Ze heeft nergens zin in, staat niet open voor kritiek en heeft vreselijke stopwoorden- en zinnen:quote:"Ik begrijp jou zooooo goed!!"
quote:"Ja, ik ben daar gewoon eerlijk in..."
één avondje ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 08:31 schreef Speedball het volgende:
Ik mag haar wel, ze voegt veel toe aan het programma. Ze durft wat te zeggen en is meestal oprecht en eerlijk. Volgens mij is het iemand waarmee je helemaal in een deuk ligt tijdens een avondje stappen
Ik moet er ook om lachen, ik mag haar wel hoe ze zo isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen. Billy is wel grappig.
Hier nog eentje
Ohh laat haar dat niet te zien zijn dan springt ze vanaf het badquote:Op zondag 26 januari 2014 20:22 schreef Rica het volgende:
Voor wie Dishonered heeft gespeeld.
[ afbeelding ]
Granny Rags
Ze heeft nu net een brief van Bram, en huilt , ze heeft nog niets over de inhoud verteld.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet iemand hoe met met Billy en Bram nu zit? Ik hoor er niets meer over.
Ik mag haar welquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef glasshole het volgende:
Wat een dom en irritant mens.
Ritalin, het zou verboden moeten worden!
dit hele stuk heb ik gemist en hoorde laatst iets over liefdesverdriet? is haar relatie over door haar gesmak met Paul?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze heeft nu net een brief van Bram, en huilt , ze heeft nog niets over de inhoud verteld.
De brief die Billy kreeg stond in dat er niets was veranderd aan wat zij over de 'relatie' had gezegd. Billy vond dat een 'relatie' niet werkt als je een jaar niet bijelkaar bent en dan beter wat vrij kon wezen. En er was niet echt sprake van een verkering ( want als je echt gek bent op elkaar dan kom je toch weer bij elkaar terug)quote:Op maandag 17 februari 2014 13:09 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
dit hele stuk heb ik gemist en hoorde laatst iets over liefdesverdriet? is haar relatie over door haar gesmak met Paul?
Eensquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:38 schreef Speedball het volgende:
billy is cewl, ik vind haar een soort losgeslagen projectiel die wel in is voor een geintje. Van de dames in utopia vind ik haar de meeste persoonlijkheid hebben.
vind haar niet onbetrouwbaar naïef wel, en goor ach in die loods daar zou ik er ook niet al te charmant bijlopen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf haar goor/vies/onverzorgd vinden... En haar onbetrouwbare gedrag is echt
Hier heb je een Billy hondquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:51 schreef Janeriksen het volgende:
Ik zoek het filmpje met die hond die zo op billy lijkt, kijk ik verkeerd in haar topic? vond dat wel een grappige om te laten zien aan wat tv uitzending kijkende mensen. Dank alvast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:58 schreef Dotteke het volgende:
Utopia's Billy niet zwanger
van onze redactie
De eerste liefdesbaby van Utopia laat vooralsnog op zich wachten; bewoonster Billy is niet in verwachting.
Billy is ongesteld geworden en hoeft de zwangerschapstest die Ruud voor haar heeft gekocht, niet te doen. De trouwe kijkers achter website Utopiagekte hebben gezien hoe Ruud vrijdag onder de douche "door de rode zee" voer.
Billy, die zichzelf levenskunstenaar noemt, en de telefoonverkoper hebben in Utopia meerdere keren de lakens gedeeld. Eerder deze week bestelde Ruud van zijn zakgeld een zwangerschapstest omdat hij zich zorgen maakte. "Over drie weken moet je stoppen met de pil. Word je niet ongesteld dan moet je deze gebruiken."
http://www.telegraaf.nl/p(...)_niet_zwanger__.html
Die is niet anders dan ongesteld volgens mij.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:31 schreef itsme het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG!![]()
nee. was ze alweer ongesteld? maar hoe kon ze dan eventueel zwanger zijn? (Die vrouw lijkt altijd wel ongesteld te zijn en hoe ze dat beschrijvenNou Billy. hoop dat je mamma trots op je is.
![]()
Dronkengeilquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:46 schreef Draailamp het volgende:
Vannacht weer tot seks uitgelopen zag ik.
Is dat nu mediageil of echt geil?
ik vraag me af wat de mensen die hier 24/7 zitten te streamen voor werk doen, billy zit tenminste nog in een tv programma.quote:Op donderdag 3 april 2014 08:35 schreef _The_General_ het volgende:
Billy is het type mens dat niets doen tot een kunst heeft verheven. Ze kan niets, wilt niets, dus maakt daar haar beroep van!
Best knap eigenlijk. Hoeveel overheidssubsidie zal ze op die manier al verbrast hebben?
Ik heb het even nagezochtquote:Op zondag 27 april 2014 02:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zei Huub.
Maar ik geloof niet dat je dat Gooische in de geografische zin moet lezen.
quote:Op zondag 27 april 2014 05:44 schreef Rica het volgende:
Een van de meest geweldige caps die anders wegraakt in het Cos geweld.
Van Hunter.
Koningsdag om ongeveer 20 voor 10 in de ochtend.
[ afbeelding ]
Laat het feest maar losbarsten...
Nog niet misschien !!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 08:31 schreef Speedball het volgende:
Ik mag haar wel, ze voegt veel toe aan het programma. Ze durft wat te zeggen en is meestal oprecht en eerlijk. Volgens mij is het iemand waarmee je helemaal in een deuk ligt tijdens een avondje stappen
omg!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:11 schreef DaniqueV het volgende:
OMGNiets geen photobewerking maar een momentopname op de streams gemaakt door Gekke poes
Er is toch ook helemaal niets vrouwelijks aan deze persoonwat ziet zij eruit
Dit moest ook in haar topic komen te staan hoor! Met dank aan GekkePoes
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |