SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
wats met jouquote:Op zondag 22 december 2013 22:59 schreef G.R.S. het volgende:
Liever geen reddit johStraks ben ik om 04:00 nog bezig
Haha, is ze er toch opgegaan.quote:
spoiler that shit, moslimquote:Op zondag 22 december 2013 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, is ze er toch opgegaan.
Thanks voor 't herinneren though; ik had een plaatje uit die thread naar mijn mail gestuurd zodat ik hem kon posten, maar was het vergeten.
Hierbij.
inb4: THEXFR eist een spoiler.
goed gedaan, manquote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
bijlmer he, mes krijg je erbijquote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
American Spareribs Lijn. Bezorgd vast ook wel bij jou. Sowieso de beste ribs tot nu toe.quote:
Ben jij ook aan het kijken? Ik vind die ginger chick echt niet lekker man, beetje jammer.quote:Op maandag 23 december 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die vader van Don Jon.
[..]
American Spareribs Lijn. Bezorgd vast ook wel bij jou. Sowieso de beste ribs tot nu toe.
Ja brah. Ik zit nu op 20 min.quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben jij ook aan het kijken? Ik vind die ginger chick echt niet lekker man, beetje jammer.
net afgekeken, einde is wel minder maar /carequote:
Das wel een pover maaltje yuri.quote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
had je er 3 besteld?quote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
Hardop gelachen om die mammoth pic, but whyquote:Op maandag 23 december 2013 07:38 schreef RaymondK het volgende:
lol
[..]
had je er 3 besteld?
![]()
ziet er goed uit bro. Alleen geen vegies, zitten geen vegies bij....![]()
![]()
Wat een mongolen trouwens afgelopen zondag.
Was koopzondag uiteraard in Leidsenhage (winkelcentrum bij me voor de deur) en ik had gepland om ff de mac te plunderen na het trainen.
Om 12:00 stond de rij buiten![]()
![]()
laat dan maar zitten...
extra mammothshakkie gedaan en nog een extra gedaan![]()
[ afbeelding ]
AFgeladen winkelcentrum. Alle wegen rondom vast lol. Dom kutvolk wat nu nog z'n spullen niet in huis heeft en dan op zulke tijden even kerstinkopen gaan doen![]()
![]()
Nice bruh. Zodra ik in Amsterdam wonen word ik daar vaste klantquote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
but why?quote:Op maandag 23 december 2013 08:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hardop gelachen om die mammoth pic, but why
Deze loonslaaf heeft 2 weken vakantiequote:Op maandag 23 december 2013 10:04 schreef Champy het volgende:
Alle loonslaven weer aanwezig deze ochtend
Lekker bezig hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 12:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Deze loonslaaf heeft 2 weken vakantie
Haha, nee is gewoon een portie van 2 ribracks. Vorige keer had ik twee porties; 1 bbq en 1 sweet & chilli, maar dat was net iets teveel.quote:Op maandag 23 december 2013 07:38 schreef RaymondK het volgende:
lol
[..]
had je er 3 besteld?
![]()
ziet er goed uit bro. Alleen geen vegies, zitten geen vegies bij....![]()
![]()
Wat een mongolen trouwens afgelopen zondag.
Was koopzondag uiteraard in Leidsenhage (winkelcentrum bij me voor de deur) en ik had gepland om ff de mac te plunderen na het trainen.
Om 12:00 stond de rij buiten![]()
![]()
laat dan maar zitten...
extra mammothshakkie gedaan en nog een extra gedaan![]()
[ afbeelding ]
AFgeladen winkelcentrum. Alle wegen rondom vast lol. Dom kutvolk wat nu nog z'n spullen niet in huis heeft en dan op zulke tijden even kerstinkopen gaan doen![]()
![]()
Wanneer?quote:Op maandag 23 december 2013 08:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice bruh. Zodra ik in Amsterdam wonen word ik daar vaste klant
Zeer spoedig bruh.quote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, nee is gewoon een portie van 2 ribracks. Vorige keer had ik twee porties; 1 bbq en 1 sweet & chilli, maar dat was net iets teveel.
[..]
Wanneer?
Zaantje chillende met NINO.quote:
Baas. Reageer je op kamers via Studentenwoningweb?quote:
Ik ga morgen voorzichtig aan wat proberen te doen, brb helse spierpijn van 50 kg squats tijdens de kerst.quote:Op maandag 23 december 2013 12:45 schreef Champy het volgende:
[..]
Lekker bezig hoor.
Mag je ondertussen alweer liften?
[ [url=https://ci6.googleusercontent.com/proxy/Hk6qszlFoNDFPOLVaG6e52Ip-1hB_5DB77Uh4fQYta8t0zrdkvuwkdKCw8JcPGFhO_jER3IV4sPw_SpqCbvYejHw66Vf9uDw8kGRofv2u6HZcJeDtNzIDEIBTpi6NiVlGqZ3x1bbiAutBKIfMHFRECQgLuU79Bqg6YVmeQyqEZf2WQ=s0-d-e1-ft#http://vicinity.picsrv.ne(...)3x384.jpg]afbeelding[/url] ]
!!
Zaantje represent allusquote:Op maandag 23 december 2013 14:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zaantje chillende met NINO.
[..]
Baas. Reageer je op kamers via Studentenwoningweb?
Super nice! Gaan je ouders verhuizen of ga je samenwonen?quote:Op maandag 23 december 2013 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zaantje represent allus
Geen kamer man, woning
Ben met JB aan het zoeken ja. Wel nice man, kan niet wachtenquote:Op maandag 23 december 2013 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Super nice! Gaan je ouders verhuizen of ga je samenwonen?
Oooooooh.quote:Op maandag 23 december 2013 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben met JB aan het zoeken ja. Wel nice man, kan niet wachten
2 weken vakantie hoorquote:Op maandag 23 december 2013 10:04 schreef Champy het volgende:
Alle loonslaven weer aanwezig deze ochtend
Er wordt niet gesmusht op mijn bank tho, Sap. We droppen jou wel bij de Bloedstraat.quote:Op maandag 23 december 2013 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad. En als we toch in Amsterdam zijn laten we Dima ontknapen door een 9.5/10 oost europese chick op de wallen.
Oh en met zn allen liften in USC natuurlijk
Kopen kan goedkoper zijn dan huren, zeker nu de prijzen zo laag zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe kan je hemelsnaam nou woning kopen als student zijnde
waarom amsterdam?
Retard zie je niet dat het een totaal andere acteur isquote:Op maandag 23 december 2013 15:56 schreef Drinky het volgende:
wtf is er met spartacus gebeurt in seizoen 2? gestopt met cell tech?
Super ottermode wtf.
Moet je wel een hypotheek los kunnen krijgen voor iets groter dan een bezemkast.quote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kopen kan goedkoper zijn dan huren, zeker nu de prijzen zo laag zijn.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:58 schreef Beach het volgende:
Je realiseert je dat Andy Whitfield stierf aan kanker en zijn rol werd overgenomen?
blijkbaar niet hèquote:Op maandag 23 december 2013 16:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Retard zie je niet dat het een totaal andere acteur is
hoe zit het met die Naevia dan, zij is er ook lelijker op geworden.quote:
Van de 5 talen die ik beheers spreek ik er 2,5 niet eens fatsoenlijk, laat staan dat ik er nog 2 bij ga leren.quote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Klokov het volgende:
Ik kijk die barrel allemaal niet.
Ben een 7e taal aan het leren op http://www.memrise.com/
Nu de stad in gaan.. met de auto...quote:Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef Montelly het volgende:
WAT EEN GRAFDRUKTE IN STAD![]()
![]()
![]()
![]()
drama met parkeren overal, ook die verkeersregelaars, wat een mongolen.
![]()
![]()
Klopt. Alleen als student zonder vast contract ga je niet snel een hypotheek krijgen..quote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kopen kan goedkoper zijn dan huren, zeker nu de prijzen zo laag zijn.
Dan klapt hij die bitch.quote:Op maandag 23 december 2013 14:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zaantje chillende met NINO.
[..]
Baas. Reageer je op kamers via Studentenwoningweb?
Jij kent die hele Kaolo Nino nieteensquote:Op maandag 23 december 2013 17:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan klapt hij die bitch.
Jeweettog.
Wat praat jij nou? Ging mijn referentie aan je voorbij?quote:Op maandag 23 december 2013 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij kent die hele Kaolo Nino nieteens
sic kunt of peace, prosperity and christmas gainsquote:Op maandag 23 december 2013 18:46 schreef Ethanolic het volgende:
Even een dikke full-body zetten voor Kerst
Komende 3 dagen zal ik +- 7.36 kg aankomen.
Geld hebben?quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe kan je hemelsnaam nou woning kopen als student zijnde
waarom amsterdam?
wel op fok...quote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand hier ooit een chick via FB geregeld? Ik kwam gisteren een leuk Bosnisch meisje tegen en wil haar aanspreken, alleen heb ik geen zin om haar toe te voegen als vriend. Je kan elkaar wel een bericht sturen, maar dat komt in de 'overige' map waar je geen melding van krijgt.
Zijn er opties?
Waarom heb je haar toen niet aangesproken?quote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand hier ooit een chick via FB geregeld? Ik kwam gisteren een leuk Bosnisch meisje tegen en wil haar aanspreken, alleen heb ik geen zin om haar toe te voegen als vriend. Je kan elkaar wel een bericht sturen, maar dat komt in de 'overige' map waar je geen melding van krijgt.
Zijn er opties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 23 december 2013 19:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom heb je haar toen niet aangesproken?Ik kwam haar op fb tegen, niet irl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is legit 9/10.If not now, then when.
Ik zou Weissman, Dima of Beach even vragen. Die doen als het goed is PUA.quote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kwam haar op fb tegen, niet irl.
Deze is legit 9/10.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trouwens, wanneer worden Awesome en VMS unbanned dan?
[..]
Nice, wie?
gewoon een chick,niet JB, bro-codequote:
Drinky vindt Pakistaanse dwergen sexi.quote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Drinky had toch iets met dwergen?
Hier is toch helemaal geen PUA voor nodig joh. Het aanspreken an sich is het punt niet. Ik wil haar gewoon niet als vriend toevoegen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zou Weissman, Dima of Beach even vragen. Die doen als het goed is PUA.
Jij leeft niet volgens de bro-code nu. Wees niet zo'n faggit en zeg.quote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
gewoon een chick,niet JB, bro-code
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
Ze woont gewoon hier in NL brah.quote:Op maandag 23 december 2013 19:51 schreef Klokov het volgende:
Srs: nooit geschoten is sowieso mis. Zeg dat je dr tegen kwam op Facebook en vindt dat ze er mooi uit ziet. Kijk of je kan meeten of Skypen om verderre stappen te zetten.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:51 schreef Klokov het volgende:
Heb je een gemeenschappelijke vriend?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee man. Ik opende laatst mijn overige inbox en daar stonden allemaal berichten van mensen waar ik nooit een melding van had gekregen. Ik weet vrijwel 100% dat je ze niet in je normale inbox ontvangt.quote:Op maandag 23 december 2013 19:52 schreef Klokov het volgende:
Volgens mij krijg je dan trouwens gewoon het bericht in je normale inbox, had ik laatst tenminste.If not now, then when.
Dit.quote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ziet er naar uit dat ik haar gewoon als vriend moet toevoegen.
Keek naar wie allemaal een foto hadden geliked en daar zag ik haar ineens.quote:Op maandag 23 december 2013 19:55 schreef Klokov het volgende:
Maar hoe kom je iemand tegen waarmee je geen gemeenschappelijke vrienden hebt
aww wat liefquote:Op maandag 23 december 2013 19:57 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Greetings from the food departement
quote:Op maandag 23 december 2013 19:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Uitgeprint als kerstkaart.
Zieke foto Ray!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol
Kreeg net die muts binnen, chest dagje ik denk ff lache.
Nou eten, en de uitlaat van mn brommert ontkolen met terpentine naar het schijnt ( blauwe vlam kaal hoofd)
Ik stuur wel een nieuw kaartje uit Beverwijk als het mis gaat lol
quote:Op maandag 23 december 2013 20:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]Lol, eet smakelijk en good luck!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lol
Kreeg net die muts binnen, chest dagje ik denk ff lache.
Nou eten, en de uitlaat van mn brommert ontkolen met terpentine naar het schijnt ( blauwe vlam kaal hoofd)
Ik stuur wel een nieuw kaartje uit Beverwijk als het mis gaat lolIf not now, then when.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:57 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit, ging dat zo easy.quote:Op maandag 23 december 2013 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri gwn die PM sturen 'hee sgatje wil je lkr likke'. Zo regelde ik JB ook.
Ja toch, gewoon genietenquote:Op maandag 23 december 2013 16:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nu de stad in gaan.. met de auto...
Oww my gawdquote:
Moet haast wel, ze is toch latina?quote:
zei iemand twrkn?quote:
Paas mij die honingdrop.quote:
Aaaawww, ondanks dat ik werkelijk niets met kerst heb, wil ik je alsnog fijne dagen wensenquote:Op maandag 23 december 2013 19:57 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
hommo.quote:
Ben je al in Nederland? Ik zou dan graag mijn hoofdtelefoon willen ophalen.quote:
Nee. 7 januari sukkolquote:Op maandag 23 december 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je al in Nederland? Ik zou dan graag mijn hoofdtelefoon willen ophalen.
Kijk hoe liev G.R.S. is tegen iemand andersquote:Op maandag 23 december 2013 20:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Aaaawww, ondanks dat ik werkelijk niets met kerst heb, wil ik je alsnog fijne dagen wensen
Muntdrop > Honingdropquote:
Allebei lekkerquote:Op maandag 23 december 2013 20:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Muntdrop > Honingdrop
All day err'day
Doe je niet aan eten ofzo?quote:Op maandag 23 december 2013 20:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Aaaawww, ondanks dat ik werkelijk niets met kerst heb, wil ik je alsnog fijne dagen wensen
Moest het overpriced online bestellenquote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel sick dat ze in de USA gewoon al die shizzle verkopen.
Als je voor keelpijn honingdrop nodig hebt zou ik een nieuwe vriend zoekenquote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Allebei lekkerHeb keelpijn dus honingdrop is lekker nu
quote:Op maandag 23 december 2013 20:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kijk hoe liev G.R.S. is tegen iemand andersen niet ik
.
HuuHuu.
Laatste tijd doe ik teveel aan etenquote:
Volgens mij ligt daar makkelijk zo'n 15.000 kcal op tafel. Allemaal binnen twee dagen op zeker.quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Moest het overpriced online bestellenwww.thedutchstore.com
Suggereer je nu dat IrCute te hard heeft moeten gaggen op de grote piem0l van haar vriend?quote:Op maandag 23 december 2013 20:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je voor keelpijn honingdrop nodig hebt zou ik een nieuwe vriend zoeken
Zolang je booty maar groeit toch?quote:Op maandag 23 december 2013 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Laatste tijd doe ik teveel aan eten
Ik suggereer het tegenovergestelde, dat hij haar keel niet goed genoeg smeertquote:Op maandag 23 december 2013 20:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat IrCute te hard heeft moeten gaggen op de grote piem0l van haar vriend?
Gaggen kan ook een keelmassage syn. Mss gaat dat wl helpe.quote:Op maandag 23 december 2013 20:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik suggereer het tegenovergestelde, dat hij haar keel niet goed genoeg smeert
quote:Op maandag 23 december 2013 20:25 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zolang je booty maar groeit toch?Al het vet gaat rechtstreeks naar mijn heupen johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha baas! Ik wens je vele gains in het nieuwe jaar makker!!quote:Op maandag 23 december 2013 19:57 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmmm yummy vertel meer.quote:Op maandag 23 december 2013 20:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Al het vet gaat rechtstreeks naar mijn heupen joh
quote:
quote:
sukkels ik haat julliequote:Op maandag 23 december 2013 20:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Moet haast wel, ze is toch latina?
Nicequote:Op maandag 23 december 2013 19:57 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Je wordt later typische "khadija"quote:Op maandag 23 december 2013 20:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Al het vet gaat rechtstreeks naar mijn heupen joh
Haha no way. Zo ver laat ik het nooit komenquote:Op maandag 23 december 2013 20:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je wordt later typische "khadija"
tnx boo <3quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 20:48 schreef Klokov het volgende:
Mijn vriendin is genetisch gezegendOp wat voor manier dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent toch al een broodje aan het bakken daarbinnen??
Dat het naar de goede plekken gaatquote:Op maandag 23 december 2013 20:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Op wat voor manier dan?
Je bent toch al een broodje aan het bakken daarbinnen??
quote:Op maandag 23 december 2013 20:48 schreef Klokov het volgende:
Mijn vriendin is genetisch gezegendHeeft ze een perfecte apple bottom+wijde heupen+smalle wespen taille+volle bos haar+tiddays+kleurtje+facial aesthetics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Geen kleurtjequote:Op maandag 23 december 2013 20:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heeft ze een perfecte apple bottom+wijde heupen+smalle wespen taille+volle bos haar+tiddays+kleurtje+facial aesthetics.
hey je beschrijft mij!quote:Op maandag 23 december 2013 20:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heeft ze een perfecte apple bottom+wijde heupen+smalle wespen taille+volle bos haar+tiddays+kleurtje+facial aesthetics.
Hou je tjik maar dan.quote:
Wist wel dat je me geyl blij probeerde maken met een dode mus.quote:Op maandag 23 december 2013 20:56 schreef JackieBrown het volgende:
oh wacht nvm als je dat haar bedoelt
enige dode vogels hier zitten op die chick d'r hoofd maynquote:Op maandag 23 december 2013 20:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wist wel dat je me geyl blij probeerde maken met een dode mus.
Ik was ook niet van plan haar weg te gevenquote:
Hater. Jij begrijpt niet dat haar haar woeste seks uitstraalt.quote:Op maandag 23 december 2013 20:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
enige dode vogels hier zitten op die chick d'r hoofd mayn
nice
Wat betekent khadija?quote:Op maandag 23 december 2013 20:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha no way. Zo ver laat ik het nooit komen
[..]
tnx boo <3
Soep van sap.quote:
Ongeveer maar ze is niet asian (sorry Beach)quote:
Ik zou alleen Yuri van de mensen die op dit moment post met een foto vertrouwenquote:
I see. Als jij zow ga worre ga ik niet meer trauweh met je. Jy moet wel gwn lkkr blyve bby.quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Khadija is een naam.
Montelly refereert naar de typische Marokkaanse huisvrouw met enorm brede heupen.
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op maandag 23 december 2013 21:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zou alleen Yuri van de mensen die op dit moment post met een foto vertrouwen
lol niet eens mij en/of GRS?quote:Op maandag 23 december 2013 21:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Appreciating the trust brah.quote:Op maandag 23 december 2013 21:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij shared sowieso alles met die manlet en GRS ken ik niet goed genoeg (voor zover dat gaat op FOK!quote:
Dit vermoed ik ook zeau sterk.quote:Op maandag 23 december 2013 21:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij shared sowieso alles met die manlet en GRS ken ik niet goed genoeg (voor zover dat gaat op FOK!)
Ik ben te vertrouwen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:19 schreef Klokov het volgende:
Laatst trouwens Four Lions gezien, wat een kutfilm. Ik heb de halve film niet meegekregen omdat ik constant in slaap viel
Antiklacht: Hotel Rwanda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thx qtiequote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Khadija is een naam.
Montelly refereert naar de typische Marokkaanse huisvrouw met enorm brede heupen.
[ afbeelding ]
Jij kan gewoon naar je webcambabes kijken vriendquote:
Ik heb allemaal naughty foto's in mn whatsapp folder van FOK!sters 0 gelekt.quote:Op maandag 23 december 2013 21:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij kan gewoon naar je webcambabes kijken vriend
Iedereen heeft de JB.rar, Fanta.rar en al die tig anderen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb allemaal naughty foto's in mn whatsapp folder van FOK!sters 0 gelekt.
Gewoon fok.rarquote:Op maandag 23 december 2013 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Iedereen heeft de JB.rar, Fanta.rar en al die tig anderen.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:23 schreef Sapstengel het volgende:
Zou die Marokkaanse chicks met brede heupen wel raken.
Voorbeeld:1e is fake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 heeft brede taille. Hoofd wel naice.
3 ook.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
hb wel face pic gezien in dr profiel pic van whatsapp maar had niet opgeslagenquote:
ik heb het over andere fokstersquote:Op maandag 23 december 2013 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Iedereen heeft de JB.rar, Fanta.rar en al die tig anderen.
Voorbeeld:Sap zet die zina.rar file es doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ja, hij staat tegenwoordig ook al online via Dropbox en wordt regelmatig geupdate.quote:
Voorbeeld:damn dit is toch gewoon niet prettig meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit zijn van die vrouwen die met hun bovenlichaam een beetje voorover geleund moeten lopen / zo'n waggelloopje hebben.
Je naam vandaag is wel H. Ater hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 21:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
damn dit is toch gewoon niet prettig meerdit zijn van die vrouwen die met hun bovenlichaam een beetje voorover geleund moeten lopen / zo'n waggelloopje hebben.
Ik haat niet eens, komop je ziet ze zelf toch ook wel lopen? Tasje hangend aan de elleboog en vooroverleunend als contragewicht voor al dat ass?quote:Op maandag 23 december 2013 21:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je naam vandaag is wel H. Ater hoor.
Voorbeeld:Ik moet echt weten waar zij jeans kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verpest mijn fappings nou niet.quote:Op maandag 23 december 2013 21:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik moet echt weten waar zij jeans kopen
Ik ook, kan ik daar gaan werkenquote:Op maandag 23 december 2013 21:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik moet echt weten waar zij jeans kopen
quote:Op maandag 23 december 2013 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook, kan ik daar gaan werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
omg!!Zo vroeg al een knie fetish.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op maandag 23 december 2013 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
omg!!goede squat formSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
drinken, clubben, blowen alles klokje, brengt je even helemaal weg van fokquote:Op maandag 23 december 2013 21:51 schreef Klokov het volgende:
Ik zou mezelf ook moeten laten bannen, productive life is waiting
blowenquote:Op maandag 23 december 2013 21:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
drinken, clubben, blowen alles klokje, brengt je even helemaal weg van fok
ja of lekker trippen op paddo'squote:
quote:Op maandag 23 december 2013 18:46 schreef Ethanolic het volgende:
Even een dikke full-body zetten voor Kerst
Komende 3 dagen zal ik +- 7.36 kg aankomen.
Mooi dit.quote:Op maandag 23 december 2013 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
Net wel echt een heerlijk sicke high volume, full-body, pre-xmas workout gedaan.
Helemaal klaar om duizenden ckals te verorberen de komende 3 dagen.
Ja broertje seriues 2 uur bezig gewees met kkhard pompequote:
same, net rug gedaan.quote:Op maandag 23 december 2013 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
Net wel echt een heerlijk sicke high volume, full-body, pre-xmas workout gedaan.
Helemaal klaar om duizenden ckals te verorberen de komende 3 dagen.
liever nu wil graag me kerscadeautjequote:Op maandag 23 december 2013 22:15 schreef Montelly het volgende:
zal in januari progressie pic posten
wejoo, pics or negquote:Op maandag 23 december 2013 22:15 schreef Montelly het volgende:
zal in januari progressie pic posten
ben nog insecurequote:Op maandag 23 december 2013 22:29 schreef Beach het volgende:
[..]
liever nu wil graag me kerscadeautje@:::@:::::
Hard verhaal wel.quote:Op maandag 23 december 2013 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja broertje seriues 2 uur bezig gewees met kkhard pompe
de eigenaar kwam naar me toe vroeg zit je aaan annabollen ofzo
ik zeg nee gek gwn kk hard groeie tog alleen tonijn
kwam ie inene ja je moet weg mense zijn bang
toen ging k maar, zat op me laatste setje machine curls 8x12x180kg
ben doorgaans gwn lieve jonge, wil mense niet bang maken
84 overdag, na ochtendritueel 83..streef is 80 kg VP 11%quote:Op maandag 23 december 2013 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoeveel kg zit je nu? 180 toch?
mirin pooping gainsquote:Op maandag 23 december 2013 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
84 overdag, na ochtendritueel 83..
manlet of mangiant?quote:Op maandag 23 december 2013 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
84 overdag, na ochtendritueel 83..streef is 80 kg VP 11%
kijk hem nieuwsgierig zijn ahahahaquote:Op maandag 23 december 2013 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
welke chick had je nou gefikst dan montelski?
Vond de eerste ep wel sterk, JB vond het niets tho. Moedig haar eens aan!quote:Op maandag 23 december 2013 22:41 schreef IrCute het volgende:
[..]![]()
Ray Donovan moeten jullie ook allemaal kijken.
gwn kijken trutquote:Op maandag 23 december 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vond de eerste ep wel sterk, JB vond het niets tho. Moedig haar eens aan!
s2 net afgekeken, zometeen eerste 5 afleveringen van s3 en morgen 6 tm 9quote:Op maandag 23 december 2013 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar ben je? Ik ben nu bij finale S2.
faggitquote:Op maandag 23 december 2013 22:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
kijk hem nieuwsgierig zijn ahahaha
Strike Backquote:Op maandag 23 december 2013 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zoek ook een nieuwe serie. House of Cards was echt boss as fuck.
hahahaha shiittttquote:Op maandag 23 december 2013 22:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
s2 net afgekeken, zometeen eerste 5 afleveringen van s3 en morgen 6 tm 9![]()
Homeland marathon broertje
ja toch gewoon genieten, gisteren tot 04:15 s2 lopen kijken.quote:Op maandag 23 december 2013 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hahahaha shiitttt
heb dit weekend ook 8 eps gekeken met jbgoodlife
Ik snap die hype ook niet zo.quote:Op maandag 23 december 2013 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren eens proef abonnement Netflix genomen, maar wat valt dat tegen zeg. Meeste series lopen 1-2 seizoenen achter.
Enige voordeel is dat je een beetje kunt bladeren tussen wat erop staat en daardoor shit bekijkt die je nooit zo snel zou kijken als je zelf moet downloaden. Maarja dat is me geen 8 euro/maand waard.
ik moest kk hard laggen achter mn Mbp 15'' retinaquote:Op maandag 23 december 2013 22:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja broertje seriues 2 uur bezig gewees met kkhard pompe
de eigenaar kwam naar me toe vroeg zit je aaan annabollen ofzo
ik zeg nee gek gwn kk hard groeie tog alleen tonijn
kwam ie inene ja je moet weg mense zijn bang
toen ging k maar, zat op me laatste setje machine curls 8x12x180kg
ben doorgaans gwn lieve jonge, wil mense niet bang maken
Als een zombie bij het espresso-apparaat?quote:Op maandag 23 december 2013 22:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja toch gewoon genieten, gisteren tot 04:15 s2 lopen kijken.
Sowieso zie je door het bomen het bos niet meer. Film1, HBO, Netflix, etc.quote:Op maandag 23 december 2013 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren eens proef abonnement Netflix genomen, maar wat valt dat tegen zeg. Meeste series lopen 1-2 seizoenen achter.
Enige voordeel is dat je een beetje kunt bladeren tussen wat erop staat en daardoor shit bekijkt die je nooit zo snel zou kijken als je zelf moet downloaden. Maarja dat is me geen 8 euro/maand waard.
Je moet dan ook de US Netflix gebruiken.quote:Op maandag 23 december 2013 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ze hebben ook de functie dat het spyware voor Google is.quote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit. Chrome heeft weer een nieuwe functie.
Je kan nu gewoon 'www.youtube.com *spatie* strike back trailer' intypen of 'www.netflix.com *spatie* strike back' intypen en dan zoekt die gelijk.
Ja maar hoe doe je dat op een PS3?quote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet dan ook de US Netflix gebruiken.
Volgens mij loopt die ook achterquote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet dan ook de US Netflix gebruiken.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
lol, hond heeft gewoon huispak aan
[ afbeelding ]
wow, wist niet dat je zoo "chubby"was, ik dacht gewoon beetje heupvet voor de plow..quote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
reparorteerd bij de dierenbeschermingquote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Download 'Hola Better Internet' plugin of subscribe bij www.unblock-us.comquote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze hebben ook de functie dat het spyware voor Google is.
Opera
[..]
Ja maar hoe doe je dat op een PS3?
Ja, soms wel, maar je kan switchen tussen Netflix landen en het ene land heeft de nieuwere seizoenen eerder dan de andere. Netflix is ook niet echt voor de nieuwste nieuwste eps. Netflix biedt series, films en fucking veel goede docu's.quote:
zhefuck man mishandel dat lieve beest niet zoquote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
snapjequote:Op maandag 23 december 2013 22:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik moest kk hard laggen achter mn Mbp 15'' retina
me vriendin vroeg wat er was
Is dat een echte Roy Donders?quote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Die sneakers.quote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op maandag 23 december 2013 22:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
wow, wist niet dat je zoo "chubby"was, ik dacht gewoon beetje heupvet voor de plow..
Eigenlijk wel hequote:Op maandag 23 december 2013 22:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
reparorteerd bij de dierenbescherming
Ja!quote:
Ja dat is inderdaad wel fijn. Heb gisteren gewoon een of andere random film gekeken die ik normaal nooit op zou zetten en ergens een aflevering van een serie.quote:Op maandag 23 december 2013 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Netflix is ook niet echt voor de nieuwste nieuwste eps. Netflix biedt series, films en fucking veel goede docu's.
TR gemacht. Kklijerquote:Op maandag 23 december 2013 22:53 schreef Montelly het volgende:
Boiiss ik ga weer kijken, Saul is nu head CIA en Brody public enemy nr 1
veel plezier man om te kijken naar dat neurotische debiele wijf =)quote:Op maandag 23 december 2013 22:53 schreef Montelly het volgende:
Boiiss ik ga weer kijken, Saul is nu head CIA en Brody public enemy nr 1
snap het ook niet, Jessicaquote:Op maandag 23 december 2013 22:54 schreef Beach het volgende:
[..]
veel plezier man om te kijken naar dat neurotische debiele wijf =)
Hoeveel verdien je mi mang?quote:Op maandag 23 december 2013 22:52 schreef Montelly het volgende:
als AEX morgen 400 haalt post ik een pic van mezelf
Ja, Netflix is net zo fijn en gemakkelijk als Spotify, alhoewel Spotify net iets beter is gezien zij alles op release hebben. Netflix moet de licenties kopen waardoor je ook niet alle series/eps hebt en nieuwe seizoenen pas op Netflix komen wannneer de DVD/BluRay boxes uitkomen, anders maken de maatschappijen verlies. Stelletje ouderwetse faggots.quote:Op maandag 23 december 2013 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wel fijn. Heb gisteren gewoon een of andere random film gekeken die ik normaal nooit op zou zetten en ergens een aflevering van een serie.
Als je zelf download kom je nooit op dat soort shit uit, met Netflix kun je wel lekker beetje browsen.
k zou haar dogter wel knalle llkkr jope heeft diequote:Op maandag 23 december 2013 22:56 schreef Montelly het volgende:
Moeder van mijn toekomstige kinderen
[ afbeelding ]
Paar meijer per maand zeker wel, dat is incl. verliezen en transactiekosten.quote:Op maandag 23 december 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je mi mang?
[..]
Ja, Netflix is net zo fijn en gemakkelijk als Spotify, alhoewel Spotify net iets beter is gezien zij alles op release hebben. Netflix moet de licenties kopen waardoor je ook niet alle series/eps hebt en nieuwe seizoenen pas op Netflix komen wannneer de DVD/BluRay boxes uitkomen, anders maken de maatschappijen verlies. Stelletje ouderwetse faggots.
Oh die maar eens bekijken dan. En ja 3 euro is opzich niet heel veel.quote:Op maandag 23 december 2013 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Hola Better Internet plugin is gratis en laat je switchen tussen landen. Anders moet je gewoon 3 euro p.m. betalen voor Unblock Us. Maar wij zijn toch CEO/10k a day broer.
Hoeveel is een meijer ook alweer?quote:Op maandag 23 december 2013 22:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Paar meijer per maand zeker wel, dat is incl. verliezen en transactiekosten.
Ik heb genoeg.quote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
Goede streefwaarden, wat is je BF nu dan?quote:
16-17 denk ikquote:Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Goede streefwaarden, wat is je BF nu dan?
Ik heb twee derde al op.quote:Op maandag 23 december 2013 23:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol als dat gnoeg voor je is
weeg je 45 kg ofso?
lol ben jij so eentje die hier in traptquote:Op maandag 23 december 2013 23:08 schreef G.R.S. het volgende:
daaamn, wat facial haar wel niet kan doen zeg
[ afbeelding ]
vet stoerquote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso facial hair
Wil eigenlijk gewoon yolo dikke baard laten groeien.
zijn lichaam viel tegen hij deed ook alleen maar curls en pull-ups beetje bro-splitquote:Op maandag 23 december 2013 22:56 schreef Jahr00n het volgende:
keb gistere don jon gekeeke met josop gordon levit
egt goede filmpje hij trainde ook kk vaak goede ligaam had hij
hij was alleen ook porno verslaafd egt sick hij knalde kk lkkre wijve terwijl hij daarna porno ging kijke en aftrekke egt vaag
Welke heeft je voorkeur?quote:Op maandag 23 december 2013 23:08 schreef G.R.S. het volgende:
daaamn, wat facial haar wel niet kan doen zeg
[ afbeelding ]
Gewoon doen bro srs.quote:Op maandag 23 december 2013 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso facial hair
Wil eigenlijk gewoon yolo dikke baard laten groeien.
Tjsa is je eigen levenstijl keuze denk ik maarja ik heb sowieso geen BF maar meeste van mijn chicks zijn sowieso niet sub 20quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |