Waarschijnlijk pijpt ze erg lekker en is ze daarom populair bij de 3fm jocksquote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef Burrito het volgende:
Ik snap niet dat 3FM haar zo probeert te hypen. Ze kan niks
behalve als ze gaat stotteren tijdens het pijpen, bij het woord ananas.quote:Op maandag 23 december 2013 00:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pijpt ze erg lekker en is ze daarom populair bij de 3fm jocks
Nooit want zij hoort bij de incrowd van het hele SER circus.quote:Op maandag 23 december 2013 00:46 schreef Paul het volgende:
Ik vraag me elk jaar weer af, komen we ooit van Sanne Hans af.
Ik dacht dat Giel alleen op minderjarigen viel?quote:Op maandag 30 december 2013 18:55 schreef borisz het volgende:
Ze heeft nog een aantal keren tegoed bij 3FM omdat ze altijd onder het bureau van Giel zit.
Maar daar draait het hele SER circus toch ook om. Bepaalde VARA/Linkse kerk BNérs een extra duwtje in de rug te geven zodat ze weer in de belangstelling staan en weer later kunnen cashen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:29 schreef J83 het volgende:
Haar mond zal toch iets goed kunnen, een andere reden voor het al jarenlang opdringen van dit zeer matige zangeresje kan ik niet verzinnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |