?
Een vriend van me heeft ook zo'n setje. Best leuk om er mee te beginnenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:31 schreef xuryah het volgende:
Wat is het stil hier
Iemand ervaring met Polaroid filters?
Ik zag een Polaroid setje met 3 filters (UV, polarisatie en fluoriscerend) die mij wel leuk leek om mee te spelen. Van die laatste filter echter nog nooit gehoord, maar was sowieso al geïnteresseerd in een polarisatie filter.
CC voor 10 euro pee jaar?? Shut up and take my money!quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:09 schreef Uncle het volgende:
Er wordt altijd en overal gebitched op surfspotMeestal door personen die zelf geen toegang hebben tot deze manier van aanschaf, en dus in de meeste gevallen (maar zeker niet alle) helemaal niets betaald hebben en dan anderen de les willen lezen...
![]()
Ik heb nu ook een Adobe CC abbonementje lopen voor nog geen 10 euro per jaar en had daarvoor de hele Adobe Suite voor nog geen 20 euro.Hartstikke handig, hartstikke goedkoop en hartstikke legaal! Hoe belachelijk anderen dat ook vinden
Volgens jaar ben jij studentquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:17 schreef Susteren het volgende:
[..]
CC voor 10 euro pee jaar?? Shut up and take my money!
Dan is dat het eerste wat ik koopquote:
Yups. Maar verschillende bedrijven en scholen kunnen verschillende overeenkomsten hebben met Surfspot dus ik weet niet hoe het met de HU zitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:10 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dan is dat het eerste wat ik koop
Serieus premiere, photoshop, dreamweaver en de rest voor een tientje?
Je zou bijna zeggen dat het eerder een symbolische prijs isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:14 schreef Uncle het volgende:
[..]
Yups. Maar verschillende bedrijven en scholen kunnen verschillende overeenkomsten hebben met Surfspot dus ik weet niet hoe het met de HU zitEven afwachten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |