abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134576467

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. EN BEN NIET TE SERIEUS EN OPDRINGERIG

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
compact en kleverig.
  zondag 22 december 2013 @ 20:43:50 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134576519
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef yats het volgende: [..] Leuk voorbeeld, als ik dat zou moeten volgen zou ik dus niet voor een Anita moeten gaan volgens jou omdat ik uit een ander soort milieu kom? Of begrijp ik je verkeerd?
als je van anitas houdt, dan moet ke daarvoor gaan. Maar dan moet je er wss wat meer moeite voor doen, als in dus naar plaatsen gaan waar die anitas komen en niet hopen dat er eentjke op de golfclub ineens langsloopt (om maar een voorbeeld te geven)
pi_134576609
Non-discussie dit. Positionering? Segment? Waar gaat het over. Ik mis het.
pi_134576673
Film Don Jon past hier wel :P
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 december 2013 @ 20:49:44 #5
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134576884
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

als je van anitas houdt, dan moet ke daarvoor gaan. Maar dan moet je er wss wat meer moeite voor doen, als in dus naar plaatsen gaan waar die anitas komen en niet hopen dat er eentjke op de golfclub ineens langsloopt (om maar een voorbeeld te geven)
Haha, duidelijke uitleg. Ik zie mezelf al staan op die golfbaan. Pfff, dat lijkt me niets. Ikj maak overigens geen onderscheid tussen 'soorten vrouwen' en die moeite moet je als man toch altijd al doen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134576965
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:37 schreef yats het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat fok gewoon quotes graag vernachelt. Ik deed het niet opzettelijk... O-)

Ik mag mezelf sinds augustus officieel meester noemen, werkt dat in België ook zo? Overigens ga ik nu ook meer uit dan ik de afgelopen 7 jaar gedaan heb toen ik nog student was...

Met eisen bedoel ik overigens dat ik tot nu toe verdomd veel vrouwen tegen gekomen ben die me wel ok vinden, maar toch allerlei aanvullende eisen hebben waardoor ik toch net niet die perfecte partner ben en dus in de friendzone terecht kom. Heel hinderlijk. Ik heb soms het idee dat alles perfect moet zijn, terwijl een risico op zijn tijd gewoon best ok is. Geen idee hoe dat in België is verder...

p.s. Ik zou als ik jou was het boek er toch eens bij pakken. Buiten dat wat verandering en experimenteren in bed gewoon leuk is, word je er nog flexibel van ook... *O*
Je mag je enkel meester noemen na 7 jaren rechten. Dus je werkt nu als meester hehe :P
Haha foute vrouwen zijn dat, denken dat een man perfect moet zijn is een utopie, soms zijn imperfecties juist perfectie bij sommigen mannen ;) Mensen die perfect willen zijn of perfectie zoeken, zijn meestal mensen die erg onzeker zijn voor alles en nog wat.
Verder als een vrouw je afwijst wilt dat meer zeggen over haar dan over jou. Dus moet je het niet persoonlijk opnemen :N. gewoon zeggen "jouw verlies", maar je moet echt in jezelf geloven. Alles begint met zelfvertrouwen en geloof in jezelf.

Hehe seksboek *O* , nee dank je . :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134577066
Die barbie hoef ik niet, ik kijk vaak in de ogen en dan is ze misschien wel een dikke 10 maar vind ik er niks aan.
En een coupe verder zit een dame van rond de 40 en verdrink je in de ogen meteen verlieft om dan professioneel te blijven is best moeilijk :P

En andersom ook, en soms wat te jong denk je who, is dat kind van 2000 _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_134577079
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, als jij een oude vrouw wil, moet je daar naar op zoek gaan... Je snapt hopelijk wel wat ik bedoelde.
Ja ik snapte het. De realiteit is vele malen genuanceerder. Je kunt bijvoorbeeld met mensen van je eigen generatie en eigen opleidingsniveau omgaan, maar dan kun je misschien alsnog niks krijgen. Een persoon kan denken dat hij toch in het juiste segment zit, terwijl dat niks oplevert zeg maar.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134577167
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:45 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Non-discussie dit. Positionering? Segment? Waar gaat het over. Ik mis het.
Hehe het gaat over mensen die denken dat men liefde op een bepaalde plaats/manier moet gaan zoeken. Zo iets.
pi_134577242
quote:
Leuk voorbeeld, als ik dat zou moeten volgen zou ik dus niet voor een Anita moeten gaan volgens jou omdat ik uit een ander soort milieu kom? Of begrijp ik je verkeerd?
nee, dat zei ik niet, ik zei dat de kans kleiner is dat je iemand vindt als je in een ander milieu zoekt (als dat ver van het jouwe af staat vnl)

Als jij voor iemand valt die uit eenhe ander milieu komt, ga daar dan alsjeblieft voor, dat is mooi, de kans dat dat gebeurt is gewoon kleiner volgens mij.
compact en kleverig.
pi_134577271
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

natuurlijk bestaan er wel verschillende niveaus, het is naïef om te denken dat die er niet zijn en dat dat geen effect heeft op je kansen in de liefde.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar over het algemeen heeft een kampwijf geen bankdirecteur als partner.

Ik chargeer uiteraard btw.
Ach, in extreme wel. Maar in de realiteit zijn we niet van die extreme gevallen en dan is je vijver gewoon een stuk groter dan je zou denken.

Bedoel ik ken een onwijs dikke man, en dan bedoel ik echt dik. Nouja, die heeft nu ook een vriendin met een magische ketting. Ze heeft een ketting en als ze hem omdoet dan verdwijnt die. Onder haar 7 onderkinnen.

Die hebben elkaar prima gevonden en zouden beide met alle waarschijnlijkheid geen niveau omhoog kunnen. Maar de meeste mensen hebben toch wel meer potentie. En zeker als je zelf niet zo zeker van jezelf bent is het lastig om in te schatten in welk niveau je past. Het zijn in ieder geval geen harde grenzen.
  zondag 22 december 2013 @ 20:56:27 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134577367
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ja ik snapte het. De realiteit is vele malen genuanceerder. Je kunt bijvoorbeeld met mensen van je eigen generatie en eigen opleidingsniveau omgaan, maar dan kun je misschien alsnog niks krijgen. Een persoon kan denken dat hij toch in het juiste segment zit, terwijl dat niks oplevert zeg maar.
h
Als t lange tijd niets oplevert is het soms wel eens verstandig om ergens anders te kijken.
Wie weet kom je er dan achter dat je verkeerd zat of kom je erachter dat je wel goed zat juist.
Kan geen kwaad om te proberen.
pi_134577478
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Hehe het gaat over mensen die denken dat men liefde op een bepaalde plaats/manier moet gaan zoeken. Zo iets.
Ja, dat begreep ik. Er wordt hier alleen zoveel nagedacht. Over alles. Ik volg het niet zo eerlijk gezegd. Wel wat er gezegd wordt maar niet waarom, het nut.
  zondag 22 december 2013 @ 20:58:26 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134577529
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ach, in extreme wel. Maar in de realiteit zijn we niet van die extreme gevallen en dan is je vijver gewoon een stuk groter dan je zou denken.

Bedoel ik ken een onwijs dikke man, en dan bedoel ik echt dik. Nouja, die heeft nu ook een vriendin met een magische ketting. Ze heeft een ketting en als ze hem omdoet dan verdwijnt die. Onder haar 7 onderkinnen.

Die hebben elkaar prima gevonden en zouden beide met alle waarschijnlijkheid geen niveau omhoog kunnen. Maar de meeste mensen hebben toch wel meer potentie. En zeker als je zelf niet zo zeker van jezelf bent is het lastig om in te schatten in welk niveau je past. Het zijn in ieder geval geen harde grenzen.
Ik zou niet weten wat mijn niveau is, als je het vergelijkt met andere mensen. Heb dan ook dat als ik iemand leuk vind, dat ik het idee heb dat zij out of my league is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134577562
Verder kom je eigenlijk dé persoon tegen wanneer je ze juist niet zoekt hoor. Gewoon lekker in je vel zijn , buiten komen, sociaal proberen zijn, dan ben je al goed bezig.
pi_134577568
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Ja, dat begreep ik. Er wordt hier alleen zoveel nagedacht. Over alles. Ik volg het niet zo eerlijk gezegd. Wel wat er gezegd wordt maar niet waarom, het nut.
Hehe idd zo is het ook denken achter de pc heeft geen nut, gewoon gaan!
Ik zwaai naar dieren.
pi_134577595
quote:

[..]

Inderdaad , je snapt het ;) Mensen denken veel en doen weinig, zijn we ondertussen gewoon toch :) haha :P
pi_134577600
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

natuurlijk is het genuanceerder dan wat ik zeg :')
compact en kleverig.
  zondag 22 december 2013 @ 20:59:33 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134577614
quote:

[..]

Omdat het geschreven woord altijd uitgebreider lijkt dan het gesproken woord.
Daarbij tig verschillende meningen dus gaat t steeds dieper en uitgebreider.
pi_134577642
quote:
99s.gif Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat mijn niveau is, als je het vergelijkt met andere mensen. Heb dan ook dat als ik iemand leuk vind, dat ik het idee heb dat zij out of my league is.
Wat je weer nerveus maakt of je missschien tegenhoud om er op af te stappen. Alles wat je leuk vind lijkt al snel uit je league, anders zou je het niet zo leuk vinden.
  zondag 22 december 2013 @ 21:01:01 #21
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134577721
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Je mag je enkel meester noemen na 7 jaren rechten. Dus je werkt nu als meester hehe :P
Haha foute vrouwen zijn dat, denken dat een man perfect moet zijn is een utopie, soms zijn imperfecties juist perfectie bij sommigen mannen ;) Mensen die perfect willen zijn of perfectie zoeken, zijn meestal mensen die erg onzeker zijn voor alles en nog wat.
Verder als een vrouw je afwijst wilt dat meer zeggen over haar dan over jou. Dus moet je het niet persoonlijk opnemen :N. gewoon zeggen "jouw verlies", maar je moet echt in jezelf geloven. Alles begint met zelfvertrouwen en geloof in jezelf.

Hehe seksboek *O* , nee dank je . :)
Officieel kan het in vier jaar. Maar ja, ik ben er een studie naast gaan doen (forensica) en bovendien is er ook meer in het leven dan alleen werken toch?

Blijkbaar trek ik de verkeerde vrouwen aan. Die omschakeling naar 'jouw verlies' vind ik persoonlijk nog best lastig. Zelfvertrouwen heb ik op zich wel, behalve als ik iemand probeer te versieren of iemand echt leuk vind. Dan komt dat twijfelende duveltje weer he? Het gekke is dat weinig mensen dat geloven als ik ze spreek. Blijkbaar straal ik dat of niet uit, of kan ik goed acteren. Geen idee welke van de twee opties het beste is...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134577744
quote:
99s.gif Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zo moet je ook niet denken. :P
pi_134577785
Ik kom vaak bij bi-wijfjes met een relatie uit, da's ook niet wat.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 22 december 2013 @ 21:03:08 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134577885
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 20:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat je weer nerveus maakt of je missschien tegenhoud om er op af te stappen. Alles wat je leuk vind lijkt al snel uit je league, anders zou je het niet zo leuk vinden.
Exact.
Moeilijk om mee om te gaan. Het voelt dan ook raar om te denken dat zij jou leuk zou vinden omdat je lager zit. Want zelf zou je ook niet zo happig zijn om iemand te daten die minder aantrekkelijk is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134577976
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 20:53 schreef complicate het volgende:

[..]

nee, nogmaals, dat zeg ik niet. Wat ikzeg is dat de káns dat je iemand ontmoet groter is als je niet alleen bij de duivenvereniging (vol mannen van rond de 50) komt.
De káns is groter dat je iemand leert kennen als je op de 'juiste' plaatsen en 'niveaus' komt.
Ik zegniet dat je liefde moet zoeken.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')