In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een abrikozengast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Hij is en blijft een Joodquote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal heeft niet met Tottenham gesproken.
Waarschijnlijk wel met de Spurs.
Een soort Hollandse Berlusconi ...quote:Op zondag 22 december 2013 23:59 schreef DonRaja het volgende:
Ruud als baas van de UEFA.
Voortaan alleen nog maar supermodellen als scheidsrechters.
Maar dan wel met betere modellen mag ik hopenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Een soort Hollandse Berlusconi ...![]()
[ afbeelding ]
het is wel b-garnituurquote:Op zondag 12 januari 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zijn terug
22.50-23.45 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
wekelijks opiniėrend
praatprogramma,waarin
Jack van Gelder praat met
de gasten Willem Vissers,
Sjoed Mossou,Arno Vermeulen
en Jan Mulder
ARNO EN WILLEM JAAAAAAAA
Hoe verkloot je sv nog ergerquote:Op zondag 12 januari 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zijn terug
wekelijks opiniėrend
praatprogramma,waarin
en Jan Mulder
ARNO EN WILLEM JAAAAAAAA
Effe een streampje vinden dusquote:Op zondag 12 januari 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zijn terug
wekelijks opiniėrend
praatprogramma,waarin
en Jan Mulder
ARNO EN WILLEM JAAAAAAAA
het zal stil zijn op straat vanavondquote:Op zondag 12 januari 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn vast ook wel flink wat kroegen waar ze deze topshow uitzenden.
John, Ruiz.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:31 schreef Gramulanion het volgende:
Waar gaan ze het over hebben? Mori. Qatar. Verder?
WK 2010 nog even nabeschouwen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:31 schreef Gramulanion het volgende:
Ajaxquote:Op zondag 12 januari 2014 17:31 schreef Gramulanion het volgende:
Ik dacht dat hij een auditie had.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef Evertjan het volgende:
Sjek staat nog op de lange latten in Oostenrijk
Waar? Bij de TV Kantine?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een auditie had.
De tering, idd.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet slechter meer kan.
Begint SV nu alweer ja?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
topsjow vanavond
ik heb mijn mooie onderbroek aan
Pics.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
topsjow vanavond
ik heb mijn mooie onderbroek aan
Ik mocht even uit de keuken.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:53 schreef Shreyas het volgende:
Zo ik ben er ook weer, met frisse tegenzin
Studie Voetbal kijken is zelfs voor een vrouw erger dan in de keuken staan, dus van mij mag je dat altijd wel kijken. In de keuken staan moet natuurlijk niet als een beloning gezien gaan worden.quote:
Ik keek geen reclame... Waarvoor was het?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
Wacht was dat niet Reggie uit Spangas? alors!
Dokter Deen. Voorstukje.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ik keek geen reclame... Waarvoor was het?
Ik ken die twee tegenover Jan Mulder niet eensquote:
Arno.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
Begint al weer goed, moet iemand uit de kast komen.
Willem Vissers. Met zijn achterlijke hoofd.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 man op hem zou vallen
Kun je je wel voorstellen dat een vrouw op hem zou vallen?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
In China staan hele drommen vrouwen voor hem klaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je hem niet hitsig?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ook niet eigenlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kun je je wel voorstellen dat een vrouw op hem zou vallen?
Ik vind zijn accent ergerquote:Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Willem Vissers. Met zijn achterlijke hoofd.
Filmgeeks die hem verwarren met de tinnen man.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef OProg het volgende:
[..]
In China staan hele drommen vrouwen voor hem klaar.
Onno.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij bezocht wel even de clinic van Feyenoord, dus hij was op goede grond.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef OProg het volgende:
Timmermans ging ook reageren terwijl hij in in de oase van vrijheid van Cuba stond.
Behalve Tom.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef Doublepain het volgende:
Iedereen die aan tafel zit erger je gewoon aan
Limburgsquote:Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
Willempie legt klemtonen verkeerd, heel irritant.
Ik probeer me te bedenken wie ik het minst irritant vind.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef Doublepain het volgende:
Iedereen die aan tafel zit erger je gewoon aan
De cameraman mag ik welquote:Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer me te bedenken wie ik het minst irritant vind.
Maar het lukt niet.
En kreeg een mooi shirt.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij bezocht wel even de clinic van Feyenoord, dus hij was op goede grond.
Juist Tom.quote:
Ligt onder de zonnebank nu.quote:
Hier heb je het over een persoon met een nationaliteit die aan de ene kant een politieke bedreiging voor het land zou kunnen vormen, en waar aan de andere kant de vieligheid van gegarandeerd moet wortden...quote:Op zondag 12 januari 2014 22:59 schreef OProg het volgende:
Timmermans ging ook reageren terwijl hij in in de oase van vrijheid van Cuba stond.
Sommige dingen zijn belangrijker. Bovendien Vitesse hoeft zich geen zorgen te maken om geld en commercie, ze hebben een suikeroompje met tientallen miljoenen. En wat sportief belang betreft, trainingskampen zijn overrated, je kan je prima in eigen land voorbereiden op de tweede seizoenshelft.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:00 schreef superniger het volgende:
Lekker makkelijk praten als je geen commerciėle en sportieve belangen hebt
Wat een held.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Juist Tom.
https://twitter.com/primadeluxe
Met zijn achterlijke 50+ hipster twitter.
302840 willekeurige zwart wit foto's, echt ga weg Tom
Volkskrant steunt dan ook openlijk de Palestijnse terroristenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Vissertje vond het leuk als een jood werd gearresteerd.
Nog altijd beter dan Waterkneusjequote:Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef Grifte het volgende:
Mossou schrijft echt geweldige columns. Je proeft dat hij ook grotendeels een supporter is, geen outsider die over de voetbalwereld schrijft.
Maar pratend is het net niet.
Dankzij de belastingcenten van heel werkend Nederland.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wacht even Joep Schreuder was ook in Dubai?
Stenigen?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef opperkleurder het volgende:
Weten jullie trouwens hoe ze in de Emiraten met homo's omgaan?
Heb wel de kosten van 1 isoleercel over voor Joep.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dankzij de belastingcenten van heel werkend Nederland.
Ja tuurlijk, hier moet je bij zijn als NOS zijnde natuurlijk. Echt onmisbaar voor je journalistieke functie. Ze konden Van der Vaart die daar ook is met HSV ook nog even een onzininterview afnemen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wacht even Joep Schreuder was ook in Dubai?
Ik ken hem nog steeds niet? Waar heeft ie gespeeld dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:03 schreef Evertjan het volgende:
3 weken geleden wist niemand aan die tafel wie Dan Mori was
Dan moeten we het hier maar mee doen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
Ik verwachtte nu wel een zeker youtubeje...
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan moeten we het hier maar mee doen.
[..]
Dat zouden ze sowieso al doen, ei.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:04 schreef Shreyas het volgende:
Vitesse heeft geen ruggengraat inderdaad. De sponsor wil excuses, Vitesse maakt excuses.
Straks effe kijken.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:04 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Dat ken ik hier vanquote:Op zondag 12 januari 2014 23:04 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Het is een mythische figuur. Een soort Sinterklaas.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ken hem nog steeds niet? Waar heeft ie gespeeld dan?
Maar wel wachten tot ze weer veilig thuis zijn. Was dan gewoon niet gegaan.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zouden ze sowieso al doen, ei.
Ik denk dat het een complot is.quote:
Sjoerd valt nog het meeste mee van die 4quote:
Gouden Cockring hoogstens.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk dat SV volgens jaar de Televizierring krijgt
ik denk van nietquote:Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Mansjester het volgende:
Deze uitzending wordt ingezonden voor alle belangrijke tv prijzen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Mansjester het volgende:
Principekwestiequote:Op zondag 12 januari 2014 23:06 schreef Paint-Man het volgende:
Who the fuck cares over Dan Mori. Waarom gaat het hier zo lang over.
Jodengejank en hun mediavriendjesquote:Op zondag 12 januari 2014 23:06 schreef Paint-Man het volgende:
Who the fuck cares over Dan Mori. Waarom gaat het hier zo lang over.
Ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaan ze het hier de hele show over hebben?
Volgensmij vergeet men dat men in Arabische landen sowieso problemen hebben met Israėliėrs.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:05 schreef Evertjan het volgende:
Volgens mij vergeten ze dat iedere dag mensen worden geweigerd door de VAE
Normaal wel, waf waf.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef Gramulanion het volgende:
Er zit letterlijk en figuurlijk geen hond op de tribune.
noemt hij nou alle Arabieren honden?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef Gramulanion het volgende:
Er zit letterlijk en figuurlijk geen hond op de tribune.
De stewards?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Letterlijk en figuurlijk.
Hebben wij wel honden op de tribune dan?
In Studio Voetbal zou een item als de kantineheld wellicht juist het hoogtepunt zijn van de uitzending.quote:
maar volgens mij draagt Frits de Joden een warm hart toe. die indruk maakt hij namelijk nog weleensquote:Op zondag 12 januari 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had Frits Barend aan tafel verwacht.
Gewoon nog een keer.
Die hond kreeg toch wel rood?quote:
Schuld van Israėl? Dan is de PVV d'r ook bij betrokken.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is de schuld van Israėl. Al kan Mori hier niets aan doen.
bij SV zouden alle kantinehelden uit 020 komenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In Studio Voetbal zou een item als de kantineheld wellicht juist het hoogtepunt zijn van de uitzending.
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Schuld van Israėl? Dan is de PVV d'r ook bij betrokken.
Frits komt op voor alle minderheidsgroepen, behalve de Palestijnen.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar volgens mij draagt Frits de Joden een warm hart toe. die indruk maakt hij namelijk nog weleens
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Piet Visser heeft ook nooit wat interessants te vertellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis met Sotsji?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:09 schreef Zorro het volgende:
Hierover moeilijk doen en intussen de Koning en de premier naar Sotsji sturen.
Klagen over mensenrechten, homo's en zulks.quote:
Hypocrisie ten top ja.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:09 schreef Zorro het volgende:
Hierover moeilijk doen en intussen de Koning en de premier naar Sotsji sturen.
Het is er in ieder geval wel lekker warm.quote:
Leef je uit, Rens.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Arno gaat weer Ajax bashen let op.
TERINGHOND
nou nou nouquote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
TERINGHOND
Erg hoor, een mongooltje die Ajax gaat bashenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
TERINGHOND
alleen als je je als homo gedraagt heb je daar problemenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klagen over mensenrechten, homo's en zulks.
Ik heb een leuk spreekkoor bedachtquote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
TERINGHOND
Rensie, waarom weer die overacting?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
TERINGHOND
Arno is een NSB'er hihahoquote:Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een leuk spreekkoor bedacht
Arno Vermeulen breek je been!
lekker in Dubaiquote:Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een matige tafel![]()
Waar zit sjek vies dik bij te bruinen?
Die is nu aan het werk als cliniclownquote:Op zondag 12 januari 2014 23:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een matige tafel![]()
Waar zit sjek vies dik bij te bruinen?
En dan ben jij de bal?quote:Op zondag 12 januari 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Niks bijzonders aan dit doelpunt. Zo maken ze dat ook op het trapveldje hier.
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arno doe jij eens een FC Groningen AZ moment
Immers mist een kansquote:Op zondag 12 januari 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arno kiest iets met eigen commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |