SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! Ze smelten de kazen!
quote:Op maandag 23 december 2013 03:24 schreef Mansjester het volgende:
Kut Stickertje, ik was echt niet sloom ofzo
Ik bedoelde die chick op tvquote:Op maandag 23 december 2013 03:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ze nog steeds. Dit jaar live gezien.
Ohquote:
Brievenbus.quote:Op maandag 23 december 2013 03:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Waar hangt die Laura steeds uit? zie er echt de hele tijd niet
Vioolchick is erquote:Op maandag 23 december 2013 03:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Coen is 100% Tsunamiquote:
Vraag me af hoe ze hun interessant laten overkomen in het nachtoverzichtquote:Op maandag 23 december 2013 03:26 schreef OllieWilliams het volgende:
Volgens mij heeft ze SR nog nooit zelf gekeken, of in elk geval niet 's nachts. Ze heeft geen idee. Jacqueline ook niet trouwens.quote:Op maandag 23 december 2013 03:26 schreef OllieWilliams het volgende:
denk het ook ...quote:Op maandag 23 december 2013 03:27 schreef 3rdRock het volgende:
ah, daar is die violiste....wacht ik daar nog ff op en dan ga ik pitten.
ze gaat straks nog strippen denk ik.quote:Op maandag 23 december 2013 03:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze hun interessant laten overkomen in het nachtoverzicht
Ditquote:Op maandag 23 december 2013 03:27 schreef 3rdRock het volgende:
ah, daar is die violiste....wacht ik daar nog ff op en dan ga ik pitten.
Die grap is zó slecht, dat je er eigenlijk je excuses voor zou moeten makenquote:Op maandag 23 december 2013 03:27 schreef 3rdRock het volgende:
Mireille.....klinkt als een slecht Nederlands sprekende medelander die net zijn rijbewijs heeft: Mie, Rije!
volgens mij heb ik em gejat van Theo Maassen ofzo...quote:Op maandag 23 december 2013 03:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Die grap is zó slecht, dat je er eigenlijk je excuses voor zou moeten maken
Ja maar tof om hem weer eens te horen.quote:Op maandag 23 december 2013 03:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze was ik een beetje vergeten
Dan moeten jullie alletwee je excuses aanbieden.quote:Op maandag 23 december 2013 03:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij heb ik em gejat van Theo Maassen ofzo...
ik wil wel ff met mijn strijkstok haar gevoelige snaar bespelen ja. ik ben de beroerdste nietquote:
We gaan de klacht verwerken.quote:Op maandag 23 december 2013 03:30 schreef OllieWilliams het volgende:
ik produceer weer even een klacht over die twee kutjes. bij deze
Ik sta hierachterquote:Op maandag 23 december 2013 03:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar tof om hem weer eens te horen.
Mijn verzoek is iets van 4 jaar voor het laatst gedraaid. Denk niet dat ze hem gaan spelenquote:Artiest: Soundgarden
Titel: Fell On Black Days
Aantal keer gedraaid: 2
Eerste keer: Tuesday 20-01-2009 23:40
Laatste keer: Wednesday 17-06-2009 00:56
Zijn ze niet strak genoeg?quote:Op maandag 23 december 2013 03:30 schreef OllieWilliams het volgende:
ik produceer weer even een klacht over die twee kutjes. bij deze
14.gifquote:Op maandag 23 december 2013 03:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil wel ff met mijn strijkstok haar gevoelige snaar bespelen ja. ik ben de beroerdste niet
kan beterquote:Op maandag 23 december 2013 03:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn ze niet strak genoeg?
ik snap dat 14.gif nooitquote:
quote:
Ik heb toch antwoord gegevenquote:
quote:Op maandag 23 december 2013 03:19 schreef droommoord het volgende:
mijn oogjes vallen dicht en ik heb geen lucifers in de buurt. Slaap lekker iedereen en tot morgen![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 03:20 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik duik vandaag wat vroeger m'n bed in dan gisteren denk ikvind er niet zo veel aan
Nopz.quote:Op maandag 23 december 2013 03:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lig jij al tussen de lakens?
Niet.quote:Op maandag 23 december 2013 03:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze hun interessant laten overkomen in het nachtoverzicht
Dat zou een hoop goed maken.quote:Op maandag 23 december 2013 03:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze gaat straks nog strippen denk ik.
Mêh ....quote:
ja, ik heb ff gegoogled en nu weet ik hetquote:
Hey wat zwaai je naar mijquote:Op maandag 23 december 2013 03:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nopz.
[..]
Niet.
[..]
Dat zou een hoop goed maken.
[..]
Mêh ....
nouhouquote:
Excuusquote:Op maandag 23 december 2013 03:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hey wat zwaai je naar mijWat vroeger, maar nu nog niet
burgertijden
Dat.quote:Op maandag 23 december 2013 03:35 schreef OllieWilliams het volgende:
wanneer komt er nou dubstep godverdomme
Uiteraard. Maar hoe het precies klinkt weet ik niet.quote:
Je hebt dus een zeikerd die er nog niet voor uit is gekomenquote:Op maandag 23 december 2013 03:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar dan word ik als zeikerd weggezet. Dus ik hou mijn mening voor me
Wij hebben een bandquote:
Ga dan naar bedquote:Op maandag 23 december 2013 03:38 schreef OllieWilliams het volgende:
godver wat een kutnacht is dit man
Om ons keihard anaal te nemenquote:Op maandag 23 december 2013 03:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt niet voor niets om 3:38 gedraaid
En toch is ie best leuk om weer ns te horenquote:
Die clipquote:Op maandag 23 december 2013 03:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme wat een bazenplaat was t ook
Vond die nederlandse versie ook wel wat hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 03:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme wat een bazenplaat was t ook
Nee dat was gewoon treurig.quote:Op maandag 23 december 2013 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vond die nederlandse versie ook wel wat hebben
Gebroeders Ko. Als kanker een geluid heeft.quote:Op maandag 23 december 2013 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vond die nederlandse versie ook wel wat hebben
haha dat dusquote:Op maandag 23 december 2013 03:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gebroeders Ko. Als kanker een geluid heeft.
Volgens mij wordt 99,99% van de muziek tegenwoordig gemaakt. Maar dan voegen ze er nog wat computers aan toe.quote:
... dan klonk het als Coldplayquote:Op maandag 23 december 2013 03:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gebroeders Ko. Als kanker een geluid heeft.
Jahoor, niks mis mee. Of nou ja.....quote:Op maandag 23 december 2013 03:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch is ie best leuk om weer ns te horen
Watje.quote:Op maandag 23 december 2013 03:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar dan word ik als zeikerd weggezet. Dus ik hou mijn mening voor me
Alles is mis met die plaat maar dat geeft hem een soort cultstatus.quote:Op maandag 23 december 2013 03:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jahoor, niks mis mee. Of nou ja.....
Die beatDat produceerde ik met Fruity Loops toen ik 14 was
hoeveel blauwe plekken?quote:Op maandag 23 december 2013 03:41 schreef ChatGirl het volgende:
Het eerste nummer waar ik op danste dit
Tuurlijk niet. Ze zouden eens wat doen zeg.quote:Op maandag 23 december 2013 03:42 schreef Natha-- het volgende:
Nou, HUP, slaapmokkels, doe dat dansje!
quote:Op maandag 23 december 2013 03:42 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga maar eens pitten jongens.
Veel plezier nog allemaal
quote:
Veelquote:
Trustequote:
Misschien merkte je dat ze in het huis waren door gesnurk op de achtergrond.. Ik vergeet steeds dat ze er zijn tot er 1 voor de camera looptquote:Op maandag 23 december 2013 03:43 schreef CrashO het volgende:
Ik ben trouwens wel verbaasd dat ze nog wakker zijn. Had eigenlijk verwacht dat Laulau en Sjaq de 2 uur niet gingen halen
Morgen ga ik er heen. Vraag hem aan, ik zal dansen.quote:Op maandag 23 december 2013 03:44 schreef Natha-- het volgende:
Er is daar gewoon niemand die hier een dansje op doet.
quote:Op maandag 23 december 2013 03:44 schreef Zaktabak het volgende:
Nu echt weg, als meer dan 36 uur zonder slaap en zomerden om 8 uur richting Amsterdam
quote:Op maandag 23 december 2013 03:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Morgen ga ik er heen. Vraag hem aan, ik zal dansen.
Ditquote:Op maandag 23 december 2013 03:44 schreef Natha-- het volgende:
Er is daar gewoon niemand die hier een dansje op doet.
Nu echt weg, als meer dan 36 uur zonder slaap en zomerden om 8 uur richting Amsterdam
Ze slapen staand hè, zoals paarden.quote:Op maandag 23 december 2013 03:43 schreef CrashO het volgende:
Ik ben trouwens wel verbaasd dat ze nog wakker zijn. Had eigenlijk verwacht dat Laulau en Sjaq de 2 uur niet gingen halen
Ik denk niet dat ie gaat zingenquote:Op maandag 23 december 2013 03:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat André morgen nog met wat leuks komt.
Nu echt weg, al meer dan 36 uur zonder slaap en zometeen om 8 uur richting Amsterdam
Krijgt vast vragen over hoe je in de ruimte naar de wc moetquote:Op maandag 23 december 2013 03:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu echt weg, al meer dan 36 uur zonder slaap en zometeen om 8 uur richting Amsterdam
Die deed het goed inderdaad. Anna Drijver en Geraldine waren ook prima. Eigenlijk was iedereen wel goed. Maar vandaag is zo zo slecht.quote:Op maandag 23 december 2013 03:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit![]()
Volgend jaar Dennis Weening 6 dagen als slaapgast
André Kuipers is een baasquote:Op maandag 23 december 2013 03:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Krijgt vast vragen over hoe je in de ruimte naar de wc moet
Slechter dan dit kan het niet zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 03:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kosmonaut hè.quote:Op maandag 23 december 2013 03:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Slechter dan dit kan het niet zijn.
Toch vraag ik me iets af: ik weet donderse goed dat André astronaut is en geen zanger, maar stel hij probeert te zingen: knappen de vullingen dan uit je gebit en vliegen de microfoons in de fik of is het nog wel om aan te horen ?
En hoe je je handen wast zodat je geen diaree krijgtquote:Op maandag 23 december 2013 03:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Krijgt vast vragen over hoe je in de ruimte naar de wc moet
Het domme schapenvolk!!!!!!!quote:Op maandag 23 december 2013 03:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja maar het klootjes volk komt met debiele vragen
Wat is het verschil ? En heeft dat verschil ook mat z'n zangkwaliteiten te maken ?quote:
quote:
Astronauten zijn met de Amerikanen meegegaan, Kosmonauten met de Russen.quote:Op maandag 23 december 2013 03:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat is het verschil ? En heeft dat verschil ook mat z'n zangkwaliteiten te maken ?
Duh, hij heeft ook wel door dat het twee saaie kutten zijnquote:Op maandag 23 december 2013 03:48 schreef Stickertje het volgende:
Paul lijkt ook niet veel interesse te hebben in deze 2 gasten
Ik had ze er uit getrapt. Ga maar onder een brug slapen.quote:Op maandag 23 december 2013 03:48 schreef Stickertje het volgende:
Paul lijkt ook niet veel interesse te hebben in deze 2 gasten
quote:Op maandag 23 december 2013 03:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik had ze er uit getrapt. Ga maar onder een brug slapen.
Helder. En wat doet dat met iemands zangkwaliteiten ?quote:Op maandag 23 december 2013 03:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Astronauten zijn met de Amerikanen meegegaan, Kosmonauten met de Russen.
Chef'Special.quote:
Yup. Ook een slokje ?quote:Op maandag 23 december 2013 03:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]Nieuw vat accuzuur opengetrokken?
Heb je weer een borrel azijn op?quote:Op maandag 23 december 2013 03:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik had ze er uit getrapt. Ga maar onder een brug slapen.
Niets. Maar daar reageerde ik ook niet op.quote:Op maandag 23 december 2013 03:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helder. En wat doet dat met iemands zangkwaliteiten ?
Teveel. Diabetes enzo.quote:Op maandag 23 december 2013 03:50 schreef OllieWilliams het volgende:
Vandaag al 8 stroopwafels op. Is dat te veel of kan het nog wel?
Als het over de slaapgasten gaat, heeft ie voor één keer gelijk.quote:Op maandag 23 december 2013 03:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je weer een borrel azijn op?
Accuzuur.quote:Op maandag 23 december 2013 03:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je weer een borrel azijn op?
quote:Op maandag 23 december 2013 03:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het over de slaapgasten gaat, heeft ie voor één keer gelijk.
dat kan prima.quote:Op maandag 23 december 2013 03:50 schreef OllieWilliams het volgende:
;quote:Op maandag 23 december 2013 03:50 schreef OllieWilliams het volgende:
Nee, gewoon meer typen om calorieen te verbranden.quote:Op maandag 23 december 2013 03:50 schreef OllieWilliams het volgende:
Vandaag, als in maandag?quote:Op maandag 23 december 2013 03:50 schreef OllieWilliams het volgende:
Berenburgquote:
Ik voer het tempo wel een beetje opquote:Op maandag 23 december 2013 03:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, gewoon meer typen om calorieen te verbranden.
* 2cv giet accuzuur in Stickertje's kommetje cornflakes.quote:Op maandag 23 december 2013 03:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee.. Maar je mag wel een scheutje in mijn kommetje met cornflakes doen
quote:Op maandag 23 december 2013 03:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv giet accuzuur in Stickertje's kommetje cornflakes.
Hee, je kommetje cornflakes is weg ...
* 2cv giet nog wat accuzuur in teflon beker en geeft dat aan Stickertje.quote:
Lekker bier?quote:Op maandag 23 december 2013 03:52 schreef OllieWilliams het volgende:
Maar eerst pak ik er nog zo een bij:
[ afbeelding ]
Je merkt het vanzelf.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 03:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv giet nog wat accuzuur in teflon beker en geeft dat aan Stickertje.
Asjeblieft.
Leffe is ook lekker Belgisch bier.quote:Op maandag 23 december 2013 03:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Geweldig.
Sowieso, belgische speciaalbieren
Kloptquote:Op maandag 23 december 2013 03:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Leffe is ook lekker Belgisch bier.
Ik weet hetquote:
Mag ik ook een glaasje kaas?quote:Op maandag 23 december 2013 03:53 schreef Natha-- het volgende:
Ik neem zo een borrel en een boterham met kaas. Het zit qua tijd tussen stappen en ontbijt in...
Ik vond 'r wel leuk maar ze heeft dit gewoon helemaal verkeerd begrepen. Ze denkt zo te zien dat ze er voor het publiek bij het Glazen Huis is, maar ze is er vooral voor de kijkers.quote:
Drankmisbruik !quote:Op maandag 23 december 2013 03:57 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik giet per ongeluk een beetje bier over m'n broek.
quote:
Maakt me niet uit wat ze doen, ik ben er klaar mee.quote:
ga je tukken?quote:Op maandag 23 december 2013 03:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat ze doen, ik ben er klaar mee.
Nee, die wijven mogen wat mij betreft opflikkeren.quote:
Daar is iedereen het wel over eensquote:Op maandag 23 december 2013 04:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, die wijven mogen wat mij betreft opflikkeren.
Wat houdt je tegen ?quote:Op maandag 23 december 2013 04:00 schreef Purplesparks2 het volgende:
pffft zit ik in lwd, nog niet wezen kijken. morgen(later 'vandaag') dan maar/...
Hoeft niet eens. Je merkt toch niet dat ze er zijnquote:Op maandag 23 december 2013 04:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, die wijven mogen wat mij betreft opflikkeren.
Ook weer waarquote:Op maandag 23 december 2013 04:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoeft niet eens. Je merkt toch niet dat ze er zijn
Voor die wijven hoef je niet te gaan.quote:Op maandag 23 december 2013 04:00 schreef Purplesparks2 het volgende:
pffft zit ik in lwd, nog niet wezen kijken. morgen(later 'vandaag') dan maar/...
Echt ?quote:
hmmm poging waard. dan sta ik ook niet voor lul!quote:Op maandag 23 december 2013 04:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Verstop je je in een grote kartonnen doos
Ligt een beetje aan de activiteit in dit topic denk ikquote:
Hmm okequote:Op maandag 23 december 2013 04:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de activiteit in dit topic denk ik
matigquote:Op maandag 23 december 2013 04:05 schreef arachide. het volgende:
Hoe werd de chick met de viool hier ontvangen?
ehhhhh...quote:Op maandag 23 december 2013 04:05 schreef arachide. het volgende:
Leuk maar niet hierquote:Op maandag 23 december 2013 04:05 schreef arachide. het volgende:
Alleen maar positiviteit op fokquote:Op maandag 23 december 2013 04:05 schreef arachide. het volgende:
Viel wat tegen.quote:Op maandag 23 december 2013 04:05 schreef arachide. het volgende:
Zij mag mijn instrument wel eens bespelenquote:Op maandag 23 december 2013 04:05 schreef arachide. het volgende:
Da's ruk.quote:
De slechtste grap van heel SR13. Gefeliciteerd.quote:Op maandag 23 december 2013 04:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zij mag mijn instrument wel eens bespelen
De ontvangst was uitstekend, de waardering minder.quote:Op maandag 23 december 2013 04:05 schreef arachide. het volgende:
quote:Op maandag 23 december 2013 04:06 schreef Strani het volgende:
[..]
De slechtste grap van heel SR13. Gefeliciteerd.
Awww met die eer wou ik gaan strijkenquote:Op maandag 23 december 2013 04:06 schreef Strani het volgende:
[..]
De slechtste grap van heel SR13. Gefeliciteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |