Waarschijnlijk pijpt ze erg lekker en is ze daarom populair bij de 3fm jocksquote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Burrito het volgende:
Ik snap niet dat 3FM haar zo probeert te hypen. Ze kan niks
behalve als ze gaat stotteren tijdens het pijpen, bij het woord ananas.quote:Op maandag 23 december 2013 00:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pijpt ze erg lekker en is ze daarom populair bij de 3fm jocks
Nooit want zij hoort bij de incrowd van het hele SER circus.quote:Op maandag 23 december 2013 00:46 schreef Paul het volgende:
Ik vraag me elk jaar weer af, komen we ooit van Sanne Hans af.
Ik dacht dat Giel alleen op minderjarigen viel?quote:Op maandag 30 december 2013 18:55 schreef borisz het volgende:
Ze heeft nog een aantal keren tegoed bij 3FM omdat ze altijd onder het bureau van Giel zit.
Maar daar draait het hele SER circus toch ook om. Bepaalde VARA/Linkse kerk BNérs een extra duwtje in de rug te geven zodat ze weer in de belangstelling staan en weer later kunnen cashen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:29 schreef J83 het volgende:
Haar mond zal toch iets goed kunnen, een andere reden voor het al jarenlang opdringen van dit zeer matige zangeresje kan ik niet verzinnen.
En ze heeft dat ene liedje [vul hit in] nog niet overtroffen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef Burrito het volgende:
Maar een serieuze vraag? Waarom pushen ze haar? Haar stem is matig, haar liedjes zijn matig. Het is gewoon écht niks bijzonders. Waarom promoten ze haar?
Het is van dat typische 'werkbehang' waar je je dag-programmering zo lekker mee op kunt vullen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef Burrito het volgende:
Maar een serieuze vraag? Waarom pushen ze haar? Haar stem is matig, haar liedjes zijn matig. Het is gewoon écht niks bijzonders. Waarom promoten ze haar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |