SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
We hebben allemaal een glaasje azijn opquote:Op maandag 23 december 2013 01:36 schreef minthy het volgende:
Het is een gezellige nacht, zo te lezen!
Oh hij is nu wat prominenter aanwezigquote:
?quote:
Ohquote:
Ik faal. Tis laat.quote:
Ik verwachtte het al met jordii als TS.quote:Op maandag 23 december 2013 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh hij is nu wat prominenter aanwezig
Jawel. Je kunt gewoon de quote-knop aanklikken en c/pquote:Op maandag 23 december 2013 01:38 schreef minthy het volgende:
Ja joh, ga allemaal even quoten zo tegen het eind van het topic! Daar kan ik niet meer op reageren nu
ik ben meer dan alleen een modjequote:Op maandag 23 december 2013 01:38 schreef Zaktabak het volgende:
Modjes die lekker na het slotje posten
Spontaan is het beste!quote:Op maandag 23 december 2013 01:30 schreef Krambo het volgende:
[..]
De enige spontane Living Doll van Gerard, daarna werd het helaas een trucje
quote:Op maandag 23 december 2013 01:38 schreef minthy het volgende:
Ja joh, ga allemaal even quoten zo tegen het eind van het topic! Daar kan ik niet meer op reageren nu
Dat is de hele week al.quote:Op maandag 23 december 2013 01:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We hebben allemaal een glaasje azijn op
sorry popjequote:Op maandag 23 december 2013 01:38 schreef minthy het volgende:
Prutser.quote:Op maandag 23 december 2013 01:38 schreef minthy het volgende:
Tadaa.quote:
Mobiel nietquote:Op maandag 23 december 2013 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel. Je kunt gewoon de quote-knop aanklikken en c/p
Danny zou er voor moeten zorgen dat je posts uit oude topics kan quoten.quote:Op maandag 23 december 2013 01:38 schreef minthy het volgende:
Ja, mobiel zittenquote:
Niet zo zeuren Mint.quote:
Via mobiel heb je dat knopje niet meer als het topic dicht zitquote:Op maandag 23 december 2013 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel. Je kunt gewoon de quote-knop aanklikken en c/p
en op je eipat?quote:Op maandag 23 december 2013 01:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Via mobiel heb je dat knopje niet meer als het topic dicht zit
Sinaasappelsap.quote:Op maandag 23 december 2013 01:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja als het 1x is voorgevallen wordt er beter op gelet. Tot volgend jaar.
Zou best handig zijn ja!quote:Op maandag 23 december 2013 01:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Danny zou er voor moeten zorgen dat je posts uit oude topics kan quoten.
Dat ik dat wel kan en jij niet.quote:
We zijn het eens deze keerquote:Op maandag 23 december 2013 01:40 schreef 2cv het volgende:
Meuk. Het leek waarderingswaardige muziek te zijn. Toen was het intro voorbij ...
Ik begrijp deze mening, maar het is wel een hele goede productie.quote:
Voel de liefdequote:
hij moet samen met Cunera van Selm een programma gaan maken: Bart Jan Cunera van Selm!quote:Op maandag 23 december 2013 01:40 schreef Pino112 het volgende:
Ah, BJ "Sensatie" Cune is ook nog wakker
http://nos.nl/artikel/589883-bril-redt-leven-van-16jarige.html
Die heb ik niet. Op m'n tablet gaat het ook niet, Fok heeft daarop ook de mobiele layoutquote:
Ik overweeg ook voor het eerst om voor 6 uur op te stappen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:42 schreef De_Nater het volgende:
Als het eerste uurtje Paul ook niks is, ben ik weg.
Kan je instellen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Op m'n tablet gaat het ook niet, Fok heeft daarop ook de mobiele layout
quote:Op maandag 23 december 2013 01:40 schreef Pino112 het volgende:
Ah, BJ "Sensatie" Cune is ook nog wakker
http://nos.nl/artikel/589883-bril-redt-leven-van-16jarige.html
Rijdende wat? Rijdende rechter?quote:De puber lag in haar huis in Seattle op de bank in de woonkamer, toen het huis vanuit een rijdende onder vuur werd genomen.
Maakt niet uit hoe goed de individuele onderdelen zijn. Als het eindproduct bagger is, is het bagger. Ergo: niet draaien.quote:Op maandag 23 december 2013 01:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begrijp deze mening, maar het is wel een hele goede productie.
Een rijdende onder.quote:Op maandag 23 december 2013 01:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[..]
Rijdende wat? Rijdende rechter?
Wat dacht je dat ik aan het doen ben ?quote:
Wat origineel!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dit ja.quote:Op maandag 23 december 2013 01:42 schreef De_Nater het volgende:
Als het eerste uurtje Paul ook niks is, ben ik weg.
Goedzo, ik ben trots op je!quote:Op maandag 23 december 2013 01:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik aan het doen ben ?
Ik kan het wel. Soms.quote:
Zit daar alcohol in ?quote:
die mannen maken lekker bierquote:
Het nadeel is dan dat Fok op al je mobiele apparaten die instelling pakt. Op m'n tablet is dat prima maar op m'n mobiel gebruik ik liever de mobiele layout ivm dataverbruikquote:Op maandag 23 december 2013 01:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Chrome gebruiken en dan heb je een optie 'Desktopversie opvragen'.
14.gifquote:
gewoon gefixt dit joh, acteur ditquote:Op maandag 23 december 2013 01:46 schreef ddx het volgende:
Is dat ook nou een 'random' iemand die voor het huis stond ?
Als je het op FOK! instelt wel, daarom zei ik dat je dan die optie in Chrome hebt.quote:Op maandag 23 december 2013 01:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Het nadeel is dan dat Fok op al je mobiele apparaten die instelling pakt. Op m'n tablet is dat prima maar op m'n mobiel gebruik ik liever de mobiele layout ivm dataverbruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |