Hehehe, hoorde dat dat weleens gebeurt als je doorgeladen op patrouille gaat en dan op het moment supreme in paniek nog een keer half assed spantquote:
Daar heb jij vast een peppie apparaatje op batterijen voor, die je waarschuwt dat je je wapen al geladen hebtquote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehehe, hoorde dat dat weleens gebeurt als je doorgeladen op patrouille gaat en dan op het moment supreme in paniek nog een keer half assed spant
Nee, ik probeer gewoon mijn kop erbij te houdenquote:Op zondag 22 december 2013 20:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar heb jij vast een peppie apparaatje op batterijen voor, die je waarschuwt dat je je wapen al geladen hebt
hehe, what could possibly go wrong?quote:Op zondag 22 december 2013 20:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik probeer gewoon mijn kop erbij te houden
''THERE WILL BE.. NO.. FUCKUPS!!!!!''quote:Op zondag 22 december 2013 20:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hehe, what could possibly go wrong?
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op zondag 22 december 2013 20:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''THERE WILL BE.. NO.. FUCKUPS!!!!!''
En het probleem is?quote:Op zondag 22 december 2013 19:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehehe, hoorde dat dat weleens gebeurt als je doorgeladen op patrouille gaat en dan op het moment supreme in paniek nog een keer half assed spant
Oh, op die manier. Een extra keer spannen is geen probleem, er ligt alleen een patroon op de grond.quote:Op zondag 22 december 2013 20:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je niet goed spant dat je een blokkade hebt.
Nee precies, bedacht ik me ook net. Maar niet goed getrainde/gedrilde natressers die in the heat of the moment aan 't kloten zijn met hun wapen.quote:Op zondag 22 december 2013 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Een extra keer spannen is geen probleem, er ligt alleen een patroon op de grond.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:32 schreef jitzzzze het volgende:
Het kostte me eeuwen zoeken, maar ik heb dan eindelijk een foto van Sam's peppie metalen magazijn gevonden![]()
[ afbeelding ]
Ik stond wel even voor lul op de Harskamp toen mijn wapen per ongeluk op auto stond en er een salvo van 5 patronen klonk gevolgd door een ''shit godverdomme''quote:Op zondag 22 december 2013 20:34 schreef jitzzzze het volgende:
Ik hoor het hem nog zeggen: "Sergeaaaant! Mijn wapen doet het niiieehiieett"
Ik kleur hem wel marine blauw, lekker makkelijkquote:Op zondag 22 december 2013 20:54 schreef jitzzzze het volgende:
Hier BB, een pruttel-kleurplaat:
[ afbeelding ]
Heb je wat te doen in je vakantie.
quote:Op zondag 22 december 2013 20:49 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Pak aan, kutmug![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat jou AA op kan tegen een range van 27Km van de AGM-65
De PRTL misschien niet, maar dit ding zeker wel:quote:Op zondag 22 december 2013 21:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat jou AA op kan tegen een range van 27Km van de AGM-65
Nope.quote:Op zondag 22 december 2013 21:40 schreef jitzzzze het volgende:
Al zou het me niks verbazen dat je met een pruttel ook vuurpijlen uit de lucht kan schieten.
Ge-ni-aal...quote:
Ja, wat zou AchJa ervan weten. Hij werkt alleen maar al bijna zijn hele leven bij de LUAquote:Op zondag 22 december 2013 21:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een patriot begint weinig tegen een vliegtuig
Pi, piquote:Op zondag 22 december 2013 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, wat zou AchJa ervan weten. Hij werkt alleen maar al bijna zijn hele leven bij de LUA
Nee hoor, absoluut niets... Dat is de fucking reden van zijn bestaan...quote:Op zondag 22 december 2013 21:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een patriot begint weinig tegen een vliegtuig
Die ja, de PRTL niet...quote:Op zondag 22 december 2013 21:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Volgens mij kan de goalkeeper dat toch wel?
Joh, je meent 't.quote:Op zondag 22 december 2013 21:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Volgens mij kan de goalkeeper dat toch wel?
Ook niet, de radar is er niet geschikt voor.quote:
hmmm, even wat anders zoeken dan.quote:Op zondag 22 december 2013 21:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook niet, de radar is er niet geschikt voor.
Met prox zou het kanon ansich een betere kans maken dan de PRTL, alhoewel de vuursnelheid veel te laag is.
Even, Jitzzzze heeft het over het neerhalen van de AGM (raket) met de goalkeeper. De PRTL en 40L70 zijn daar niet geschikt voor. Het gaat ff niet om het vliegtuig zelf, want die vliegt op 27 km afstand wat de 40Lang, PRTL en Stinger nooit zullen halen.quote:Op zondag 22 december 2013 21:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit zou denk ik wel geschikt moeten zijn. Platform wellicht niet
300KM?????quote:Op zondag 22 december 2013 22:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Prima, maar dat kunnen de NASAMS dan wel. Tot 300km
Dan ga je al gauw richting de CIWS zoals die kekke land based phalanx, hollands glorie zal het helaas niet worden.quote:Even, Jitzzzze heeft het over het neerhalen van de AGM (raket) met de goalkeeper. De PRTL en 40L70 zijn daar niet geschikt voor. Het gaat ff niet om het vliegtuig zelf, want die vliegt op 27 km afstand wat de 40Lang, PRTL en Stinger nooit zullen halen.
Kortom, ik heb het over het neerhalen van de raket.
Onderzoeken, projecten etc. zijn in volle gang.quote:Op zondag 22 december 2013 22:06 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Dan ga je al gauw richting de CIWS zoals die kekke land based phalanx, hollands glorie zal het helaas niet worden.
Nee, want NASAMS hangt niet aan de Patriot radar. En de Patriot haalt vwb radar de 300 km ook niet.quote:Op zondag 22 december 2013 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
NASAMS kan toch wel met de radar 300km zoeken?
Doel raken met Patriot is geloof ik 40km.
Welke kant op? land based CIWS?quote:Onderzoeken, projecten etc. zijn in volle gang.![]()
Wij gaan die kant ook op.
Yup, op termijn compound beveiliging, dit is een filmpje van de Germanen (Mantis). Een soortgelijk systeem moet het bij ons ook worden, maar wat dat gaat worden is men mee bezig:quote:
GK heb ik geen verstand van, dat is Jitzzzze zijn terrein.quote:Ik dacht ooit gelezen te hebben dat men de GK op een leo1 wilden proppen, dat liep niet op een succes uit. Overigens dacht ik ook dat Signaal geen GK 2 zou ontwikkelen(?). Te duur en onnodig met de GK upgrade.
Zo zo, dat klinkt goed. Maarja, eerst zien dan geloven.quote:Yup, op termijn compound beveiliging, dit is een filmpje van de Germanen (Mantis). Een soortgelijk systeem moet het bij ons ook worden, maar wat dat gaat worden is men mee bezig:
Mijn terrein is het ook niet, ze zouden wat gaan spelen met frag munitie en een surface mode. De trefzekerheid tegen supersonische projectielen zou naar verluid behoorlijk omhoog gaan.quote:GK heb ik geen verstand van, dat is Jitzzzze zijn terrein.
Correct. Ik hoop het wel, zijn we iig weer van die sissy raketten af en hebben we weer oldskool kanonnen.quote:Op zondag 22 december 2013 22:23 schreef Ponjaard het volgende:
Zo zo, dat klinkt goed. Maarja, eerst zien dan geloven.
Zelfs die oude ziekenauto's hebben we al niet meerquote:Op zondag 22 december 2013 22:35 schreef Ponjaard het volgende:
Los van de NASAMS is de lua tegenwoordig niet zoveel meer. Laten we eerlijk zijn, een stel oude ziekenwagens en recce voertuigen met stingers erop halen niet veel uit. Maarja, met zo'n kleine KL begint het langzaamaan voldoende SHORAD voor de hele meute te worden.
Los hiervan: het geratel van AAA zal een welkome terugkomst van een gemiste capaciteit zijn.
Did not click, GG well playedquote:
Nou ben ik benieuwdquote:Op maandag 23 december 2013 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Daar ging de grootste faal in m'n leven![]()
![]()
![]()
Zeg dan gewoon helemaal niksquote:Op maandag 23 december 2013 00:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Te sjanant om hier te vertellen, en nee ook niet in DM
krijg tiefus, heb nog wel een malt bier voor je betaaldquote:Op maandag 23 december 2013 00:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haah, alleen jij mag 't niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef m.k het volgende:
[..]
krijg tiefus, heb nog wel een malt bier voor je betaald
Oow sorry vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 00:51 schreef m.k het volgende:
[..]
krijg tiefus, heb nog wel een malt bier voor je betaald
Wij lekker aan de Westmalle Tripel, BB aan de maltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood Sugar Sex Magik
Close Impact Weapon System?quote:Op maandag 23 december 2013 07:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier, allemaal lui die denken verstand te hebben van CIWS
Zat er in de buurtquote:
Terwijl er zoveel meer isquote:Op maandag 23 december 2013 07:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zat er in de buurt
En verder dan GK kom ik niet qua kennis van CIWS
Je hebt namelijk ook de Attacker, de Defender en de Midfielder.quote:
Beetje zout erbij?quote:Op maandag 23 december 2013 07:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je hebt namelijk ook de Attacker, de Defender en de Midfielder.
/flauw
Is wel nodig ja.quote:
quote:Why does the youth today all look the same with comb overs like essex queers and tank tops haha fucking sheep the lot
Whut?quote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-tekortkomingen.htmlquote:Omdat de NVWA niet bekend zou hebben gemaakt om welke blusdekens het gaat, wil de brancheorganisatie via een Wob-verzoek(beroep op de Wet openbaarheid van bestuur) achterhalen welke dekens nou precies zijn getest.
Sigaren al ingeslagen?quote:
Heb er een paar liggen.quote:
Met de Alouettequote:Op maandag 23 december 2013 09:25 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand zin om te lunchen met Hennis?
www.marktplaatsveilt.nl/helikoptervlucht-en-lunch
Dat wel.quote:
Ja die nog wel, daar was ik tot 2 weken geleden nog schutter opquote:Op zondag 22 december 2013 23:56 schreef Ponjaard het volgende:
[..]![]()
Die fennek swp's wel toch nog, hoop ik.
22 stuks toch, ook niet om naar huis over te schrijven, maargoed het is zo ondertussen alles wat we hebben qua zeer mobiele SHORAD.quote:Op maandag 23 december 2013 12:14 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Ja die nog wel, daar was ik tot 2 weken geleden nog schutter op
Uh, als je niet schiet kan je ook niets missenquote:Op maandag 23 december 2013 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Toch maar 2 oudejaars loten gekocht. Niet geschoten is altijd misgeschoten
Cruijferiaansquote:Op maandag 23 december 2013 12:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, als je niet schiet kan je ook niets missen
Nu?quote:Op maandag 23 december 2013 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
He ER, hoe staat het met je kledinglijn?
Je had toch fancy babyhuispakken gekocht?quote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu?
Pantoffels aan, sokken, trainingsbroek, t-shirt.
Zoals elke dag eigenlijk binnenshuis.
Ja, 2 items maarquote:Op maandag 23 december 2013 13:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je had toch fancy babyhuispakken gekocht?
Oh, ik dacht een complete kledinglijnquote:Op maandag 23 december 2013 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, 2 items maar
Shirtjes en rompertjes
whehehequote:Op maandag 23 december 2013 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een complete kledinglijn
Ja.quote:Op maandag 23 december 2013 13:10 schreef jitzzzze het volgende:
Je hebt voor drie maten dezelfde foto gebruikt
Ja toch?quote:
Dat snap ik, en mij maakt het ook niks uit. Het viel me ineens opquote:Op maandag 23 december 2013 13:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja toch?
Print is in alle maten hetzelfde.
Ik moet nog iets van 6 dingen online zettenquote:Op maandag 23 december 2013 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat snap ik, en mij maakt het ook niks uit. Het viel me ineens op
dan wacht ik nog evenquote:Op maandag 23 december 2013 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik moet nog iets van 6 dingen online zetten
Naar boven.... prutser die ze er naar beneden heeft ingeduwd....quote:Op maandag 23 december 2013 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
ff terugkomend op deze foto:
Aan welke kant moet de punt eigenlijk??
[ afbeelding ]
wat heb ik gewonnen?quote:Op maandag 23 december 2013 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
C4 had toch gelijk. Niet naar beneden maar naar links.
2 kaartjes voor concert van Justin Bieberquote:
dan wil ik graag mijn prijs afstaa aan de andere deelnemer in deze quiz.quote:Op maandag 23 december 2013 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2 kaartjes voor concert van Justin Bieber
Mét kalasjnikov?quote:Op maandag 23 december 2013 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2 kaartjes voor concert van Justin Bieber
Die buks hou ik dan wel.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 18:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
Niet waar!
http://en.mediamass.net/people/mikhail-kalashnikov/deathhoax.html
lol, thanks RT.quote:Op maandag 23 december 2013 18:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
Niet waar!
Het is nu ook op NOS 20u journaal. Neem aan dat die wel betrouwbare bronnen gebruiken.quote:Op maandag 23 december 2013 18:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
Niet waar!
quote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Neem aan dat die wel betrouwbare bronnen gebruiken.
sinds de race om nieuws met RTL schiet dat er wel eens bij in.quote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Het is nu ook op NOS 20u journaal. Neem aan dat die wel betrouwbare bronnen gebruiken.
Nee die gooien ook alles maar door de scannerquote:
Ook op de BBC inderdaad, het zal dus wel waar zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 20:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Het is nu ook op NOS 20u journaal. Neem aan dat die wel betrouwbare bronnen gebruiken.
18 stuksquote:Op maandag 23 december 2013 12:16 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
22 stuks toch, ook niet om naar huis over te schrijven, maargoed het is zo ondertussen alles wat we hebben qua zeer mobiele SHORAD.
En uit interesse: wat doe je nu?
Rode mondingstop geplaatst, oefening met losse flodders...quote:Op maandag 23 december 2013 21:50 schreef jitzzzze het volgende:
Underbetween on Wikipedia:
[ afbeelding ]
dafuq heb jij gesnoven?quote:Op maandag 23 december 2013 23:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Ga die wereld uit! Één seconde, en rij snel door die wereld uit!
quote:
Die regel had ik toch ook niet zo snel herkend, maarquote:Op maandag 23 december 2013 23:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ga die wereld uit! Één seconde, en rij snel door die wereld uit!
Ga die wereld uit! Één seconde, en kijk goed rond in ons paradijs!
En vraag niet naar de weg want iedereen is de weg kwijt.
Zeurkous, ik moet gewoon naar mijn werk. Pannenkoek.quote:
Valt mee idd.quote:
Op een 105mm houwitser?quote:Op maandag 23 december 2013 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rode mondingstop geplaatst, oefening met losse flodders...
Is dat niet die verlichting waarbij de achterlichten niet meedoen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is dat het verplicht is op nieuwe auto's, maar ik zie de voordelen er nog niet van in.
Ja, waarbij alleen aan de voorzijde van het voertuig een homofiel lampje brandt en je dashboard verlichting ook aan staat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dat niet die verlichting waarbij de achterlichten niet meedoen?
Mag je daar uberhaupt mee rijden of is het net zoals het stadslicht... De auto wordt er om afgekeurd maar je mag er niet mee rijden...quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, waarbij alleen aan de voorzijde van het voertuig een homofiel lampje brandt en je dashboard verlichting ook aan staat.
Gewoon dimlichten indien nodig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is dat het verplicht is op nieuwe auto's, maar ik zie de voordelen er nog niet van in.
Gewoon altijd licht aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon dimlichten indien nodig.
Dat zekers. Maar nog steeds hele volksstammen die de weg opgaan (in het donker!!!!) zonder dat er bij hen een lampje gaat brandenquote:
Het is zelfs vp op nieuwe auto's na 2011. En het is niet hetzelfde als stadslicht, want geen verlichting aan de achterzijde.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mag je daar uberhaupt mee rijden of is het net zoals het stadslicht... De auto wordt er om afgekeurd maar je mag er niet mee rijden...
Wat dacht je van altijd dimlichten voeren?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon dimlichten indien nodig.
Nog erger, van die pauperish opplak dagrijverlichting monteren van knakenkwaliteit.
Ik bedoel dus of je er uberhaupt mee mag rijden. Je mag niet rijden met stadslicht alleen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is zelfs vp op nieuwe auto's na 2011. En het is niet hetzelfde als stadslicht, want geen verlichting aan de achterzijde.
Absoluut mee eens. Ik verwoordde het een beetje onhandig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat dacht je van altijd dimlichten voeren?
Het nadeel van die DRL is dat het dashboardverlichting ook aan staat. En die halve zolen dus niet nadenken dat ze maar halve verlichting voeren.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zekers. Maar nog steeds hele volksstammen die de weg opgaan (in het donker!!!!) zonder dat er bij hen een lampje gaat branden
Ja, je mag er mee rijden. En ja, je mag met stadslichten alleen rijden tegenwoordig maar niet in situaties die het voeren van dimlichten vereisen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus of je er uberhaupt mee mag rijden. Je mag niet rijden met stadslicht alleen.
Oh... Maar ja, mijn theorie dateert ook uit 1989 ofzo...quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, je mag er mee rijden. En ja, je mag met stadslichten alleen rijden tegenwoordig maar niet in situaties die het voeren van dimlichten vereisen.
Toen er nog iemand met een rode vlag voor het voertuig uit moest lopenquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh... Maar ja, mijn theorie dateert ook uit 1989 ofzo...
Vroeger was alles beter, dus ook de theorie- en praktijklessen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toen er nog iemand met een rode vlag voor het voertuig uit moest lopen
Ja, ook de wollen tenues waarmee men door het veld ging waren een stuk beterquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, dus ook de theorie- en praktijklessen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, ook de wollen tenues waarmee men door het veld ging waren een stuk beter
Niet voor BB, want te koud...quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of noem ik nou net het enige wat vroeger niet beter was?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:24 schreef AchJa het volgende:
Praktijkexamen Jitzzze en AchJa:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:24 schreef AchJa het volgende:
Praktijkexamen Jitzzze en AchJa:
[ afbeelding ]
De Laro, 1LK of het parknummer?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
AchJa weet wel wat ik bedoel.
quote:Waarom de vlaggenstokhouders op de bumpers ?
Ze hadden tot doel om een vlaggenstok in te plaatsen.
Als ze nou gezegd hadden voor de vlaggen van de colonnesignalering...quote:
Nee, het gaan om de hoekmarkering zodat ze klont achter het stuur kon zien waar zijn voertuig ophieldquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ze nou gezegd hadden voor de vlaggen van de colonnesignalering...
Ook DS2 = Decontamination Solution 2 en niet "Detamination Sollution type 2"...
Als ik dit soort dingen lees "vlaggenstokhouder is om een vlaggenstok in te plaatsen" dan haak ik snel af.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kut is een groot woord, vind sommige dingen wel grappig en herkenbaar.
Ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, het gaan om de hoekmarkering zodat ze klont achter het stuur kon zien waar zijn voertuig ophield
quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
En ER loopt voorop met die vlag
Tot er in Noorwegen een viertonner van de berg rolde... Toen werden er hakken billen kooiconstructies verzonnen. Vandaar ook die Walibi tonners.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
http://www.landroverserie3.nl/index_bestanden/Page2951.htm
Waarom is er niet voor een rolbeugel gekozen ?
Een helm was genoeg en verplicht en een rolbeugel was te duur.
Dat herinner ik me nog wel ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tot er in Noorwegen een viertonner van de berg rolde... Toen werden er hakken billen kooiconstructies verzonnen. Vandaar ook die Walibi tonners.
[ afbeelding ]
Klopt ja, 2 dooien toen tijdens Snow Falcon...quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog wel ja.
Was wel anders geweest, vaak zat 1 compleet peloton er in en vlammen maar, en die kutchauff vervloeken omdat je niet fatsoenlijk een shaggie kon draaien
Moet je tegenwoordig mee aankomen...quote:Het ministerie van Defensie bekijkt of de oefening van eenheden van de Luchtmobiele Brigade in Noorwegen zal worden voortgezet na de dood van twee militairen.
Cold Response ging ook niet echt goed vorig jaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig mee aankomen...
Ben ik niet bij geweest, ik weet wel dat er een "acceptabel vredespercentage" bestaat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Cold Response ging ook niet echt goed vorig jaar.
Wel een bazenoefening voor de rest trouwens.
Dat was toch 5%?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben ik niet bij geweest, ik weet wel dat er een "acceptabel vredespercentage" bestaat.
In Hohenfels (ergens jaren 90 met heel veel sneeuw) hebben we ook meerdere doden en ongelukken gehad, oefening ging gewoon door.
Behoorlijk wat uren slapend in die dingen door gebrachtquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:42 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moet zeggen dat die walibi dingen nog best comfy zijn
Wie nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Behoorlijk wat uren slapend in die dingen door gebracht
BBquote:
Maar die liggen eigenlijk ook gewoon wel lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik niet...
Toen ik nog regelmatig achterin zat lag ik op de camo netten....
Maar jij ging nog met een huifkar naar het frontquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik niet...
Toen ik nog regelmatig achterin zat lag ik op de camo netten....
Jij ook. Alweer volledig bijgekomen?quote:
BOA's die te dom om te poepen zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Dienst Toezicht en Handhaving![]()
Wat een aanfluiting zeg
Heh. Die kende ik al.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
BOA's die te dom om te poepen zijn.
Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh. Die kende ik al.
Nee, heb vanmiddag even de NSB'er uitgehangen en mijn beklag gedaan.
Kwamen ze aankakken waar ze moesten wezen, reden ze door
Ik zie geen Ford met nieuwe zijspiegel op de fotoquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach hou op schei uit.
Kon daardoor ook niet weg met de auto, want een of andere tinus vond het nodig dubbel te parkeren.
[ afbeelding ]
Als ik van elke verkeerd geparkeerde een foto moest maken zou m'n rolletje op zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:07 schreef Thaboel het volgende:
Oh jeej... Er staat er 1 op de stoep (?)
Je rolletjequote:Op dinsdag 24 december 2013 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik van elke verkeerd geparkeerde een foto moest maken zou m'n rolletje op zijn
Haha helemaal stabielquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij ook. Alweer volledig bijgekomen?
Die is idd wel erg oud jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om nog maar eens een item uit de oude doos te halen
Hoewel fotorolletjes wel ouder zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die is idd wel erg oud ja![]()
Net zo antiek als foto-rolletjes
Zo een camera heb ik nog gehadquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoewel fotorolletjes wel ouder zijn
Je bent dus gewoon doorgegaanquote:
Omdat hij met 10 graden buiten al loopt te zeiken dat het koud isquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:22 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Wol te koud..? Een wollen shirt (met lange mouw) lijkt me juist verdomde warm.
Damnquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo een camera heb ik nog gehad
[ afbeelding ]
Yepquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
DamnMoest je die nog met de hand doorspoelen naar het volgende foto op het rolletje?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:22 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Haha mindfuck, dacht bijna dat m'n autocorrect had lopen ouwehoeren
Keurig, lekker nostalgischquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep
Mijn pa heeft die nu in zijn verzameling.
Tijd om de parka-bontje-bila-ski jack combinatie aan te trekken, het gaat al richting de 0 graden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat hij met 10 graden buiten al loopt te zeiken dat het koud is
Heb t mokerdruk man. Vanavond de standaard cadeautjes, morgen opa's en oma's, donderdag naar een oom en tante toe. Alsof t dan nog niet genoeg is met al diezelfde lui op familieweekend tot de 30equote:Op dinsdag 24 december 2013 16:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]Nog speciale plannen met kerst?
Waar dafuq is rave?
Pff, ik loop nog steeds met korte mouwen buiten. Stelletje mietjesquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Tijd om de parka-bontje-bila-ski jack combinatie aan te trekken, het gaat al richting de 0 graden.
Waar rave is weet ik trouwens niet, denk dat ie klaar was met het hoge bullshitgehalte hier.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]Nog speciale plannen met kerst?
Waar dafuq is rave?
Maar uiteraard is eenieder vrij om te kiezen naar welk café hij of zij gaatquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
In een café ga ik ook geen gesprek aan met een hoog filosofisch gehalte, net als hier eigenlijk
Maar jij hebt een natuurlijk neopreen laagje dat je extra warm houdt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pff, ik loop nog steeds met korte mouwen buiten. Stelletje mietjes
Gelukkig wel ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:36 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Maar uiteraard is eenieder vrij om te kiezen naar welk café hij of zij gaat
quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Maar jij hebt een natuurlijk neopreen laagje dat je extra warm houdt.
Met draaiend flitsblokje... 4 Keer flits gebruiken was hij op en moest je er een nieuwe opklikken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
DamnMoest je die nog met de hand doorspoelen naar het volgende foto op het rolletje?
Succesquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Heb t mokerdruk man. Vanavond de standaard cadeautjes, morgen opa's en oma's, donderdag naar een oom en tante toe. Alsof t dan nog niet genoeg is met al diezelfde lui op familieweekend tot de 30e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |