In principe zijn we toch al in een wereldwijd conflict met de islam voor ongeveer zo´n 1500 jaar. Middeleeuwse normen met moderne wapens....Je moet niks uitsluiten. Dat zou kinderlijk naïef zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat de gedachte kennelijk echt leeft bij sommigen.
En wat is daar verontrustend aan? De gedachte leeft bij mij omdat het een logisch vervolg van de geschiedenis is dat een nieuwe wereldoorlog zal gebeuren. Niet dat ik het wil ofzo of angstig ben al al die onzin. Ik vind het gewoon een spannende tijd. Hoe lang duurt het voordat lokale conflicten internationale conflicten zullen worden, hoe lang duurt het voordat de EU klapt, hoe lang duurt het voordat de Islam wereldwijd de sharia zal willen invoeren, hoe lang duurt het voordat er een opstand komt onder the have-nots, hoe lang kan dit alles nog goed blijven gaan? Er is nu gewoon een civiele vlucht met een raket neergehaald, internationaal gezien zijn er groepen die gunnen de Joden niets, en zijn er ook groepen die de Palestijnen niks gunnen. Als ik het allemaal zo bekijk, lijkt er echt iets te broeien. Explosief allemaal. Bijna eng eigenlijk, alsof de mens niet aan zijn lot kan ontkomen om wereldwijd oorlog te gaan voeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat de gedachte kennelijk echt leeft bij sommigen.
Kinderlijk naïef? Nee, crimineel dom!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:25 schreef Sobieski het volgende:
[..]
In principe zijn we toch al in een wereldwijd conflict met de islam voor ongeveer zo´n 1500 jaar. Nu zij de wapens hebben, moet je niks uitsluiten. Dat zou kinderlijk naïef zijn.
Ga jij eens naar het pvv-forumquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:25 schreef Sobieski het volgende:
[..]
In principe zijn we toch al in een wereldwijd conflict met de islam voor ongeveer zo´n 1500 jaar. Nu zij de wapens hebben, moet je niks uitsluiten. Dat zou kinderlijk naïef zijn.
Ongelooflijk wat een kortzichtigheid. In Syrië, Irak en dat soort oorden worden dagelijks atheïsten door de religie van vrede vermoord en het doet je niks? In verscheidenheid verbonden was het toch?quote:
Er is geen wereldwijd conflict met moslims.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:31 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat een kortzichtigheid. In Syrië, Irak en dat soort oorden worden dagelijks atheïsten door de religie van vrede vermoord en het doet je niks? In verscheidenheid verbonden was het toch?
Wishful thinking.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is geen wereldwijd conflict met moslims.
Alleen in jouw hoofd en onderbuik.
There's a storm coming Mr. Remlof.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:54 schreef remlof het volgende:
Ik vind het altijd verontrustend als dit topic in MyAT opduikt.
Ik zou maar even wat beter opletten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is geen wereldwijd conflict met moslims.
Alleen in jouw hoofd en onderbuik.
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:51 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Mijn fout. Verder dan PVV op #1 kom je niet.
niet perse straffen, maar de afhankelijkheid opheffen. Als beide economien los van elkaar redelijk draaien en europa nauwelijks meer een afnemer is dan is het voor rusland ook minder belangrijk om rekening met europa te houden. Dat zou de drempel tot een oorlog kunnen verlagen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed. WW III. Kan ontstaan als bij wijze van het westen Rusland economisch zo gaat straffen dat --- en dan vergelijk ik het even met het onstaan van de WW2 en waarom Japan plotseling de USA aanviel -- men dus hiervan economische ellende gaat ondervinden en waardoor de Russische bevolking gaat morren. En je weet wat dictators dan gaan doen als ze het volk niet tevreden kunnen houden?
Een oorlog zoeken...
Hij doet z'n naam dan ook eer aan.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:51 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Mijn fout. Verder dan PVV op #1 kom je niet.
Knap staaltje kortzichtig denken. Die crisis stelt helemaal niks voor man.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
Een wereldoorlog, zoals die van 1914-1918, of 1939-1945, zie ik er niet meer van komen. Al helemaal niet, omdat de aartsrivalen Frankrijk en Duitsland de strijdbijl beiden begraven hebben; de grote Europese conflicten uit het verleden zijn vrijwel altijd en compleet terug te voeren op het aloude conflict tussen beide landen.
Ik zie in Europa eerder grootschalig bloedvergieten in de vorm van volksopstanden, lynchpartijen en revoluties ontstaan als gevolg van de crisis en de (in sommige gevallen zelfs bewust) inadequate aanpak daarvan door politici. Ook het slachtofferen van de Europese burgerbevolking ten faveure van multinationals, banken en (politieke) banencarrousels zal uiteindelijk onherroepelijk tot enorme onvrede onder de Europese bevolking leiden.
Je schrijft het wel erg makkelijk weg geen argumenten niks. Iemand die anders dan jou denkt moet gewoon opflikkeren. Hoe je er ook over denkt je ziet wereldwijd conflicten waar islamitische gebieden christelijke gebieden grenzen.quote:
Nou....echt slimmer is de mens ook niet geworden in die 100 jaar.....quote:Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef TC03 het volgende:
Er komt geen Derde Wereldoorlog omdat landen veel te afhankelijk zijn van elkaar. Vrede is in feite een win-win situatie.
Het is onzinnig om de wereld van nu te vergelijken met die van 100 jaar geleden.
Jawel.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nou....echt slimmer is de mens ook niet geworden in die 100 jaar.....
Er is sowieso weinig bewijs dat de mens slimmer is geworden de afgelopen 100.000 jaar. Uitwisseling van ideeën gaat alleen steeds sneller en efficienter.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nou....echt slimmer is de mens ook niet geworden in die 100 jaar.....
We voeren nog steeds oorlog om niks, de wereld gaat qua milieu naar de kloten, we gunnen elkaar niks meer, alles is rascisme tegenwoordig.....quote:Op zondag 20 juli 2014 23:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Er is sowieso weinig bewijs dat de mens slimmer is geworden de afgelopen 100.000 jaar. Uitwisseling van ideeën gaat alleen steeds sneller en efficienter.
Je punt is?
We voeren altijd oorlog om iets, misschien niet direct in het belang van de gewone man maar een oorlog zonder belangen is uiteraard onzin.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:52 schreef penny-wise het volgende:
[..]
We voeren nog steeds oorlog om niks, de wereld gaat qua milieu naar de kloten, we gunnen elkaar niks meer, alles is rascisme tegenwoordig.....
Ja ik heb er alweer een paar op idd....
Het is ook onzinnig om te denken dat daardoor nooit meer een oorlog zou kunnen ontstaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef TC03 het volgende:
Er komt geen Derde Wereldoorlog omdat landen veel te afhankelijk zijn van elkaar. Vrede is in feite een win-win situatie.
Het is onzinnig om de wereld van nu te vergelijken met die van 100 jaar geleden.
Hahahahahha, wat een domheid! En dat in 2 zinnen! Knap man!quote:Op zondag 20 juli 2014 23:37 schreef TC03 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |