quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik in de supermarkt sta denk ik ook vaak "ik heb nog ingrediënt X, als ik er Y bijhaal kan ik Z maken".
Dat werkt bij ons sowieso op maandag en dinsdag niet, te strakke planning. Ik heb op maandag zelfs maar 20 minuten voor ik weer op de fiets moet zitten.quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik in de supermarkt sta denk ik ook vaak "ik heb nog ingrediënt X, als ik er Y bijhaal kan ik Z maken".
Huis uit zettenquote:Op maandag 23 december 2013 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Bij mij om de hoek, in een studentenhuis, heeft een meid een kind uitgepoept. Ze woont daar nog steeds, met de box/wieg in de studentenkamer. Het kind heet Niger...
Je zult daar ook wonen en bezig zijn voor je tentamens...
2e gourmetdag ben ik ook bij mijn ouders, dus in de buurt danquote:Op maandag 23 december 2013 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Plannen voor 2e kerstdag lijken gemaakt te zijn. Met m'n vader door amersfoort/utrecht rijden om eens wat buurten te verkennen
quote:Op maandag 23 december 2013 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Bij mij om de hoek, in een studentenhuis, heeft een meid een kind uitgepoept. Ze woont daar nog steeds, met de box/wieg in de studentenkamer. Het kind heet Niger...
Je zult daar ook wonen en bezig zijn voor je tentamens...
Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is wel echt kut
wat een naam ook
quote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef KomtTijd... het volgende:
2e gourmetdag ben ik ook bij mijn ouders, dus in de buurt dan
Ik heb het kind nog niet gezien, maar vermoed dat het een halfbloedje is.quote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is wel echt kut
wat een naam ook
Aan de andere kant zul je wel geen moeder en kind zo maar op straat mogen zetten...quote:Op maandag 23 december 2013 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat in de statuten staat van een studenten woning.
Het is toch al tuig. Kunnen ze er vast aan wennenquote:Op maandag 23 december 2013 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aan de andere kant zul je wel geen moeder en kind zo maar op straat mogen zetten...
Dat hoop ik op 'zn mist.quote:Op maandag 23 december 2013 11:37 schreef stbabylon het volgende:
maar vermoed dat het een halfbloedje is.
quote:Op maandag 23 december 2013 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik op 'zn mist.
Het zou eens een blank kind zijn. Dan zou ik op m'n 18e kiezen voor een naamsverandering
Utrecht!quote:Op maandag 23 december 2013 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Plannen voor 2e kerstdag lijken gemaakt te zijn. Met m'n vader door amersfoort/utrecht rijden om eens wat buurten te verkennen
Als je in een studentenwoning woont en een kind krijgt kan je volgens mij per definitie al niet denken.quote:Op maandag 23 december 2013 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Wat een naam, kunnen die ouders nou echt niet bedenken dat het zijn/haar hele leven als Nigger door het leven moet? Kinderen onderling zijn zo keihard.
Goed punt. Echt, wat bezielt mensen toch? Ik hoef het sowieso niet, maar ik heb een vaste baan, een dak boven mijn hoofd etc. Dan zou je evt eens aan koters kunnen denken, maar als je al geen cent te makken hebt, hoe haal je het in je hoofd?quote:Op maandag 23 december 2013 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je in een studentenwoning woont en een kind krijgt kan je volgens mij per definitie al niet denken.
Kinderbijslagquote:Op maandag 23 december 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt. Echt, wat bezielt mensen toch? Ik hoef het sowieso niet, maar ik heb een vaste baan, een dak boven mijn hoofd etc. Dan zou je evt eens aan koters kunnen denken, maar als je al geen cent te makken hebt, hoe haal je het in je hoofd?
ja, dat weegt wel tegen de kosten en het ongemak opquote:
In 2030 is dat pas mogelijk hequote:Op maandag 23 december 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat weegt wel tegen de kosten en het ongemak op.
Kinderen maken dan maar?.
Wordt wel steeds later bij jouquote:
Ik zie ze nooit meer, de laatste was in Rotterdam, een ESF (jaja, ik weet) meeting. Was ondanks dat gejengel op de TV nog best gezellig.quote:
Ik meer aan de prive (groep)meets. Die zijn tenminste sowieso gezellig.quote:Op maandag 23 december 2013 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie ze nooit meer, de laatste was in Rotterdam, een ESF (jaja, ik weet) meeting. Was ondanks dat gejengel op de TV nog best gezellig.
Oh, doe maar zo, en mij overslaan he?quote:Op maandag 23 december 2013 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik meer aan de prive (groep)meets. Die zijn tenminste sowieso gezellig.
Vroeger was alles beter. Woon ik in het centrum van het land, zijn er geen meetings meer.quote:
Jij hebt toch nooit tijdquote:Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, doe maar zo, en mij overslaan he?.
Ik kan best eens tijd maken hoorquote:
Ik heb orgie's eigenlijk nog nooit als gezellig horen omschrijvenquote:Op maandag 23 december 2013 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik meer aan de prive (groep)meets. Die zijn tenminste sowieso gezellig.
"we hebben even gezellig ***** ondergespoten"quote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb orgie's eigenlijk nog nooit als gezellig horen omschrijven
In Barcelonaquote:Op maandag 23 december 2013 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Volgend jaar maar weer 's een crewmeet organiseren.
Waarom heb ik dan nog geen foto'squote:Op maandag 23 december 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan best eens tijd maken hoor.
Ik heb nog nooit orgies gehadquote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb orgie's eigenlijk nog nooit als gezellig horen omschrijven
We hebben de oorzaak gevonden.quote:Op maandag 23 december 2013 12:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. Woon ik in het centrum van het land, zijn er geen meetings meer.
Ja ik kon geen andere reden verzinnen voor die domme move, dus ben ik maar uitgegaan van de kouquote:
Ik kan me zomaar voorstellen dat je geen postbezorger wordt omdat je zo gemotiveerd en intelligent bent.quote:Op maandag 23 december 2013 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
anders is het namelijk gewoon luiheid of domheid
Omdat ik er niet meer aan gedacht heb.quote:
Jammerquote:Op maandag 23 december 2013 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Omdat ik er niet meer aan gedacht heb.
/geensmoesjesmode.
Nogmaals, zoveel zie je er niet op hoorquote:
Ik hou m'n collectie gewoon graag compleetquote:Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, zoveel zie je er niet op hoor.
Waarom heb je ze niet al dan? Het zijn wat wazige closeups en wat foto's van mijn eerste versierpoging bij iemand andersquote:Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou m'n collectie gewoon graag compleet
Omdat ik heulemaal niet wist dat ze bestondenquote:Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom heb je ze niet al dan? Het zijn wat wazige closeups en wat foto's van mijn eerste versierpoging bij iemand anders.
The secret FOK!filesquote:Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik heulemaal niet wist dat ze bestonden
Ik weet niet hoe dat in de grotere steden is, maar elke dag open is nog best veel. Meeste kroegen zijn toch wel of met kerst of elke maandag dicht.quote:Café Rocks is 7 dagen per week, 365 dagen per jaar geopend.
Ach, het is net als pizza, al is het niet top, het is toch best okquote:Op maandag 23 december 2013 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt: lelijke kersttieten
Je bejaarde vrouwtje zal inderdaad wel een beter stel hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt: lelijke kersttieten
Mijn vriendin van nog geen 30 heeft inderdaad veel mooiere, en natuurlijkere tetten.quote:Op maandag 23 december 2013 13:45 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je bejaarde vrouwtje zal inderdaad wel een beter stel hebben.
29 dusquote:Op maandag 23 december 2013 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin van nog geen 30 heeft inderdaad veel mooiere, en natuurlijkere tetten.
Nep-tieten
Je hebt een veel jongere vrouw?quote:Op maandag 23 december 2013 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin van nog geen 30 heeft inderdaad veel mooiere, en natuurlijkere tetten.
Nep-tieten
Falen ze voor de potloodtest?quote:Op maandag 23 december 2013 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn tieten hangen echt enorm
Maar zijn toch mooier dan nep tieten
al sinds mijn 16, maar dat komt ook door het formaatquote:
Yep.quote:Op maandag 23 december 2013 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al sinds mijn 16, maar dat komt ook door het formaat
(je bedoeld toch of een potlood weer valt ipv blijft hangen?)
Hangjoekels gespot.quote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
Potloodtest
Je druk maken om je/andermans jetsers
nou ik maak me wel graag druk over andermans jetsers hoorquote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
Potloodtest
Je druk maken om je/andermans jetsers
Afrekenen? De zwaartekracht heeft al met ze afgerekend.quote:Op maandag 23 december 2013 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Niets mis met 'n mooi stel jetsers, maar mensen er op afrekenen is zo <16jr.
oh ja maar het kerstmeisje met de neptieten is vast heel aardigquote:Op maandag 23 december 2013 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Niets mis met 'n mooi stel jetsers, maar mensen er op afrekenen is zo <16jr.
Kersenquote:Op maandag 23 december 2013 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ja maar het kerstmeisje met de neptieten is vast heel aardig
Kersgedachten ftw
CherryonTop is daar vast blij mee.quote:Op maandag 23 december 2013 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ja maar het kerstmeisje met de neptieten is vast heel aardig
Kersgedachten ftw
Ook die moeten er zijnquote:Op maandag 23 december 2013 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Neptieten vind ik dan wel weer klachtwaardig
Leve de pil doorslikkenquote:Op maandag 23 december 2013 14:12 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin was bijna ongesteld tijdens kerst. Nog meer rode troep. :[w Maar wellicht wel meer kans op extra speciale, eventueel anale, kerstseks.
Dat is inderdaad nog nooit voorgevallenquote:Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kan ook niet ongesteld worden.
Zwanger worden. De ultieme 9 maanden niet zwanger worden middelquote:Op maandag 23 december 2013 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is het enige wat ik mis aan het slikken van de pil: controle over ongesteldheid. Verder ben ik erg blij dat ik dat kreng niet meer slik, al die extra hormonen. Libidoverlagende zooi.
quote:Op maandag 23 december 2013 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zwanger worden. De ultieme 9 maanden niet zwanger worden middel
Haken? Aan een baby? Ogen kan kloppen! Maar haken heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 23 december 2013 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Zitten wat haken en ogen aan, maar voor 'n eerste poging is 't niet slecht.
Moet je niet baren?quote:Op maandag 23 december 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moest stoppen met de pil om te kijken of een ding een bijwerking daarvan is
Echt super irritant hoor, niet meer uit kunnen stellen
Kan je vent beter er een knop in laten leggen. Of je baarmoeder er uit halenquote:Op maandag 23 december 2013 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
Kinderen, de grootste soa ter wereld
Liever nietquote:
En een waar niet alleen jij en je partner, maar de rest van de wereld ook last van heeftquote:Op maandag 23 december 2013 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
Kinderen, de grootste soa ter wereld
Over anderhalf jaar ben ik 30 en dan willen artsen overwegen mij 'onklaar te maken'. Dus het wachten is daaropquote:Op maandag 23 december 2013 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je vent beter er een knop in laten leggen. Of je baarmoeder er uit halen
Breinaalden!quote:Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Over anderhalf jaar ben ik 30 en dan willen artsen overwegen mij 'onklaar te maken'. Dus het wachten is daaropBij mannen is de kans dat 't toch 'fout gaat' volgens mij een stuk groter dan wanneer je je als vrouw laat steriliseren.
oh dan wil jou vriendin vast ook snelquote:Op maandag 23 december 2013 14:38 schreef Seikcid het volgende:
Schoonzus is nu 3 maanden zwanger. Op de kerstkaart werd 'de kleine' al genoemd.
Ik vind dat zo duf he, dat een arts mag weigeren je te helpen. Is toch jouw lijf.quote:Op maandag 23 december 2013 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Over anderhalf jaar ben ik 30 en dan willen artsen overwegen mij 'onklaar te maken'. Dus het wachten is daaropBij mannen is de kans dat 't toch 'fout gaat' volgens mij een stuk groter dan wanneer je je als vrouw laat steriliseren.
Uit stellen? Gewoon niet meer ongesteld. Is gewoon 100% veiligquote:Op maandag 23 december 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moest stoppen met de pil om te kijken of een ding een bijwerking daarvan is
Echt super irritant hoor, niet meer uit kunnen stellen
Ja maar ik mag dus (voorlopig) geen pil meer slikkenquote:Op maandag 23 december 2013 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uit stellen? Gewoon niet meer ongesteld. Is gewoon 100% veilig
Dus als jij een arm wilt amputeren dan moet de arts dat maar gewoon even doen?quote:Op maandag 23 december 2013 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat zo duf he, dat een arts mag weigeren je te helpen. Is toch jouw lijf.
JA MAAR WACHT MAAR JE BIOLOGISCHE KLOK TOEN IK ZO OUD WAS ALS JIJ STRAKS EINDIG JE ALLEEN IN HUIZE AVONDROOD EN WIE MOET ANDERS JE REET AFVEGEN ALS JE DEMENT BENT?quote:Op maandag 23 december 2013 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat zo duf he, dat een arts mag weigeren je te helpen. Is toch jouw lijf.
Dat moet je dan ook zelf doen.quote:Op maandag 23 december 2013 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JA MAAR WACHT MAAR JE BIOLOGISCHE KLOK TOEN IK ZO OUD WAS ALS JIJ STRAKS EINDIG JE ALLEEN IN HUIZE AVONDROOD EN WIE MOET ANDERS JE REET AFVEGEN ALS JE DEMENT BENT?
Die gaat nog liever dood, voorlopig.quote:Op maandag 23 december 2013 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dan wil jou vriendin vast ook snel
Ik antwoord dan meestal gewoon met "jouw kinderen, als ze de zorg in besluiten te gaan. Dus hop: fokken met die handel".quote:
Zelfmutulatie is natuurlijk een hele andere kwestie.quote:Op maandag 23 december 2013 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus als jij een arm wilt amputeren dan moet de arts dat maar gewoon even doen?
We gaan wel weer gedeeltelijk terug naar het systeem waar kinderen voor ouders zorgen want dat andere schijnt niet te betalen te zijnquote:Op maandag 23 december 2013 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik antwoord dan meestal gewoon met "jouw kinderen, als ze de zorg in besluiten te gaan. Dus hop: fokken met die handel".
Dan doe je het niet zelf hequote:Op maandag 23 december 2013 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfmutulatie is natuurlijk een hele andere kwestie.
Dat is je baarmoeder er uit rukken ook. Met het verschil dat jij daar normal zelf niet bij komtquote:Op maandag 23 december 2013 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mutulatie in opdracht van jezelf
Dat is niet hoe sterilisatie bij vrouwen werkt.quote:Op maandag 23 december 2013 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is je baarmoeder er uit rukken ook. Met het verschil dat jij daar normal zelf niet bij komt
Dat weet ik.quote:Op maandag 23 december 2013 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is niet hoe sterilisatie bij vrouwen werkt.
wacht maar tot dat kindje er eenmaal isquote:Op maandag 23 december 2013 14:48 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Die gaat nog liever dood, voorlopig.
Je spreekt uit ervaring Rhu?quote:Op maandag 23 december 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wacht maar tot dat kindje er eenmaal is
Gezamenlijk facebookaccount staat al klaar.quote:Op maandag 23 december 2013 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wacht maar tot dat kindje er eenmaal is
RickNienkeEnDeKinderen!quote:Op maandag 23 december 2013 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gezamenlijk facebookaccount staat al klaar.
*ril* een neef van mij heeft dat ook met z'n vriendin (en kinderen) *kras*
quote:Op maandag 23 december 2013 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:
Onder dezelfde steen als al die mensen die het nog gebruiken blijkbaar...quote:Op maandag 23 december 2013 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat word mag niet meer. Onder welke steen heb je gelegen?
Genoeg vrienden met kinderen maar echt geen 1 die dat in zijn kop weet te halen hoor.quote:
Vrienden van mij hebben het voor elkaar gekregen om in 4 jaar tijd nooit een foto met het gezicht van één van hun dochters op Facebook te krijgen. Zeer netjes.quote:Op maandag 23 december 2013 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar nooit een vriendschapsverzoekje op facebook gestuurd. Dat houd ik ook maar zo.quote:
Sowieso, al dat kroost maar op het internet zetten. In OUD ook, maar dan zelf wel panisch zijn als er een foto van hen op het internet komt, en maar .jes tussen de n.amen zetten zodat s.terre niet te vinden is. Maar wel ladingen foto's. Bitch, pleasequote:Op maandag 23 december 2013 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben het voor elkaar gekregen om in 4 jaar tijd nooit een foto met het gezicht van één van hun dochters op Facebook te krijgen. Zeer netjes.
Sterre kinderenquote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso, al dat kroost maar op het internet zetten. In OUD ook, maar dan zelf wel panisch zijn als er een foto van hen op het internet komt, en maar .jes tussen de n.amen zetten zodat s.terre niet te vinden is. Maar wel ladingen foto's. Bitch, please
Ze zijn speciaalquote:Op maandag 23 december 2013 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
En al die hoogbevaagde kinderen.
Dat zijn gewoon autisten.
Ja, zij hebben dus al heel weinig foto's van de kinderen, en als het al gebeurt, dan vanaf de achterkant. Onder het mom: zij mogen later bepalen welke foto's op het internet komen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso, al dat kroost maar op het internet zetten. In OUD ook, maar dan zelf wel panisch zijn als er een foto van hen op het internet komt, en maar .jes tussen de n.amen zetten zodat s.terre niet te vinden is. Maar wel ladingen foto's. Bitch, please
Ja zo gaat het in mijn omgeving wel namelijkquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
OUDFok is zo'n forum dat ik doorspit als ik me even heel blij met mijn eigen leven wil voelen en ik even met een '' gezicht wil zitten lezen.
Sowieso heb ik niet al te veel FOK!kers, maar jij doet dit toch niet?quote:Op maandag 23 december 2013 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar nooit een vriendschapsverzoekje op facebook gestuurd. Dat houd ik ook maar zo.
Doet niet wat?quote:Op maandag 23 december 2013 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso heb ik niet al te veel FOK!kers, maar jij doet dit toch niet?
Posten ook echt alleen maar sort genoten van je. 99% gleuvenquote:Op maandag 23 december 2013 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
OUD is zo'n forum dat ik doorspit als ik me even heel blij met mijn eigen leven wil voelen en ik even met een '' gezicht wil zitten lezen.
Het is zo'n mooie plek waar je in één keer 20+ mensen over de zeik kunt helpen met 10 woorden.quote:Op maandag 23 december 2013 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
OUD is zo'n forum dat ik doorspit als ik me even heel blij met mijn eigen leven wil voelen en ik even met een '' gezicht wil zitten lezen.
1 woord is al genoeg.quote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is zo'n mooie plek waar je in één keer 20+ mensen over de zeik kunt helpen met 10 woorden.
Te makkelijkquote:Op maandag 23 december 2013 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is zo'n mooie plek waar je in één keer 20+ mensen over de zeik kunt helpen met 10 woorden.
Hoe kunnen sommige mensen in die topics maar bij iedereen naar eer en geweten zeggen 'jeetje wat een mooi kind'.. sommigen moeten echt liegen dat ze barsten!quote:Op maandag 23 december 2013 15:36 schreef stbabylon het volgende:
OUD / Kinderfototopic deel 226
Ik kwam tot post 17
Mensen veranderen en doorlopen verschillende fases. Ik ga ook niet met kruipend met een speen in mijn bek over de grond. Noch zal ik nu hetzelfde zijn als op mijn 16e of mijn 85equote:Op maandag 23 december 2013 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Wat ik vooral heel naar aan OUD vind, is dat als ik er weer eens kom, zo'n 2~3x per jaar, ik dan namen tegenkom die daar vol enthousiasme mee posten, die ik voorheen kende als vrijgevochten, toffe, feestende, topwijven. En dan denk ik: another one bites the dust.
Je kunt groeien/veranderen in je leven. En je kunt serieus in OUD gaan posten. Twee compleet verschillende dingen.quote:Op maandag 23 december 2013 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen veranderen en doorlopen verschillende fases. Ik ga ook niet met kruipend met een speen in mijn bek over de grond. Noch zal ik nu hetzelfde zijn als op mijn 16e of mijn 85e
Tja, er is nu ook weer een forum voor de RLS verslaafde. Ook triest volk in mijn boekje.quote:Op maandag 23 december 2013 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt groeien/veranderen in je leven. En je kunt serieus in OUD gaan posten. Twee compleet verschillende dingen.
The Hobbit al gezien?quote:Op maandag 23 december 2013 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt groeien/veranderen in je leven. En je kunt serieus in OUD gaan posten. Twee compleet verschillende dingen.
TRU/BNW zijn gewoon echt niet te verdragen....quote:
Ik vind BNW wel interessant.. al zal het me gewoon niet lukken om die redenaties aldaar te 'begrijpen'quote:Op maandag 23 december 2013 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
TRU/BNW zijn gewoon echt niet te verdragen....
Nee, ergens in de komende twee weken wordt dat. Merk ietwat tegenstand bij de vriendin, dus zal met de broeder worden. Die heeft gelukkig ook meer tijdquote:
Wel makkelijk op de kast te krijgen die gekkies daar. Bijna net zo grappig als nakend vrouwelijk schoon posten in het topic waar rukken streng verboden is.quote:Op maandag 23 december 2013 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
TRU/BNW zijn gewoon echt niet te verdragen....
Soms wel, vaak stoor ik me eraan dat je in dat reservaat niet kritisch mag postenquote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind BNW wel interessant.. al zal het me gewoon niet lukken om die redenaties aldaar te 'begrijpen'Wonderlijk, vind ik 't
![]()
Juist wel. Je mag alleen geen mensen uitmaken voor retard van Lavenderrr...quote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms wel, vaak stoor ik me eraan dat je in dat reservaat niet kritisch mag posten.
Ik kon altijd wel genieten van een gezellig potje chemtrailbeliever-bashen jaquote:Op maandag 23 december 2013 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms wel, vaak stoor ik me eraan dat je in dat reservaat niet kritisch mag posten.
Nou ja, dat bedoelde ik natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Juist wel. Je mag alleen geen mensen uitmaken voor retard van Lavenderrr...![]()
dat kan ook allemaal heel objectief hoorquote:Op maandag 23 december 2013 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Juist wel. Je mag alleen geen mensen uitmaken voor retard van Lavenderrr...![]()
Ik doe het soms wel. Maar dan edit ze het. Maar dat vind ik niet erg. Ik wil het dan toch even gezegd hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoelde ik natuurlijk.
De blindheid voor alle tegenargumenten voor hun paranoia is wel enigszins fascinerend maar niet voor lang...quote:Op maandag 23 december 2013 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind BNW wel interessant.. al zal het me gewoon niet lukken om die redenaties aldaar te 'begrijpen'Wonderlijk, vind ik 't
![]()
Ook makkelijk om er een ban te krijgen trouwens. Vragen om solide bewijzen of zelf bewijzen aandragen die hun bedenksels tegenspreken is soms al voldoendequote:Op maandag 23 december 2013 16:09 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wel makkelijk op de kast te krijgen die gekkies daar. Bijna net zo grappig als nakend vrouwelijk schoon posten in het topic waar rukken streng verboden is.
Precies, alles wat niet in het straatje past wordt als 'lastig doen' of trollen beschouwd. Vaak zijn ze gewoon ontzettend kinderlijk aan het fantaseren. Alles kan en alles mag zonder enige logische onderbouwing of empirisch bewijs. Elke scheet van de verbeelding is meteen een volwaardige theorie en iedereen die het daar niet mee eens is, nou ja, die zijn gewoon stom en gemeen!quote:Op maandag 23 december 2013 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik kon altijd wel genieten van een gezellig potje chemtrailbeliever-bashen ja![]()
Tegenwoordig word je gewoon weggestuurd als je rationele arugmenten of wetenschappelijk onderbouwbare feiten aandraagt
Naja hun probleem. Ik heb inmiddels andere hobby's gevondenquote:Op maandag 23 december 2013 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, alles wat niet in het straatje past wordt als 'lastig doen' of trollen beschouwd. Vaak zijn ze gewoon ontzettend kinderlijk aan het fantaseren. Alles kan en alles mag zonder enige logische onderbouwing of empirisch bewijs. Elke scheet van de verbeelding is meteen een volwaardige theorie en iedereen die het daar niet mee eens is, nou ja, die zijn gewoon stom en gemeen!
Rukken op gewillige zweefteven?quote:Op maandag 23 december 2013 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Naja hun probleem. Ik heb inmiddels andere hobby's gevonden
Dat rotsvaste vertrouwen in hun 'eigen' bronnen is zeer opmerkelijk ja. Ook als die bronnen keer op keer op keer op keer er naast blijken te zittenquote:Op maandag 23 december 2013 16:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil soms best mee in sommige theorieen, maar niet als ze alles uit de media blind verwerpen en wel alles van een vaag blogje als de 100% waarheid verkondigen.
Als ik nou almachtige overheid was zou ik mensen betalen om een vaag blogje op te zetten.
Alles, behalve het meest logische dat ook nog eens wetenschappelijk onderbouwd is.quote:Op maandag 23 december 2013 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat rotsvaste vertrouwen in hun 'eigen' bronnen is zeer opmerkelijk ja. Ook als die bronnen keer op keer op keer op keer er naast blijken te zitten.
Maar goed, dat is dus het voordeel van een believer zijn, je kan alles recht lullen want je fantaseert gewoon een nieuw excuus. Zodra je van het bovennatuurlijke uitgaat of van een almachtige overheid/aliens/whatever kan letterlijk alles...
Ja, maar de wetenschap, in z'n geheel, is corruptquote:Op maandag 23 december 2013 16:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles, behalve het meest logische dat ook nog eens wetenschappelijk onderbouwd is.
Daarom is het ook in friesland en niet in de Bijlmerquote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Jezus. Ik keek even naar die 3FM webcam, en de hoeveelheid contant geld die mensen over dat plein heen sjouwen is echt niet gezond
Problemen.quote:Op maandag 23 december 2013 17:45 schreef Cue_ het volgende:
Pff een.leuke kerel uit de kroeg heeft nu (eindelijk) tijd en wil afspreken vanavond.
Ben ik te moe en gewoon.zon maandag stemming
Schiet niet op zo
Een béétje Amsterdammer komt niet voorbij de Ring natuurlijkquote:Op maandag 23 december 2013 17:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat een treinkaartje een zéér goeie investering zou zijn voor de gemiddelde zakkenroller uit de bijlmer.
Mirage?quote:Op maandag 23 december 2013 16:27 schreef Seikcid het volgende:
Vroeger had ik altijd ruzie met zo'n vrouwelijke mod van TRU. Naam vergeten. Had wel erg goede tieten, helaas.
Op foto's is te zien of iemand in TRU hoort?quote:Op maandag 23 december 2013 18:22 schreef LesMiserables het volgende:
Ik denk dat we pics moeten zien om het te geloven...
Niet.quote:Op maandag 23 december 2013 18:29 schreef LesMiserables het volgende:
Hoe verwijder je trouwens posts ? Dubbel posts enzo.
Jaren geleden zat er zo'n type bij mij in de trein. Folkert van der G was ingehuurd door Amerika omdat Pim Fortuin tegen de JSF was. Dat moest de hele coupé weten blijkbaarquote:Op maandag 23 december 2013 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Op foto's is te zien of iemand in TRU hoort?
Was het maar zo simpel, dan wist je altijd naast wie je niet moest gaan zitten in de bedrijfskantine etc
quote:Op maandag 23 december 2013 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, jij niet. Ik wel. Heatwave ook.
Ik ben al dagen niet buiten geweest dus je bent toch wel een van de machtigste mensen waar ik recent mee in aanraking ben gekomenquote:Op maandag 23 december 2013 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, macht is zo erotisch.
Ontzettend.
Forum moderator zijn is daar echt het summum van.
Heus.
Helaas, ik ben Mark Rutte onder een troll account. You're welcome.quote:Op maandag 23 december 2013 18:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben al dagen niet buiten geweest dus je bent toch wel een van de machtigste mensen waar ik recent mee in aanraking ben gekomen
Honger maakt rauwe bonen zoet en zo
Rauwe bonen. Niet accuzuur.quote:Op maandag 23 december 2013 18:34 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Helaas, ik ben Mark Rutte onder een troll account. You're welcome.
Dat is toch ook gewoon zo?!?quote:Op maandag 23 december 2013 18:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jaren geleden zat er zo'n type bij mij in de trein. Folkert van der G was ingehuurd door Amerika omdat Pim Fortuin tegen de JSF was. Dat moest de hele coupé weten blijkbaar
Je mist een bron die eindigt op .tk of zoquote:Op maandag 23 december 2013 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon zo?!?Of denk jij dat het toeval is dat Pimmetje nu dood is, de JSF er gewoon komt en Volkertje binnenkort vrij man is! Die gaat op kosten van Uncle Sam er vandoor met een paar miljoen dollar in zijn zak en wij laten het gebeurruhhh!!!
OPEN JE OGEN WORD WAKKER!!1!!
Hij ziet er wel tof uit. Heb er ook al een paar keer over getwijfeld, maar ik vind hem nog te duur voor een pure singleplayer. Of is ie nu veel goedkoper?quote:Op maandag 23 december 2013 19:02 schreef Q. het volgende:
Zo, ook The Last of Us maar eens aangeschaft op de PS3, benieuwd of hij de verwachtingen waar maakt.
Het ligt zo voor de hand dat ik geen bron nodig heb! LEER NADENKEN MENSEN!!!quote:Op maandag 23 december 2013 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je mist een bron die eindigt op .tk of zo
44. Maar Godt en Ang3l waren er zo enthousiast over dat ik hem maar heb gekocht. Mn games waren ook een beetje op. Al heb ik wel Max Payne 3 voor 5 euro in de Steam Sale op de pc gekocht, moet ik ook nog aan beginnen. Oh, en nog van stapels games de laatste 5 minuten.quote:Op maandag 23 december 2013 19:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij ziet er wel tof uit. Heb er ook al een paar keer over getwijfeld, maar ik vind hem nog te duur voor een pure singleplayer. Of is ie nu veel goedkoper?
3,99 is iequote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef Q. het volgende:
[..]
44. Maar Godt en Ang3l waren er zo enthousiast over dat ik hem maar heb gekocht. Mn games waren ook een beetje op. Al heb ik wel Max Payne 3 voor 5 euro in de Steam Sale op de pc gekocht, moet ik ook nog aan beginnen. Oh, en nog van stapels games de laatste 5 minuten.
ik heb hem nog geen eens. En Max Payne was de grootste tegenvaller oooooooit voor mijquote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef Q. het volgende:
[..]
44. Maar Godt en Ang3l waren er zo enthousiast over dat ik hem maar heb gekocht. Mn games waren ook een beetje op. Al heb ik wel Max Payne 3 voor 5 euro in de Steam Sale op de pc gekocht, moet ik ook nog aan beginnen. Oh, en nog van stapels games de laatste 5 minuten.
Die andere homo dan.quote:Op maandag 23 december 2013 21:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
ik heb hem nog geen eens. En Max Payne was de grootste tegenvaller oooooooit voor mij
Dat was wel een complete andere developer. Maar hey! Voor dat bedrag kan je je inderdaad geen buil vallen. En het heft een reden dat die dat bedrqag is.quote:Op maandag 23 december 2013 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Die andere homo dan.![]()
Ach. 4 euro. Hij komt aardig uit de reviews en MP 2 was erg gaaf.
In de Steam Sale kan je anders af en toe hele leuke games voor bijzonder weinig geld krijgen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was wel een complete andere developer. Maar hey! Voor dat bedrag kan je je inderdaad geen buil vallen. En het heft een reden dat die dat bedrqag is.
PsPlus krijg je ze gewoon 'gratis'quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
In de Steam Sale kan je anders af en toe hele leuke games voor bijzonder weinig geld krijgen.
Hebben wij berber vrienden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is meer erotisch voor onze berber vrienden
Waarom dan eerst wakker worden?quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zo nog maar een uurtje slapen ofzo. Gewoon. Omdat 't kan.
Steam Salequote:Op maandag 23 december 2013 20:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een mietjequote:Op dinsdag 24 december 2013 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Wekker van man. Die moet gewoon werken vandaag..![]()
Op kantoor. Laatste dag opdracht!quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Op kantoor ook? Ik werk ook maar dan thuis.
Wie niet?quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Wekker van man. Die moet gewoon werken vandaag..![]()
Mijn vriendin.quote:
Hear hear!quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin.
Aangezien tot nu toe alle mannen hier moeten werken, en alle vrouwen vrij zijn, kunnen we concluderen:
luie wijven!
Yeah!quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin.
Aangezien tot nu toe alle mannen hier moeten werken, en alle vrouwen vrij zijn, kunnen we concluderen:
luie wijven!
Laatste paar uurtjesquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hear hear!
Ik voel me toch altijd een beetje kneuzig als ik moet werken als enige deze week.
Die van mij is gewoon aan het werk hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin.
luie wijven!
combobreakerquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die van mij is gewoon aan het werk hoor
Zo is zequote:
of die doen de kerstvoorbereidingen. Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin.
luie wijven!
I wish. Maar goed, er staat een 2de weekend voor de deur, ik vind het allemaal prima.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfs dat ga ik niet halen. Ik gok op 14.00
quote:Op dinsdag 24 december 2013 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin.
luie wijven!
Nepwijfquote:Op dinsdag 24 december 2013 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Doe ik toch iets verkeerd...
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee jij! Je had ook je bek kunnen houden
Ja, klootzak!quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]Heb ik nu je kerstavond verpest?
Zo hoort het, geniet ervan!quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klootzak!
Of nou ja, eigenlijk ook niet. Gaat awesome worden. Kadootjes en gourmet. Heurlijk!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik besef me eigenlijk nu pas dat ik ook nog kadootjes krijg. Zit vooral uit te kijken naar hoe de anderen de kadootjes voor hun gaan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |