SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
wats met jouquote:Op zondag 22 december 2013 22:59 schreef G.R.S. het volgende:
Liever geen reddit johStraks ben ik om 04:00 nog bezig
Haha, is ze er toch opgegaan.quote:
spoiler that shit, moslimquote:Op zondag 22 december 2013 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, is ze er toch opgegaan.
Thanks voor 't herinneren though; ik had een plaatje uit die thread naar mijn mail gestuurd zodat ik hem kon posten, maar was het vergeten.
Hierbij.
inb4: THEXFR eist een spoiler.
goed gedaan, manquote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
bijlmer he, mes krijg je erbijquote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
American Spareribs Lijn. Bezorgd vast ook wel bij jou. Sowieso de beste ribs tot nu toe.quote:
Ben jij ook aan het kijken? Ik vind die ginger chick echt niet lekker man, beetje jammer.quote:Op maandag 23 december 2013 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die vader van Don Jon.
[..]
American Spareribs Lijn. Bezorgd vast ook wel bij jou. Sowieso de beste ribs tot nu toe.
Ja brah. Ik zit nu op 20 min.quote:Op maandag 23 december 2013 00:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben jij ook aan het kijken? Ik vind die ginger chick echt niet lekker man, beetje jammer.
net afgekeken, einde is wel minder maar /carequote:
Das wel een pover maaltje yuri.quote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
had je er 3 besteld?quote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
Hardop gelachen om die mammoth pic, but whyquote:Op maandag 23 december 2013 07:38 schreef RaymondK het volgende:
lol
[..]
had je er 3 besteld?
![]()
ziet er goed uit bro. Alleen geen vegies, zitten geen vegies bij....![]()
![]()
Wat een mongolen trouwens afgelopen zondag.
Was koopzondag uiteraard in Leidsenhage (winkelcentrum bij me voor de deur) en ik had gepland om ff de mac te plunderen na het trainen.
Om 12:00 stond de rij buiten![]()
![]()
laat dan maar zitten...
extra mammothshakkie gedaan en nog een extra gedaan![]()
[ afbeelding ]
AFgeladen winkelcentrum. Alle wegen rondom vast lol. Dom kutvolk wat nu nog z'n spullen niet in huis heeft en dan op zulke tijden even kerstinkopen gaan doen![]()
![]()
Nice bruh. Zodra ik in Amsterdam wonen word ik daar vaste klantquote:Op zondag 22 december 2013 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net bezorgd.
[ afbeelding ]
Do you even rib bro?
but why?quote:Op maandag 23 december 2013 08:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hardop gelachen om die mammoth pic, but why
Deze loonslaaf heeft 2 weken vakantiequote:Op maandag 23 december 2013 10:04 schreef Champy het volgende:
Alle loonslaven weer aanwezig deze ochtend
Lekker bezig hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 12:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Deze loonslaaf heeft 2 weken vakantie
Haha, nee is gewoon een portie van 2 ribracks. Vorige keer had ik twee porties; 1 bbq en 1 sweet & chilli, maar dat was net iets teveel.quote:Op maandag 23 december 2013 07:38 schreef RaymondK het volgende:
lol
[..]
had je er 3 besteld?
![]()
ziet er goed uit bro. Alleen geen vegies, zitten geen vegies bij....![]()
![]()
Wat een mongolen trouwens afgelopen zondag.
Was koopzondag uiteraard in Leidsenhage (winkelcentrum bij me voor de deur) en ik had gepland om ff de mac te plunderen na het trainen.
Om 12:00 stond de rij buiten![]()
![]()
laat dan maar zitten...
extra mammothshakkie gedaan en nog een extra gedaan![]()
[ afbeelding ]
AFgeladen winkelcentrum. Alle wegen rondom vast lol. Dom kutvolk wat nu nog z'n spullen niet in huis heeft en dan op zulke tijden even kerstinkopen gaan doen![]()
![]()
Wanneer?quote:Op maandag 23 december 2013 08:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice bruh. Zodra ik in Amsterdam wonen word ik daar vaste klant
Zeer spoedig bruh.quote:Op maandag 23 december 2013 13:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, nee is gewoon een portie van 2 ribracks. Vorige keer had ik twee porties; 1 bbq en 1 sweet & chilli, maar dat was net iets teveel.
[..]
Wanneer?
Zaantje chillende met NINO.quote:
Baas. Reageer je op kamers via Studentenwoningweb?quote:
Ik ga morgen voorzichtig aan wat proberen te doen, brb helse spierpijn van 50 kg squats tijdens de kerst.quote:Op maandag 23 december 2013 12:45 schreef Champy het volgende:
[..]
Lekker bezig hoor.
Mag je ondertussen alweer liften?
[ [url=https://ci6.googleusercontent.com/proxy/Hk6qszlFoNDFPOLVaG6e52Ip-1hB_5DB77Uh4fQYta8t0zrdkvuwkdKCw8JcPGFhO_jER3IV4sPw_SpqCbvYejHw66Vf9uDw8kGRofv2u6HZcJeDtNzIDEIBTpi6NiVlGqZ3x1bbiAutBKIfMHFRECQgLuU79Bqg6YVmeQyqEZf2WQ=s0-d-e1-ft#http://vicinity.picsrv.ne(...)3x384.jpg]afbeelding[/url] ]
!!
Zaantje represent allusquote:Op maandag 23 december 2013 14:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zaantje chillende met NINO.
[..]
Baas. Reageer je op kamers via Studentenwoningweb?
Super nice! Gaan je ouders verhuizen of ga je samenwonen?quote:Op maandag 23 december 2013 14:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zaantje represent allus
Geen kamer man, woning
Ben met JB aan het zoeken ja. Wel nice man, kan niet wachtenquote:Op maandag 23 december 2013 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Super nice! Gaan je ouders verhuizen of ga je samenwonen?
Oooooooh.quote:Op maandag 23 december 2013 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben met JB aan het zoeken ja. Wel nice man, kan niet wachten
2 weken vakantie hoorquote:Op maandag 23 december 2013 10:04 schreef Champy het volgende:
Alle loonslaven weer aanwezig deze ochtend
Er wordt niet gesmusht op mijn bank tho, Sap. We droppen jou wel bij de Bloedstraat.quote:Op maandag 23 december 2013 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad. En als we toch in Amsterdam zijn laten we Dima ontknapen door een 9.5/10 oost europese chick op de wallen.
Oh en met zn allen liften in USC natuurlijk
Kopen kan goedkoper zijn dan huren, zeker nu de prijzen zo laag zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe kan je hemelsnaam nou woning kopen als student zijnde
waarom amsterdam?
Retard zie je niet dat het een totaal andere acteur isquote:Op maandag 23 december 2013 15:56 schreef Drinky het volgende:
wtf is er met spartacus gebeurt in seizoen 2? gestopt met cell tech?
Super ottermode wtf.
Moet je wel een hypotheek los kunnen krijgen voor iets groter dan een bezemkast.quote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kopen kan goedkoper zijn dan huren, zeker nu de prijzen zo laag zijn.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:58 schreef Beach het volgende:
Je realiseert je dat Andy Whitfield stierf aan kanker en zijn rol werd overgenomen?
blijkbaar niet hèquote:Op maandag 23 december 2013 16:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Retard zie je niet dat het een totaal andere acteur is
hoe zit het met die Naevia dan, zij is er ook lelijker op geworden.quote:
Van de 5 talen die ik beheers spreek ik er 2,5 niet eens fatsoenlijk, laat staan dat ik er nog 2 bij ga leren.quote:Op maandag 23 december 2013 16:17 schreef Klokov het volgende:
Ik kijk die barrel allemaal niet.
Ben een 7e taal aan het leren op http://www.memrise.com/
Nu de stad in gaan.. met de auto...quote:Op maandag 23 december 2013 15:22 schreef Montelly het volgende:
WAT EEN GRAFDRUKTE IN STAD![]()
![]()
![]()
![]()
drama met parkeren overal, ook die verkeersregelaars, wat een mongolen.
![]()
![]()
Klopt. Alleen als student zonder vast contract ga je niet snel een hypotheek krijgen..quote:Op maandag 23 december 2013 15:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kopen kan goedkoper zijn dan huren, zeker nu de prijzen zo laag zijn.
Dan klapt hij die bitch.quote:Op maandag 23 december 2013 14:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zaantje chillende met NINO.
[..]
Baas. Reageer je op kamers via Studentenwoningweb?
Jij kent die hele Kaolo Nino nieteensquote:Op maandag 23 december 2013 17:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan klapt hij die bitch.
Jeweettog.
Wat praat jij nou? Ging mijn referentie aan je voorbij?quote:Op maandag 23 december 2013 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij kent die hele Kaolo Nino nieteens
sic kunt of peace, prosperity and christmas gainsquote:Op maandag 23 december 2013 18:46 schreef Ethanolic het volgende:
Even een dikke full-body zetten voor Kerst
Komende 3 dagen zal ik +- 7.36 kg aankomen.
Geld hebben?quote:Op maandag 23 december 2013 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe kan je hemelsnaam nou woning kopen als student zijnde
waarom amsterdam?
wel op fok...quote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand hier ooit een chick via FB geregeld? Ik kwam gisteren een leuk Bosnisch meisje tegen en wil haar aanspreken, alleen heb ik geen zin om haar toe te voegen als vriend. Je kan elkaar wel een bericht sturen, maar dat komt in de 'overige' map waar je geen melding van krijgt.
Zijn er opties?
Waarom heb je haar toen niet aangesproken?quote:Op maandag 23 december 2013 19:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand hier ooit een chick via FB geregeld? Ik kwam gisteren een leuk Bosnisch meisje tegen en wil haar aanspreken, alleen heb ik geen zin om haar toe te voegen als vriend. Je kan elkaar wel een bericht sturen, maar dat komt in de 'overige' map waar je geen melding van krijgt.
Zijn er opties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 23 december 2013 19:46 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom heb je haar toen niet aangesproken?Ik kwam haar op fb tegen, niet irl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is legit 9/10.If not now, then when.
Ik zou Weissman, Dima of Beach even vragen. Die doen als het goed is PUA.quote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kwam haar op fb tegen, niet irl.
Deze is legit 9/10.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trouwens, wanneer worden Awesome en VMS unbanned dan?
[..]
Nice, wie?
gewoon een chick,niet JB, bro-codequote:
Drinky vindt Pakistaanse dwergen sexi.quote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Drinky had toch iets met dwergen?
Hier is toch helemaal geen PUA voor nodig joh. Het aanspreken an sich is het punt niet. Ik wil haar gewoon niet als vriend toevoegen.quote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zou Weissman, Dima of Beach even vragen. Die doen als het goed is PUA.
Jij leeft niet volgens de bro-code nu. Wees niet zo'n faggit en zeg.quote:Op maandag 23 december 2013 19:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
gewoon een chick,niet JB, bro-code
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ze woont gewoon hier in NL brah.quote:Op maandag 23 december 2013 19:51 schreef Klokov het volgende:
Srs: nooit geschoten is sowieso mis. Zeg dat je dr tegen kwam op Facebook en vindt dat ze er mooi uit ziet. Kijk of je kan meeten of Skypen om verderre stappen te zetten.
quote:Op maandag 23 december 2013 19:51 schreef Klokov het volgende:
Heb je een gemeenschappelijke vriend?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee man. Ik opende laatst mijn overige inbox en daar stonden allemaal berichten van mensen waar ik nooit een melding van had gekregen. Ik weet vrijwel 100% dat je ze niet in je normale inbox ontvangt.quote:Op maandag 23 december 2013 19:52 schreef Klokov het volgende:
Volgens mij krijg je dan trouwens gewoon het bericht in je normale inbox, had ik laatst tenminste.If not now, then when.
Dit.quote:Op maandag 23 december 2013 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ziet er naar uit dat ik haar gewoon als vriend moet toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |