Wanneer was jij lief dan?? Graag de datum en tijdstip erbij, anders kan ik het niet terug vinden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en ik weet wel beter! lief zijn, x
Gut, Billy heeft echt een gevoelige snaar bij jou geraakt hè?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind Billy een held omdat ze iedere dag keihard de confrontatie met zichzelf aangaat, net zoals de andere inwoners. En dat vind ik oneindig veel stoerder dan anoniem op een forum mensen negatief te benaderen! Slaap lekker stelletje idioten, en bedankt voor de discussies!
nee, ik weet meer van real life soaps dan jij, dat moet zelfs jij erkennen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je weet niks, dat blijkt wel. Hup idioot, je nest in.
nee, daarom vind ik het juist zo moedig!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En je wordt daartoe gedwongen?
Jij bent echt een jaloers kreng somsquote:
Sneu...........quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, daarom vind ik het juist zo moedig!
Ja op die manier snap ik je wel. Alleen zou je normaal verwachten dat iemand iets leert wanneer ze ergens mee geconfronteerd worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee hoor, maar ruim 100 plus dagen in zo'n snelkookpan, is erg confronterend en geestelijk behoorlijk zwaar.
Moeten wij nu applaudiseren? Of worshippen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik ben 8 jaar verder, vader geworden, en eindredacteur van dit verhaaltje. Jij snapt niet dat er een verschil tussen 24 jarige kooi Huub is en mijn persoon tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet zo sneu als op een forum rondhangen
ik heb de leukste dochter ter wereld, en de liefste ex vrouw ever!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:02 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Moeten wij nu applaudiseren? Of worshippen??
Vertel dan eens wat leuks over je dochter!
Dat vind ik nu eens een leuke post!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb de leukste dochter ter wereld, en de liefste ex vrouw ever!
No thanks, take care, fraudquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind Billy een held omdat ze iedere dag keihard de confrontatie met zichzelf aangaat, net zoals de andere inwoners. En dat vind ik oneindig veel stoerder dan anoniem op een forum mensen negatief te benaderen! Slaap lekker stelletje idioten, en bedankt voor de discussies!
dat jij het zo ver hebt geschopt,daar heb ik groot respect voor,serieus,maar zoals het nu draait,vind ik erg triest,waar zis die piloot en tandarts gebleven ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik ben 8 jaar verder, vader geworden, en eindredacteur van dit verhaaltje. Jij snapt niet dat er een verschil tussen 24 jarige kooi Huub is en mijn persoon tegenwoordig?
Sjongequote:Op vrijdag 25 april 2014 02:02 schreef Sanshine het volgende:
[..]
graag, easy on the applause, a lot of worshipping, en als je een lekker wijf bent, mag je ook nog wat anders komen doen!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:02 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Het ging over Billy en dat ze zou hockeyen in 't Gooi.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, ik weet meer van real life soaps dan jij, dat moet zelfs jij erkennen.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:04 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
dat jij het zo ver hebt geschopt,daar heb ik groot respect voor,serieus,maar zoals het nu draait,vind ik erg triest,waar is die piloot en tandarts gebleven ?
I like!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
graag, easy on the applause, a lot of worshipping, en als je een lekker wijf bent, mag je ook nog wat anders komen doen!
misschien zie je ze nog!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:04 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
dat jij het zo ver hebt geschopt,daar heb ik groot respect voor,serieus,maar zoals het nu draait,vind ik erg triest,waar zis die piloot en tandarts gebleven ?
Nu geloof wel allesquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:03 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Dat vind ik nu eens een leuke post!
vroeger was het een hockeymeisje, laatste jaren woont ze in een soort commune achtig ding, vrijstaat ding.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het ging over Billy en dat ze zou hockeyen in 't Gooi.en dat ze al schilderde voordat ze hieraan deelnam.
Rondjes met de koeien lopen, nieuw logo op de gevel, met zijn broer op de foto...quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Leeft Sjon Klaver eigenlijk nog? Ik zie de beste man niet meer. Sinds Robins plan om in de PB te gaan.
Je neemt je eerdere onzin dus terug. Heel fijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
vroeger was het een hockeymeisje, laatste jaren woont ze in een soort commune achtig ding, vrijstaat ding.
Helemaal mee eens. Je zou kunnen rouleren, en dan blijkt wel wie het beste is en wie de groep het liefst heeft. Een soort presidentschap met extra gewicht in de stemmingen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:40 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
En geen leiders, wat dus niet werkt. Het leiderschap is iets wat je in je hebt of niet, ik zie dat bij Emil bijv. maar ook bij Vanes. Dennis misschien. Dat geeft rust in een groep en ook weleens strijd maar dat is niet erg.
Bedoelde met Gooisch meer dat ze eerst een soort van "kakmeisje" was en nu veel alternatiever. Twee tegenpolen eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je neemt je eerdere onzin dus terug. Heel fijn.
Mijn TT was: "That's the sound of the man, working on the chain, gaaaaa-iyaaaang."quote:
De slet van Zwolle was een kakmeisje? Dag Huub, mooie dromen!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Bedoelde met Gooisch meer dat ze eerst een soort van "kakmeisje" was en nu veel alternatiever. Twee tegenpolen eigenlijk.
Bek houwe tegen onze Huub en niet van alles invullen, scumquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je neemt je eerdere onzin dus terug. Heel fijn.
Hij had een 3 gegooid.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:08 schreef aimbotguru het volgende:
huub,mag ik vragen,waarom die biochemicus er niet in is gekomen ?
omdat er niet genoeg op is gestemd, de twee potentiële inwoners met de meeste stemmen komen erin, de derde valt af.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:08 schreef aimbotguru het volgende:
Omdat SBS6 publiek zijn potentiële cultstatus niet begrepen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:08 schreef aimbotguru het volgende:
lolquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat SBS6 publiek zijn potentiële cultstatus niet begrepen.
ow why do I even bother.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De slet van Zwolle was een kakmeisje? Dag Huub, mooie dromen!
Maar niet over jou, lelijk peignoirquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De slet van Zwolle was een kakmeisje? Dag Huub, mooie dromen!
thx...ik had polletjes hier en op andere fora gezien,daar was hij ver uit de meest populaire kandidaat . . .quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
omdat er niet genoeg op is gestemd, de twee potentiële inwoners met de meeste stemmen komen erin, de derde valt af.
Kom op zeg, ze is nooit een kakmeisje geweest, evenmin een kunstenares. De wereld is al mooi genoeg zonder gefantaseerde franje.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb de leukste dochter ter wereld, en de liefste ex vrouw ever!
afgewezen door Billyquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarschijnlijk een zure ouwe pot, die een keer is afgewezen door Billy IRL
Billy is vele tegenpolen in één. Nog nooit zo'n veranderlijk persoon gezien als dit figuur.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Bedoelde met Gooisch meer dat ze eerst een soort van "kakmeisje" was en nu veel alternatiever. Twee tegenpolen eigenlijk.
dat bleek niet uit de stemmen, en het was zeker een mooie kandidaat geweest, al vonden wij dat natuurlijk van alle drie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:11 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
thx...ik had polletjes hier en op andere fora gezien,daar was hij ver uit de meest populaire kandidaat . . .
3 maal raden wat iedereen gaat roepen als we zoiets doen...quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:12 schreef aimbotguru het volgende:
ik hoop dat die biochemicus een wildcard krijgt . . .:)))
Je denkt ook echt nog dat ze aantrekkelijk is ook?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarschijnlijk een zure ouwe pot, die een keer is afgewezen door Billy IRL
Iedereen roept dan: RuuT terug!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
3 maal raden wat iedereen gaat roepen als we zoiets doen...
Happie! Happie! Happie!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
3 maal raden wat iedereen gaat roepen als we zoiets doen...
Even slikken en weer doorgaan! Het deed me weinig..quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:13 schreef Jibba het volgende:
[..]
Je denkt ook echt nog dat ze aantrekkelijk is ook?
Bovendien, Billy wijst niemand af.
Wat zongen ze in Zwolle ook alweer als Marjet de kroeg in kwam?
Oh ja!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Even slikken en weer doorgaan! Het deed me weinig..
quote:
Wat snap je nou nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:15 schreef Jibba het volgende:
Ook niet zo gek dat Billy van de week (gisteren ofzo) zo stellig beweerde dat ze het volste vertrouwen heeft in 'achter'. Huub vindt haar geweldig.
Dat is dan het enige in haar leven waar ze vertrouwen in heeft. Wat jammer nou dat ook dit programma een einde kent.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:15 schreef Jibba het volgende:
Ook niet zo gek dat Billy van de week (gisteren ofzo) zo stellig beweerde dat ze het volste vertrouwen heeft in 'achter'. Huub vindt haar geweldig.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:15 schreef Jibba het volgende:
Dat hoeft ook niet goddankquote:
Hij is daar altijdquote:
Ach, soms heeft ze ook het volste vertrouwen in Ruud en hun verkering hoor, of in Lot, of in wie dan ook daar. Maar da's morgen misschien weer anders maar hé, that's Billy!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is dan het enige in haar leven waar ze vertrouwen in heeft. Wat jammer nou dat ook dit programma een einde kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Vind je me nog wel leuk?'quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:18 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ach, soms heeft ze ook het volste vertrouwen in Ruud en hun verkering hoor, of in Lot, of in wie dan ook daar. Maar da's morgen misschien weer anders maar hé, that's Billy!!![]()
En dan gooi je de schuld maar net zo makkelijk op Huubquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:18 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ach, soms heeft ze ook het volste vertrouwen in Ruud en hun verkering hoor, of in Lot, of in wie dan ook daar. Maar da's morgen misschien weer anders maar hé, that's Billy!!![]()
Huub vindt iedereen geweldig in Utopia, hij heeft ze mee gecast!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:15 schreef Jibba het volgende:
Lekker makkelijk! Net zoals jij iedere COS'er aanvalt!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan gooi je de schuld maar net zo makkelijk op Huub
Leuk toch, ik vind Billy grappig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:18 schreef Jibba het volgende:
[..]
Huub ging slapen, geef dat even aan Huub door.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub vindt iedereen geweldig in Utopia, hij heeft ze mee gecast!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:18 schreef Punkman het volgende:
Gio komt er echt niet meer uit he ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom is eigenlijk die ene waar Isa op het laatste moment voor gekomen is er niet mee door gegaan ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
om jou te zieken blijf ik!quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Huub ging slapen, geef dat even aan Huub door.
Dat maak jij er van. Kortzichtig zijn is een kunst hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:20 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Lekker makkelijk! Net zoals jij iedere COS'er aanvalt!
die persoon kreeg het thuis niet rond.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarom is eigenlijk die ene waar Isa op het laatste moment voor gekomen is er niet mee door gegaan ?
Hoeveel Elite punten heb je?quote:
Dat je Andrea hebt gecast vond ik een meesterzet,chapeauquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik heb haar al in de DM gehad.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:21 schreef Joezi het volgende:
Ik hoorde dat Andrea een fok account heeft aangemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |