quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik in de supermarkt sta denk ik ook vaak "ik heb nog ingrediënt X, als ik er Y bijhaal kan ik Z maken".
Dat werkt bij ons sowieso op maandag en dinsdag niet, te strakke planning. Ik heb op maandag zelfs maar 20 minuten voor ik weer op de fiets moet zitten.quote:Op maandag 23 december 2013 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik in de supermarkt sta denk ik ook vaak "ik heb nog ingrediënt X, als ik er Y bijhaal kan ik Z maken".
Huis uit zettenquote:Op maandag 23 december 2013 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Bij mij om de hoek, in een studentenhuis, heeft een meid een kind uitgepoept. Ze woont daar nog steeds, met de box/wieg in de studentenkamer. Het kind heet Niger...
Je zult daar ook wonen en bezig zijn voor je tentamens...
2e gourmetdag ben ik ook bij mijn ouders, dus in de buurt danquote:Op maandag 23 december 2013 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Plannen voor 2e kerstdag lijken gemaakt te zijn. Met m'n vader door amersfoort/utrecht rijden om eens wat buurten te verkennen
quote:Op maandag 23 december 2013 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Bij mij om de hoek, in een studentenhuis, heeft een meid een kind uitgepoept. Ze woont daar nog steeds, met de box/wieg in de studentenkamer. Het kind heet Niger...
Je zult daar ook wonen en bezig zijn voor je tentamens...
Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is wel echt kut
wat een naam ook
quote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef KomtTijd... het volgende:
2e gourmetdag ben ik ook bij mijn ouders, dus in de buurt dan
Ik heb het kind nog niet gezien, maar vermoed dat het een halfbloedje is.quote:Op maandag 23 december 2013 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat is wel echt kut
wat een naam ook
Aan de andere kant zul je wel geen moeder en kind zo maar op straat mogen zetten...quote:Op maandag 23 december 2013 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat in de statuten staat van een studenten woning.
Het is toch al tuig. Kunnen ze er vast aan wennenquote:Op maandag 23 december 2013 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aan de andere kant zul je wel geen moeder en kind zo maar op straat mogen zetten...
Dat hoop ik op 'zn mist.quote:Op maandag 23 december 2013 11:37 schreef stbabylon het volgende:
maar vermoed dat het een halfbloedje is.
quote:Op maandag 23 december 2013 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik op 'zn mist.
Het zou eens een blank kind zijn. Dan zou ik op m'n 18e kiezen voor een naamsverandering
Utrecht!quote:Op maandag 23 december 2013 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Plannen voor 2e kerstdag lijken gemaakt te zijn. Met m'n vader door amersfoort/utrecht rijden om eens wat buurten te verkennen
Als je in een studentenwoning woont en een kind krijgt kan je volgens mij per definitie al niet denken.quote:Op maandag 23 december 2013 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Wat een naam, kunnen die ouders nou echt niet bedenken dat het zijn/haar hele leven als Nigger door het leven moet? Kinderen onderling zijn zo keihard.
Goed punt. Echt, wat bezielt mensen toch? Ik hoef het sowieso niet, maar ik heb een vaste baan, een dak boven mijn hoofd etc. Dan zou je evt eens aan koters kunnen denken, maar als je al geen cent te makken hebt, hoe haal je het in je hoofd?quote:Op maandag 23 december 2013 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je in een studentenwoning woont en een kind krijgt kan je volgens mij per definitie al niet denken.
Kinderbijslagquote:Op maandag 23 december 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt. Echt, wat bezielt mensen toch? Ik hoef het sowieso niet, maar ik heb een vaste baan, een dak boven mijn hoofd etc. Dan zou je evt eens aan koters kunnen denken, maar als je al geen cent te makken hebt, hoe haal je het in je hoofd?
ja, dat weegt wel tegen de kosten en het ongemak opquote:
In 2030 is dat pas mogelijk hequote:Op maandag 23 december 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat weegt wel tegen de kosten en het ongemak op.
Kinderen maken dan maar?.
Wordt wel steeds later bij jouquote:
Ik zie ze nooit meer, de laatste was in Rotterdam, een ESF (jaja, ik weet) meeting. Was ondanks dat gejengel op de TV nog best gezellig.quote:
Ik meer aan de prive (groep)meets. Die zijn tenminste sowieso gezellig.quote:Op maandag 23 december 2013 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie ze nooit meer, de laatste was in Rotterdam, een ESF (jaja, ik weet) meeting. Was ondanks dat gejengel op de TV nog best gezellig.
Oh, doe maar zo, en mij overslaan he?quote:Op maandag 23 december 2013 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik meer aan de prive (groep)meets. Die zijn tenminste sowieso gezellig.
Vroeger was alles beter. Woon ik in het centrum van het land, zijn er geen meetings meer.quote:
Jij hebt toch nooit tijdquote:Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, doe maar zo, en mij overslaan he?.
Ik kan best eens tijd maken hoorquote:
Ik heb orgie's eigenlijk nog nooit als gezellig horen omschrijvenquote:Op maandag 23 december 2013 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik meer aan de prive (groep)meets. Die zijn tenminste sowieso gezellig.
"we hebben even gezellig ***** ondergespoten"quote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb orgie's eigenlijk nog nooit als gezellig horen omschrijven
In Barcelonaquote:Op maandag 23 december 2013 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Volgend jaar maar weer 's een crewmeet organiseren.
Waarom heb ik dan nog geen foto'squote:Op maandag 23 december 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan best eens tijd maken hoor.
Ik heb nog nooit orgies gehadquote:Op maandag 23 december 2013 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb orgie's eigenlijk nog nooit als gezellig horen omschrijven
We hebben de oorzaak gevonden.quote:Op maandag 23 december 2013 12:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. Woon ik in het centrum van het land, zijn er geen meetings meer.
Ja ik kon geen andere reden verzinnen voor die domme move, dus ben ik maar uitgegaan van de kouquote:
Ik kan me zomaar voorstellen dat je geen postbezorger wordt omdat je zo gemotiveerd en intelligent bent.quote:Op maandag 23 december 2013 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
anders is het namelijk gewoon luiheid of domheid
Omdat ik er niet meer aan gedacht heb.quote:
Jammerquote:Op maandag 23 december 2013 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Omdat ik er niet meer aan gedacht heb.
/geensmoesjesmode.
Nogmaals, zoveel zie je er niet op hoorquote:
Ik hou m'n collectie gewoon graag compleetquote:Op maandag 23 december 2013 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nogmaals, zoveel zie je er niet op hoor.
Waarom heb je ze niet al dan? Het zijn wat wazige closeups en wat foto's van mijn eerste versierpoging bij iemand andersquote:Op maandag 23 december 2013 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou m'n collectie gewoon graag compleet
Omdat ik heulemaal niet wist dat ze bestondenquote:Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom heb je ze niet al dan? Het zijn wat wazige closeups en wat foto's van mijn eerste versierpoging bij iemand anders.
The secret FOK!filesquote:Op maandag 23 december 2013 12:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik heulemaal niet wist dat ze bestonden
Ik weet niet hoe dat in de grotere steden is, maar elke dag open is nog best veel. Meeste kroegen zijn toch wel of met kerst of elke maandag dicht.quote:Café Rocks is 7 dagen per week, 365 dagen per jaar geopend.
Ach, het is net als pizza, al is het niet top, het is toch best okquote:Op maandag 23 december 2013 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt: lelijke kersttieten
Je bejaarde vrouwtje zal inderdaad wel een beter stel hebben.quote:Op maandag 23 december 2013 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt: lelijke kersttieten
Mijn vriendin van nog geen 30 heeft inderdaad veel mooiere, en natuurlijkere tetten.quote:Op maandag 23 december 2013 13:45 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je bejaarde vrouwtje zal inderdaad wel een beter stel hebben.
29 dusquote:Op maandag 23 december 2013 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin van nog geen 30 heeft inderdaad veel mooiere, en natuurlijkere tetten.
Nep-tieten
Je hebt een veel jongere vrouw?quote:Op maandag 23 december 2013 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin van nog geen 30 heeft inderdaad veel mooiere, en natuurlijkere tetten.
Nep-tieten
Falen ze voor de potloodtest?quote:Op maandag 23 december 2013 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn tieten hangen echt enorm
Maar zijn toch mooier dan nep tieten
al sinds mijn 16, maar dat komt ook door het formaatquote:
Yep.quote:Op maandag 23 december 2013 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al sinds mijn 16, maar dat komt ook door het formaat
(je bedoeld toch of een potlood weer valt ipv blijft hangen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |