quote:Op zondag 20 juli 2014 16:51 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Mijn fout. Verder dan PVV op #1 kom je niet.
niet perse straffen, maar de afhankelijkheid opheffen. Als beide economien los van elkaar redelijk draaien en europa nauwelijks meer een afnemer is dan is het voor rusland ook minder belangrijk om rekening met europa te houden. Dat zou de drempel tot een oorlog kunnen verlagen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed. WW III. Kan ontstaan als bij wijze van het westen Rusland economisch zo gaat straffen dat --- en dan vergelijk ik het even met het onstaan van de WW2 en waarom Japan plotseling de USA aanviel -- men dus hiervan economische ellende gaat ondervinden en waardoor de Russische bevolking gaat morren. En je weet wat dictators dan gaan doen als ze het volk niet tevreden kunnen houden?
Een oorlog zoeken...
Hij doet z'n naam dan ook eer aan.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:51 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Mijn fout. Verder dan PVV op #1 kom je niet.
Knap staaltje kortzichtig denken. Die crisis stelt helemaal niks voor man.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
Een wereldoorlog, zoals die van 1914-1918, of 1939-1945, zie ik er niet meer van komen. Al helemaal niet, omdat de aartsrivalen Frankrijk en Duitsland de strijdbijl beiden begraven hebben; de grote Europese conflicten uit het verleden zijn vrijwel altijd en compleet terug te voeren op het aloude conflict tussen beide landen.
Ik zie in Europa eerder grootschalig bloedvergieten in de vorm van volksopstanden, lynchpartijen en revoluties ontstaan als gevolg van de crisis en de (in sommige gevallen zelfs bewust) inadequate aanpak daarvan door politici. Ook het slachtofferen van de Europese burgerbevolking ten faveure van multinationals, banken en (politieke) banencarrousels zal uiteindelijk onherroepelijk tot enorme onvrede onder de Europese bevolking leiden.
Je schrijft het wel erg makkelijk weg geen argumenten niks. Iemand die anders dan jou denkt moet gewoon opflikkeren. Hoe je er ook over denkt je ziet wereldwijd conflicten waar islamitische gebieden christelijke gebieden grenzen.quote:
Nou....echt slimmer is de mens ook niet geworden in die 100 jaar.....quote:Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef TC03 het volgende:
Er komt geen Derde Wereldoorlog omdat landen veel te afhankelijk zijn van elkaar. Vrede is in feite een win-win situatie.
Het is onzinnig om de wereld van nu te vergelijken met die van 100 jaar geleden.
Jawel.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nou....echt slimmer is de mens ook niet geworden in die 100 jaar.....
Er is sowieso weinig bewijs dat de mens slimmer is geworden de afgelopen 100.000 jaar. Uitwisseling van ideeën gaat alleen steeds sneller en efficienter.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef penny-wise het volgende:
[..]
We voeren nog steeds oorlog om niks, de wereld gaat qua milieu naar de kloten, we gunnen elkaar niks meer, alles is rascisme tegenwoordig.....quote:Op zondag 20 juli 2014 23:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Er is sowieso weinig bewijs dat de mens slimmer is geworden de afgelopen 100.000 jaar. Uitwisseling van ideeën gaat alleen steeds sneller en efficienter.
Je punt is?
We voeren altijd oorlog om iets, misschien niet direct in het belang van de gewone man maar een oorlog zonder belangen is uiteraard onzin.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:52 schreef penny-wise het volgende:
[..]
We voeren nog steeds oorlog om niks, de wereld gaat qua milieu naar de kloten, we gunnen elkaar niks meer, alles is rascisme tegenwoordig.....
Ja ik heb er alweer een paar op idd....
Het is ook onzinnig om te denken dat daardoor nooit meer een oorlog zou kunnen ontstaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef TC03 het volgende:
Er komt geen Derde Wereldoorlog omdat landen veel te afhankelijk zijn van elkaar. Vrede is in feite een win-win situatie.
Het is onzinnig om de wereld van nu te vergelijken met die van 100 jaar geleden.
Hahahahahha, wat een domheid! En dat in 2 zinnen! Knap man!quote:Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef TC03 het volgende:
Overal vervalquote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef penny-wise het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Milieu gaat naar de kloten? CO2 is ongeveer laatst overgebleven probleem
Doe je expres compleet stompzinnig? Ik zeg toch dat dit laatst over gebleven probleem is. Lezen is een kunst vriend.quote:Op maandag 21 juli 2014 06:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
Je drinkt wel eens bier?
Een spa'tje rood, groen of geel?
Je slaat wel eens een colaatje achterover?
Je ademt wel eens uit?
Volslagen waanzin, die CO2-gekte. Echt, mensen lullen maar wat media na maar nadenken ho maar.
Is dat ook van toepassing op de maanlanding waar jij na maanden hoog van de toren te hebben geblazen, acuut bakzeil moest halen omdat de meest eenvoudige feiten door jou simpelweg genegeerd werden?quote:Op maandag 21 juli 2014 06:01 schreef El_Matador het volgende:
Volslagen waanzin, die CO2-gekte. Echt, mensen lullen maar wat media na maar nadenken ho maar.
heeft ook geen zin een WW3 is in twee weken afgelopenquote:Op maandag 23 december 2013 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
wrs wel dat men het tegen beter weten in niet wilde geloven, denk ik.
Een wereldoorlog nu, daar kan ik eenvoudig weg niet in geloven, we zijn mondiale mensen geworden nu hè...
en 35 graden s'zomers en winters zonder vorst is best wel lekker hequote:Op maandag 21 juli 2014 06:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
Je drinkt wel eens bier?
Een spa'tje rood, groen of geel?
Je slaat wel eens een colaatje achterover?
Je ademt wel eens uit?
Eensquote:Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef TC03 het volgende:
Wie zegt er dan dat er nooit meer een oorlog zal ontstaan?quote:Op maandag 21 juli 2014 00:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is ook onzinnig om te denken dat daardoor nooit meer een oorlog zou kunnen ontstaan.
Juist niet, de mensheid heeft zich na de Tweede Wereldoorlog in rap tempo enorm ontwikkeld, op alle gebieden, overal ter wereld. Azië, Afrika, Europa, overal.quote:
Ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig naar het achterliggende verhaal,.. Het is toch niet hij dacht dat de maanlanding nep was of wel?quote:Op maandag 21 juli 2014 07:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Is dat ook van toepassing op de maanlanding waar jij na maanden hoog van de toren te hebben geblazen, acuut bakzeil moest halen omdat de meest eenvoudige feiten door jou simpelweg genegeerd werden?
Makes perfect sense!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |