Pardon?quote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
OP en bron aangepast.
Niet met dit soort troep komen aanzetten.
Pardon? Een aantal mensen zoals je kan zien waren dit gewoon aan het lezen??quote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
OP en bron aangepast.
Nee dat vind ik een hele goede reden.quote:Op maandag 23 december 2013 00:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Beetje een vreemde reden, vind je niet?
Het was het AD die het heeft aangepast, je moet voor exclusieve interview betalen.quote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Geralt het volgende:
Hey WTF is de rest van het verhaal? Ik zat de OP te lezen en ineens pas je die aan?!
Dan moet je even gaan kijken op de site van anti bureau jeugdzorg.quote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pardon? Een aantal mensen zoals je kan zien waren dit gewoon aan het lezen??
Hier hetzelfde! Iemand die de rest van het verhaal kan terughalen?quote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Geralt het volgende:
Hey WTF is de rest van het verhaal? Ik zat de OP te lezen en ineens pas je die aan?!
En bedankt, ik was het aan het lezenquote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
OP en bron aangepast.
Afstand is onzin. Zou die moeder ook nooit meer mogen verhuizen dan? Anders raken de kinderen hun sociale leven kwijt.quote:Op maandag 23 december 2013 00:54 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee dat vind ik een hele goede reden.
Ze hebben hun leven op 1 plaats, vrienden, school, sport, etc.
Ze zouden dat allemaal om moeten gooien en dan ook nog bij een nieuwe relatie moeten wonen en haar 2 kinderen. Dat is heel erg heftig.
Dat klopt inderdaad de moeder mag ook niet zomaar verhuizenquote:Op maandag 23 december 2013 00:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Afstand is onzin. Zou die moeder ook nooit meer mogen verhuizen dan? Anders raken de kinderen hun sociale leven kwijt.
De impact van scheiden zwaar overschat, maargoed.
Precies.quote:Op maandag 23 december 2013 00:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Er staat toch in dat ze haar verhaal doet aan het AD?
Volgens mij mag dat dan weer wel.quote:Op maandag 23 december 2013 00:58 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad de moeder mag ook niet zomaar verhuizen
Ook al is de bron dramatisch, het verhaal waarin alleen maar slachtoffers zijn te betreuren is natuurlijk wel heel droevig.quote:Op maandag 23 december 2013 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit dus. Ik snap dat BJZ soms erg dom bezig is, maar dit is toch wel een heel slechte bron.
Nee daar heeft de vader dus ook gewoon inspraak in.quote:
Dus als je wil verhuizen heb je toestemming van je ex nodig?quote:Op maandag 23 december 2013 01:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee daar heeft de vader dus ook gewoon inspraak in.
Ze hadden beide het gezag. Dat is ook de reden voor de onder toezichtstelling.
Samen er niet uit kunnen komen en gezeik = neutrale voogd.
Die neutrale voogd was er in dit geval dus niet. De moeder kreeg, mede door al haar niet-onderbouwde verhalen, blijkbaar de volledige voogdij over de kinderen.quote:Op maandag 23 december 2013 01:00 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee daar heeft de vader dus ook gewoon inspraak in.
Ze hadden beide het gezag. Dat is ook de reden voor de onder toezichtstelling.
Samen er niet uit kunnen komen en gezeik = neutrale voogd.
Dat staat nergens in het verhaal?quote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die neutrale voogd was er in dit geval dus niet. De moeder kreeg, mede door al haar niet-onderbouwde verhalen, blijkbaar de volledige voogdij over de kinderen.
quote:Om Ruben en Julian rust en stabiliteit te geven, worden ze een jaar onder toezicht gesteld van Jeugdzorg. De hoofdverblijfplaats is bij de moeder, omdat de afstand tussen Zeist en Vleuten 'te groot' is. Jeroen krijgt de kinderen om het weekend, maar alleen als de kinderen van Esther er niet zijn.
,,Mocht (medische) hulp stagneren vanwege het gezamenlijk gezag, dan dient éénhoofdig gezag bij de moeder te worden overwogen.''
Bedankt.quote:Op maandag 23 december 2013 00:57 schreef cjan het volgende:
http://www.antibjz.nl/top(...)n-doet-haar-verhaal/
gevonden!
huh, waar lees jij dat de moeder de volledige voogdij kreeg?quote:Op maandag 23 december 2013 01:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die neutrale voogd was er in dit geval dus niet. De moeder kreeg, mede door al haar niet-onderbouwde verhalen, blijkbaar de volledige voogdij over de kinderen.
quote:Op maandag 23 december 2013 01:06 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat staat nergens in het verhaal?
Er staat wel dat ze een OTS krijgen en een omgangsregeling en eventueel mits die hulp niet werkt ze kunnen overwegen om het gezag aan de moeder te geven. April 2013..
Kortom, Jeugdzorg was allang en breed op de hand van de moeder ten tijde van alle gebeurtenissen. Moeder heeft daarna wat verhalen tegen Jeugdzorg en dergelijke opgehangen over vermeend misbruik en mishandeling teneinde de voogdij te bespoedigen. Dat heeft uiteindelijk geleid tot deze afschuwelijke wanhoopsdaad die nooit had mogen gebeuren.quote:,,Mocht (medische) hulp stagneren vanwege het gezamenlijk gezag, dan dient éénhoofdig gezag bij de moeder te worden overwogen.''
Mensen boven de 12 misschien wel.quote:Op maandag 23 december 2013 00:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
tl;dr
samenvatting? Niemand gaat 4 a4tjes hierover lezen, echt niet.
Nee ze waren op de hand van de kinderen gok ik.quote:Op maandag 23 december 2013 01:09 schreef Scorpie het volgende:
Kortom, Jeugdzorg was allang en breed op de hand van de moeder ten tijde van alle gebeurtenissen. Moeder heeft daarna wat verhalen tegen Jeugdzorg en dergelijke opgehangen over vermeend misbruik en mishandeling teneinde de voogdij te bespoedigen. Dat heeft uiteindelijk geleid tot deze afschuwelijke wanhoopsdaad die nooit had mogen gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |