In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een abrikozengast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Hij is en blijft een Joodquote:Op maandag 23 december 2013 00:15 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal heeft niet met Tottenham gesproken.
Waarschijnlijk wel met de Spurs.
Een soort Hollandse Berlusconi ...quote:Op zondag 22 december 2013 23:59 schreef DonRaja het volgende:
Ruud als baas van de UEFA.
Voortaan alleen nog maar supermodellen als scheidsrechters.
Maar dan wel met betere modellen mag ik hopenquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Een soort Hollandse Berlusconi ...![]()
[ afbeelding ]
het is wel b-garnituurquote:Op zondag 12 januari 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zijn terug
22.50-23.45 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
wekelijks opiniėrend
praatprogramma,waarin
Jack van Gelder praat met
de gasten Willem Vissers,
Sjoed Mossou,Arno Vermeulen
en Jan Mulder
ARNO EN WILLEM JAAAAAAAA
Hoe verkloot je sv nog ergerquote:Op zondag 12 januari 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zijn terug
wekelijks opiniėrend
praatprogramma,waarin
en Jan Mulder
ARNO EN WILLEM JAAAAAAAA
Effe een streampje vinden dusquote:Op zondag 12 januari 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zijn terug
wekelijks opiniėrend
praatprogramma,waarin
en Jan Mulder
ARNO EN WILLEM JAAAAAAAA
het zal stil zijn op straat vanavondquote:Op zondag 12 januari 2014 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn vast ook wel flink wat kroegen waar ze deze topshow uitzenden.
John, Ruiz.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:31 schreef Gramulanion het volgende:
Waar gaan ze het over hebben? Mori. Qatar. Verder?
WK 2010 nog even nabeschouwen.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:31 schreef Gramulanion het volgende:
Ajaxquote:Op zondag 12 januari 2014 17:31 schreef Gramulanion het volgende:
Ik dacht dat hij een auditie had.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:10 schreef Evertjan het volgende:
Sjek staat nog op de lange latten in Oostenrijk
Waar? Bij de TV Kantine?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een auditie had.
De tering, idd.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net als je denkt dat het niet slechter meer kan.
Begint SV nu alweer ja?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
topsjow vanavond
ik heb mijn mooie onderbroek aan
Pics.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
topsjow vanavond
ik heb mijn mooie onderbroek aan
Ik mocht even uit de keuken.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:53 schreef Shreyas het volgende:
Zo ik ben er ook weer, met frisse tegenzin
Studie Voetbal kijken is zelfs voor een vrouw erger dan in de keuken staan, dus van mij mag je dat altijd wel kijken. In de keuken staan moet natuurlijk niet als een beloning gezien gaan worden.quote:
Ik keek geen reclame... Waarvoor was het?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
Wacht was dat niet Reggie uit Spangas? alors!
Dokter Deen. Voorstukje.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ik keek geen reclame... Waarvoor was het?
Ik ken die twee tegenover Jan Mulder niet eensquote:
Arno.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
Begint al weer goed, moet iemand uit de kast komen.
Willem Vissers. Met zijn achterlijke hoofd.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 man op hem zou vallen
Kun je je wel voorstellen dat een vrouw op hem zou vallen?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
In China staan hele drommen vrouwen voor hem klaar.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je hem niet hitsig?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ook niet eigenlijkquote:Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kun je je wel voorstellen dat een vrouw op hem zou vallen?
Ik vind zijn accent ergerquote:Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Willem Vissers. Met zijn achterlijke hoofd.
Filmgeeks die hem verwarren met de tinnen man.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:58 schreef OProg het volgende:
[..]
In China staan hele drommen vrouwen voor hem klaar.
Onno.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |