SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Jaquote:Op maandag 23 december 2013 11:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die tv uitzending van BNN op Nederland 3, zijn die bij te wonen?
quote:Mijn ultieme radio-moment: Mijn eerste uitzending begon ik met: "Ik ben Lieke Veld en ik vind dat elke homo telt" waarna je een homo hoorde tellen. Ik kreeg meteen een smsje: "wat is dit nou weer voor statement?!"
Die slaapt nog denk ikquote:Op maandag 23 december 2013 11:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Mexicanobakker er niet? Dat is ook voor het eerst.
Ik vind dat leuker dan Harm die praat alsof hij voor het eerst een programma presenteert bij Radio Roelofarendsveen FM.quote:
Dat heb ik nog niet gehoord dan denk ik.quote:Op maandag 23 december 2013 11:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik vind dat leuker dan Harm die praat alsof hij voor het eerst een programma presenteert bij Radio Roelofarendsveen FM.
Ja vanmiddag, ik laat het meteen wetenn hier.quote:Op maandag 23 december 2013 11:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi alors, al bijna theorie examen doen?
Mooiquote:Op maandag 23 december 2013 11:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja vanmiddag, ik laat het meteen wetenn hier.
Jup.quote:Op maandag 23 december 2013 11:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh hij had weer een nachtdienst
Ik zou dat wel in IMAX willen zienquote:Op maandag 23 december 2013 11:49 schreef Uccie het volgende:
Live operaties....dat was toch een MAX ding
Nog korter?quote:Op maandag 23 december 2013 11:51 schreef Ame_thyst het volgende:
mijn pener is nog nooit zo kort geweest
Om de bijbel hoeft hij zich geen zorgen maken, maar het is iets belangrijker of het wel mag van Andries Knevel.quote:Op maandag 23 december 2013 11:52 schreef noodgang het volgende:
Klaas is toch van de EO, mag dit wel van de bijbel?
Die is niet blij!quote:Op maandag 23 december 2013 11:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om de bijbel hoeft hij zich geen zorgen maken, maar het is iets belangrijker of het wel mag van Andries Knevel.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek altijd naar Natte Neuzen, wat een topshow.
Ze mogen 6 januari weer los voor drie weken.quote:Op maandag 23 december 2013 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongens lijken inderdaad niet zo van zang te houden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2013 12:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze mogen 6 januari weer los voor drie weken.
Ik kijk uit gemis gewoon elke dag vijf minuutjes een bolder75-filmpje.quote:Op maandag 23 december 2013 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ik dacht dat er nooit een einde aan dat saaie P&W zou komen.
Ik heb die met Johan helemaal en die met Humberto voor driekwart bekeken.quote:Op maandag 23 december 2013 12:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kijk uit gemis gewoon elke dag vijf minuutjes een bolder75-filmpje.
Die ene vrouwelijke dominee kwam wel een beetje engig over. Niet gek, ze komt uit Rijnsburg.quote:Op maandag 23 december 2013 12:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb die met Johan helemaal en die met Humberto voor driekwart bekeken.
Beetje engig? Gewoon een feeks.quote:Op maandag 23 december 2013 12:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die ene vrouwelijke dominee kwam wel een beetje engig over. Niet gek, ze komt uit Rijnsburg.
Ik heb weleens een preek van haar gehoord. Toen viel ze wel mee. Ze kon gewoon niet overweg met Johan en ging toen vals doen.quote:Op maandag 23 december 2013 12:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje engig? Gewoon een feeks.
Zo'n boerenlul uit de Betuwe is natuurlijk streetwise en niet elke mevrouw die doorgestudeerd heeft kan dat aan.quote:Op maandag 23 december 2013 12:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb weleens een preek van haar gehoord. Toen viel ze wel mee. Ze kon gewoon niet overweg met Johan en ging toen vals doen.
Het kost me altijd een hoop moeite.quote:
Als je maar tot 10 kunt tellen is het veelquote:Op maandag 23 december 2013 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heel veel mensen 's nachts. Nou, die camerabeelden laten toch iets anders zien.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Als je maar tot 10 kunt tellen is het veel
Jij bent op dat plein?quote:Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb trouwens bruin haar, een zwarte bril en een zwarte jas (zo'n windjack geval).
Ik weet het ik zie er niet bepaald opvallend uit.
kleur sokken?quote:Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb trouwens bruin haar, een zwarte bril en een zwarte jas (zo'n windjack geval).
Als je jezelf zo omschrijft lijk je op mij, dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 12:21 schreef DeLuna het volgende:
Kinderarts Unitedquote:Op maandag 23 december 2013 12:22 schreef marcodej het volgende:
"Kinderartsen, wat voor organisatie is dat?"
Ik neem wel een Unox muts mee, mocht ik vooraan staan dan zet ik dat ding op mijn hoofdquote:Op maandag 23 december 2013 12:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je jezelf zo omschrijft lijk je op mij, dat kan nooit de bedoeling zijn.
http://www.asos.fr/Crimin(...)T.tsrc=Affiliate&r=2quote:Op maandag 23 december 2013 12:25 schreef osj het volgende:
Iemand een idee waar ik die trui van corn van gister kan kopen met sterren en die rode c???
Hij staat als het goed is op de veilingquote:Op maandag 23 december 2013 12:25 schreef osj het volgende:
Iemand een idee waar ik die trui van corn van gister kan kopen met sterren en die rode c???
Niet doen, want je loopt voor lul.quote:Op maandag 23 december 2013 12:25 schreef osj het volgende:
De bus naar Groningen zit ook ram volquote:Op maandag 23 december 2013 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je naar Groningen had moeten gaan.
Ik ga vanmiddag de bus uit Groningen richting mijn ouders pakken, hopelijk lukt dat wel een beetje.quote:Op maandag 23 december 2013 12:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De bus naar Groningen zit ook ram vol
Nou, één nummerquote:Op maandag 23 december 2013 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Roel, Domien en jij hebben dezelfde smaak
quote:
quote:
quote:
Have fun!quote:
En waarom zou je dat doen? Als het op je rug staat kan je het niet lezen.quote:
RTquote:Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Haast onmogelijk, maar deze versie is misschien wel nóg mooier:.
.
.
Ja, je kan beter een Queens of the Stone Age kersttrui dragen! Inclusief neukende elanden!quote:Op maandag 23 december 2013 12:42 schreef Cee het volgende:
Die lullige kersttruien zijn echt helemaal hip(ster), niet?
Oja, Dinges Nogwatquote:Op maandag 23 december 2013 12:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Debestesingersongwriter en dinges nogwat!
Waar is Miss Mondriool dan?quote:
Dat ik je kerstmis.quote:Op maandag 23 december 2013 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een kerstnummer van Maaike Ouboter. Het. Wordt. Steeds. Beter.
Ik ga nog ff snel extra scheermesjes halen!!112!!!@!!
quote:
Er zijn meerdere potten hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Geen pot is veilig voor ze."
Insert De Breij-grap.
quote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef Cee het volgende:
Origineel van Jay-Z en Alicia Keys is beter.
nee, was een brainfuckquote:Op maandag 23 december 2013 12:53 schreef Uccie het volgende:
[..]is dat er ....ik wil het niet eens horen.
Stromae had gewoon slaapgast moeten zijn, zou hilarische momenten op hebben geleverd.quote:Op maandag 23 december 2013 12:54 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk moeten ze nu net als Stromae dronken door het huis strompelen.
Jezus, laat me niet zo schrikkenquote:
quote:
Omaatje weer tegen gekomen?quote:Op maandag 23 december 2013 13:02 schreef Cee het volgende:
Was trouwens net aan het hardlopen met SR op de radio en ik lag bijna rollend over de grond van dat kattencastratie-stukje en het liedje 'If you leave me now'.
Nee, wel twee jongens op de fiets die me de weg vroegen en als ik nu naar m'n route kijk heb ik ze de verkeerde kant op gestuurd.quote:
Heb ik ook altijd.quote:Op maandag 23 december 2013 13:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, wel twee jongens op de fiets die me de weg vroegen en als ik nu naar m'n route kijk heb ik ze de verkeerde kant op gestuurd.
quote:
Waarom?quote:Op maandag 23 december 2013 13:11 schreef marcodej het volgende:
Wehkamp-spullen besteld, alles gaat weer retour.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef Pino112 het volgende:
http://www.morphsuits.com(...)sweater-digital-dudz
Ik stel al 2 dagen uitquote:Op maandag 23 december 2013 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga zometeen weer. Hou me vast.
John Mayer
Hebb0n.quote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef Pino112 het volgende:
http://www.morphsuits.com(...)sweater-digital-dudz
Graagquote:Op maandag 23 december 2013 13:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga zometeen weer. Hou me vast.
John Mayer
Kermit houdt ook iets wijd open.quote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Graag![]()
* LovelyLady houdt armen wijd open
equote:
Het schilmes is te groot en het vleesmes te klein, en het bestek blijkt kitsch. Was wel cheap though.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kermit houdt ook iets wijd open.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
e
[..]
Het schilmes is te groot en het vleesmes te klein, en het bestek blijkt kitsch. Was wel cheap though.
Met zo'n kitsch-set kan ik niet lekker eten.quote:
Klote is datquote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
e
[..]
Het schilmes is te groot en het vleesmes te klein, en het bestek blijkt kitsch. Was wel cheap though.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kermit houdt ook iets wijd open.
[ afbeelding ]
En de theelepels zijn gewoon kinderlepels. Ik heb geen kinderen.quote:
Ik heb echt engelen geduld...maar vandaagquote:Op maandag 23 december 2013 13:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mijn leven is net ook met 3 jaar ingekort geloof ik
Dat zei je moeder vannacht niet.quote:
Wees blij dat ze het niet over pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis zingt.quote:Op maandag 23 december 2013 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
Jezus, dat is toch geen woord voor in zo'n nummer
On-con-dit-tiiiiiiiiiiiiiiiooooo-nal-ly
Past gewoon niet.
Ik stond ook bijna op het punt om ongegeneerd om me heen te gaan slaanquote:Op maandag 23 december 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt engelen geduld...maar vandaag
het liefst wou ik mensen schoppen....
theekransgesprekjes houden in overvolle paden van de super...
fietsers die blijkbaar niet hoeven te stoppen voor een zebra als je oversteekt
Ik niet.quote:Op maandag 23 december 2013 13:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zou heeeel graag willen dat ik mezelf dat nog kon afvragen
quote:Op maandag 23 december 2013 13:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht niet.
Ik zou dat echt een keer willenquote:Op maandag 23 december 2013 13:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik stond ook bijna op het punt om ongegeneerd om me heen te gaan slaan
Toen we darten zaten te kijken? Nee klopt, bij van Gerwen paste alle pijlen gewoon in de T20.quote:Op maandag 23 december 2013 13:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Of even rustig een half uur voor de koeling de boel blokkeren en staan staren en beslissen welke van de 2 soorten kookslagroom ze willen kopen. Godverdomme, krijg aambeien, overal.quote:Op maandag 23 december 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zeg je toch "Sorry, mag ik er even bij?" of ben ik nu gek.quote:Op maandag 23 december 2013 13:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Of even rustig een half uur voor de koeling de boel blokkeren en staan staren en beslissen welke van de 2 soorten kookslagroom ze willen kopen. Godverdomme, krijg aambeien, overal.
Marco Derks!quote:Op maandag 23 december 2013 13:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is gewoon het supercalifragilisticexpealidocious van nu.quote:Op maandag 23 december 2013 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wees blij dat ze het niet over pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis zingt.
Ik doe dat dan altijd in het Duits. En schreeuwend.quote:Op maandag 23 december 2013 13:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan zeg je toch "Sorry, mag ik er even bij?" of ben ik nu gek.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
En de theelepels zijn gewoon kinderlepels. Ik heb geen kinderen.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik doe dat dan altijd in het Duits. Schreeuwend.
Dat deed ik ook, ze gingen welgeteld 0 milimeter opzij.quote:Op maandag 23 december 2013 13:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan zeg je toch "Sorry, mag ik er even bij?" of ben ik nu gek.
Zouden ze die ook in de koeling hebben?quote:Op maandag 23 december 2013 13:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Of even rustig een half uur voor de koeling de boel blokkeren en staan staren en beslissen welke van de 2 soorten kookslagroom ze willen kopen. Godverdomme, krijg aambeien, overal.
Oh, dat is wel raar.quote:Op maandag 23 december 2013 13:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, ze gingen welgeteld 0 milimeter opzij.
Zaterdag was ik in de supermarkt, staan daar twee troela's met het iq van een diepvrieskip te discussieren of de zwarte of groene dingen de olijven zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
KUNNEN SIE BIETEN AUFSAUZEN!quote:Op maandag 23 december 2013 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik doe dat dan altijd in het Duits. En schreeuwend.
quote:Op maandag 23 december 2013 13:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zaterdag was ik in de supermarkt, staan daar twee troela's met het iq van een diepvrieskip te discussieren of de zwarte of groene dingen de olijven zijn.
quote:When masturbation's lost its fun
You're fucking lonely
Ik pak gewoon wat ik nodig heb, meestal al klimmend op het randje van de koeling om in het voorbijgaan mogelijk per ongeluk iemand te raken met mijn puntige ellebogen.quote:Op maandag 23 december 2013 13:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, ze gingen welgeteld 0 milimeter opzij.
UND NAU AUFGERAUST!quote:
Ik ga vanavond tegen sluitingstijd of morgenochtend net als ze open zijn om 8u. Ik denk het laatste aangezien ik vannacht wellicht wat langer blijf hangen voor de tv.quote:Op maandag 23 december 2013 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb gewoon een schurfthekel aan winkels
Gewoon doen alsof ze er niet staanquote:
Het is wel hun 'eigen' geld zeg maar.quote:
Dat is een heel goed plan!quote:Op maandag 23 december 2013 13:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond tegen sluitingstijd of morgenochtend net als ze open zijn om 8u. Ik denk het laatste aangezien ik vannacht wellicht wat langer blijf hangen voor de tv.
Er is nu ook een sooort van kerstmarkt achtige zooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |