Dan heeft ze ook geen horecamentaliteit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:53 schreef Teubster het volgende:
Ziet er leuk uit, maar zou ze niet na 2 dagen huilend vertrekken omdat haar nagels gebroken zijn?
Klopt, maar de kwaliteit van de Talpa-persfoto's kennende zal ze er in het echt nog wel leuker uitzien.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit nee, al is het lastig oordelen op 1 foto.
quote:Da Familia bestaat sinds 15 aug 2009 en is 6 dagen in de week open, zondag gesloten m.u.v. koopzondag. Alle leden van het gezin werken mee, Papa Walter (capo di tuti capo),di Mama Monique, Tante Mariska en Oom Koen, zoon Sander staat bij di papa in de keuken en leert de kneepjes van het pasta draaien en rissotto koken, dochter Charlotte zingt en entertaint. Di Mama en di Tante zijn verantwoordelijk voor de huiselijke en familiare bediening. Als je bij Da Familia binnenkomt is het alsof je thuiskomt en aan de familie tafel gaat zitten. (bron)
Als ik zulke muizen op zolder had schoot ik de kat dood.quote:
Dat geloof ik dus niet. Het is meer haar onzekerheid maskeren achter een grote bek. En haar relatie tot pappie komt me nogal ongezond voor.quote:
Mij aan Chantal uit BB 5quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:13 schreef .sfinx het volgende:
Die stem en haar gedrag doet me denken aan Roos van Oh Oh Cherso
Iensquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:41 schreef Gert het volgende:
Het familierestaurant: http://www.iens.nl/restaurant/30086/hilversum-da-familia
Niet zulke goede recensies trouwens..
Maar ze hebben wel gelijk, ik zag op het bord (tijdens de reguliere uitzending) in het restaurant 7,50 voor een broodje tonijnquote:
Tonijn is schier onbetaalbaar tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:32 schreef Parlay het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel gelijk, ik zag op het bord (tijdens de reguliere uitzending) in het restaurant 7,50 voor een broodje tonijn
Een goed restaurant staat daar na 15 recensies geen mager zesje.quote:
Mwah, de slechte beoordelingen zijn meestal wel betrouwbaar, maar in z'n algemeenheid neem ik dit soort recensie-sites doorgaans met een flinke korrel zout.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Een goed restaurant staat daar na 15 recensies geen mager zesje.
Maar het was slechts side-info, omdat die toko in haar filmpje zat. Charlotte zelf kan er waarschijnlijk niet veel aan doen dat bezoekers niet onder de indruk zijn van het gebodene.
Je moet de recensies een beetje leren lezen, en eruit pikken waar je wat aan hebt. Vind het een nuttige informatiebron. En wat je zegt: een 9 kan nog weleens geflatteerd zijn, maar een toko die rond de 6 zit na een flinke handvol recensies, da's echt geen top tent.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah, de slechte beoordelingen zijn meestal wel betrouwbaar, maar in z'n algemeenheid neem ik dit soort recensie-sites doorgaans met een flinke korrel zout.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:32 schreef danilel het volgende:
[..]
weet ff niet hoe ik m correct moet plaatsen
http://gyazo.com/82f1611c6ab8349be5e0c3a6f3defe37
Hier wil ze een koekje..quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 02:11 schreef Idisrom het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 19 januari 2014 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende in COS 296, blad 3:
Ondertussen weer verdachte bewegingen bij Charlotte...
Ze heeft inderdaad een leuk snoetje en supermooi haar! Een paar kilootjes eraf zou haar nog beter staan, maar als ze inderdaad een jaartje blijft, gaat dat vanzelf wel.quote:
Dacht dat ik een zwerfkat zag op de eerste foto links.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:12 schreef tjaka het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:21 schreef PoezeligDing het volgende:
'Kankercamera's' 'Deze is voor Emiel voor in zijn kankerreet'
Topwijffie hoor.
"Ik hoop dat 'ie dood gaat op zijn moeders verjaardag'
https://twitter.com/Kinkel_Kidquote:MC Kinkel Kid
@Kinkel_Kid
BADKAMER RAPPER,, BAT FAK DAT SHIT,, KEUKENBOYSBITCH TILL I DIE,, JE MOEDER IS LELIJK
ik eauk!quote:
quote:
Kilootjes eraf ? Persoonlijk vind ik dat ze een perfect figuur heeft. Ik snap echt het gedoe over haar gewicht niet. Maar ik vind de cos allang niet meer representatief voor FOK!, veel nieuwe mensen die alleen maar lopen te kut zeiken. Vroeger in dgk of bb zeikten we ook maar niet op het niveau van nu. Af en toe zeiken op iemand is leuk maar het enigste wat ik lees is pure haat tegen iedereen. In mijn ogen is dit een reflectie van de persoon zelf.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad een leuk snoetje en supermooi haar! Een paar kilootjes eraf zou haar nog beter staan, maar als ze inderdaad een jaartje blijft, gaat dat vanzelf wel.
Haha, of juist niet ;-) Maar, veel plezier ermee!quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:35 schreef Speedball het volgende:
[..]
ik eauk!
[..]
[..]
Kilootjes eraf ? Persoonlijk vind ik dat ze een perfect figuur heeft. Ik snap echt het gedoe over haar gewicht niet. Maar ik vind de cos allang niet meer representatief voor FOK!, veel nieuwe mensen die alleen maar lopen te kut zeiken. Vroeger in dgk of bb zeikten we ook maar niet op het niveau van nu. Af en toe zeiken op iemand is leuk maar het enigste wat ik lees is pure haat tegen iedereen. In mijn ogen is dit een reflectie van de persoon zelf.
Lotte is geweaun een mooie dame moet een goede tet partij! de meeste chronische zeikstralen hier hebben waarschijnlijk thuis op de bank een vetbult met pukkels zitten en in de spiegel een minderwaardigheidscomplex.
Snap ook wel dat niet iedereen een zeug op de bank heeft. maar het gaat mij erom dat mensen hier oordelen op een manier wat gewoon niet gezond isquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:42 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Haha, of juist niet ;-) Maar, veel plezier ermee!
Ik vind het echt 3x niets...
Daar geef ik je wel gelijk in. Het is idd erg makkelijk om 'hard' te oordelen op het internet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:45 schreef Speedball het volgende:
[..]
Snap ook wel dat niet iedereen een zeug op de bank heeft. maar het gaat mij erom dat mensen hier oordelen op een manier wat gewoon niet gezond is
yup klopt maar, hier hitst men elkaar soms zo op dat ze de waarheid niet meer zienquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:30 schreef glasshole het volgende:
Charlotte is helemaal top, spontaan, puur en altijd grappig.
@ Speedball: twitter is toch ook een open riool waar mensen hun gal spuwen?
Op FOK! overdrijft men graag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef Speedball het volgende:
[..]
yup klopt maar, hier hitst men elkaar soms zo op dat ze de waarheid niet meer zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door DaniqueV op 05-03-2014 22:32:11 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Oké, ik was al aan het zoeken op allerlei foto's een hele tijd, zou bijna zweren dat het Charlotte wasquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Nope, dat is Agnieszka Czerwińska
http://agaczerwinska.com/?page_id=7
Ze lijken ook wel op elkaar, ik had ook gegoogled en kwam op dat model uit, maar zeker weten doe ik het niet meerquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:12 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Oké, ik was al aan het zoeken op allerlei foto's een hele tijd, zou bijna zweren dat het Charlotte was
Ja ik dacht het ook snel te kunnen vinden op steekwoorden maar is nog niet makkelijk hahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze lijken ook wel op elkaar, ik had ook gegoogled en kwam op dat model uit, maar zeker weten doe ik het niet meer![]()
Ik kan het nu niet meer terug vindenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik dacht het ook snel te kunnen vinden op steekwoorden maar is nog niet makkelijk haha
Ik was ook al een naam tegen gekomen met Ewa Z. maar of zij het is op de foto?
Vandaar dat ik hem hier toch maar neer deed zetten omdat ik verder niet echt wat kon vinden erover
Ik heb hem voor de zekerheid ook maar even in een spoiler nu gezet. Ik zat ook de wenkbrouwen en oren te vergelijken, soms lijkt het dat Charlotte een iets rechtere wenkbrouw heeft maar zag ook al een cap en dan zat er meer een ronding in. Lastig oordelen hoor haha.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kan het nu niet meer terug vinden![]()
En die Ewa kwam ook bij mij voorbij![]()
Maar zo te zien heeft Lot iets andere wenkbrouwen en neus
Ja, ik weet het ook niet meerquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik heb hem voor de zekerheid ook maar even in een spoiler nu gezet. Ik zat ook de wenkbrouwen en oren te vergelijken, soms lijkt het dat Charlotte een iets rechtere wenkbrouw heeft maar zag ook al een cap en dan zat er meer een ronding in. Lastig oordelen hoor haha.
Ik zag straks die foto en mijn eerste indruk was, huh dat is Charlotte? ook omdat ze wat zwaarder is geweest en daarna wat is afgevallen. lastig oordelen hé? haha
Ja daarom bij mij ook die twijfel maar soms kan je je vergissen in iemandquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet meer![]()
Lijkt me eigenlijk niks voor preutse Lotte, wat zal papa wel niet denken?
Oké als er meer denken dat ze het niet is, is het misschien ook beter om de foto te verwijderen?quote:
Hormonalisch.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:19 schreef Urb het volgende:
Lot wil effe snel seks maar mag niet van dr ouders "Ik ben gewoon een jonge hormonalisch meisje"
idd je zou je beter af vragen kan de buitenwereld dree an ?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:59 schreef Draailamp het volgende:
Jeetje wat is die Lotte dom.
Nu dat verhaal over Andrea erin willen laten omdat ze de buitenwereld niet aan kan
Dat geweten is er vast wel, ergens. Ze maakt er alleen niet vaak gebruik van. Ze roddelt liever, zeikt mensen liever achter hun rug om af.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:51 schreef eigendeegcookie het volgende:
Nee hoor, zo dom is ze niet.
Ze is VEEL te spontaan, dwz praten praten praten, even denken, onee, verkeerd gepraat..praat praat..
is natuurlijk wel een domme gewoonte, dat wel.
Maja, waar willen we dan naar kijken?
Naar een dame die veel nadenkt?
En ik vind haar ook helemaal niet lelijk dik,
als je X kilo bent aangekomen ben niet automatisch veel te dik.
Ik vind haar een knappe verschijning.
En een lief kind, met een geweten.
Ik zou het heel erg vinden als jullie haar eruit zouden stemmen.
quote:Op zondag 23 maart 2014 11:01 schreef sfynx het volgende:
Ondertussen ontwikkeling in de COS:
(Mogelijk niet de goede plek hier, dus als iemand het op de juiste plek zou willen zetten...)
De volgende rel zit er aan te komen; het familiebedrijf van Charlotte is deze week failliet verklaard.
Ernstig benieuwd wat Lot doet zodra ze dat te horen krijgt...
Zou je denken ja want ze eet toch al 3 maanden niet meer thuis.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:56 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat zelfs Lot met haar enorme grote muil hier niets aan kan doen.
Geen vliegtuigjes meer voor pappa's lieve prinsesje?
Grappig wist ik niet! Klopt wel inderdaad zie het bordquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:38 schreef Miek37 het volgende:
In die brief zal dan gestaan hebben dat ze de staatsloterij hebben gewonnen, dat schijnt daar onder de horeca ondernemers voor faillissement te staan en hangt nu ook op de deur vd failliette toko las ik net, ik heb alleen niet het idee dat dat code woord echt doorgedrongen is tot Lot.
iddquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:46 schreef FooRancid het volgende:
Ik vind Lot een leuke lieve meid, ze word erg onderschat ze heeft echt door hoe iemand inelkaar steekt, ze mist alleen levenservaring logisch ze is nog maar 22.
Af en toe wat wispelturig, gemakzuchtig en een probleemetertje maar we mankeren allemaal wat, ik vind haar een topmeid!!!!!!
Ga je lekkerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:26 schreef geIly het volgende:
Charlotte maakt mijn leven weer mooi. Ik hou van haar.
Laat maar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef geIly het volgende:
[..]
Ik drink soms mag dat? Of heb je daar ook commentaar op
Jij drinkt, zij (vr)eet, ik zeg, een prima combi!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef geIly het volgende:
[..]
Ik drink soms mag dat? Of heb je daar ook commentaar op
Ik heb zo'n idee dat ze nog moet beginnen met haar plannen of mis ik iets?quote:Op zondag 22 december 2013 23:20 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Haar doel in Utopia is om er een restaurantje te starten. Ze wil klein beginnen en er dan een gezellige familieplek van maken.
De samenleving van nu vindt ze teveel regels hebben. Toch wil Charlotte graag wat regels invoeren. Ze gaat werkschema's maken om de tijd in Utopia in te delen. Iedereen moet meedoen en op dezelfde tijd opstaan.
Moiquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:36 schreef Ygritte het volgende:
Lot in bad Januari (cap van Flow3r)
Lot doet helemaal geen dansjes meer in Mei; (Cap van?)
[ afbeelding ]
Ze is inderdaad een beetje 'bol' geworden. Rookt ze nog regelmatig een peukje of niet? Want daar zal het namelijk ook al kunnen liggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:20 schreef johnnyvang het volgende:
Valt nog mee.
Ze is in 4,5 maand tussen de 50 en 100kg aan gekomen, en zelf vind ze van niet.
Althans niet als je ziet wat ze dagelijks naar binnen schuift
Ze stopt regelmatig met haar peukje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:49 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ze is inderdaad een beetje 'bol' geworden. Rookt ze nog regelmatig een peukje of niet? Want daar zal het namelijk ook al kunnen liggen.
De walrus (Odobenus rosmarus) is een robbensoort. Een opvallend kenmerk zijn de borstelachtige snorharen die van de bovenlip naar beneden hangen. De kop van de walrus is vrij klein, zeker in verhouding tot het lichaam. Walrussen eten tot vijfenveertig kilogram aan voedsel per dag en de vrouwtjes (koeien) wegen gemiddeld 850 kg. De paring gebeurt waarschijnlijk in het water. De walrus kent een verlengde draagtijd, 14 tot 16 maanden na de paring wordt een jong geboren.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:08 schreef DaniqueV het volgende:
Met dank aan lwmeffix![]()
[ afbeelding ] Op zondag 18 mei 2014 18:56 schreef lwmeffix het volgende:
Dikke walrus dans
ze berekenend!quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef Bosvleermuis het volgende:
Whahahaha .... verkapte verleidingspoging van Lot ?
Zo naïef - zogenaamd - dat wicht.
Anderzijds .... moet kunnen !!![]()
Ze kan toch ook positiekleding bestellen? kan ze nog 12 maatjes groeienquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:25 schreef GoWithIt het volgende:
Als Charlotte nou wat minder had zitten vreten de afgelopen 5 maanden, paste ze nu gewone kleren en hoeft ze niet steeds nieuwe te kopen. Kon ze ook eens wat wisselen met de andere meiden. Nu is ze zo vet geworden dat ze steeds om nieuwe kleding zit te zeiken
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze kan toch ook positiekleding bestellen? kan ze nog 12 maatjes groeien
Op deze foto lijkt ze 1m20? Er is iets heel geks aan de handquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:50 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die foto is uitgerekt
Ik heb de 'stretch' uit de foto gehaald
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:49 schreef Mubassie het volgende:
Ik meen het hier al te komen vragen![]()
Ligt het aan mij, of is Charlotte nu zo vet geworden...
quote:Op zondag 28 december 2014 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Soms zijn ze hilarisch, die Google Adds
[ afbeelding ]
Daar is op zijn zachtst gezegd weinig van terecht gekomen.quote:Op zondag 22 december 2013 23:20 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Charlotte (21)
Serveerster
charlotte is een dochter van een restaurantfamilie. Ze is een feestbeest, werkt hard in het bedrij van haar ouders en is tot in de late uurtjes te vinden in de horeca als klant.
Ze is sexy, charmant en windt mannen graag om haar vingers. Ze is een sociaal dier en houdt van gezelligheid: Een vrolijke spring-in-het-veld die geen blad voor de mond neemt.
Haar doel in Utopia is om er een restaurantje te starten. Ze wil klein beginnen en er dan een gezellige familieplek van maken.
De samenleving van nu vindt ze teveel regels hebben. Toch wil Charlotte graag wat regels invoeren. Ze gaat werkschema's maken om de tijd in Utopia in te delen. Iedereen moet meedoen en op dezelfde tijd opstaan.
Ze kan kleding naaien en koken en heeft door haar horeca-ervaring veel mensenkennis.
Bron: Talpa
sodeknetters... ik houd van kinky en ik houd van 'stevig'... maaruh... op de een of andere manier komt dat hier totaal niet samen!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |