als je van anitas houdt, dan moet ke daarvoor gaan. Maar dan moet je er wss wat meer moeite voor doen, als in dus naar plaatsen gaan waar die anitas komen en niet hopen dat er eentjke op de golfclub ineens langsloopt (om maar een voorbeeld te geven)quote:Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef yats het volgende: [..] Leuk voorbeeld, als ik dat zou moeten volgen zou ik dus niet voor een Anita moeten gaan volgens jou omdat ik uit een ander soort milieu kom? Of begrijp ik je verkeerd?
Haha, duidelijke uitleg. Ik zie mezelf al staan op die golfbaan. Pfff, dat lijkt me niets. Ikj maak overigens geen onderscheid tussen 'soorten vrouwen' en die moeite moet je als man toch altijd al doen...quote:Op zondag 22 december 2013 20:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als je van anitas houdt, dan moet ke daarvoor gaan. Maar dan moet je er wss wat meer moeite voor doen, als in dus naar plaatsen gaan waar die anitas komen en niet hopen dat er eentjke op de golfclub ineens langsloopt (om maar een voorbeeld te geven)
Je mag je enkel meester noemen na 7 jaren rechten. Dus je werkt nu als meester hehequote:Op zondag 22 december 2013 20:37 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat fok gewoon quotes graag vernachelt. Ik deed het niet opzettelijk...![]()
Ik mag mezelf sinds augustus officieel meester noemen, werkt dat in België ook zo? Overigens ga ik nu ook meer uit dan ik de afgelopen 7 jaar gedaan heb toen ik nog student was...
Met eisen bedoel ik overigens dat ik tot nu toe verdomd veel vrouwen tegen gekomen ben die me wel ok vinden, maar toch allerlei aanvullende eisen hebben waardoor ik toch net niet die perfecte partner ben en dus in de friendzone terecht kom. Heel hinderlijk. Ik heb soms het idee dat alles perfect moet zijn, terwijl een risico op zijn tijd gewoon best ok is. Geen idee hoe dat in België is verder...
p.s. Ik zou als ik jou was het boek er toch eens bij pakken. Buiten dat wat verandering en experimenteren in bed gewoon leuk is, word je er nog flexibel van ook...
Ja ik snapte het. De realiteit is vele malen genuanceerder. Je kunt bijvoorbeeld met mensen van je eigen generatie en eigen opleidingsniveau omgaan, maar dan kun je misschien alsnog niks krijgen. Een persoon kan denken dat hij toch in het juiste segment zit, terwijl dat niks oplevert zeg maar.quote:Op zondag 22 december 2013 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, als jij een oude vrouw wil, moet je daar naar op zoek gaan... Je snapt hopelijk wel wat ik bedoelde.
Hehe het gaat over mensen die denken dat men liefde op een bepaalde plaats/manier moet gaan zoeken. Zo iets.quote:Op zondag 22 december 2013 20:45 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Non-discussie dit. Positionering? Segment? Waar gaat het over. Ik mis het.
nee, dat zei ik niet, ik zei dat de kans kleiner is dat je iemand vindt als je in een ander milieu zoekt (als dat ver van het jouwe af staat vnl)quote:Leuk voorbeeld, als ik dat zou moeten volgen zou ik dus niet voor een Anita moeten gaan volgens jou omdat ik uit een ander soort milieu kom? Of begrijp ik je verkeerd?
Ach, in extreme wel. Maar in de realiteit zijn we niet van die extreme gevallen en dan is je vijver gewoon een stuk groter dan je zou denken.quote:Op zondag 22 december 2013 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
natuurlijk bestaan er wel verschillende niveaus, het is naïef om te denken dat die er niet zijn en dat dat geen effect heeft op je kansen in de liefde.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar over het algemeen heeft een kampwijf geen bankdirecteur als partner.
Ik chargeer uiteraard btw.
hquote:Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja ik snapte het. De realiteit is vele malen genuanceerder. Je kunt bijvoorbeeld met mensen van je eigen generatie en eigen opleidingsniveau omgaan, maar dan kun je misschien alsnog niks krijgen. Een persoon kan denken dat hij toch in het juiste segment zit, terwijl dat niks oplevert zeg maar.
Ja, dat begreep ik. Er wordt hier alleen zoveel nagedacht. Over alles. Ik volg het niet zo eerlijk gezegd. Wel wat er gezegd wordt maar niet waarom, het nut.quote:Op zondag 22 december 2013 20:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehe het gaat over mensen die denken dat men liefde op een bepaalde plaats/manier moet gaan zoeken. Zo iets.
Ik zou niet weten wat mijn niveau is, als je het vergelijkt met andere mensen. Heb dan ook dat als ik iemand leuk vind, dat ik het idee heb dat zij out of my league is.quote:Op zondag 22 december 2013 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, in extreme wel. Maar in de realiteit zijn we niet van die extreme gevallen en dan is je vijver gewoon een stuk groter dan je zou denken.
Bedoel ik ken een onwijs dikke man, en dan bedoel ik echt dik. Nouja, die heeft nu ook een vriendin met een magische ketting. Ze heeft een ketting en als ze hem omdoet dan verdwijnt die. Onder haar 7 onderkinnen.
Die hebben elkaar prima gevonden en zouden beide met alle waarschijnlijkheid geen niveau omhoog kunnen. Maar de meeste mensen hebben toch wel meer potentie. En zeker als je zelf niet zo zeker van jezelf bent is het lastig om in te schatten in welk niveau je past. Het zijn in ieder geval geen harde grenzen.
Hehe idd zo is het ook denken achter de pc heeft geen nut, gewoon gaan!quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik. Er wordt hier alleen zoveel nagedacht. Over alles. Ik volg het niet zo eerlijk gezegd. Wel wat er gezegd wordt maar niet waarom, het nut.
Inderdaad , je snapt hetquote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik. Er wordt hier alleen zoveel nagedacht. Over alles. Ik volg het niet zo eerlijk gezegd. Wel wat er gezegd wordt maar niet waarom, het nut.
natuurlijk is het genuanceerder dan wat ik zegquote:Op zondag 22 december 2013 20:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja ik snapte het. De realiteit is vele malen genuanceerder. Je kunt bijvoorbeeld met mensen van je eigen generatie en eigen opleidingsniveau omgaan, maar dan kun je misschien alsnog niks krijgen. Een persoon kan denken dat hij toch in het juiste segment zit, terwijl dat niks oplevert zeg maar.
Omdat het geschreven woord altijd uitgebreider lijkt dan het gesproken woord.quote:Op zondag 22 december 2013 20:57 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Wat je weer nerveus maakt of je missschien tegenhoud om er op af te stappen. Alles wat je leuk vind lijkt al snel uit je league, anders zou je het niet zo leuk vinden.quote:Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat mijn niveau is, als je het vergelijkt met andere mensen. Heb dan ook dat als ik iemand leuk vind, dat ik het idee heb dat zij out of my league is.
Officieel kan het in vier jaar. Maar ja, ik ben er een studie naast gaan doen (forensica) en bovendien is er ook meer in het leven dan alleen werken toch?quote:Op zondag 22 december 2013 20:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag je enkel meester noemen na 7 jaren rechten. Dus je werkt nu als meester hehe![]()
Haha foute vrouwen zijn dat, denken dat een man perfect moet zijn is een utopie, soms zijn imperfecties juist perfectie bij sommigen mannenMensen die perfect willen zijn of perfectie zoeken, zijn meestal mensen die erg onzeker zijn voor alles en nog wat.
Verder als een vrouw je afwijst wilt dat meer zeggen over haar dan over jou. Dus moet je het niet persoonlijk opnemen. gewoon zeggen "jouw verlies", maar je moet echt in jezelf geloven. Alles begint met zelfvertrouwen en geloof in jezelf.
Hehe seksboek, nee dank je .
Zo moet je ook niet denken.quote:Op zondag 22 december 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat mijn niveau is, als je het vergelijkt met andere mensen. Heb dan ook dat als ik iemand leuk vind, dat ik het idee heb dat zij out of my league is.
Exact.quote:Op zondag 22 december 2013 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat je weer nerveus maakt of je missschien tegenhoud om er op af te stappen. Alles wat je leuk vind lijkt al snel uit je league, anders zou je het niet zo leuk vinden.
nee, nogmaals, dat zeg ik niet. Wat ikzeg is dat de káns dat je iemand ontmoet groter is als je niet alleen bij de duivenvereniging (vol mannen van rond de 50) komt.quote:Op zondag 22 december 2013 20:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehe het gaat over mensen die denken dat men liefde op een bepaalde plaats/manier moet gaan zoeken. Zo iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |